Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
23086z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługa porządkowa i ogrodnicza

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa porządkowa i ogrodnicza

Data zamieszczenia: 2024-05-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy Dragacz
Dragacz 7A
86-134 Dragacz
powiat: świecki
tel.: 523324969, tel. 531 474 238
m.zakrzewska@dragacz.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Dragacz
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 523324969, tel
Termin składania ofert: 2024-05-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do udziału w postępowaniu na wykonanie zadania pn.: ,,Utworzenie Centrum Aktywności Wiejskiej w Polskim Stwolnie - etap 2".
2. Przedmiot zamówienia:
Celem zamówienia jest wybór wykonawcy, który będzie wykonywał usługę porządkową i ogrodniczą w ramach zadania dotyczącego utworzenia Centrum Aktywności Wiejskiej w Polskim Stwolnie - etap 2. Roboty wykonywane będą na działce nr 1/23 obręb Bratwin, miejscowość Polski Stwolno.
2.1. Zakres przedmiotu zamówienia:
1) usługa ogrodnicza glebogryzarką separacyjną,
2) wyrównanie terenu poprzez nawiezienie ziemi z usługą dowozu ziemi,
3) wykonanie obrzeża strefy bezpiecznej przy urządzeniach placu zabaw,
4) nawiezienie żwiru pod urządzenia placu zabaw,
5) posianie trawnika - usługą wraz z zakupem nasion,
6) wykonanie ogrodzenia terenu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego oraz Załączniku nr 5 do Zapytania ofertowego - Projektowane postanowienia umowy.
5. Zakres odpowiedzialności Wykonawcy obejmuje m.in.:
o Wykonawca zapewni potrzebne oprzyrządowanie, potencjał ludzki oraz materiały wymagane do zbadania na żądanie Zamawiającego jakości robót wykonanych na terenie,
o usuwanie na bieżąco na własny koszt i niebezpieczeństwo wszystkich odpadów i opakowań, powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia,
o utrzymywanie przejazdu i stałego dostępu do sąsiadującej z terenem prac posesji przez cały okres trwania usługi,
o usuwanie z dróg dojazdowych i chodników zanieczyszczeń powstałych na skutek realizowania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia,
o zapewnienie Zamawiającemu oraz wszystkim osobom upoważnionym dostępu do terenu prac, na którym wykonywane będzie zadanie,
o przywrócenie do stanu pierwotnego składników majątkowych zniszczonych lub naruszonych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę lub osoby działające w imieniu Wykonawcy,
o informowanie Zamawiającego o zagrożeniach, które mogą mieć ujemny wpływ na realizację zadania, jakość usługi, opóźnienie planowanej daty zakończenia usługi oraz współpraca z Zamawiającym przy opracowywaniu przedsięwzięć zapobiegających
zagrożeniom.
6. Wszelkie koszty i opłaty związane z realizacją obowiązków określonych w pkt. 2. ponosi Wykonawca w ramach wynagrodzenia ryczałtowego.

CPV: 45112700-2

Dokument nr: RIF.271.13.2024.MZ

Otwarcie ofert: 10. Termin otwarcia ofert: 31 maja 2024 r. do godz. 12:15.

Składanie ofert:
8. Miejsce i termin złożenia oferty:
Urząd Gminy Dragacz, do 31 maja 2024 r. do godz . 12:00.
9. Przy wyborze oferty zostaną zastosowane następujące kryteria oceny ofert: 1) Cena-waga 100%.
13. Sposób przygotowania oferty
Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim. Ofertę można złożyć:
- w formie pisemnej na adres pocztowy Urząd Gminy Dragacz, Dragacz 7A, 86-134 Dragacz
- jako skan podpisanych dokumentów na adres e-mail: m.zakrzewska@dragacz.pl

Miejsce i termin realizacji:
7. Przewidywany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31.08.2024 r.
7.1. Termin podpisania umowy z Wykonawcą i tym samym ewentualnym termin realizacji zamówienia uzależniony jest od terminu otrzymania decyzji dotyczącej złożonego w ramach naboru wniosku o dofinansowanie zadania ze środków zewnętrznych.

Wymagania:
11. Warunki płatno ści :
1) po dokonaniu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia,
2) przelew w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
14. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji ofert z dwoma wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kiyteriów ofert.
15. Postępowanie zostanie unieważnione, gdy:
1) nie wpłynie żadna oferta;
2) wszystkie oferty zostaną odrzucone;
3) najkorzystniejsza oferta przekroczy wysokość środków finansowych, jakie Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć wysokość środków finansowych do ceny najkorzystniejszej oferty, z zastrzeżeniem możliwości negocjacji ceny z wykonawcami;
4) procedura postępowania obarczona jest niemożliwą do usunięcia wadą;
5) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że udzielenie zamówienia nie leży w interesie publicznym lub jest nieuzasadnione;
6) prowadzone z wykonawcami negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy.

Kontakt:
12. Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
1) Marianna Zakrzewska - Referat Inwestycji i Pozyskiwania Funduszy, tel. 531 474 268, e mail: m.zalazewska@dragacz.pl.
2) Katarzyna Kilian - Referat Inwestycji i Pozyskiwania Funduszy, tel. 531 474 238, e mail: k.kilian@dragacz.pl.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.