Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Konserwacja miejskiego oświetlenia ulicznego i parkowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Konserwacja miejskiego oświetlenia ulicznego i parkowego

Data zamieszczenia: 2024-05-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Miasto Stargard
Hetmana Stefana Czarnieckiego 17
73-110 Stargard
powiat: stargardzki
urzad@um.stargard.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/931670
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Stargard
Wadium: 10 000 zł
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-06-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Konserwacja miejskiego oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie Stargardu w okresie od lipca 2024 do czerwca 2025 roku
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) zakres objęty ryczałtowym miesięcznym wynagrodzeniem za 1 punkt oświetleniowy:
a) wymiana uszkodzonych źródeł światła (dotyczy opraw sodowych),
b) wymiana opraw lub jej elementów zużytych w wyniku eksploatacji,
c) naprawa i/lub wymiana kabli energetycznych, w których stwierdzi się brak ciągłości działania,
d) konserwacyjne, zabezpieczające malowanie (podmalowania) wybranych elementów urządzeń oświetlenia (metalowe obudowy szafek oświetleniowych, fragmentów słupów oświetleniowych) - jako zabieg konserwujący - w sytuacjach tego wymagających,
e) czyszczenie osłon źródeł światła (mycie kloszy mlecznych, itp. dotyczy opraw oświetleniowych parkowych),
f) przegląd szafek oświetleniowych, oczyszczenie wnętrza szafek, ocena stanu technicznego,
g) naprawa, wymiana, uzupełnienie w wyniku kradzieży tabliczek słupowych oraz drzwiczek latarni oświetleniowych,
h) sprawdzanie poprawności działania zegara astronomicznego w przypadku awarii całego obwodu oświetleniowego,
i) regulacja układów czasowych (w tym zmiana czasu pracy obwodu oświetleniowego na żądanie Zamawiającego),
j) naprawa lub wymiana uszkodzonych wskutek eksploatacji elementów słupów oświetleniowych,
k) pomiary elektryczne urządzeń (skuteczności zerowania, uziemienia ochronnego) - w sytuacjach tego wymagających,
l) przeprowadzanie comiesięcznych kontrolnych przeglądów wszystkich punktów oświetleniowych dla zdiagnozowania ich stanu technicznego, a w szczególności ustalenia niepalących się punktów, z których sporządzać się będzie pisemne sprawozdania przekazywane Zamawiającemu,
m) w ramach zamówienia Wykonawca dokona jednokrotnych pomiarów elektrycznych i oględzin wszystkich urządzeń (słupów i szafek oświetleniowych) oraz obwodów elektrycznych (badanie ochrony przeciwporażeniowej, izolacji kabli, uziemień ochronnych) zgodnie z ustawą Prawo Budowlane. Protokoły badań w wersji papierowej oraz elektronicznej Wykonawca przekazywać będzie Zamawiającemu sukcesywnie w miarę realizacji zamówienia, przy czym ostatnie protokoły zostaną przekazane najpóźniej do 01 maja 2025 roku.
2) zakres robót konserwacyjnych lub naprawczych nie objętych ryczałtowym miesięcznym wynagrodzeniem - wykonywane na podstawie dyspozycji Zamawiającego, odrębnie rozliczane:
a) usuwanie wszelkich uszkodzeń oświetlenia związanych z nieprzewidzianymi zdarzeniami losowymi (np.: akty wandalizmu, zniszczenia spowodowane uszkodzeniami przez użytkowników dróg) w zakresie np: naprawy lub wymiany słupów, opraw lub ich elementów
b) wykonanie wszelkich innych robót niezbędnych dla zachowania właściwego stanu i funkcjonowania konserwowanych elementów, w tym np. przestawianie kolidujących słupów, dostawianie słupów dla zapewnienia właściwego oświetlenia wybranych miejsc, awaryjna naprawa innych elementów infrastruktury oświetleniowej.
3) sposób sporządzenia oferty cenowej opisuje instrukcja sporządzenia wyceny ofertowej (kosztorysu ofertowego) - załącznik nr 3 do SWZ.
Orientacyjne wielkości ilustrujące skalę zamówienia:
1) 2 913 punktów oświetleniowych podlegających konserwacji (stan obecny);
2) struktura oświetlenia: 2163 szt. oprawy sodowe; 750 szt. oprawy typu LED;
3) wartość robót konserwacyjno-naprawczych nie objętych ryczałtowym miesięcznym wynagrodzeniem nie przekroczy 150 tys. zł netto przez cały okres realizacji zamówienia.

