Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
25505z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa sieci wodociągowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa sieci wodociągowej

Data zamieszczenia: 2024-05-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy Dobra
Szczecińska 16a
72-003 Dobra
powiat: policki
telefon 91 311 30 48 fax 91 424 15 45, tel. 91 422 36 00
wydzial@dobraszczecinska.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Dobra
Wadium: ---
Nr telefonu: telefon 91 311 30 48
Termin składania ofert: 2024-05-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do złożenia oferty cenowej na roboty budowlane związane z wykonaniem zadania pn. ,,Budowa sieci wodociągowej Ul. Orzechowa, obręb Dobra".
2. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odcinka sieci wodociągowej z rur polietylenowych dn 110x6,6mm PEHD 100RC SDR 17 o długości 117,07m z pełnym uzbrojeniem i wymaganym hydrantami p.poż (bez przyłączy) w ciągu Ul. Orzechowej na działkach nr 32/12, 32/21 w miejscowości Dobra. Oferowana cena przez Wykonawcę będzie obejmowała również:
1. Wykonawca zobowiązany jest - na własny koszt i we własnym zakresie - również do:
1) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania stosownego pozwolenia na prowadzenie badań archeologicznych od Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz zabezpieczenia obsługi archeologicznej, w celu wykonania obowiązków wynikających z decyzji Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Szczecinie Z.Arch.5183.288.2023.AK w Szczecinie
2) zorganizowania i zagospodarowania placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, likwidacji zaplecza i uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu prac; zapewnienia dostawy niezbędnych mediów na plac budowy, zamontowania i utrzymania na własny koszt liczników zużycia wody i energii elektrycznej; oznakowania obszaru prac, wyznaczenia miejsca składowania materiałów budowlanych; wyznaczenia dojazdów i postojów pojazdów budowy; oraz odgrodzenia placu budowy,
3) przejęcia terenu budowy, umieszczenia w widocznym miejscu tablicy budowlanej ze wszystkimi danymi oraz powiadomienia wszystkich zainteresowanych stron
4) zapewnienia ochrony mienia na terenie budowy i ochrony p.poż. oraz spełnienia właściwych warunków BHP na przekazanym terenie robót,
5) przed przystąpieniem do prac Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia dat ważności pozwoleń, decyzji i innych dokumentów przekazanych przez Zamawiającego i w razie potrzeby wystąpienia do właściwych urzędów i instytucji o aktualizację uzgodnień i decyzji, które straciły ważność, w terminach pozwalających na prowadzenia prac,
6) aktualizacji map zasadniczych w terenie w celu wyeliminowania ewentualnych kolizji z infrastrukturą podziemną na terenie objętym inwestycją przed przystąpieniem do wykonania prac,
7) dokonania wszelkich formalności i pokrycia opłat wynikających z uzgodnień z właścicielami istniejącego uzbrojenia podziemnego, jeśli wystąpi taka konieczność,
8) zgłoszenia napotkania niezainwentaryzowanej infrastruktury podziemnej do ich właściciela,
9) wykonywanie prac zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane i zawartymi uzgodnieniami, protokołach narady koordynacyjnej, umowami, decyzjami ( w tym decyzja Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz decyzją znak:WKI.GK.7012.240.2023.PT) zawartymi w zapytaniu jak i załącznikach.
10) niezwłoczne informowanie o przypadku uszkodzenia infrastruktury podziemnej jej właściciela oraz Inspektora Nadzoru Inwestorskiego (telefonicznie), jak również Zamawiającego (mailowo lub pisemnie),
11) odtworzenia lub przywrócenia do stanu pierwotnego uszkodzonej infrastruktury podziemnej,
12) uzgodnienia, powiadomienia i uzyskania zgody na czasowe wyłączenia i przełożenia elementów sieci mediów i przyłączy w związku z prowadzonymi pracami budowlanymi - jeżeli wystąpi taka konieczność w czasie prac,
13) zgłaszania Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego:
a. robót ulegających zakryciu lub zanikających
b. gotowości do odbiorów częściowych i końcowych
c. gotowości do odbiorów w okresie rękojmi oraz gwarancji
d. gotowości do odbioru ostatecznego w okresie rękojmi oraz gwarancji,
14) wykonanie podczas prac koniecznych odbiorów prac i protokołów wynikających z uzgodnień i warunków technicznych wykonania robót,
15) wykonania odkrywki elementów robót budzących wątpliwości w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego do sprawdzenia przed ich zakryciem,
16) uzyskania w imieniu Zamawiającego koniecznych zgód, nadzorów, opinii, uzgodnień, decyzji i umów wynikających z załączników do dokumentacji a które są niezbędne do zrealizowania danego zamówienia. Wykonawca dokona także w imieniu Zamawiającego wszelkich zgłoszeń do właściwych organów umożliwiających rozpoczęcie robót związanych z danym zamówieniem, a wynikających z załączników do dokumentacji projektowej, oprócz zawiadomienia o zamierza rozpoczęcia robót budowlanych do PINB (po stronie Zamawiającego).
