śląskie (Katowice)
śląskie (Katowice)
śląskie (Jaworzno)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie wycinki drzew oraz dokonanie nasadzeń zastępczych |
Data zamieszczenia: | 2024-05-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Świątniki Górne ul. Bruchnalskiego 36 32-040 Świątniki Górne powiat: krakowski tel. (0-12) 270-40-60, (0-12) 270-41-35 transport@swiatniki-gorne.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Świątniki Górne |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (0-12) 270-40-6 |
Termin składania ofert: | 2024-05-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Burmistrz Miasta i Gminy Świątniki Górne, działając zgodnie z zarządzeniem nr 90/2020 Burmistrza Miasta i Gminy Świątniki Górne z dn. 31.12.2020r. w sprawie zasad udzielania zamówień publicznych o wartości mniejszej niż kwota 130 000 złotych netto zaprasza do złożenia ofert na zadanie pn. ,,Usunięcie 4 drzew zlokalizowanych w rejonie pasa drogowego Ul. Biała Droga, Ul. Podlesie oraz Ul. Krótka" II. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wycinki drzew oraz dokonaniu nasadzeń zastępczych na terenie Gminy Świątniki Górne: a) Wykonanie wycinki drzew: ? 2 szt. drzew z gatunku wierzba krucha o obwodzie pni 260/190 cm, 297/186 cm, pomierzonych na wysokości 130 cm z nieruchomości oznaczonej jako działka nr 179 w m. Olszowice (ul. Biała Droga) ? 1 szt. lipy drobnolistnej o obwodzie pnia 215 cm, pomierzonych na wys. 130 cm z nieruchomości oznaczonej jako działka nr 828 w m. Rzeszotary (ul. Podlesie) ? 1 szt. lipy drobnolistnej o obwodzie pnia 102/112 cm, pomierzonych na wys. 130 cm rosnącego na granicy działek nr 276 oraz 238 w m. Olszowice (ul. Krótka) b) Wykonanie nasadzeń zastępczych: ? 2 szt. drzew liściastych lipa drobnolistna na dz. 1472/10 i 1472/11 m. Rzeszotary, o minimalnym obwodzie pnia 10-12 cm na wysokości 100 cm ? 3 szt. drzew liściastych lipa drobnolistna na dz. 1472/10 i 1472/11 m. Rzeszotary, o minimalnym obwodzie pnia 14 cm na wysokości 100 cm ? 2 szt. drzew liściastych lipa drobnolistna na dz. 480 w m. Rzeszotary, o minimalnym obwodzie pnia 14 cm na wysokości 100 cm 2. Zakres prac obejmuje: a) zabezpieczenie miejsc wycinki stosownym oznakowaniem i jeśli to konieczne kierowaniem ruchem w trakcie trwania prac,b) zabezpieczenie przed uszkodzeniem bądź zniszczeniem infrastruktury drogowej, infrastruktury towarzyszącej oraz mienia osób trzecich, zlokalizowanych w miejscach wycinki (w tym, gdy jest to konieczne, uzyskanie zgody właścicieli urządzeń na ich zabezpieczenie lub demontaż oraz ponoszenie wszelkich kosztów tych działań), c) ścięcie drzew piłą mechaniczną d) załadunek i odwóz pozyskanego drewna e) likwidacja gałęzi i zanieczyszczeń powstałych po wycince, uprządkowanie terenu f) wykonanie nasadzeń zastępczych we wskazanym przez Zamawiającego miejscu 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wytypowania drzew, które mają być poddane zabiegom w pierwszej kolejności. 4. Materiałem przeznaczonym do nasadzeń powinny być wyrośnięte drzewa z zakrytym systemem korzeniowym oraz prawidłowo ukształtowanym pniem i koroną. 5. Nasadzenia należy wykonać zgodnie ze sztuką ogrodniczą, a zasadzone drzewka powinny być opalikowane i zabezpieczone przed uszkodzeniami mechanicznymi. 6. W przypadku stwierdzenia, że na drzewie znajdują się gatunki chronione (gniazda, ptaki, pisklęta itp.) Wykonawca zobowiązany jest do zaniechania prac wycinkowych i niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o zaistniałej sytuacji. 7. Wykonawca jest zobowiązany do pisemnego poinformowania Zamawiającego o terminie rozpoczęcia prac, najpóźniej na dzień przed rozpoczęciem prac. 8. Prace zostaną wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP z zachowaniem wszelkich środków ostrożności, a na czas wykonywania wycinki miejsce robót należy oznakować w sposób zapewniający bezpieczeństwo ruchu drogowego. 