śląskie (Katowice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem klimatyzacji |
Data zamieszczenia: | 2024-05-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Nidzicy ul. Kolejowa 5 13-100 Nidzica powiat: nidzicki Telefon; 89-625-29-14; 89-752-75-39. mops@nidzica.pl |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Nidzica |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon; 89-625-29-1 |
Termin składania ofert: | 2024-05-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Nidzicy zaprasza do składania ofert w celu analizy rynku, rozeznania cenowego oraz możliwości technicznych wykonawcy na podstawie art. 2 ust. 1 pkt.1 ustawy z dnia 19 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r nr 1605 ze zm.) - dalej PZP oraz Wewnętrznym Regulaminem Udzielania Zamówień Publicznych z dnia 16 grudnia 2022 r. na n/w zadanie. NAZWA I OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. W związku z prowadzonym postępowaniem w trybie zapytania ofertowego na zadanie pn. ,,DOSTAWA wraz z montażem i uruchomieniem klimatyzacji w kuchni MOPS" Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie klimatyzacji w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nidzicy na parterze w pomieszczeniu kuchni: 1) powierzchnia pomieszczenia 39,10 m2, 2) wysokość: 3,15 m. 2. Klasa oszczędności KLIMTAZYACJI energetycznej A+++. 3. Moc Klimatyzatora 10 KW. 4. Klimatyzację należy zamontować na parterze w pomieszczeniu kuchni w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nidzicy. 5. Klimatyzator podsufitowy - funkcja chłodzenia. 6. Urządzenia winny spełniać normy polskie i europejskie, posiadać wymagane atesty i certyfikaty oraz być dopuszczone do obrotu i stosowania. 7. Prace obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie instalacji klimatyzacji w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Nidzicy. 8. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej stanu istniejącego, w zakresie niezbędnym dla wykonania przedmiotu zamówienia oraz określenia zakresu prac i wyceny kosztów i robocizny. 9.Wykonawca jest zobowiązany zweryfikować podane w zapytaniu ofertowym wielkość pomieszczenia i dostosować odpowiednie parametry urządzenia. 10. Warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego: 1) Wykonawca gwarantuje bezawaryjne funkcjonowanie dostarczonych urządzeń przez okres min. 36 miesięcy (okres gwarancji), 2) wszelkie naprawy w okresie gwarancyjnym wykonuje wyłącznie Wykonawca lub zakład (osoba) przez niego upoważniony. 11. Dodatkowe wymagania: 1) dostarczenie instrukcji obsługi i dokumentacji technicznej urządzeń w języku polskim wraz z dostawą przedmiotu zamówienia, 2) przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego z zakresu obsługi urządzenia, 3) dostarczone urządzenia powinny być nowe, nieużywane, Zamawiającemu dokumentów potwierdzających, iż środek chłodniczy w zaoferowanym urządzeniu jest zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 517/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie fluorowanych gazów cieplarnianych i uchylenia rozporządzenia (WE) nr 842/2006 (Dz. U. UE L 150 z 20.05.2014 r., str. 195 z późn. zm.). Dokumenty można pobrać ze strony Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nidzicy pod adresem; mopsnidzica.naszops.pl/bip zakładka zamówienia publiczne. Dokument nr: MOPS.OA.371-02/24 Składanie ofert: VIII. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 27.05.2024 r. do godz. 8;00 pisemnie (e-mailem lub za pomocą poczty) na załączonych drukach, do pobrania; mopsnidzica.naszops.pl/bip, adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, 13-100 Nidzica ul. Kolejowa 5. Dzień, w którym upływa termin składania ofert, jest zarazem dniem otwarcia ofert 27.05.2024 r. godz. 9:00. Miejsce i termin realizacji: Wymagany termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 15 czerwca 2024 r. Miejsce realizacji zamówienia - kuchnia MOPS w Nidzicy. Wymagania: Sposób i termin zapłaty - po odbiorze przez Zamawiającego protokołów i otrzymaniu poprawnie wystawionej faktury. Wykonawca zobowiązany jest wskazać osobę do kontaktu z Zamawiającym. TRYB POSTĘPOWANIA. Tryb; zapytanie ofertowe - badanie rynku. Rodzaj zamówienia; robota budowlana. V. WYMAGANE DOKUMENTY. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1. Podpisane oświadczenie - załącznik nr 2. Podpisany projekt umowy - załącznik nr 3. VI. KRYTERIA OCENY OFERTY Cena - 100 % O wyborze ofert zostanie poinformowany tylko jedynie oferent, którego oferta zostanie wybrana, pełna treść wraz z załącznikami dostępna będzie na stronie internetowej: mopsnidzica.naszops.pl/bip IX. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w umowie np.: zmiana wynagrodzenia spowodowana zamówieniem dodatkowym, przesunięciem terminu zakończenia zamówienia spowodowane zamówieniami dodatkowymi lub wystąpieniem okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć. Kontakt: VII. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI. Danuta Maluchnik - procedury zamówień - tel. 89 625 29-14 w 19. |
© eurobudowa.pl 2004-2024