17) zapewnienia kierownictwa prac budowlanych we właściwych specjalnościach, siły roboczej, materiałów, sprzętu i innych urządzeń oraz wszelkich przedmiotów niezbędnych do wykonania oraz usunięcia wad w takim zakresie, jakim jest to wymienione w dokumentach kontraktowych lub może to być logicznie wywnioskowane,
18) uzyskania niezbędnych zezwoleń i uzgodnień od właściwych organów oraz poniesienia wszelkich kosztów związanych z koniecznością przejazdu pojazdów nienormatywnych, jeśli wystąpi taka konieczność,
19) przeprowadzenia wszelkich niezbędnych prób, pomiarów, sprawdzeń, badań, odbiorów przy udziale Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i zarządców sieci,
20) ponoszenia kosztów wszelkich napraw szkód w mieniu wyrządzonych podczas prowadzonych prac przez Wykonawcę lub osoby, za które odpowiada, w tym podwykonawców, od protokolarnego przejęcia terenu budowy do chwili odbioru końcowego powierzonego umową zakresu robót,
21) do przywrócenia do stanu pierwotnego zniszczeń będących pochodną prowadzonych prac budowlanych,
22) zabezpieczenia mienia, materiałów i wykonywanych prac przed uszkodzeniem w trakcie prowadzonych prac, zjawiskami atmosferycznymi,
23) opracowania i przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej ( w tym 4 egz. mapy geodezyjnej z szkicami i współrzędnymi) w wersji papierowej
24) przygotowania planu BIOZ, jeśli wystąpi taka konieczność,
25) uzyskania pisemnej zgody i poniesienia ewentualnych kosztów właściciela działki, w przypadku wejścia na grunty inne niż przekazane oraz spisanego oświadczenia, że właściciel nie wnosi jakichkolwiek zastrzeżeń co do stanu działki po zakończeniu prac,
26) wykonania inwentaryzacji fotograficznej przed rozpoczęciem prac oraz wykonania dokumentacji fotograficznej po zakończeniu prac (fotografując możliwie zbliżone ujęcia celem możliwości ich porównania) i przekaże ją Inwestorowi w wersji elektronicznej
27) umożliwienia wstępu na teren budowy upoważnionym pracownikom Zamawiającego lub osobom współpracującym z Zamawiającym, Inspektorom Nadzoru Inwestorskiego, projektantowi i jego przedstawicielom oraz pracownikom organu nadzoru budowlanego,
28) zawiadamiania Zamawiającego o wadach dokumentacji projektowej,
29) zgłaszania każdorazowo pisemnie Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego konieczności wykonania ewentualnych robót podobnych, dodatkowych lub zamiennych,
30) prowadzenia dziennika budowy i dokonywania wpisów każdorazowo zatwierdzanych przez przedstawiciela Zamawiającego - Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Dziennik budowy po zakończeniu realizacji zamówienia będzie przekazany Zamawiającemu,
31) przekazania Zamawiającemu wykazu telefonów kontaktowych, adresów mailowych w celu sprawnego i terminowego porozumiewania się,
32) stosowania się do ustawowych ograniczeń nacisków osi na drogach publicznych przy transporcie materiałów i wyposażenia na i z terenu robót,
33) przycięcia drzew i innej roślinności kolidującej z prowadzonymi pracami, jeśli nie zostały one ujęte w dokumentacji, po uzyskaniu odpowiednich zgłoszeń, zgód lub decyzji, jeśli wystąpi taka konieczność,
34) uczestniczyć w naradach koordynujących prowadzonych na budowie bądź w siedzibie Zamawiającego,
35) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletu dokumentacji do pozwolenia na użytkowanie/zgłoszenia zakończenia robót do właściwego organu nadzoru budowlanego,
36) opracowania i uzgodnienia projektu czasowej organizacji ruchu oraz wykonania niezbędnych oznakowań na czas realizacji zadania w tym dokonanie wymaganych zgłoszeń wprowadzenia i zdjęcia czasowej organizacji ruchu, o ile dotyczy