9. Za szkody powstałe w stosunku do osób trzecich w wyniku prowadzonych robót odpowiada Wykonawca. 10. Odpowiedzialności za siebie i zatrudnionych pracowników oraz skutki prawne i materialne złego prowadzenia robót ponosi Wykonawca. Dokument nr: IF.271.1.30.2024 Otwarcie ofert: 8. Odczytanie ofert nastąpi w budynku Urzędu Miasta i Gminy Świątniki Górne, ul. Bruchnalskiego 36, w m. Świątniki Górne, pokój nr 105, w dniu 29 maja 2024 r. o godz. 10:30 Składanie ofert: 1. Ofertę należy złożyć do dnia 29 maja 2024 do godz. 10:00 2. Oferty można złożyć: a) na adres e-mail: transport@swiatniki-gorne.pl podając w tytule: Oferta na zadanie pn. ,,Usunięcie 4 drzew zlokalizowanych w rejonie pasa drogowego Ul. Biała Droga, ul. Podlesie oraz Ul. Krótka.", b) osobiście w Urzędzie Miasta i Gminy Świątniki Górne, Ul. K. Bruchnalskiego 36, 32- 040 Świątniki Górne- Dziennik Podawczy (parter), w godz.ch pracy Urzędu tj.: poniedziałek - od 7:00 do 17:00, wtorek-czwartek od 7:00 do 15:00, piątek - od 7:00 do 13:00 z dopiskiem: Oferta na zadanie pn. ,,Usunięcie 4 drzew zlokalizowanych w rejonie pasa drogowego Ul. Biała Droga, Ul. Podlesie oraz Ul. Krótka" Nie otwierać przed 29 maja godz. 10.00., 3. pocztą, na adres Zamawiającego Urzędu Miasta i Gminy Świątniki Górne, Ul. K. Bruchnalskiego 36, 32-040 Świątniki Górne, z dopiskiem: Oferta na zadanie pn. ,,Usunięcie 4 drzew zlokalizowanych w rejonie pasa drogowego Ul. Biała Droga, ul. Podlesie oraz Ul. Krótka" Nie otwierać przed 29 maja godz. 10.00. Miejsce i termin realizacji: III. Termin realizacji zamówienia: 1. Termin realizacji całości zamówienia ustala się od dnia zawarcia umowy do dnia odbioru końcowego prac Protokołem Odbioru Końcowego, jednak nie później niż do 18.06.2024r. Wymagania: IV. Warunki udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował sprzętem, który jest sprawny technicznie i bezpieczny w użyciu oraz zapewniający właściwą jakość wykonania robót. 2. Wykonawca musi zapewnić odpowiednie oznakowanie miejsca robót. 3. Wykonawca musi wykazać osoby, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia posiadające kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, niezbędne do wykonania zamówienia: a) pracownik z uprawnieniami do kierowania ruchem na drodze (min 2 osoby) b) pracownik z uprawnieniami do obsługi piły mechanicznej (min 1 osoba) c) pracownik z uprawnieniami do obsługi podnośnika hydraulicznego (min 1 osoba) 4. Wykonawca przystępując do usunięcia drzew powinien wykazać się możliwością korzystania z następującego sprzętu: a) łańcuchową bądź tarczową piłą spalinową; b) podkaszarką;c) podnośnikiem koszowym z 20m wysięgnikiem d) drabinami, linami, siekierami e) rębakiem lub sprzętem umożliwiającym załadunek i wywóz gałęzi poza pas drogowy w miejsce ich utylizacji. V. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postepowaniu: Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do zaproszenia) Sposób zaadresowania oferty: Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie/opakowaniu, w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczający jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Koperta / opakowanie zawierające ofertę winna być zaadresowana do Zamawiającego na adres podany w pkt. 1 niniejszego ogłoszenia opatrzone nazwą, dokładnym adresem Wykonawcy oraz oznaczona w sposób następujący: ,,Oferta na zadanie pn. ,,Usunięcie 4 drzew zlokalizowanych w rejonie pasa drogowego ul. Biała Droga, ul. Podlesie oraz ul. Krótka" Nie otwierać przed 29 maja godz. 10.00" 4. Na ofertę składają się następujące dokumenty: a) formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (załącznik nr 1 do zaproszenia do składania ofert) b) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do zaproszenia do składania ofert) 5. