Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa stabilizatorów ciepłej wody, naczyń przeponowych oraz układów stabilizacji...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa stabilizatorów ciepłej wody, naczyń przeponowych oraz układów stabilizacji ciśnienia

Data zamieszczenia: 2024-05-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej - Rzeszów Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Staszica 24
35-051 Rzeszów
powiat: Rzeszów
tel. 17/ 87-531-02
przetargitt@mpecrzeszow.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów
Wadium: 3 000,00 zł
Nr telefonu: tel. 17/ 87-531-02
Termin składania ofert: 2024-06-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest: ,,DOSTAWA stabilizatorów ciepłej wody, naczyń przeponowych oraz układów stabilizacji ciśnienia pod potrzeby węzłów cieplnych" z podziałem na trzy Części:
Część 1: DOSTAWA stabilizatorów ciepłej wody. Część 2: DOSTAWA naczyń przeponowych. Część 3: DOSTAWA układów stabilizacji ciśnienia.
Jest to zamówienie na dostawy o kodzie numerycznym Wspólnego słownika zamówień (CPV): CPV: 44615100-5 (Stalowe zbiorniki ciśnieniowe).
2. Szczegółowe dane przedmiotu zamówienia i jego zakres określa:
2.1. Załącznik nr 1 do SWZ (Formularz ,,Oferta" - Część 1).
2.2. Załącznik nr 2 do SWZ (Formularz ,,Oferta" - Część 2).
2.3. Załącznik nr 3 do SWZ (Formularz ,,Oferta" - Część 3).
2.4. Załącznik nr 4 do SWZ (,,Wymagania techniczne dla stabilizatorów ciepłej wody").
2.5. Załącznik nr 5 do SWZ (,,Wymagania techniczne dla naczyń przeponowych").
2.6 Załącznik nr 6 do SWZ (,,Wymagania techniczne dla układu stabilizacji ciśnienia").
3. Urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane tj. wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą ich dostarczenia do Zamawiającego.
4. Urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wymagania:
- Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tekst jednolity Dz. U. z 2021, poz. 1213) wraz z przepisami wykonawczymi do tej Ustawy,
- Ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tj. Dz. U. z 2023, poz. 215),
- Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/201 1 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającym zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającym dyrektywę Rady 89/106/EWG.
Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 lipca 2016 r. w sprawie wymagań dla urządzeń ciśnieniowych i zespołów urządzeń ciśnieniowych (Dz. U. 2016 poz. 1036) wprowadzającym do prawa polskiego Dyrektywę 2014/68/UE (dotyczy Części 2) oraz muszą spełniać normy ekologiczne UE określone w obwieszczeniach Prezesa Polskiego Komitetu Normalizacyjnego w sprawie wykazu norm zharmonizowanych.
5. Urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą posiadać :
- Aktualny certyfikat zgodności WE (Deklaracja Zgodności) z Dyrektywą nr 2014/68/UE w sprawie zasadniczych wymagań dla urządzeń ciśnieniowych i zespołów urządzeń ciśnieniowych (dotyczy Części 2 i Części 3)
- Deklarację zgodności lub kopię deklaracji właściwości użytkowych zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami w tym zakresie (dotyczy Części 1).
- Krajową Deklarację Właściwości Użytkowych dla dostarczonej izolacji cieplnej (dotyczy Części 1),
- Atest higieniczny PZH (dotyczy Części 1).
6. Wymagany okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia:
- 60 miesięcy (dotyczy Części 1) licząc od daty ich protokolarnego odbioru.
- 24 miesiące (dotyczy Części 2 i Części 3) licząc od daty ich protokolarnego odbioru.
Gwarancja zgodnie z warunkami określonymi w Rozdziale XV SWZ.
7. Pozostałe warunki Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia określone są w Rozdziale XIX
niniejszej SWZ pt. ,,ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO".

Dokument nr: KZP-1/253/TTZ/103/24

Otwarcie ofert: 2. Miejsce oraz termin otwarcia ofert.
2.1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04.06.2024 r. o godz. 1200 w siedzibie Zamawiającego.
2.2. W trakcie otwarcia ofert Zamawiający odczyta: nazwę (firmę), adres Wykonawcy, cenę oferty, termin wykonania, okres gwarancji oraz warunki płatności. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Składanie ofert:
VIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT:
1. Miejsce oraz termin składania ofert.
1.1. Oferty sporządzone ściśle wg wymagań określonych w Rozdziale VII SWZ, należy przesłać w formie oryginału w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, na adres e-mail: przetargitt@mpecrzeszow.pl lub złożyć pisemnie na adres MPEC - Rzeszów Sp. z o.o. Ul. Staszica 24, 35-051 Rzeszów.
1.2. Termin wpływu ofert do siedziby Zamawiającego (niezależnie od wybranej przez Wykonawcę, wymienionej wyżej, formy składania) upływa dnia 04.06.2024 r. o godz. 10.00
1.3. Celem zapewnienia poufności Wykonawca składający ofertę poprzez jej wysłanie drogą elektroniczną na adres e-mail przetargitt@mpecrzeszow.pl jest zobowiązany do wysłania na ten sam adres e-mail odrębnej wiadomości po terminie składania ofert (pkt 1.2), a przed terminem otwarcia ofert (pkt 2.1) w której wskaże klucz do odszyfrowania pliku z ofertą. W przypadku braku przekazania klucza lub przekazania błędnego klucza lub przekazania Zamawiającemu klucza po terminie otwarcia ofert, oferta Wykonawcy zostanie pominięta jako złożona nieprawidłowo.

