zachodniopomorskie (Szczecin)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana nawierzchni podłogi w holu i wiatrołapie wraz z malowaniem ścian i sufitów |
Data zamieszczenia: | 2024-05-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Przedszkole Publiczne nr 23 ul. Klementyny Hoffmanowej 12 35-016 Rzeszów powiat: Rzeszów Tel. 17 7483365, 17 7483363 lidiaryznar@pp23.resman.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Rzeszów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel. 17 7483365, 17 |
Termin składania ofert: | 2024-05-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przedszkole Publiczne nr 23 zaprasza do złożenia ofert na: wymiana nawierzchni podłogi w holu i wiatrołapie wraz z malowaniem ścian i sufitów. Opis przedmiotu zamówienia: Wymiana nawierzchni podłogi w holu i wiatrołapie wraz z malowaniem ścian i sufitów . W ramach przedmiotu zamówienia konieczne są prace demontażowe oraz wywóz i utylizacja gruzu. Szczegółowy zakres robót znajduje się w Przedmiarze robót stanowiącym integralną część niniejszego Zapytania - Załącznik Nr 1. Otwarcie ofert: Otwarcie ofert odbędzie się 03 czerwca 2024r. r. o godz. 10.00. Składanie ofert: Miejsce i termin składania ofert: Oferty składać na adres: lidiaryznar@pp23.resman.pl lub na piśmie u Intendenta Przedszkola 23 - Lidia Ryznar - Przedszkole Publiczne nr 23, Ul. Klementyny Hoffmanowej 12, 35-016 Rzeszów do dnia: 31.05.2024, do godz.: 15.00 Oferty składane po terminie nie będą rozpatrywane. Liczy się data i godz. wpływu do Placówki. Miejsce i termin realizacji: Realizacja zamówienia od 12 lipca 2024r. do 26 lipca 2024r. Termin wykonania zamówienia: od 12.07.2024 do 26.07.2024. Wymagania: Wszystkie materiały użyte podczas realizacji zamówienia muszą posiadać certyfikat/atest i być dopuszczone do użytku w placówkach użyteczności publicznej - przedszkole. Zamawiający zażąda złożenia stosownych zaświadczeń na piśmie przy odbiorze dokumentacji technicznej. Prace należy wykonać wg obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca musi posiadać wymagane uprawnienia, doświadczenie i wiedzę w zakresie przedmiotu zamówienia. Przed rozpoczęciem prac remontowych Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia istniejących drzwi, okien, tablic ogłoszeniowych innych powierzchni przed zabrudzeniem i zniszczeniem. Po wykonaniu remontu przed odbiorem końcowym Wykonawca zobowiązany jest do wysprzątania pomieszczeń remontowanych. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wizji lokalnej, po uprzednim umówieniu, na terenie objętym zamówieniem w celu szczegółowego zapoznania się ze specyfikacją i charakterem prac, uzgodnienia szczegółów dotyczących doboru wykładzin oraz ich wzorów, faktur i kolorów oraz rodzaju i kolorów farb; a także uzyskania na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkich dodatkowych informacji (np. dokonania pomiarów), które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Okres gwarancji: Minimum 2 lata. Informacja o udzieleniu zamówienia umieszczona będzie na stronie BIP Przedszkola niezwłocznie po zawarciu umowy z wyłonionym Wykonawcą. Opis sposobu przygotowania oferty: W ofercie należy uwzględnić materiały posiadające certyfikat bądź atest dopuszczenia do użytkowania w przedszkolu. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na załączonym formularzu (Załącznik nr 2), wraz z zaakceptowanym projektem umowy (Załącznik nr 3) oraz podpisaną Klauzulą informacyjną RODO (Załącznik nr 4) oraz Oświadczeniem (Załącznik nr 5). Oferty niekompletne będą odrzucane. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem ofert. Cena, którą podaje Wykonawca, jest ceną ryczałtową za wykonanie całego zamówienia oraz obejmuje wszystkie koszty związane z wykonaniem zadania, określone przez Zamawiającego w Zapytaniu ofertowym. Wszystkie wydatki poniesione w skutek realizacji przedmiotu zapytania ofertowego leżą po stronie Wykonawcy, w tym zakup i dostawa wszystkich artykułów przy realizacji przedmiotu zamówienia; wszelkie pomiary wykonane siłami własnymi Wykonawcy, jak i zlecone osobom trzecim. Dokumenty ofertowe muszą być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy a stosowne pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Zamawiający zawrze umowę z wyłonionym Wykonawcą. Jeśli Wykonawca wyłoniony w wyborze ofert odstąpi od podpisania umowy, Zamawiający może podpisać umowę z kolejnym Wykonawcą, który uzyskał niższą ilość punktów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z Wykonawcami w celu doprecyzowania ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków zamówienia oraz ceny jego wykonania, jak również do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny oraz rezygnacji z realizacji zamówienia bez podania jej przyczyny. Oferty zawierające rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia będą odrzucane. 7. Opis kryteriów oceny ofert, ich znaczenie i sposób oceny : Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium : 1) Cena 80% 2) Okres gwarancji 20% Sposób oceny ofert: 1) Ocena według kryterium cena W celu wyboru najkorzystniejszej ofert Zamawiający będzie się posługiwał następującym wzorem: ??=C minC b ? 100 ? 80% PC - liczba punktów przyznanych ofercie według kryterium cena C min - Cena brutto - minimalna wśród ważnych ofert C b - cena brutto zaproponowana przez Wykonawcę w ofercie (cena badana) 100 - wskaźnik stały 2) Okres gwarancji Lp. Waga kryterium Znaczenie (w punktach) 1. 24 miesiące 0 2. 36 miesięcy 10 3. 48 miesięcy 20 Ilość punków przyznanych badanej ofercie, to suma punktów za cenę oferty (maksymalnie 80) i za okres gwarancji (maksymalnie 20). Maksymalna liczba punktów wynosi 100. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która w ramach przedstawionych powyżej kryteriów otrzyma największą liczbę punktów. Całkowita liczba punktów będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku. |
© eurobudowa.pl 2004-2024