kujawsko-pomorskie (Świecie)
kujawsko-pomorskie (Włocławek)
śląskie (Katowice)
śląskie (Katowice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Termomodernizacja budynku |
Data zamieszczenia: | 2024-05-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ ul. Tadeusza Kościuszki 17 44-200 Rybnik powiat: Rybnik 32 42 94 865 dzp@zgm.rybnik.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Rybnik |
Wadium: | 10 000,00 zł |
Nr telefonu: | 32 42 94 865 |
Termin składania ofert: | 2024-06-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Termomodernizacja budynku Żłobka ,,SKRZAT'' przy Ul. Dąbrówki 9 w Rybniku Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Żłobka ,,SKRZAT'' przy Ul. Dąbrówki 9 w Rybniku. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 1. Docieplenie ścian i remont elewacji budynku: a) demontaż elementów na elewacji typu: napisy, tablice, alarmy, kamery, drabiny itp., b) rozbiórka: - oblachowania murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów, - parapetów, rynien, rur spustowych oraz wszelkich elementów zewnętrznych elewacji, c) ocieplenie ścian zewnętrznych: - ocieplenie ścian zewnętrznych w systemie ETICS z wykorzystaniem wyprawy tynkarskiej silikonowej barwionej w masie, - ocieplenie cokołów z wykorzystaniem wyprawy tynkarskiej mozaikowej, - ocieplenie ościeży płytami styropianu w systemie z wyprawą tynkarską silikonową, - wykonanie rysunków na nowej elewacji z gotowych szablonów - ślimak, (tynk elewacyjny cienkowarstwowy silikonowy wykonany ręcznie), d) montaż obróbek blacharskich, parapetów rynien i rur spustowych, e) montaż elementów na elewacji typu: napisy tablice, alarmy, kamery, drabiny itp., f) montaż nowych skrzynek gazowych i elektrycznych, g) montaż nowych opraw oświetleniowych żarowych zewnętrznych, wymiana pokrycia daszków blaszanych na poliwęglan. 2. Docieplenie stropodachu wentylowanego: a) wykonanie docieplenia stropodachu granulatem z wełny metodą wdmuchiwania, b) wykonanie nowego pokrycia dachu z poliuretanowej membramy hydroizolacyjnej: - oczyszczenie powierzchni dachu, - zabezpieczenie powierzchni dachu podkładem gruntująco uszczelniającym, - naprawa pęknięć (o ile występują) masą na bazie żywicy poliuretanowej, - zastosowanie na powierzchni dachu geowłókniny poliestrowo-polipropylenowej do wzmacniania powłok hydroizolacyjnych wraz z wykonaniem powłoki, c) montaż wpustów grawitacyjnych wentylacyjnych dla stropodachu wentylowanego, d) remont kominów i murów ogniowych: - odkucie głuchych tynków, - uzupełnienie ubytków i wykonanie pokrycia membraną hydroizolacyjną, - wykonanie hydroizolacji na ogniomurach, - wykończenie murów ogniowych blachą stalową ocynkowaną powlekaną. 3. Stolarka zewnętrzna: a) demontaż istniejącej stolarki okiennej oraz drzwiowej przewidzianej do wymiany wraz z demontażem podokienników i przygotowanie otworów do montażu nowej stolarki, b) wstawienie, nowej stolarki w uprzednio przygotowane otwory oraz jej zamocowanie i uszczelnienie, c) wstawienie i zamocowanie nowych podokienników, d) montaż w oknach nawiewników higrosterowalnych, e) wyposażenie wymienionych drzwi zewnętrznych w samozamykacze i odbojniki podłogowe. 4. Prace wykończeniowe: a) wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych kategorii III z zaprawy cementowo-wapiennej na ościeżach, tynki (gładzie) jednowarstwowe wewnętrzne ościeży i pasów ściennych o podłożu betonowym z gipsu szpachlowego wykonywane ręcznie grubości 3 mm, c) gruntowanie i malowanie. 5. Izolacja ścian fundamentowych: a) rozebranie nawierzchni z kostki brukowej, b) roboty ziemne, wykonanie wykopów wraz z ich zabezpieczeniem, c) wykonanie dwuwarstwowej izolacji pionowej z uszczelniającej masy bitumicznej wzmocnionej siatką z włókna szklanego, d) docieplenie ścian fundamentowych, e) wykonanie zabezpieczenia izolacji (ocieplenia), f) zasypanie wykopów wraz z zagęszczeniem gruntu, g) wykonanie na nowo uprzednio rozebranej nawierzchni z kostki brukowej z zachowaniem spadku od ścian budynku. 6. Remont konstrukcji stalowych: a) oczyszczenie i pomalowanie stalowych konstrukcji zadaszeń przed montażem płyt z poliwęglanu komorowego, b) oczyszczenie i pomalowanie stalowej balustrady tarasu zewnętrznego, c) oczyszczenie i pomalowanie stalowych konstrukcji drabin wejściowych na dach. Szczegółowy zakres zamówienia precyzują: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, opinia ornitologiczna stanowiące załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia. CPV: 45321000-3 Dokument nr: 2024/BZP 00335730, DZP.2120.0020.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-10 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8f51318a-1750-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. 2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8f51318a-1750-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5 Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk ,,Przeglądaj postępowania/konkursy"). 4. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-8f51318a-1750-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5. 5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 6. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. 8. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. 9. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: 1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub 2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu rodków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji"). 10. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa". 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale I SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale I SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-10 10:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8f51318a-1750-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5 Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.2120.0020.