Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowę oświetlenia drogowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowę oświetlenia drogowego

Data zamieszczenia: 2024-05-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA MNIÓW
ul. Centralna 9
26-080 Mniów
powiat: kielecki
tel. 41/ 37 37 002 wew. 115
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Mniów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 41/ 37 37 002 w
Termin składania ofert: 2024-06-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający - Gmina Mniów zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty(wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania) wykonania zamówienia na wykonanie robót budowlanych, obejmujących:

,,Budowę oświetlenia drogowego wzdłuż drogi gminnej Zachybie - Muszrzarz";

Rodzaj zamówienia (usługi, dostawy, roboty budowlane): roboty budowlane
Opis przedmiotu zamówienia:

2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, obejmujących:

,,Budowę oświetlenia drogowego wzdłuż drogi gminnej Zachybie - Muszrzarz";

2.2. Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót budowlanych związanych z budową oświetlenia drogowego wzdłuż drogi gminnej Zachybie - Muszczarz, w całym zakresie rzeczowym określonym w:

a) zapytaniu ofertowym;

b) projekcie umowy, stanowiący zał. Nr 3;

c) przedmiar robót, stanowiący zał. Nr 4

d) dokumentacji projektowej oraz STWiOR, stanowiące zał. Nr 5
Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności:

1) montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn typu E o dł. do 10,5 m w ilości 7 szt.

2) podwieszenie przewodów izolowanych linii napowietrznej oświetlenia drogowego o dł. ok. 240,0 m wykonanej przewodem AsXSn 2x25 mm?,

3) ułożenie kabla YAKXs 4x35 mm? o długości ok. 33,0 m,

4) montaż wysięgników oprawy oświetlenia drogowego - 4 szt.

5) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego wyposażone w system sterowania oświetleniem typu LED 50 W na wysięgniku - 4 kpl.
Oprawy oświetlenia drogowego typu LED muszą spełniać parametry nie gorsze niż wskazane poniżej:

a) Materiał: obudowa z formowanego wysokociśnieniowo aluminium polakierowanego proszkowo na kolor z palety RAL, klosz ze szkła hartowanego

b) Oprawa dwukomorowa - oddzielny cześć optyczna oraz oddzielna cześć elektryczna

c) Wysokowydajny system chłodzenia oprawy. Zewnętrzna powierzchnia odprowadzająca ciepło wykonana w technologii w pełni płaskiego radiatora o konstrukcji samoczyszczącej (zapewnione minimalne kąty pochylenia powierzchni radiatora umożliwiające samooczyszczenie podczas opadów deszczu). Oprawa nie posiada użebrowania jako elementu wspomagającego chłodzenie

d) Stopień IK 08 minimum. Stopień ochrony minimum IP66 dla części optycznej i elektrycznej. Klasa izolacji: II

e) Oprawa wyposażona w gniazdo NEMA 5/7 pin ANSI C136.41.

f) Ochrona przeciwprzepięciowa na poziomie minimum 6kV

g) Soczewkowy układ optyczny zapewniający pełne ograniczenie światła niepożądanego. Spełniający normę o bezpieczeństwie fotobiologicznym IEC/EN60598-1

h) Oprawa musi posiadać minimum 5 rozsyłów światła dostępnych w standardzie, zapewniających optymalizację do różnych sytuacji drogowych. w tym jedna o asymetrycznej charakterystyce dedykowanej do przejść dla pieszych. Element kształtujący optykę wykonany w postaci soczewek zintegrowanych z niskoluminancyjną charakterystyką światła ograniczający świecenie w górną półprzestrzeń do poziomu 0cd/m2 od kąta 90 stopni w górę

i) Montaż na wysięgniku o średnicy FI 60 mm z możliwą 5 stopniową kątową regulacją w zakresie od 0° do -15° lub na słupie.

j) Bez narzędziowy dostęp do komory elektrycznej

k) Demontaż źródła światła za pomocą śrub mocujących wykonanych z materiału zapobiegającemu korozji elektrochemicznej pomiędzy aluminium i stalą nierdzewną, lub w inny sposób, nie wchodzący w reakcję z materiałem obudowy.

l) Zasilacz elektroniczny zapewniający w standardzie funkcjonalność DALI. Zużycie energii w trybie czuwania: < 0,5 W

ł) Temperatura barwowa: 4000K +/- 3%, CRI powyżej 70

m) Wymagana deklaracja CE oraz aktualny certyfikat ENEC (lub równoważny).

n) Dostępność plików fotometrycznych (np. format.ldt) oraz kart katalogowych. Pliki dla każdego typu oferowanej oprawy zamieszczone na stronie internetowej producenta lub dystrybutora pozwalające wykonać sprawdzające obliczenia fotometryczne w ogólnodostępnych oświetleniowych programach komputerowych (np. Dialux, Relux).

