Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa sprzętu kwaterunkowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa sprzętu kwaterunkowego

Data zamieszczenia: 2024-05-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: 34. Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. Krakowska 11B
35-111 Rzeszów
powiat: Rzeszów
tel. +48 26 115 56 59, tel. 261 156 328, tel. 261 156 386
zamowienia34wog@ron.mil.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. +48 26 115 56 5
Termin składania ofert: 2024-05-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA sprzętu kwaterunkowego niezbędnego do zaopatrzenia JW będących na zabezpieczeniu 34. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Rzeszowie (zamówienie z podziałem na 2 zadania)
1. Przedmiot zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie sprzętu kwaterunkowego obejmującego:
- w zakresie zadania nr 1 - Krzesło obrotowe na mp z regulacją podnoszenia,
z zagłówkiem (siatka) WP 1-16
- w zakresie zadania nr 2 - Biurko komputerowe WP 1-17
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2A i Załącznik
nr 2B do niniejszego Ogłoszenia.
2) Dostarczony towar będzie fabrycznie nowy, dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi.

3) Wszystkie meble biurowe muszą być złożone, gotowe do użytku.

4) Dostarczenie towaru odbywa się na koszt i ryzyko Dostawcy.
8) DOSTAWA winna być zrealizowana w dniach pracy Zamawiającego od poniedziałku do piątku (dni robocze) za wyjątkiem przypadających w tym okresie dni ustawowo uznanych za wolne od pracy w godz. 8.00 - 14.00.

CPV: 39112000-0, 39121000-6

Dokument nr: RR/640/2024

Otwarcie ofert: 10) Otwarcie ofert nastąpi: w dniu 27 maja 2024 r. o godz. 11:00.

Składanie ofert:
9) Ofertę należy przesłać / złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu / zamkniętej kopercie na adres Zamawiającego:

34. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
ul. Krakowska 11 b, 35-111 Rzeszów
Kancelaria Jawna (budynek 12, pokój nr 1)
do dnia 27 maja 2024 r. do godz. 10:30

