Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa, montaż oraz uruchomienie klimatyzacji w świetlicy wiejskiej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa, montaż oraz uruchomienie klimatyzacji w świetlicy wiejskiej

Data zamieszczenia: 2024-05-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Łubianka
Aleja Jana Pawła II 8
87-152 Łubianka
powiat: toruński
tel.: 56 678 82 17 / 56 678 82 18,
przetargi@lubianka.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Łubianka
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 56 678 82 17 /
Termin składania ofert: 2024-05-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAMAWIAJĄCY SERDECZNIE ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERT CENOWYCH W RAMACH NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA, KTÓREGO PRZEDMIOTEM
ZAMÓWIENIA JEST:
DOSTAWA, montaż oraz uruchomienie klimatyzacji w świetlicy wiejskiej w Zamku Bierzgłowskim
Rozdział 2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz uruchomienie klimatyzacji w świetlicy wiejskiej w Zamku Bierzgłowskim.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż następujących urządzeń:
1) Klimatyzator o mocy chłodniczej 7,00 kW - 3 kpl. oraz
2) Montaż odprowadzenia skroplin z jednostek wewnętrznych;
3) Wykonanie zasilania klimatyzatorów;
4) Uruchomienie urządzeń;
5) Przekazanie instrukcji obsługi i dokumentacji gwarancyjnej.
4. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych.
5. DOSTAWA i montaż nowych urządzeń na miejscu realizacji zamówienia realizowane będą przez Wykonawcę własnym transportem, na własny koszt i ryzyko.
6. Do oferty należy załączyć kartę katalogową proponowanego klimatyzatora.
7. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Cena winna zawierać kompleksową dostawę z transportem w miejsca wskazane przez Zamawiającego, montaż we wskazanym przez Zamawiającego miejscu wraz materiałami własnymi Wykonawcy niezbędnymi do wykonania montażu całej klimatyzacji.
8. Prace składające się na przedmiot zamówienia należy wykonywać z należytą starannością, obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji tych prac.
9. Wykonawca zobowiązany jest szczegółowo zapoznać się ze wzorem umowy i wymaganiami w niej zawartymi uwzględniając to w cenie oferty oraz zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w niej.

CPV: 45331000-6

Dokument nr: WO.271.19.2024

Składanie ofert:
3. Oferty w ramach przedmiotowego postępowania można składać w następujący sposób:
a. w formie papierowej opatrzonej własnoręcznym podpisem, którą po sporządzeniu należy spakować w kopertę, która zostanie opatrzona dopiskiem ,,WO.271.19.2024 DOSTAWA, montaż oraz uruchomienie klimatyzacji w świetlicy wiejskiej w Zamku Bierzgłowskim" - ofertę sporządzoną w takiej postaci należy złożyć w terminie składania ofert w sekretariacie Urzędu Gminy Łubianka (Aleja Jana Pawła II 8, 87-152 Łubianka),
lub
b. w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowalnym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym - oferta sporządzona w taki sposób winna być wysłana do Zamawiającego na adres poczty elektronicznej: przetargi@lubianka.pl.
4. Oferty muszą zostać złożone w jeden ze sposobów wskazanych w ust. 2 w terminie do dnia 29.05.2024 r. do godz. 08:30.

Miejsce i termin realizacji:
3. Miejsce realizacji operacji: Zamek Bierzgłowski Ul. Jagiellońska 11, 87-152 Zamek Bierzgłowski (działka 199/6).
Rozdział 4. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Termin realizacji przedmiotu zamówienia określa się do 20.06.2024 r.