Wysięgniki rurowe na słupach energetycznych typu ŻN i E.

Wysięgniki powinny być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową lub ST. Jeżeli dokumentacja projektowa nie przewiduje inaczej, to należy wysięgniki wykonywać z rur ocynkowanych bez szwu i średnicy zewnętrznej nie mniejszej niż 50mm. Grubość ścianki rury nie powinna być mniejsza niż 3,5mm. Wymiary wysięgników zgodnie z dokumentacją projektową.

Parametry techniczne i użytkowe:

Nowe wysięgniki montowane na słupach E i ŻN należy wykonać z ocynkowanej metodą ogniową rury o średnicy zewnętrznej nie mniejszej niż 50mm giętej o promieniu r - 300mm, długość wysięgu l,5m lub jak w projekcie.
Do montażu wysięgników należy stosować ocynkowane uchwyty wysięgnika o długościach dostosowanych do szerokości słupa,
Wysięgniki należy montować w taki sposób, aby oprawa oświetleniowa zamontowana była nad abonencką linią n/n w normatywnej odległości od przewodów energetycznych,
Dopuszcza się montaż opraw pod linią energetyczną w przypadkach gdzie ze względów technicznych występują utrudnienia w montażu wysięgnika lub późniejszej konserwacji oprawy,
Wysięgniki na słupy WZ powinny być wykonane z ocynkowanej rury o średnicy zewnętrznej nie mniejszej niż 50mm i grubości ścianki nie mniejszej niż 3,5mm, giętej o promieniu r - 300mm, długość wysięgu l,5m zakończonym kapturem z blachy ocynkowanej.

Opis systemu sterowania

System sterowania i zarządzania oświetleniem na przykładzie Systemu PLANet. System tego producenta jest już w Polsce stosowany i sprawdza się z powodzeniem w warunkach górzystego ukształtowania terenu, co ma duże znaczenie w województwie Świętokrzyskim, gdzie występują takie różnice w ukształtowaniu terenu. Oprawy wyposażone w sterowniki SYSTEMU komunikują się dwukierunkowo ze stacją bazową. Komunikacja w układzie gwiazdowym. Stacje bazowe zapewniają redundancje SYSTEMU - w razie uszkodzenia lub zaniku zasilania któreś ze stacji inne przejmują komunikację ze sterownikami tworząc tymczasową konfigurację gwiazdową do czasu usunięcia awarii. Stacja bazowa poprzez sieć 3G lub Ethernet komunikuje się z centralnym serwerem, na którym jest zainstalowane oprogramowanie. Operator steruje oświetleniem za pomocą dostępu do oprogramowania poprzez urządzenie wyposażone w przeglądarkę internetową oraz dostęp do sieci, zabezpieczone hasłem.
Montaż elementów SYSTEMU SYSTEM wymaga montażu sterowników systemu w oprawach, stacji bazowych oraz centralnego serwera. Sterowniki SYSTEMU muszą być uniwersalne - wykorzystywać sterowanie zarówno sygnałem cyfrowym DALI jak i analogowym 0 - 10V. Sterowniki w standardzie wyposażone we wtyk NEMA 5 pin standard ANSI C136. SYSTEM powinien mieć w standardzie również wersje sterowników montowanych do obudowy oprawy z zapewnieniem stopnia szczelności IP66 oraz wersje do zabudowania sterownika wewnątrz oprawy z wykorzystaniem zewnętrznej anteny. Sterownik SYSTEMU realizuje wszystkie pomiary parametrów oprawy. Sterownik w trybie czuwania nie może pobierać większej mocy niż 1W. Oprawa powinna być zasilana z sieci oświetlenia ulicznego w sposób stały 24 godz. na dobę. Stacje bazowe SYSTEMU montuje się na słupach oświetlenia ulicznego za pomocą dostarczonych wraz ze stacją metalowych opasek zaciskowych.
2.5. Wykonawca, w ramach przedmiotu zamówienia, jest zobowiązany także do:

a) wykonania robót przygotowawczych i porządkowych, w tym: urządzenia placu budowy, utrzymania placu budowy, a następnie likwidacji placu budowy i jego zaplecza oraz uporządkowania terenu;

b) zapewnienia stałego dojazdu/dostępu do wszystkich działek w rejonie placu budowy, do których dotychczasowe drogi dojazdu/dostępu zostaną zlikwidowane/zamknięte w związku z prowadzeniem robót;

c) przestrzegania przepisów ochrony przeciwpożarowej;

d) ochrony znajdujących się w rejonie placu budowy instalacji napowietrznych, naziemnych i podziemnych oraz uzyska od odpowiednich instytucji będących właścicielami tych urządzeń potwierdzenie informacji odnośnie ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji w czasie trwania robót. Wykonawca każdorazowo zobowiązany będzie powiadomić Zamawiającego, właściciela instalacji o zamiarze rozpoczęcia Robót w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń podziemnych. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi Zamawiającego i zainteresowanego właściciela instalacji oraz (w zależności od potrzeb) władze lokalne, jak również będzie z nimi współpracował, dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonywaniu napraw;

