śląskie (Katowice)
śląskie (Katowice)
zachodniopomorskie (Szczecin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż instalacji klimatyzacji |
Data zamieszczenia: | 2024-05-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Chałubińskiego 7 67-100 Nowa Sól powiat: nowosolski z.grubecka@szpital-nowasol.pl https://szpital-nowasol-pzp.logintrade.net/zapytania_email,166199,0ac71cb9cc482b7950bac73eb41636cc.html |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Nowa Sól |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-06-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA i montaż instalacji klimatyzacji w poczekalni Zakładu Radiologii w Wielospecjalistycznym Szpitalu SP ZOZ w Nowej Soli. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż instalacji klimatyzacji w poczekalni Zakładu Radiologii w Wielospecjalistycznym Szpitalu SP ZOZ w Nowej Soli. Na opis przedmiotu zamówienia składa się: 1) Załącznik nr 1 - Opis techniczny 2) Załącznik nr 1A - Przedmiar robót CPV: 39717200-3, 45331220-4 Dokument nr: 2024/BZP 00336774, DZP-280-44/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-05 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://szpital-nowasol-pzp.logintrade.net/zapytania_email,166199,0ac71cb9cc482b7950bac73eb41636cc.html 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpital-nowasol-pzp.logintrade.net/zapytania_email,166199,0ac71cb9cc482b7950bac73eb41636cc.html 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuj, że wszystkie instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania , składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy Zakupowej znajdują się w zakładce "Instrukcje dla Wykonawców na stronie internetowej pod adresem: https://szpital-nowasol-pzp.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html 3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://szpital-nowasol-pzp.logintrade.net/zapytania_email,166199,0ac71cb9cc482b7950bac73eb41636cc.html 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z treścią oświadczenia zawartego w załączniku nr 2 do SWZ - Formularz oferty 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z treścią oświadczenia zawartego w załączniku nr 2 do SWZ - Formularz oferty Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://szpital-nowasol-pzp.logintrade.net/zapytania_email,166199,0ac71cb9cc482b7950bac73eb41636cc.html TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-05 10:00 Miejsce składania ofert: https://szpital-nowasol-pzp.logintrade.net/zapytania_email,166199,0ac71cb9cc482b7950bac73eb41636cc.html Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-280-44/2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż instalacji klimatyzacji w poczekalni Zakładu Radiologii w Wielospecjalistycznym Szpitalu SP ZOZ w Nowej Soli. Na opis przedmiotu zamówienia składa się: 1) Załącznik nr 1 - Opis techniczny 2) Załącznik nr 1A - Przedmiar robót 4.2.6.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.7.) Kolejność kryterium: 1 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. a) zdolności technicznej: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie: minimum jednej dostawy i montażu klimatyzacji minimum 50 000, 00 zł brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. b) zdolności zawodowej (w zakresie personelu) Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełniają Wykonawcy, którzy wykażą, że skierowane do realizacji zamówienia osoby posiadają uprawnienia F-Gazy dla urządzeń chłodniczych i klimatyzacyjnych - zgodnie z Ustawą z dnia 15 maja 2015 roku o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2015 r. poz. 881). 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują: a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z zał. 9 do SWZ. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: 1. Karty katalogowe, do wszystkich oferowanych urządzeń klimatyzacyjnych przeznaczonych do montażu przez Wykonawcę, zawierających szczegółowe dane techniczne. 2. Szczegółowe warunki serwisu i gwarancji- załącznik 4A do SWZ wypełniony i podpisany przez Wykonawcę. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: 1. Karty katalogowe, do wszystkich oferowanych urządzeń klimatyzacyjnych przeznaczonych do montażu przez Wykonawcę, zawierających szczegółowe dane techniczne. 2. Szczegółowe warunki serwisu i gwarancji- załącznik 4A do SWZ wypełniony i podpisany przez Wykonawcę. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 13.1 Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SWZ. 13.3 Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania- załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców - załącznik nr 3 do SWZ. 13.4 Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 3a do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców w zakresie, w jakim wykazuje spełnienie warunków udziału - załącznik nr 3a do SWZ. 13.5 Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik. 13.6 Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 13.7 Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - w celu potwierdzenia umocowania do podpisania oferty. 13.8 Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzy podwykonawcom- załącznik nr 6 do SWZ - jeśli dotyczy. 13.9 Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - załącznik nr 8 do SWZ -jeśli dotyczy. 13.10 Oświadczenie podmiotu trzeciego- załącznik nr 7a do SWZ- jeśli dotyczy. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3. Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo. 4. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp. 5. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania: a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ; b) dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu; c) dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, formularz cenowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną; d) kopie dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania tych Wykonawców. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zgodnie z zapisami par. 17 projektowanych postanowień umownych- załącznik nr 4 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.7.) Kolejność kryterium: 1 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-07-04 |
© eurobudowa.pl 2004-2024