Wymagania:
Rozdział 3. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
Rozdział 5. OPIS SPOSOBU SPORZĄDZENIA OFERTY ORAZ MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferta winna być sporządzona w języku polskim, przy wykorzystaniu formularza ofertowego, który stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego.
2. Do oferty należy załączyć kartę katalogową proponowanego klimatyzatora.
5. Oferta musi być podpisana przez upoważnioną osobę do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze; jeżeli osoba podpisująca ofertę
działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty.
6. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane podczas oceny.
7. Niezależnie od wyniku postępowania, wszystkie koszty związane ze sporządzeniem oferty ponosi Wykonawca.
Rozdział 6. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
1. Na załączonym do Zapytania Ofertowego formularzu oferty, należy podać cenę netto, którą trzeba powiększyć o odpowiednią stawkę podatku VAT, wskazując tym samym cenę oferty brutto.
2. Wartości wszelkich cen oferty należy podać cyfrą w polskich złotych, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Cena winna zawierać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę.
Rozdział 7. KRYTERIA WYBORU OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
NAZWA KRYTERIUM WAGA WZÓR
C = Cjnin x 10Q
Gdzie:
CENA ,,C" 100 pkt C - liczba punktów uzyskana przez ofertę w
kryterium CENA
Cmin - cena minimalna z badanych ofert,
Cb - cena z oferty badanej.
Rozdział 8. SPOSÓB KOMUNIKOWANIA SIĘ W POSTĘPOWANIU
1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, i/lub osobiście i/lub pocztą elektroniczną.
2. Podczas komunikacji w ramach niniejszego postępowania zaleca się aby Wykonawca powoływał się na numer postępowania - WO.271.19.2024 .
3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego.
4. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść Zapytania ofertowego.
Rozdział 10. SPOSÓB ROZLICZEŃ
1. Płatność za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie dokonana w terminie 14 dni od dnia złożenia Zamawiającemu przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury VAT.
2. Wszelkie rozliczenia wynikające z realizacji niniejszego postępowania dokonywane będą w polskich złotych (PLN).
3. Szczegółowe informację dotyczące sposobu rozliczeń wskazane zostały w Załączniku nr 2 stanowiącym wzór umowy.
Rozdział 11. DODATKOWE INFORMACJE
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny na każdym jego etapie, także po wyborze oferty najkorzystniejszej, a przed zawarciem umowy. W takiej sytuacji Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zawarcie umowy oraz roszczenia odszkodowawcze.
2. Wykonawcy występujący jako Spółka cywilna zobowiązani są dołączyć do oferty umowę spółki cywilnej, w której jednoznacznie będzie wskazany sposób reprezentowania spółki.
3. Zamawiający poprawi w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym niepowodujące istotnych zmian w treści oferty -niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
4. Za oczywistą omyłkę rachunkową Zamawiający uzna w szczególności:
1) wszystkie omyłki w działaniach arytmetycznych na liczbach, z uwzględnieniem ich konsekwencji,
2) omyłki polegające na rozbieżności w cenie oferty wpisanej liczbowo i słownie, przyjmując za poprawny zapis, który wynika z poprawnie wykonanych obliczeń arytmetycznych.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, a także wyjaśnień dotyczących treści oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw załączonych do oferty, uzupełnienia wymaganych oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej oferty najwyżej ocenionej spośród pozostałych ważnych ofert (zgodnie z rankingiem ofert), jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy. Czynność wyboru
kolejnej oferty najwyżej ocenionej, spośród pozostałych ważnych ofert (zgodnie z rankingiem ofert), Zamawiający może powtarzać, jeżeli kolejny Wykonawca uchyli się od zawarcia umowy. 7. Zamawiający informuję, że o możliwość realizacji zadania mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835 z późn. zm.).

Kontakt:
Rozdział 9. OSOBY WYZNACZONE DO KONTAKTU
Osoby wyznaczone do kontaktu: Mirosław Jakubski - Urząd Gminy Łubianka;
Marcin Szymeczko - Urząd Gminy Łubianka.
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z prośbą o wyjaśnienie warunków udzjelenia zamówienia pod adresem e-mail: przetargi@lubianka.pl i/lub pisemnie w godzinach pracy Urzędu Gminy Łubianka.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.