Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Obmiar, wykonanie, dostawa i montaż regałów do archiwum

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Obmiar, wykonanie, dostawa i montaż regałów do archiwum

Data zamieszczenia: 2024-05-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jordanowie Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jordanowie
ul. Bł. Ks. P. Dańkowskiego 10
34-240 Jordanów
powiat: suski
tel. 182675369, fax: 182675369, tel. 881000310
marzena.raczka@gopsjordanow.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Jordanów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 182675369, fax:
Termin składania ofert: 2024-05-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
obmiar, wykonanie, dostawa i montaż regałów do archiwum na wymiar, szafki maskującej centralę telefoniczną w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Jordanowie oraz dostawki do biurka w Filii w Naprawie
2.
Przedmiot zamówienia
Zamówienie dotyczy obmiaru, wykonania, dostawy i montażu regałów do archiwum na
wymiar, szafki maskującej centralę telefoniczną w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w
Jordanowie oraz dostawki do biurka w Filii w Naprawie
Wymagane właściwości płyty melaminowanej lub równoważnej:
1.Gęstość zgodnie z normą PN-EN 323:1999,
2. Klasa higieniczności E1,
3.Wysoka odporność na ścieranie i zarysowania, odporność na działanie czynników
chemicznych, odporność na działanie temperatury.
Podczas montażu Wykonawca winien zapewnić takie rozwiązania, które zapewnią
stabilność i wytrzymałość wykonania (np. skręcenia, mocowania do ściany itp.).
Regały, szafka maskująca oraz dostawka do biurka
zapytania ofertowego muszą być przez
będące przedmiotem niniejszego
Wykonawcę obmierzone, wykonane, dostarczone,
wniesione, zamontowane i wypoziomowane po ustawieniu w pomieszczeniach wskazanych
podczas wizji lokalnej.
Montażu regałów, szafki maskującej oraz dostawki do biurka można będzie dokonać od
poniedziałku do piątku w godz.ch pracy ośrodka.
2. DOSTAWA przedmiotu umowy zostanie zrealizowana w dni powszednie, od poniedziałku do
piątku, w godz.ch - od 8:00 do 14:00.

Dokument nr: GOPS.26.7.2024, GOPS.26.7.2024

Składanie ofert:
12. Przygotowanie oferty, miejsce i termin złożenia:
Ofertę należy złożyć na załączonym Formularzu oferty, osobiście lub za pośrednictwem poczty
(decyduje data wpływu). Wskazane jest aby Wykonawca złożył ofertę w zaklejonej kopercie
podając swoje dane oraz z dopiskiem ,,Archiwum" Zamawiający dopuszcza złożenie oferty pocztą
elektroniczną lub faksem. adres mailowy: marzena.raczka@gopsjordanow.pl
Miejsce złożenia oferty: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jordanowie Ul. Bł. Ks.P.
Dańkowskiego 10, 34-240 Jordanów
Termin złożenia oferty do dnia: 27.05.2024 do godz. 10:00,

Wymagania:
realizacja zakupu o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro
Wizja lokalna zostanie przeprowadzona w miejscu dostawy i montażu w celu zapoznania się
ze stanem faktycznym przed złożeniem oferty, gdzie Wykonawca musi dokonać własnych
Wizji lokalnej można dokonać od 20.05.2024 r. do 24.05.2024 r. w godz. 08-14 po
uprzednim telefonicznym uzgodnieniu wizyty na kontakt: Pan Marek Stachurski tel.:182675369
Po wygraniu zapytania ofertowego przed przystąpieniem do realizacji zadania Wykonawca
musi przedstawić Zamawiającemu do akceptacji projekt regałów, szafki maskującej oraz dostawki
do biurka wraz z wymiarami i kolorystyką.
1. Wykonawca oświadcza, że posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie do wykonania
przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązuje się do powiadomienia o dacie dostawy na 2 dni przed planowaną
realizacją.
4. Wszystkie oferowane przez Wykonawcę produkty muszą być fabrycznie nowe, wolne
od wad fizycznych oraz prawnych, oraz roszczeń osób trzecich, nie mogą nosić znamion
użytkowania oraz muszą być pełnowartościowe tzn. bez odkształceń, nieuszkodzone
mechanicznie, kompletne, a ich parametry muszą być zgodne z Polskimi Normami
dotyczącymi jakości.
5. W przypadku zawieszenia produkcji lub wycofania z produkcji towaru wchodzącego
w zakres przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza zmianę na jego odpowiednik
o takich samych lub lepszych parametrach jak towar wycofany (zawieszony) z produkcji,
pod
warunkiem
uzyskania
przez
Wykonawcę
bez konieczności zmiany postanowień umowy.
3. Informacja o możliwości składania ofert częściowych
pisemnej
zgody
Zamawiającego,
Brak możliwości składania ofert częściowych
4. Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia oraz dostarczenia poprawnie wystawionej
faktury/rachunku, w terminie 7 dni od daty zrealizowania zamówienia.
5. Za prawidłowo wystawioną fakturę/rachunek Zamawiający uznaje:
a) Fakturę /rachunek, gdzie wskazano pełną nazwę Zamawiającego,
b) Fakturę/rachunek, gdzie widnieje data wystawienia i data sprzedaży.
6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony towar na okres minimum 24
miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru przez Zamawiającego.
7. Ocena ofert o wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie kryterium: cena oferowana
(brutto)- 100%
8. Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz podatek VAT.
9. Zamawiający odrzuci ofertę, jeśli jest niekompletna, nie spełnia warunków opisanych
w zapytaniu ofertowym.
10. Wykonawca, których oferty nie zostaną wybrane, nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń
względem Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
z tytułu otrzymania niniejszego zapytania
ofertowego oraz przygotowania i złożenia swojej oferty na zapytanie.
11. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jordanowie zastrzega sobie prawo do unieważnienia
wyboru wykonawcy bez podania przyczyn.
Do Formularza oferty należy dołączyć:
1. Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia (zał. nr 1)
2. Formularz Oferty
Dokumenty, które wpłyną po w/w.
terminie nie będą rozpatrywane.
14 Wykonawca, których oferty nie zostaną wybrane, nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń
względem Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jordanowie z tytułu otrzymania niniejszego
zapytania ofertowego oraz przygotowania i złożenia swojej oferty na zapytanie.
15. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jordanowie zastrzega sobie prawo do unieważnienia
wyboru wykonawcy bez podania przyczyn.
16. Publikacja dokumentów
Zapytanie ofertowe i wszystkie informacje dotyczące postępowania publikowane są na tablicy
ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Gminnego Ośrodka
Pomocy Społecznej w Jordanowie - Dział: Zamówienia Publiczne i Ogłoszenia.
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wybranego Wykonawcę za
pośrednictwem poczty elektronicznej.

Kontakt:
Osoba upoważniona do udzielania informacji: Marzena Rączka- tel. 881000310

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.