Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wymiana nawierzchni podłogi w holu i wiatrołapie wraz z malowaniem ścian i sufitów

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana nawierzchni podłogi w holu i wiatrołapie wraz z malowaniem ścian i sufitów

Data zamieszczenia: 2024-05-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Przedszkole Publiczne nr 23
ul. Klementyny Hoffmanowej 12
35-016 Rzeszów
powiat: Rzeszów
Tel. 17 7483365, 17 7483363
lidiaryznar@pp23.resman.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 17 7483365, 17
Termin składania ofert: 2024-05-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przedszkole Publiczne nr 23
zaprasza do złożenia ofert na: wymiana nawierzchni podłogi w holu i wiatrołapie wraz z malowaniem ścian i sufitów.
Opis przedmiotu zamówienia:
Wymiana nawierzchni podłogi w holu i wiatrołapie wraz z malowaniem ścian i sufitów . W ramach przedmiotu zamówienia konieczne są prace demontażowe oraz wywóz i utylizacja gruzu. Szczegółowy zakres robót znajduje się w Przedmiarze robót stanowiącym integralną część niniejszego Zapytania - Załącznik Nr 1.

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert odbędzie się 03 czerwca 2024r. r. o godz. 10.00.

Składanie ofert:
Miejsce i termin składania ofert:
Oferty składać na adres: lidiaryznar@pp23.resman.pl lub na piśmie u Intendenta Przedszkola 23 - Lidia Ryznar - Przedszkole Publiczne nr 23, Ul. Klementyny Hoffmanowej 12, 35-016 Rzeszów
do dnia: 31.05.2024, do godz.: 15.00
Oferty składane po terminie nie będą rozpatrywane. Liczy się data i godz. wpływu do Placówki.

Miejsce i termin realizacji:
Realizacja zamówienia od 12 lipca 2024r. do 26 lipca 2024r.
Termin wykonania zamówienia: od 12.07.2024 do 26.07.2024.

Wymagania:
Wszystkie materiały użyte podczas realizacji zamówienia muszą posiadać certyfikat/atest i być dopuszczone do użytku w placówkach użyteczności publicznej - przedszkole. Zamawiający zażąda złożenia stosownych zaświadczeń na piśmie przy odbiorze dokumentacji technicznej.
Prace należy wykonać wg obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca musi posiadać wymagane uprawnienia, doświadczenie i wiedzę w zakresie przedmiotu zamówienia.
Przed rozpoczęciem prac remontowych Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia istniejących drzwi, okien, tablic ogłoszeniowych innych powierzchni przed zabrudzeniem i zniszczeniem. Po wykonaniu remontu przed odbiorem końcowym Wykonawca zobowiązany jest do wysprzątania pomieszczeń remontowanych.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wizji lokalnej, po uprzednim umówieniu, na terenie objętym zamówieniem w celu szczegółowego zapoznania się ze specyfikacją i charakterem prac, uzgodnienia szczegółów dotyczących doboru wykładzin oraz ich wzorów, faktur i kolorów oraz rodzaju i kolorów farb; a także uzyskania na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkich dodatkowych informacji (np. dokonania pomiarów), które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.
Okres gwarancji: Minimum 2 lata.
Informacja o udzieleniu zamówienia umieszczona będzie na stronie BIP Przedszkola niezwłocznie po zawarciu umowy z wyłonionym Wykonawcą.
Opis sposobu przygotowania oferty:
W ofercie należy uwzględnić materiały posiadające certyfikat bądź atest dopuszczenia do użytkowania w przedszkolu.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na załączonym formularzu (Załącznik nr 2), wraz z zaakceptowanym projektem umowy (Załącznik nr 3) oraz podpisaną Klauzulą informacyjną RODO (Załącznik nr 4) oraz Oświadczeniem (Załącznik nr 5).
Oferty niekompletne będą odrzucane.
Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem ofert.
Cena, którą podaje Wykonawca, jest ceną ryczałtową za wykonanie całego zamówienia oraz obejmuje wszystkie koszty związane z wykonaniem zadania, określone przez Zamawiającego w Zapytaniu ofertowym. Wszystkie wydatki poniesione w skutek realizacji przedmiotu zapytania ofertowego leżą po stronie Wykonawcy, w tym zakup i dostawa wszystkich artykułów przy realizacji przedmiotu zamówienia; wszelkie pomiary wykonane siłami własnymi Wykonawcy, jak i zlecone osobom trzecim.
Dokumenty ofertowe muszą być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy a stosowne pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
Zamawiający zawrze umowę z wyłonionym Wykonawcą.
Jeśli Wykonawca wyłoniony w wyborze ofert odstąpi od podpisania umowy, Zamawiający może podpisać umowę z kolejnym Wykonawcą, który uzyskał niższą ilość punktów.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z Wykonawcami w celu doprecyzowania ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków zamówienia oraz ceny jego wykonania, jak również do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny oraz rezygnacji z realizacji zamówienia bez podania jej przyczyny.
Oferty zawierające rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia będą odrzucane.
7.
Opis kryteriów oceny ofert, ich znaczenie i sposób oceny :
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium :
1)
Cena 80%
2)
Okres gwarancji 20%
Sposób oceny ofert:
1)
Ocena według kryterium cena
W celu wyboru najkorzystniejszej ofert Zamawiający będzie się posługiwał następującym wzorem: ??=C minC b ? 100 ? 80%
PC - liczba punktów przyznanych ofercie według kryterium cena
C min - Cena brutto - minimalna wśród ważnych ofert
C b - cena brutto zaproponowana przez Wykonawcę w ofercie (cena badana)
100 - wskaźnik stały
2)
Okres gwarancji
Lp.
Waga kryterium
Znaczenie (w punktach)
1.
24 miesiące
0
2.
36 miesięcy
10
3.
48 miesięcy
20
Ilość punków przyznanych badanej ofercie, to suma punktów za cenę oferty (maksymalnie 80) i za okres gwarancji (maksymalnie 20).
Maksymalna liczba punktów wynosi 100.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która w ramach przedstawionych powyżej kryteriów otrzyma największą liczbę punktów.
Całkowita liczba punktów będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.