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. 6. Wymaga się, aby oferta była podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji Wykonawcy (czytelny podpis lub podpis i czytelnie napisane imię i nazwisko, np.pieczęć imienna lub oparzona podpisem zaufanym lub elektronicznym w przypadku składania ofert drogą elektroniczną). 7. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zmiana, jak i wycofanie oferty, wymagają zachowania formy pisemnej. 9. W przypadku ofert przesłanych do Zamawiającego liczy się data i godzina dostarczenia oferty do siedziby Zamawiającego. Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona Wykonawcy niezwłocznie. VII. Opis kryteriów i sposobu oceny ofert: 1. Kryterium wyboru oferty stanowi cena - 100%; 2. Zamawiający dokona porównania ofert, biorąc pod uwagę różnice cen: wycinki 4 szt. drzew oraz ceny, za jaką oferent zamierza kupić od Zamawiającego 1 m3 pozyskanego drewna; 3. Cena powinna być ustalona na podstawie wizji w terenie; 4. Cena oferty musi obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca w związku z realizacją całości przedmiotu niniejszego zaproszenia do składania ofert. VIII. Sposób obliczenia ceny ofertowej: 1. Wykonawca określi cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe, które nie podlega zmianie w czasie trwania umowy; 2. Wykonawca obliczy cenę ofertową w oparciu o informacje zawarte w opisie przedmiotu zamówienia, a także wszelkie ewentualne dodatkowe koszty stanowiące ryzyko Wykonawcy; 3. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert zostały złożone o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. IX. Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania w ramach procedury wyboru Wykonawcy bez podania przyczyny. W takiej sytuacji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia, w szczególności zwrot kosztów z tytułu przygotowania oferty; 2. Złożona przez Wykonawcę oferta musi zachować swoją ważność przez minimum 30 dni licząc od dnia upływu terminu nadsyłania ofert, pod rygorem odrzucenia złożonej oferty; 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji z wybranym Wykonawcą postanowień umowy; 4. Dla zapewnienia porównywalności wszystkich ofert Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesyłania dodatkowych pytań do ofert oraz prawo do skontaktowania się z Wykonawcami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert; 5. Wyniki rozstrzygnięcia wyboru oferty zostaną niezwłocznie przekazane do wiadomości wszystkim oferentom droga mailową, telefoniczną oraz zostaną opublikowane na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej;6. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie powiadomiony odrębnie o formalnościach niezbędnych do zawarcia umowy. Zawarcie umowy nastąpi niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 5 dni licząc od dnia upłynięcia terminu otwarcia ofert; 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert, jeżeli oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy o realizację przedmiotu niniejszego zapytania; 8. Do niniejszego rozeznania rynku nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych. Kontakt: X. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest: 1. Małgorzata Buła - Referat Inwestycji i Infrastruktury, Urząd Miasta i Gminy Świątniki Górne, ul. Bruchnalskiego 36, pok. nr 105, tel. 12 270 40 30 wew. 135; e-mail: inwestycje@swiatniki-gorne.pl 2. Zofia Mistarz - Referat Inwestycji i Infrastruktury, Urząd Miasta i Gminy Świątniki Górne, ul. Bruchnalskiego 36, pok. nr 105, tel. 12 270 40 30 wew. 143; e-mail: transport@swiatniki-gorne.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024