Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont dachu na budynku |
Data zamieszczenia: | 2024-05-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Gminy w Gorzycach ul. Kościelna 15 44-350 Gorzyce powiat: wodzisławski tel./fax: +48 32 45 13 056 wew. 21 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Gorzyce |
Wadium: | 5 000,00 zł |
Nr telefonu: | tel./fax: +48 32 45 |
Termin składania ofert: | 2024-06-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
2. Przedmiot zamówienia: Remont dachu na budynku OSP Bełsznica na parceli nr 488/137 zlokalizowanej w Bełsznicy przy Ul. Raciborskiej. I. Zmiana pokrycia dachu zostanie wykonana na podstawie dokumentacji do zgłoszenia oraz zgłoszenie wydanej przez Starostę Wodzisławskiego. II. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera: - Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, - Dokumentacja techniczna - opis stanowiący załącznik nr 2 do zapytania ofertowego, Dokument nr: WAB.6743.0133.2024 Składanie ofert: 3. Miejsce i termin złożenia oferty: Urząd Gminy w Gorzycach 44-350 Gorzyce, ul. Kościelna 15 Biuro Obsługi Klienta (parter) do dnia 04.06.2024 r. Miejsce i termin realizacji: V. Termin realizacji umowy Przedmiot całego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać w terminie do dnia 30-09-2024 r. Wymagania: III. Zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się z lokalnymi warunkami realizacji przedmiotu zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty i prawidłowego wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia. Wszelkie utrudnienia wynikające z warunków realizacji przedmiotu zamówienia należy uwzględnić w cenie podanej w ofercie. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej w terenie przed przystąpieniem do przygotowania oferty, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. Wyznacza się termin wizji w terenie przy OSP Bełsznica w dniu 24.05.2024 r. o godz. 9:00 po wcześniejszym umówieniu się z osobami upoważnionymi do kontaktu. IV. Warunki zamawiającego1. Wykonawca musi przedstawić ofertę obejmującą całość zamówienia. Zamówienie musi być zrealizowane w całości. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki: a) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie potrzebne do wykonania zamówienia b) Dysponują osobami zdolnymi i uprawnionymi do wykonania zamówienia 3. Okres gwarancji min. 5 lat. Bieg terminu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia zostanie rozpoczęty od dnia bezusterkowego protokolarnego końcowego odbioru robót. 4. Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzone działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł. Do oferty należy dołączyć: a) Dokumenty potwierdzające posiadanie aktualnej polisy od odpowiedzialności cywilnej. 6. Wykonawca wniesienie wadium przed złożeniem oferty w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) na numer konta konto 87 8469 0009 0000 0257 2000 0009. a) Do oferty należy dołączyć potwierdzenie wniesienia wadium. Zamawiający dopuszcza możliwość wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji, ubezpieczeniowej bądź w pieniądzu. 4. Teren prowadzenia robót przez cały okres realizacji zadania powinien być zabezpieczony i niedostępny dla osób trzecich. VI. Wynagrodzenie Formą przyjętego wynagrodzenia za wykonane roboty będzie wynagrodzenie ryczałtowe Zamawiający nie wymaga od wykonawców dołączenia do oferty kosztorysów ofertowych. Kosztorys ofertowy winien przedłożyć przed podpisaniem umowy wykonawca, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę cenową. Przedmiotem zamówienia jest zakres robót ujęty w przedmiarze robót oraz w dokumentacji technicznej. VII. Warunki płatności1. Cena oferowana winna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, tj. materiał, robociznę i sprzęt. Za cenę oferty uważać się będzie cenę brutto (łącznie z należnym podatkiem VAT). 2. Zapłata faktury nastąpi przelewem na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty wystawienia faktury po odbiorze wykonanej usługi. VIII. Kryteria wyboru oferty: Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, który spełni wszystkie wymogi zawarte w zapytaniu ofertowym oraz którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą (najniższa cena ofertowa) IX. Złożenie oferty jest jednoznaczne z tym, że Wykonawca nie wnosi zastrzeżeń co do przedmiotu zamówienia. X. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem zabezpieczenia odpowiedniej ilości środków finansowych w budżecie Gminy Gorzyce. Kontakt: 7. Osoby upoważnione do kontaktu: - Weronika Tatarczyk - Referent ds. gospodarki odpadami, tel. (32) 4513056 wew. 21 |
© eurobudowa.pl 2004-2024