Miejsce i termin realizacji:
6) Dostawca zobowiązuje się dostarczyć towar w miejsce wskazane przez Zamawiającego - magazyn zlokalizowany w Rzeszowie Ul. Konopnickiej 5,
35-211 Rzeszów.
7) Dostawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot umowy od dnia jej zawarcia do 30 dni roboczych od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
wartość nie przekracza kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r.
w postępowaniu prowadzonym w ramach rozpoznania rynku, dla którego zastosowania nie mają przepisy określone w ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
5) Dostawca udziela min 2 lata gwarancji na dostarczony towar licząc od daty odbioru towaru przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż okres gwarancji udzielonej przez Dostawcę nie będzie krótszy od okresu gwarancji udzielonego przez producenta towaru.
W ramach wynagrodzenia umownego Dostawca zobowiązuje się do rozładunku towaru zgodnie z wyznaczonym magazynem odbiorczym.
9) Dostawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na dostarczane towary na okres, o którym mowa w pkt. 4 licząc od dnia odbioru bez zastrzeżeń i zobowiązuje się do naprawy wadliwego towaru lub dostarczenia nowego towaru wolnego od wad
w terminie do 14 dni od dnia zgłoszeni na adres email.
10) Dostawca zobowiązuje się do usunięcia zgłoszonych wad na swój koszt, w terminie
7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia poprzez wymianę towaru na taki sam towar wolny od wad lub dostawę brakującej ilości towaru w wyżej wymienionym terminie.
12) Do opisu przedmiotu zamówienia w zakresie nieuregulowanym powyżej zastosowanie mają postanowienia Projektu umowy (Załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia) oraz Ogólne warunki wykonania sprzętu - mebli biurowych (Załącznik nr 4 do niniejszego Ogłoszenia).
13) Zamawiający akceptował będzie ustrukturyzowane faktury elektroniczne dostarczone przy użyciu Platformy Elektronicznego Fakturowania na konto Zamawiającego, identyfikowane poprzez wpisanie numeru NIP Zamawiającego.
14) Szczegółowe warunki zamówienia (Formularz ofertowy, formularze kalkulacji, opisy przedmiotu zamówienia, ogólne warunki wykonania sprzętu - mebli biurowych oraz wzór umowy stanowiące załączniki do niniejszego ogłoszenia) można pobrać ze strony internetowej www.34wog.wp.mil.pl (Zakładka: BIP/Ogłoszenia/ Zamówienia) lub mogą one zostać przesłane na wniosek Wykonawcy na jego adres e-mailowy.
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia:
- zadanie 1: 47 012,45 zł brutto
- zadanie 2: 49 421,40 zł brutto
2. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia
1) Zamawiający nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu.
2) W postępowaniu nie może brać udziału Wykonawca w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe - Wykonawca taki zostanie z postępowania wykluczony.
3) Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu najpierw dokona oceny ofert,
a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału
w postępowaniu.
4) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu
o dokumenty określone w Rozdz. 3.
3. Wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia
1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, w okolicznościach, o których mowa w Rozdz. 2 ust. 2 do ogłoszenia Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest w Formularzu oferty (Załącznik nr 1) wskazać Zamawiającemu adresy internetowe (link do strony internetowej z ogólnodostępnymi i bezpłatnymi bazami danych), gdzie Zamawiający może pobrać samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty.
UWAGA:
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), wymóg złożenia dokumentu, o którym mowa w ust. 1 dotyczy każdego partnera konsorcjum/ wspólnika spółki cywilnej.
4. Sposoby porozumiewania Zamawiającego i Wykonawcy
1) Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy albo przez osobę umocowaną i zgodnie z wyborem Wykonawcy przesłane:
a) pocztą elektroniczną - na adres e-mailowy: zamowienia34wog@ron.mil.pl - dokumenty powinny być zeskanowane do formatu PDF lub JPEG po ich podpisaniu przez uprawnioną osobę;
b) pisemnie na adres: 34. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie, SEKCJA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, ul. Krakowska 11b (budynek 12, pok. nr 8), 35-111 Rzeszów.
2) Wykonawcy kierujący korespondencję do Zamawiającego powinni powoływać się na numer referencyjny postępowania (RR/640/2024).
3) Komunikacja z Wykonawcami będzie prowadzona również poprzez zamieszczanie istotnych informacji dotyczących postępowania na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://34wog.wp.mil.pl/ - Zakładka: BIP / ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
5) Faktura VAT będzie dostarczana według wyboru Wykonawcy:
a) w formie ustrukturyzowanej faktury elektronicznej przy użyciu Platformy Elektronicznej Fakturowania na konto Zamawiającego, indywidualnie poprzez wpisanie numeru NIP Zamawiającego,
b) w formie faktury elektronicznej, o której mowa w art. 2 pkt 32 i art. 106n ustawy
z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług na skrzynkę mailową Zamawiającego jw4784.informatyka@ron.mil.pl
c) do siedziby Zamawiającego na adres 34. Wojskowy Oddział Gospodarczy Rzeszów ul. Krakowska 11b, 35-111 Rzeszów.
5. Przygotowanie oferty i sposób jej złożenia
1) Wykonawca może złożyć jedną ofertę, w formie pisemnej (przy użyciu nośnika pisma nie ulegającego usunięciu bez pozostawienia śladów), w języku polskim, pismem czytelnym.
2) Wykonawca może przez upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest złożyć nową ofertę w formie pisemnej (przy użyciu nośnika pisma nie ulegającego usunięciu bez pozostawienia śladów), w języku polskim, pismem czytelnym a także odrębnym pismem przedłożyć oświadczenie o wycofaniu uprzednio złożonej oferty.
3) Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w formie elektronicznej.
4) Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
5) Oferta oraz wszystkie wymagane druki, formularze, oświadczenia składane wraz
z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa.
6) Dokumenty winny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez Zamawiającego wzorcami (Załącznikami), winny zawierać informacje i dane określone w tych dokumentach.
7) Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby/osób podpisującej ofertę.
8) Zaleca się by oferta była zszyta lub spięta.
Zaleca się, by oznakowanie opakowania (koperty) z ofertą było następujące:
Dostawa sprzętu kwaterunkowego niezbędnego do zaopatrzenia JW będących na zabezpieczeniu 34. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Rzeszowie (zamówienie z podziałem na 2 zadania)

