Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Termomodernizacja budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Termomodernizacja budynku

Data zamieszczenia: 2024-05-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ
ul. Tadeusza Kościuszki 17
44-200 Rybnik
powiat: Rybnik
32 42 94 865
dzp@zgm.rybnik.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Rybnik
Wadium: 10 000,00 zł
Nr telefonu: 32 42 94 865
Termin składania ofert: 2024-06-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Termomodernizacja budynku Żłobka ,,SKRZAT'' przy Ul. Dąbrówki 9 w Rybniku
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Żłobka ,,SKRZAT'' przy Ul. Dąbrówki 9 w Rybniku.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
1. Docieplenie ścian i remont elewacji budynku:
a) demontaż elementów na elewacji typu: napisy, tablice, alarmy, kamery, drabiny itp.,
b) rozbiórka:
- oblachowania murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów,
- parapetów, rynien, rur spustowych oraz wszelkich elementów zewnętrznych elewacji,
c) ocieplenie ścian zewnętrznych:
- ocieplenie ścian zewnętrznych w systemie ETICS z wykorzystaniem wyprawy tynkarskiej silikonowej barwionej w masie,
- ocieplenie cokołów z wykorzystaniem wyprawy tynkarskiej mozaikowej,
- ocieplenie ościeży płytami styropianu w systemie z wyprawą tynkarską silikonową,
- wykonanie rysunków na nowej elewacji z gotowych szablonów - ślimak, (tynk elewacyjny cienkowarstwowy silikonowy wykonany ręcznie),
d) montaż obróbek blacharskich, parapetów rynien i rur spustowych,
e) montaż elementów na elewacji typu: napisy tablice, alarmy, kamery, drabiny itp.,
f) montaż nowych skrzynek gazowych i elektrycznych,
g) montaż nowych opraw oświetleniowych żarowych zewnętrznych,
wymiana pokrycia daszków blaszanych na poliwęglan.
2. Docieplenie stropodachu wentylowanego:
a) wykonanie docieplenia stropodachu granulatem z wełny metodą wdmuchiwania,
b) wykonanie nowego pokrycia dachu z poliuretanowej membramy hydroizolacyjnej:
- oczyszczenie powierzchni dachu,
- zabezpieczenie powierzchni dachu podkładem gruntująco uszczelniającym,
- naprawa pęknięć (o ile występują) masą na bazie żywicy poliuretanowej,
- zastosowanie na powierzchni dachu geowłókniny poliestrowo-polipropylenowej do wzmacniania powłok hydroizolacyjnych wraz z wykonaniem powłoki,
c) montaż wpustów grawitacyjnych wentylacyjnych dla stropodachu wentylowanego,
d) remont kominów i murów ogniowych:
- odkucie głuchych tynków,
- uzupełnienie ubytków i wykonanie pokrycia membraną hydroizolacyjną,
- wykonanie hydroizolacji na ogniomurach,
- wykończenie murów ogniowych blachą stalową ocynkowaną powlekaną.
3. Stolarka zewnętrzna:
a) demontaż istniejącej stolarki okiennej oraz drzwiowej przewidzianej do wymiany wraz z demontażem podokienników i przygotowanie otworów do montażu nowej stolarki,
b) wstawienie, nowej stolarki w uprzednio przygotowane otwory oraz jej zamocowanie i uszczelnienie,
c) wstawienie i zamocowanie nowych podokienników,
d) montaż w oknach nawiewników higrosterowalnych,
e) wyposażenie wymienionych drzwi zewnętrznych w samozamykacze i odbojniki podłogowe.
4. Prace wykończeniowe:
a) wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych kategorii III z zaprawy cementowo-wapiennej na ościeżach,
tynki (gładzie) jednowarstwowe wewnętrzne ościeży i pasów ściennych o podłożu betonowym z gipsu szpachlowego wykonywane ręcznie grubości 3 mm,
c) gruntowanie i malowanie.
5. Izolacja ścian fundamentowych:
a) rozebranie nawierzchni z kostki brukowej,
b) roboty ziemne, wykonanie wykopów wraz z ich zabezpieczeniem,
c) wykonanie dwuwarstwowej izolacji pionowej z uszczelniającej masy bitumicznej wzmocnionej siatką z włókna szklanego,
d) docieplenie ścian fundamentowych,
e) wykonanie zabezpieczenia izolacji (ocieplenia),
f) zasypanie wykopów wraz z zagęszczeniem gruntu,
g) wykonanie na nowo uprzednio rozebranej nawierzchni z kostki brukowej z zachowaniem spadku od ścian budynku.
6. Remont konstrukcji stalowych:
a) oczyszczenie i pomalowanie stalowych konstrukcji zadaszeń przed montażem płyt z poliwęglanu komorowego,
b) oczyszczenie i pomalowanie stalowej balustrady tarasu zewnętrznego,
c) oczyszczenie i pomalowanie stalowych konstrukcji drabin wejściowych na dach.
Szczegółowy zakres zamówienia precyzują: dokumentacja projektowa,
specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, opinia ornitologiczna stanowiące załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

CPV: 45321000-3

Dokument nr: 2024/BZP 00335730, DZP.2120.0020.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-10 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8f51318a-1750-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8f51318a-1750-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk ,,Przeglądaj postępowania/konkursy").
4. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:
ocds-148610-8f51318a-1750-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5.
5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
6. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
8. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności,
z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
9. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu
rodków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji").
10. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa".
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale I SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale I SWZ