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak 4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 9709497,52 PLN 4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1029678,90 PLN 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Żłobka ,,SKRZAT'' przy ul. Dąbrówki 9 w Rybniku. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 1. Docieplenie ścian i remont elewacji budynku: a) demontaż elementów na elewacji typu: napisy, tablice, alarmy, kamery, drabiny itp., b) rozbiórka: - oblachowania murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów, - parapetów, rynien, rur spustowych oraz wszelkich elementów zewnętrznych elewacji, c) ocieplenie ścian zewnętrznych: - ocieplenie ścian zewnętrznych w systemie ETICS z wykorzystaniem wyprawy tynkarskiej silikonowej barwionej w masie, - ocieplenie cokołów z wykorzystaniem wyprawy tynkarskiej mozaikowej, - ocieplenie ościeży płytami styropianu w systemie z wyprawą tynkarską silikonową, - wykonanie rysunków na nowej elewacji z gotowych szablonów - ślimak, (tynk elewacyjny cienkowarstwowy silikonowy wykonany ręcznie), d) montaż obróbek blacharskich, parapetów rynien i rur spustowych, e) montaż elementów na elewacji typu: napisy tablice, alarmy, kamery, drabiny itp., f) montaż nowych skrzynek gazowych i elektrycznych, g) montaż nowych opraw oświetleniowych żarowych zewnętrznych, wymiana pokrycia daszków blaszanych na poliwęglan. 2. Docieplenie stropodachu wentylowanego: a) wykonanie docieplenia stropodachu granulatem z wełny metodą wdmuchiwania, b) wykonanie nowego pokrycia dachu z poliuretanowej membramy hydroizolacyjnej: - oczyszczenie powierzchni dachu, - zabezpieczenie powierzchni dachu podkładem gruntująco uszczelniającym, - naprawa pęknięć (o ile występują) masą na bazie żywicy poliuretanowej, - zastosowanie na powierzchni dachu geowłókniny poliestrowo-polipropylenowej do wzmacniania powłok hydroizolacyjnych wraz z wykonaniem powłoki, c) montaż wpustów grawitacyjnych wentylacyjnych dla stropodachu wentylowanego, d) remont kominów i murów ogniowych: - odkucie głuchych tynków, - uzupełnienie ubytków i wykonanie pokrycia membraną hydroizolacyjną, - wykonanie hydroizolacji na ogniomurach, - wykończenie murów ogniowych blachą stalową ocynkowaną powlekaną. 3. Stolarka zewnętrzna: a) demontaż istniejącej stolarki okiennej oraz drzwiowej przewidzianej do wymiany wraz z demontażem podokienników i przygotowanie otworów do montażu nowej stolarki, b) wstawienie, nowej stolarki w uprzednio przygotowane otwory oraz jej zamocowanie i uszczelnienie, c) wstawienie i zamocowanie nowych podokienników, d) montaż w oknach nawiewników higrosterowalnych, e) wyposażenie wymienionych drzwi zewnętrznych w samozamykacze i odbojniki podłogowe. 4. Prace wykończeniowe: a) wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych kategorii III z zaprawy cementowo-wapiennej na ościeżach, tynki (gładzie) jednowarstwowe wewnętrzne ościeży i pasów ściennych o podłożu betonowym z gipsu szpachlowego wykonywane ręcznie grubości 3 mm, c) gruntowanie i malowanie. 5. Izolacja ścian fundamentowych: a) rozebranie nawierzchni z kostki brukowej, b) roboty ziemne, wykonanie wykopów wraz z ich zabezpieczeniem, c) wykonanie dwuwarstwowej izolacji pionowej z uszczelniającej masy bitumicznej wzmocnionej siatką z włókna szklanego, d) docieplenie ścian fundamentowych, e) wykonanie zabezpieczenia izolacji (ocieplenia), f) zasypanie wykopów wraz z zagęszczeniem gruntu, g) wykonanie na nowo uprzednio rozebranej nawierzchni z kostki brukowej z zachowaniem spadku od ścian budynku. 6. Remont konstrukcji stalowych: a) oczyszczenie i pomalowanie stalowych konstrukcji zadaszeń przed montażem płyt z poliwęglanu komorowego, b) oczyszczenie i pomalowanie stalowej balustrady tarasu zewnętrznego, c) oczyszczenie i pomalowanie stalowych konstrukcji drabin wejściowych na dach. Szczegółowy zakres zamówienia precyzują: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, opinia ornitologiczna stanowiące załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Został określony w SWZ w rozdziale XXII: "Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert" 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na roboty budowlane 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1. Formularz oferty. Do przygotowania oferty zaleca się wykorzystanie Formularza oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru, w treści oferty należy zamieścić wszystkie informacje wymagane w Formularzu oferty. 2. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 2 do SWZ. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 2 składają odrębnie: Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy. 4. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. 5. Wadium z uwzględnieniem postanowień rozdziału XVII SWZ. 6. Pełnomocnictwo złożone w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) - pełnomocnictwo do podpisania oferty. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych 00/100). 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 2. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowi załącznik nr 2 do SWZ. Oświadczenie, składają odrębnie każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Oświadczenie, z którego wynika, które prace wykonają poszczególni Wykonawcy - przy czym obowiązek ten dotyczy wyłącznie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ. 4. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. 5. Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych dotyczące podstaw wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w swoim imieniu. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadkach, o których mowa w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w przypadkach opisanych w projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Został określony w SWZ w rozdziale XXII: "Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert" 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na roboty budowlane 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-07-09 |
© eurobudowa.pl 2004-2024