Wymagania:
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie zostanie udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Do prowadzenia niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023 poz. 1605 z późn. zm.) zwanej dalej ,,Ustawą". Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem wewnętrznym MPEC - Rzeszów Sp. z o.o. na dostawy, usługi i roboty budowlane, wprowadzony Zarządzeniem Prezesa Zarządu nr 5/2008, zwany dalej ,,Regulaminem" oraz zgodnie z zapisami SWZ.
Ww. Regulamin zamieszczony jest na stronie internetowej Zamawiającego www.mpecrzeszow.pl IIA. NEGOCJACJE:
Zamawiający może przeprowadzić negocjacje z Wykonawcą/ami, który/rzy złożyli ofertę w postępowaniu na zasadach określonych w §30 ust. 6-8 Regulaminu.
V. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1.1 Spełniają warunki udziału w postępowaniu.
1.2 Nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w § 7 ust. 1 i 2 Regulaminu.
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilnej, konsorcjum) i w takim przypadku muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w pkt 1.1. winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców.
Warunki określone w pkt 1.2 winien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie.
VI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM:
1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 zł - dot. Części 3
2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium może być wniesione w:
a. pieniądzu:
przelew na konto MPEC - Rzeszów Sp. z o.o., ul. Staszica 24, 35 -051 Rzeszów, Bank Pekao S.A. w Warszawie 05 1240 6292 1111 0010 5014 9475, z opisem identyfikującym niniejsze postępowanie, z podaniem znaku sprawy (znak sprawy - KZP-1/253/TTZ/103/24).
Warunkiem uznania wpłaty wadium będzie wpływ przekazanych środków na rachunek MPEC - Rzeszów Sp. z o.o. przed upływem terminu składania ofert.
Zaleca się dołączyć do oferty dokument potwierdzający wpłatę wadium.
b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c. gwarancjach bankowych,
d. gwarancjach ubezpieczeniowych,
3. W przypadku, gdy Wykonawca wybierze wadium w postaci niepieniężnej, wymienionej w pkt 2 ppkt b d, oryginał dokumentu wadium wystawionego na rzecz Zamawiającego należy złożyć wraz z ofertą.
4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać co najmniej następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
c) kwotę gwarancji,
d) termin ważności gwarancji,
e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku gdy Wykonawca którego ofertę wybrano:
o odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
o nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
o zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Treść gwarancji/poręczenia nie może zawierać żadnych dodatkowych ograniczeń w tym w zakresie:
o doręczania wezwania do zapłaty do Wykonawcy, tj. np. za pośrednictwem banku ani też z poświadczonymi podpisami notarialnie lub przez bank.
o podpisu na zgłoszeniu żądania wypłaty z gwarancji/poręczenia, tj. podpisu poświadczonego
notarialnie lub przez bank, czy też potwierdzenia przez bank. że podpisy zostały złożone przez osoby upoważnione do reprezentacji Zamawiającego.
o terminu realizacji wypłaty z gwarancji/poręczenia, który nie może być dłuższy niż 30 dni od
dnia zgłoszenia żądania wypłaty.
Z dokumentów, których Gwarant może wymagać od Zamawiającego w związku z realizacją przez Zamawiającego uprawnień z gwarancji, Zamawiający dopuszcza wyłącznie złożenie odpisu z KRS lub Informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu z rejestru przedsiębiorców pobranej na podstawie art. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym ( tekst jednolity Dz. U. 2023 r., poz. 685), celem wykazania, że osoby które podpisały żądanie zapłaty w imieniu Zamawiającego, są uprawnione do jego reprezentowania.
5. Wadium wniesione przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w formie innej niż pieniężna, musi być wystawione na wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (czyli nie na jednego, ani kilku spośród nich).
6. Postanowienia pkt 4 stosuje się również do poręczeń określonych w pkt 2b).
7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości lub w innej niż dopuszczalna formie, zostanie odrzucona. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.
8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktu 12.
9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia.
10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli:
1) upłynął termin związania ofertą;
2) zawarto umowę w sprawie zamówienia;
3) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia.
11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy:
1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
2) który został wykluczony z postępowania;
3) którego oferta została odrzucona.
12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
VII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTA:
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 60 dni.
W uzasadnionych przypadkach przed upływem terminu związania ofertą Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2.3. Informacje, o których mowa w pkt 2.2. Zamawiający zamieszcza na swojej stronie internetowej.
IX. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY:
Zamawiający w tym postępowaniu nie wymaga wnoszenia zabezpieczenia.
X. INFORMACJE DOTYCZĄCE SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH:
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, tj. na Część 1 i/lub na Część 2 i/lub na Część 3.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.