e) przestrzegania zasad BHP na placu budowy i podczas prowadzenia robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury (Dz. U. z 2003 Nr 47 poz. 401) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych;

f) sporządzenia dokumentacji powykonawczej w tym kosztorysu powykonawczego wraz z inwentaryzacją geodezyjną;

g) wytyczenia geodezyjne obiektu;

h) innych czynności wynikających z przepisów powszechnie obowiązującego prawa związanych z realizacją robót budowlanych oraz dokumentacji, o których mowa w pkt 2.2.

CPV: 45232210-7, 45314310-7

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert:

06 czerwca 2024 roku godz. 15;00.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia:

Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 2, zostanie wykonany w terminie 80 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.

Wymagania:
Uwaga:

Zamawiający informuje, iż w celu przygotowania oferty należy przyjąć ilości opraw przedstawione w przedmiarach robót stanowiące załącznik nr 4 oraz w zakresie rzeczowym, a nie w zestawieniu materiałów.

2.3. Roboty ujęte w przedmiarach robót, w ilościach rzeczywistych przekraczających ilości założone przedmiarami robót- są robotami mieszczącymi się w przedmiocie zamówienia podstawowego i nie wykraczającymi poza określenie przedmiotu zamówienia - o ile ich wykonanie niezbędne jest dla osiągnięcia zamierzonego dokumentacją projektową celu (rezultatu);

2.4. wszystkie roboty nie przewidziane w cenie oferty (a w tym nie ujęte w przedmiarach robót) niezbędne do wykonania zamówienia, nie wykraczające poza określenie przedmiotu zamówienia są objęte przedmiotem zamówienia, a ich wykonanie odbywa się w ramach zamówienia podstawowego ( w ramach umowy podstawowej);
2.6. Przy dokonywaniu wyceny zamówienia należy uwzględnić łącznie wszystkie dane z: zaproszenia do złożenia oferty, dokumentacji, o których mowa w pkt 2.2, oraz własnych wniosków wynikających z przeprowadzenia wizji lokalnej.

2.7. Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę robót oraz za wszelkie materiały i urządzenia używane do robót od daty rozpoczęcia robót do daty ich odbioru końcowego przez Zamawiającego.

2.8. Prace budowlane należy wykonywać przy użyciu materiałów, dla których standardy określono w dokumentacji, o których mowa w pkt 2.2.

2.9. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji, o której mowa w pkt 2.2, zostały wykazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia -wszędzie tam Zamawiający dodaje wyraz ,,lub równoważne".

2.10. Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w wymaganych parametrach w Zaproszeniu do złożenia oferty pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne.

2.11. Do materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od założeń projektowych.

2.12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych rozwiązań. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania w tym względzie z opinii ekspertów. Nie dopuszcza się wprowadzania zmian w stosunku do założeń dokumentacji projektowej, których skutki rzutowałyby na przyjęte w projekcie warunki architektoniczne, a zwłaszcza parametry technologiczne.
2.14. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z:

a) zapytaniem ofertowym oraz załącznikami do zapytania ofertowego;
b) umową;
c) złożoną ofertą.

2.15. Zgłoszenie inwestycji do odbioru końcowego w PGE Dystrybucja S.A. Oddział Skarżysko- Kamienna Rejon Energetyczny Skarżysko-Kamienna.

2.16. Z uwagi na zastrzeżony ryczałtowy charakter wynagrodzenia, przed złożeniem oferty, Zamawiający zaleca wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej nieruchomości, na których będzie realizowany przedmiot zamówienia, w tym do zapoznania się z ich otoczeniem, warunkami terenowymi, geologicznymi oraz do pozyskania wszelkich informacji, które jego zdaniem są niezbędne do przygotowania oferty i przydatne do wyceny robót.

2.17. Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w okresie realizacji przedmiotu zamówienia.

2.18. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet zamówienia.
Warunki udziału w postępowaniu i inne warunki zamówienia (jeżeli dotyczy):

O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował:
kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży elektrycznej,

Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.

Na potwierdzenie udziału w postępowaniu należy złożyć:

1) formularz ofertowy wg załączonego wzoru - załącznik nr 1,

2) Wykaz osób, zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz wymagane uprawnienia

Do oferty w stosunku do osób które wskazano należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego jeśli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.

Warunki płatności:

Należna płatność dokonana będzie w formie przelewu bankowego w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę.

Szczegółowe warunki płatności określone zostały w § 8 umowy.

Okres gwarancji (jeżeli dotyczy):

Okres gwarancji oraz warunki określone zostały w § 9 umowy.