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-10 10:00
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8f51318a-1750-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.2120.0020.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 9709497,52 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1029678,90 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Żłobka ,,SKRZAT'' przy ul. Dąbrówki 9 w Rybniku.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
1. Docieplenie ścian i remont elewacji budynku:
a) demontaż elementów na elewacji typu: napisy, tablice, alarmy, kamery, drabiny itp.,
b) rozbiórka:
- oblachowania murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów,
- parapetów, rynien, rur spustowych oraz wszelkich elementów zewnętrznych elewacji,
c) ocieplenie ścian zewnętrznych:
- ocieplenie ścian zewnętrznych w systemie ETICS z wykorzystaniem wyprawy tynkarskiej silikonowej barwionej w masie,
- ocieplenie cokołów z wykorzystaniem wyprawy tynkarskiej mozaikowej,
- ocieplenie ościeży płytami styropianu w systemie z wyprawą tynkarską silikonową,
- wykonanie rysunków na nowej elewacji z gotowych szablonów - ślimak, (tynk elewacyjny cienkowarstwowy silikonowy wykonany ręcznie),
d) montaż obróbek blacharskich, parapetów rynien i rur spustowych,
e) montaż elementów na elewacji typu: napisy tablice, alarmy, kamery, drabiny itp.,
f) montaż nowych skrzynek gazowych i elektrycznych,
g) montaż nowych opraw oświetleniowych żarowych zewnętrznych,
wymiana pokrycia daszków blaszanych na poliwęglan.
2. Docieplenie stropodachu wentylowanego:
a) wykonanie docieplenia stropodachu granulatem z wełny metodą wdmuchiwania,
b) wykonanie nowego pokrycia dachu z poliuretanowej membramy hydroizolacyjnej:
- oczyszczenie powierzchni dachu,
- zabezpieczenie powierzchni dachu podkładem gruntująco uszczelniającym,
- naprawa pęknięć (o ile występują) masą na bazie żywicy poliuretanowej,
- zastosowanie na powierzchni dachu geowłókniny poliestrowo-polipropylenowej do wzmacniania powłok hydroizolacyjnych wraz z wykonaniem powłoki,
c) montaż wpustów grawitacyjnych wentylacyjnych dla stropodachu wentylowanego,
d) remont kominów i murów ogniowych:
- odkucie głuchych tynków,
- uzupełnienie ubytków i wykonanie pokrycia membraną hydroizolacyjną,
- wykonanie hydroizolacji na ogniomurach,
- wykończenie murów ogniowych blachą stalową ocynkowaną powlekaną.
3. Stolarka zewnętrzna:
a) demontaż istniejącej stolarki okiennej oraz drzwiowej przewidzianej do wymiany wraz z demontażem podokienników i przygotowanie otworów do montażu nowej stolarki,
b) wstawienie, nowej stolarki w uprzednio przygotowane otwory oraz jej zamocowanie i uszczelnienie,
c) wstawienie i zamocowanie nowych podokienników,
d) montaż w oknach nawiewników higrosterowalnych,
e) wyposażenie wymienionych drzwi zewnętrznych w samozamykacze i odbojniki podłogowe.
4. Prace wykończeniowe:
a) wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych kategorii III z zaprawy cementowo-wapiennej na ościeżach,
tynki (gładzie) jednowarstwowe wewnętrzne ościeży i pasów ściennych o podłożu betonowym z gipsu szpachlowego wykonywane ręcznie grubości 3 mm,
c) gruntowanie i malowanie.
5. Izolacja ścian fundamentowych:
a) rozebranie nawierzchni z kostki brukowej,
b) roboty ziemne, wykonanie wykopów wraz z ich zabezpieczeniem,
c) wykonanie dwuwarstwowej izolacji pionowej z uszczelniającej masy bitumicznej wzmocnionej siatką z włókna szklanego,
d) docieplenie ścian fundamentowych,
e) wykonanie zabezpieczenia izolacji (ocieplenia),
f) zasypanie wykopów wraz z zagęszczeniem gruntu,
g) wykonanie na nowo uprzednio rozebranej nawierzchni z kostki brukowej z zachowaniem spadku od ścian budynku.
6. Remont konstrukcji stalowych:
a) oczyszczenie i pomalowanie stalowych konstrukcji zadaszeń przed montażem płyt z poliwęglanu komorowego,
b) oczyszczenie i pomalowanie stalowej balustrady tarasu zewnętrznego,
c) oczyszczenie i pomalowanie stalowych konstrukcji drabin wejściowych na dach.
Szczegółowy zakres zamówienia precyzują: dokumentacja projektowa,
specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, opinia ornitologiczna stanowiące załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Został określony w SWZ w rozdziale XXII: "Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert"
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz oferty. Do przygotowania oferty zaleca się wykorzystanie Formularza oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru, w treści oferty należy zamieścić wszystkie informacje wymagane w Formularzu oferty.
2. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
Oświadczenie, o którym mowa w pkt 2 składają odrębnie:
Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy.
4. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
5. Wadium z uwzględnieniem postanowień rozdziału XVII SWZ.
6. Pełnomocnictwo złożone w sytuacji:
1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;
2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) - pełnomocnictwo do podpisania oferty.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych 00/100).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy
występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia o niepodleganiu
wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
Oświadczenie, składają odrębnie każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim
przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w
postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenie, z którego wynika, które prace wykonają poszczególni Wykonawcy - przy czym obowiązek ten dotyczy
wyłącznie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy, którego wzór
stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
4. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
5. Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych dotyczące podstaw wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w swoim imieniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadkach, o których mowa w art. 455 ustawy Prawo zamówień
publicznych oraz w przypadkach opisanych w projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Został określony w SWZ w rozdziale XXII: "Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert"
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-07-09

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.