37) utrzymania ruchu publicznego - dojścia i dojazdu do posesji, na terenie budowy i na objazdach poza nim, zgodnie z zakresem zatwierdzonego projektem tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy, w okresie trwania realizacji Umowy aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót, o ile dotyczy
38) powiadomienie mieszkańców znajdujących się w rejonie prac o utrudnieniach w
ruchu,
39) usunięcie i utylizacje wszelkiego rodzaju odpadów podczas prowadzenia prac,
40) koszty badan laboratoryjnych wody - uzyskanie pozytywnych badań niezbędnych do odbioru sieci wodociągowe (escherichia coli, bakterii grupy coli, ogólnej liczby mikroorganizmów w temperaturze 22° C.) i odbioru przez Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Policach,
41) wykonanie i poniesienie kosztów badania wydajności hydrantów,
42) uzyskanie, w imieniu Zamawiającego, odbioru wybudowanej sieci w Straży Pożarnej w Policach, o ile dotyczy
43) uzgodnienia prowadzenia robót i czasu przełączenia sieci wodociągowej z WOZ Goleniów,
44) koszty odbiorów i włączeń do sieci robót dokonywanych przez gestorów mediów w zakresie wynikającym z warunków technicznych i uzgodnień - WOZ Goleniów, POLDEK,
45) prowadzenia robót w taki sposób, aby nie spowodować pogorszenia stosunków wodnych w przypadku natrafienie na urządzenia melioracyjne należy zachować je we właściwym stanie technicznym a przy ich uszkodzeniu należy je odbudować.
2. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy przy użyciu własnych materiałów, posiadających stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności lub świadectwa dopuszczenia do stosowania na które uzyska akceptację WOZ Goleniów i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.

Składanie ofert:
7. Miejsce i termin składania oferty:
Ofertę należy przesłać na adres poczty elektronicznej: wydzial@dobraszczecinska.pl lub złożyć osobiście w siedzibie zamawiającego, tj. Urząd Gminy Dobra Ul. Graniczna 24a, 72-003 Dobra
W terminie do: 29-05-2024r. do godz. 15:00.
Oferty które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin wykonania zamówienia:
3 miesiące, liczony od dnia podpisania umowy

Wymagania:
Niniejsze zamówienie wyłączone jest z obowiązku stosowania ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych, ze wzglądu na wartość mniejszą niż 130 000 zł netto.
4. Wykonawca zobow iązuje się udzielić gwarancji na wykonane roboty:
okres objęty gwarancją - 36 miesięcy
5. Ofertę należy sporządzić na załączonym formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego
6. Kryterium oceny oferty:
100% cena BRUTTO
Uwaga:
Wykonawca musi posiadać odpowiednie kwalifikacje i umiejętności do wykonania zamówienia, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami w zakresie zamówienia.
Zaleca się dokonania oględzin na miejscu oraz zdobycia wszelkich niezbędnych informacji , które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana za najkorzystniejszą, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez konieczności przeprowadzania ich ponownej oceny.
Płatność będzie dokonywana w całości po zakończeniu prac na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT, na wskazany rachunek płatności, który ujęty jest w wykazie podatników VAT i został dla niego utworzony rachunek VAT na cele prowadzonej działalności
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od wyboru oferty lub zmiany treści zamówienia bez podania przyczyny.
Zmiana treści zamówienia musi nastąpić przed upływem terminu składania ofert.
W trakcie oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści
złożonej oferty.

Kontakt:
8. Osoba do kontaktu:
Ewelina Węgierek-Pawłowska
Urząd Gminy Dobra Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji
tel. 91 422 36 00
wtp1@dobraszczecinska.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.