Termin związania ofertą:

1) 30 dni licząc od następnego dnia po upływie terminu składania ofert.

2) Wykonawca może przedłużyć termin związania ofertą, na czas niezbędny do zawarcia umowy, samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego, z tym że Zamawiający może tylko raz, przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.

3) Przedłużenie terminu związania oferta, o którym mowa w pkt 2, wymaga złożenia przez Wykonawcę pisemnego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.

4) Odmowa wyrażenia zgody, o której mowa w pkt 2, powoduje odrzucenie oferty Wykonawcy

Opis sposobu przygotowania ofert

Ofertę należy sporządzić na załączonym druku ,,Formularz oferty" (Załącznik nr 1),

Ofertę należy sporządzić w języku polskim,

Dopuszcza się złożenie oferty:

w formie pisemnej na adres: Urząd Gminy Mniów, ul. Centralna 9, 26-080 Mniów

lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: ug@mniow.pl

Dodatkowe informacje co do sposobu przygotowania ofert:

Nie dotyczy.
Sposób obliczenia ceny (jeżeli dotyczy):

1) Wykonawca określi cenę ryczałtową oferty (zawierającą należny podatek VAT) w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku wg załączonego Formularza Oferty (załącznik nr 1). Cena ryczałtowa oferty musi być podana liczbowo i słownie.

2) Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.

3) Wynagrodzenie ryczałtowe będzie niezmienne przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia i obejmuje wszystkie świadczenia konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnego ze Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacją projektową, umową, przepisami techniczno-budowlanymi, zasadami wiedzy technicznej. Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.

4) Załączone przedmiary robót służą wyłącznie celom informacyjnym. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia przedmiaru robót z dokumentacją projektową. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania w ramach wynagrodzenia umownego.

5) Cena oferty winna być wyliczona w kosztorysie ofertowym, Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy, kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji uproszczonej.

Załączony kosztorys ofertowy nie określa zakresu rzeczowego zobowiązania Wykonawcy, ale służy jedynie do obliczenia wysokości należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy lub rezygnacji Zamawiającego z wykonania części przedmiotu umowy lub w przypadku wystąpienia robót zamiennych lub dodatkowych. Wykonawca nie ma obowiązku załączenia kosztorysu ofertowego do oferty.

6) Zamawiający nie dopuszcza wariantowości cen. W przypadku przedstawiania ceny w taki sposób oferta zostanie odrzucona.

KRYTERIA OCENY OFERT:

1) Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Zaproszeniu do złożenia oferty. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.

2) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbę punków w poszczególnych kryteriach oceny ofert ( C+G). Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

Kryterium ,,CENA"

Oferta proponująca najniższą cenę otrzyma 60 pkt, pozostałe oferty będą punktowane według poniższego wzoru, z dokładnością do 1/100 punktu:

C min

C = ----------------------------x 60

C bad.

Gdzie:

C - ilość punktów oferty badanej w kryterium cena

C min - najniższa cena(brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert

C bad. - cena (brutto) oferty badanej.

Kryterium ,,OKRES GWARANCJI i RĘKOJMI":

Minimalny okres gwarancji i rękojmi - 70 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy.

Maksymalny okres gwarancji i rękojmi- 110 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy.

Oferta proponująca maksymalny okres gwarancji otrzyma 40 pkt, pozostałe oferty będą punktowane według wzoru:

gwarancja badanej oferty

G = ---------------------- ---------------------------- ----------------------- x 40 pkt

najdłuższy okres gwarancji z ocenianych ofert
że Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji.

4) W przypadku zaoferowania okresu gwarancji powyżej 110 miesięcy, jako największą zaoferowaną ilość miesięcy zamawiający do obliczeń przyjmie 110 miesięcy.

5) Obliczenia dokonane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Negocjacje cen złożonych ofert (wybrać właściwe):

- Zamawiający przewiduje przeprowadzenie negocjacji cen z Wykonawcami, - Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia negocjacji cen z Wykonawcami.
Informacje dodatkowe:

Nie dotyczy.

Uwagi:
Ochrona danych osobowych:

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. (Dz. Urz. UE L Nr 119 z dnia 04.05.2016, str. 1) - dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, iż:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Mniów (ul. Centralna 9, 26-080 Mniów, telefon kontaktowy: 41 373 70 02).
W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@mniow.pl.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzieleniu zamówienia publicznego na wykonanie usługi obejmującej wyznaczenie granic pasa drogowego przy drogach wewnętrznych.
Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych.
Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia.
Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty, które na podstawie zawartych umów przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora.
Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:

- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także - w przypadkach przewidzianych prawem - prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych.

- wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.

Kontakt:
Osoby uprawnione przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami: Szczepan Kołodziejczyk - Urząd Gminy Mniów, ul. Centralna 9, pok. nr 14, tel. 41/ 37 37 002 wew. 115.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.