CPV: 50232100-1, 45316100-6

Dokument nr: 2024/BZP 00336420, TZ.271.14.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-07 10:10

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/um_stargard
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym oferty oraz wszelkie oświadczenia, dokumenty, wnioski (w tym o wyjaśnienie treści SWZ), pytania i odpowiedzi, zawiadomienia i informacje przekazywane są wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej i wyłącznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej ON (Open Nexus), zwanej dalej: ,,Platformą" pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/um_stargard/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej Open Nexus https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz w instrukcjach zawartych na stronie https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje lub
https://docs.google.com/document/d/1S_1GyJ5TQoDkIwMQKOcKtU31hkOVU3ZEMqrSXyA2g8w/edit#heading=h.6jynaot9cbnq
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1) administratorem danych osobowych przetwarzanych przez Urząd Miejski w Stargardzie jest Prezydent Miasta Stargard. Dane Urzędu: Ul. Hetmana Stefana Czarnieckiego 17,telefon: 91 578-48-81, e-mail: urzad@um.stargard.pl
2) z inspektorem ochrony danych osobowych można się skontaktować pod adresem e-mail: iod@um.stargard.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r.- Prawo zamówień publicznych dalej ,,ustawa Pzp";
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z przepisami ustawy Pzp oraz Instrukcji Kancelaryjnej, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania liczy się od momentu zakończenia umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- prawo ograniczenia przetwarzania;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO
9) Zamawiający informuje o prowadzeniu publicznego rejestru umów, których wartość przekracza 500 zł brutto. W rejestrze zostaną upublicznione dane osobowe w postaci imienia i nazwiska Wykonawcy oraz przedstawiciela Wykonawcy

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/931670
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-07 10:00
Miejsce składania ofert: oferty składane wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej i wyłącznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej ON (Open Nexus), pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/um_stargard/proceedings