Znak sprawy: RR/640/2024 - oferta w postępowaniu
- nie otwierać przed 27.05.2024 r. godz. 11:00.
i opatrzone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy.
UWAGA I:
Dostosowanie się przez Wykonawcę do wskazanego przez Zamawiającego powyżej wzoru opisu koperty zawierającej ofertę w przedmiotowym postępowaniu zagwarantuje nienaruszalność oferty Wykonawcy oraz brak możliwości zapoznania się z jej treścią aż do czasu jawnego jej otwarcia w wyznaczonym terminie.
UWAGA II:
Miejsce składania ofert (tj. Kancelaria Jawna) znajduje się na terenie 34. WOG w budynku nr 12 w pok. nr 1, gdzie obowiązuje system przepustek wydawanych w Biurze Przepustek przy bramie głównej, po okazaniu dokumentu tożsamości. Składając ofertę należy uwzględnić czas na otrzymanie przepustki i dotarcia do kancelarii. Za moment złożenia oferty uznaje się czas jej zarejestrowania w Kancelarii Jawnej!
6. Kryteria oceny ofert i wybór najkorzystniejszej oferty
1) Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert złożonych poprawnie pod względem merytorycznym na podstawie kryterium oceny ofert, którym jest: najniższa cena - gdzie punkty wyliczane są wg następującego wzoru:
? 100 pkt
C0 - liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) w kryterium cena 100%
CMIN - najniższa zaproponowana cena wśród ofert niepodlegających odrzuceniu
CB - zaproponowana cena oferty badanej
2) Jeżeli w postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
3) Z postępowania o udzielnie zamówienia Zamawiający odrzuci oferty Wykonawców, którzy:
a) w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonali lub nienależycie wykonali inne zamówienie ogłoszone przez Zamawiającego,
b) figurują w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych (oświadczenie o wpisie do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych znajduje się w druku oferty),
c) złożyli ofertę niepoprawną merytorycznie, w szczególności której treść nie odpowiada wymogom niniejszego ogłoszenia.
4) Wymagane dokumenty, jakie należy dołączyć do oferty:
Na ofertę składają się:
a) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do niniejszego Ogłoszenia;
b) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). W przypadku nie dołączenia do oferty dokumentu, o którym mowa powyżej Zamawiający w terminie od dnia otwarcia ofert do dnia rozstrzygnięcia postępowania, zastrzega sobie prawo do jego pozyskania za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Ryzyko z tego tytułu ponosi Wykonawca;
Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia aktualnego odpisu
z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest w treści oferty wskazać Zamawiającemu adresy internetowe (link do strony internetowej z ogólnodostępnymi i bezpłatnymi bazami danych), gdzie Zamawiający może pobrać samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty.
UWAGA:
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), wymóg złożenia dokumentu, o którym mowa w lit. c) dotyczy każdego partnera konsorcjum/ wspólnika spółki cywilnej.
c) Ewentualne pełnomocnictwo w oryginale.
5) W toku postępowania Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty oraz zaproponowanej ceny ofertowej lub jej elementów składowych, w szczególności gdy cena ta lub jej elementy składowe wydają się rażąco niskie i budzą wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów.
6) W toku postępowania Zamawiający poprawia w treści oferty oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, jak również inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią ogłoszenia o zamówieniu, niepowodujące istotnych zmian
w treści oferty.
7) W toku postępowania Zamawiający wzywa do złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień, w terminie przez siebie wskazanym, dokumentów będących częścią składową oferty, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
8) Zamawiający wykluczy Wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy
z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022r. poz. 835).

7. Udzielenie zamówienia i postanowienia końcowe
1) Udzielenie zamówienia może nastąpić niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty.
2) Udzielenie zamówienia następuje poprzez zawarcie umowy w miejscu
i terminie wskazanym przez Zamawiającego. Projekt przyszłej umowy przedstawiony został w Załączniku nr 3 do niniejszego ogłoszenia.
3) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
4) Za uchylanie się od zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia Zamawiający uzna również: dwukrotne, nieusprawiedliwione niestawienie się Wykonawcy na zawarcie umowy w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
5) Środki ochrony prawnej - w przedmiotowym postępowaniu nie przewiduje się środków ochrony prawnej - niniejsze postępowanie prowadzone jest na podstawie przepisów wewnętrznych obowiązujących u Zamawiającego (rozpoznanie rynku), gdzie zastosowania nie mają przepisy określone w ustawie Prawo zamówień publicznych.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia negocjacji na dowolnym etapie postępowania.
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
8) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia wielkości zamówienia w zależności od uzyskanych cen ofertowych oraz posiadanych na ten cel środków finansowych. Zmniejszenie lub zwiększenie wielkości zamówienia następować będzie w oparciu o zaoferowane ceny jednostkowe i wymagać będzie złożenia oferty dodatkowej z formularzem cenowym, uwzględniającymi zmniejszone lub zwiększone wielkości asortymentu po cenach jednostkowych zaproponowanych w ofercie pierwotnie przedstawionej.

Uwagi:
8. Ochrona Danych Osobowych - Klauzula Informacyjna

1) W związku z wprowadzeniem do krajowego porządku prawnego postanowień Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, informuje się, iż na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem:https://34wog.wp.mil.pl/pl/pages/klauzule-informacyjne-2019-07-31-q/ zawarto stosowną klauzulę informacyjną dla osób fizycznych przystępujących
i biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
2) Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni zapoznać się treścią przedmiotowej klauzuli jak również respektować zawarte w niej postanowienia
i zasady.

Kontakt:
4) Osobą odpowiedzialną za realizację przedmiotu zamówienia ze strony Zamawiającego jest:
sprawy merytoryczne: p. Stanisław SZPYRKA tel. 261 156 328
sprawy proceduralne: p. Magdalena LEWANDOWSKA-KUSTRA tel. 261 156 386

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.