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TZ.271.14.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) zakres objęty ryczałtowym miesięcznym wynagrodzeniem za 1 punkt oświetleniowy:
a) wymiana uszkodzonych źródeł światła (dotyczy opraw sodowych),
b) wymiana opraw lub jej elementów zużytych w wyniku eksploatacji,
c) naprawa i/lub wymiana kabli energetycznych, w których stwierdzi się brak ciągłości działania,
d) konserwacyjne, zabezpieczające malowanie (podmalowania) wybranych elementów urządzeń oświetlenia (metalowe obudowy szafek oświetleniowych, fragmentów słupów oświetleniowych) - jako zabieg konserwujący - w sytuacjach tego wymagających,
e) czyszczenie osłon źródeł światła (mycie kloszy mlecznych, itp. dotyczy opraw oświetleniowych parkowych),
f) przegląd szafek oświetleniowych, oczyszczenie wnętrza szafek, ocena stanu technicznego,
g) naprawa, wymiana, uzupełnienie w wyniku kradzieży tabliczek słupowych oraz drzwiczek latarni oświetleniowych,
h) sprawdzanie poprawności działania zegara astronomicznego w przypadku awarii całego obwodu oświetleniowego,
i) regulacja układów czasowych (w tym zmiana czasu pracy obwodu oświetleniowego na żądanie Zamawiającego),
j) naprawa lub wymiana uszkodzonych wskutek eksploatacji elementów słupów oświetleniowych,
k) pomiary elektryczne urządzeń (skuteczności zerowania, uziemienia ochronnego) - w sytuacjach tego wymagających,
l) przeprowadzanie comiesięcznych kontrolnych przeglądów wszystkich punktów oświetleniowych dla zdiagnozowania ich stanu technicznego, a w szczególności ustalenia niepalących się punktów, z których sporządzać się będzie pisemne sprawozdania przekazywane Zamawiającemu,
m) w ramach zamówienia Wykonawca dokona jednokrotnych pomiarów elektrycznych i oględzin wszystkich urządzeń (słupów i szafek oświetleniowych) oraz obwodów elektrycznych (badanie ochrony przeciwporażeniowej, izolacji kabli, uziemień ochronnych) zgodnie z ustawą Prawo Budowlane. Protokoły badań w wersji papierowej oraz elektronicznej Wykonawca przekazywać będzie Zamawiającemu sukcesywnie w miarę realizacji zamówienia, przy czym ostatnie protokoły zostaną przekazane najpóźniej do 01 maja 2025 roku.
2) zakres robót konserwacyjnych lub naprawczych nie objętych ryczałtowym miesięcznym wynagrodzeniem - wykonywane na podstawie dyspozycji Zamawiającego, odrębnie rozliczane:
a) usuwanie wszelkich uszkodzeń oświetlenia związanych z nieprzewidzianymi zdarzeniami losowymi (np.: akty wandalizmu, zniszczenia spowodowane uszkodzeniami przez użytkowników dróg) w zakresie np: naprawy lub wymiany słupów, opraw lub ich elementów
b) wykonanie wszelkich innych robót niezbędnych dla zachowania właściwego stanu i funkcjonowania konserwowanych elementów, w tym np. przestawianie kolidujących słupów, dostawianie słupów dla zapewnienia właściwego oświetlenia wybranych miejsc, awaryjna naprawa innych elementów infrastruktury oświetleniowej.
3) sposób sporządzenia oferty cenowej opisuje instrukcja sporządzenia wyceny ofertowej (kosztorysu ofertowego) - załącznik nr 3 do SWZ.
Orientacyjne wielkości ilustrujące skalę zamówienia:
1) 2 913 punktów oświetleniowych podlegających konserwacji (stan obecny);
2) struktura oświetlenia: 2163 szt. oprawy sodowe; 750 szt. oprawy typu LED;
3) wartość robót konserwacyjno-naprawczych nie objętych ryczałtowym miesięcznym wynagrodzeniem nie przekroczy 150 tys. zł netto przez cały okres realizacji zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która otrzyma najwięcej punktów ze wszystkich kryteriów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób potwierdzenia ich spełnienia:
1) Zdolność techniczna (doświadczenie). O zamówienie ubiegać się może Wykonawca, który wykaże zrealizowanie, a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, usługi/usług polegającej/polegających na konserwowaniu oświetlenia ulicznego w ilości min. 2000 punktów oświetlenia ulicznego przez ciągły okres co najmniej 1 roku; b) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej dwóch zamówień polegających na budowie oświetlenia ulicznego, parkowego lub innego liniowego oświetlenia zewnętrznego, a w tym oświetlenia peronów kolejowych lub oświetlenie przejazdów kolejowo-drogowych o wartości min. 100 000 zł brutto każde,
2) Zdolność zawodowa. O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy dysponują osobą która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą właściwe uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami elektrycznymi z co najmniej 3-letnim doświadczeniem w kierowaniu takimi robotami.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz wykonanych usług wraz z dowodami,
2) wykaz wykonanych robót wraz z dowodami,
3) wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wymagane jest wniesienie wadium w kwocie 10 000 zł.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Na podstawie art. 117 ust. 1 ustawy Zamawiający określa szczególny sposób spełniania przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) warunków udziału w postępowaniu. Każdy z dwóch warunków zdolności technicznej (doświadczenia) nie podlega sumowaniu - oznacza to, że co najmniej jeden z uczestników konsorcjum (wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) musi wykazać się samodzielnie realizacją zamówień, o których mowa w ust. 1 pkt. 1 lit. b) co do ilości, zakresu i wartości. Zamawiający uznaje za dostatecznie doświadczonego jedynie tego Wykonawcę, który co najmniej dwukrotnie zrealizował robotę opisaną jako warunek udziału w postępowaniu. Warunek zdolności technicznej będzie spełniony, jeżeli np. jeden z wykonawców spełnia warunek, o którym mowa w ust. 1 pkt. 1 lit. a), a drugi wykonawca spełnia samodzielnie warunek o których mowa w ust. 1 pkt. 1 lit. b). Zamawiający uznaje za dostatecznie doświadczonego jedynie tego Wykonawcę, który co najmniej dwukrotnie zrealizował robotę opisaną jako warunek udziału w postępowaniu. Spełnienie warunku doświadczenia przez jednego uczestnika konsorcjum oznacza spełnienie warunku przez całe konsorcjum. Warunek zdolności zawodowej będzie spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą dysponowanie wymaganymi osobami. Możliwa jest zatem sytuacja, w której jeden z wykonawców wykazuje zdolność (doświadczenie) techniczną, a drugi wykonawca wykazuje spełnienie warunku zdolności zawodowej,
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania następujących zmian w umowie (szczegółowe regulacje w projekcie umowy):
1) zmiana umowy zawartej na okres dłuższy niż 6 miesięcy - w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia, w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 439 ustawy;
2) w przypadkach, o których mowa w art. 455 ustawy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która otrzyma najwięcej punktów ze wszystkich kryteriów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.