Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
23086z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie usługi przeglądów, konserwacji klimatyzatorów i klimakonwektorów

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usługi przeglądów, konserwacji klimatyzatorów i klimakonwektorów

Data zamieszczenia: 2024-05-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Warmińsko - Mazurska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Olsztynie
Plac Gen. Józefa Bema 3
10-516 Olsztyn
powiat: Olsztyn
tel. 089 52112 50, tel. 089 512 24 01
a.pilarczyk@wmarr.olsztyn.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 089 52112 50, t
Termin składania ofert: 2024-06-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Dotyczy zamówienia na:
,,Świadczenie usługi przeglądów, konserwacji klimatyzatorów i klimakonwektorów, ściągnięcie
i utylizacji czynnika chłodniczego R410A oraz zabezpieczenie pogotowia serwisowego w
budynkach Warmińsko-Mazurskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w Olsztynie".
III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usługi przeglądów, konserwacji
klimatyzatorów i klimakonwektorów, ściągnięcie i utylizacji czynnika chłodniczego R410A
oraz zabezpieczenie pogotowia serwisowego w budynkach Warmińsko-Mazurskiej Agencji
Rozwoju Regionalnego S.A. w Olsztynie.
2. Zamówienie obejmuje między innymi:
1) przeglądy i konserwacje zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz dokumentacją
techniczno-ruchową, instrukcją konserwacji i obsługi, wytycznymi producentów urządzeń;
2) usuwanie drobnych usterek wynikających z eksplantacji i awarii;
3) zapewnienie usługi pogotowia serwisowego.

CPV: 50000000-5, 50730000-1

Dokument nr: ZP.28.26.2024/SOAT

Otwarcie ofert: 4. Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później jednak niż
następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

Składanie ofert:
11. Ofertę składa się w formie pisemnej, wypełnionej na maszynie, komputerze lub nieścieralnym
atramentem oraz odręcznie podpisanej. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty
drogą elektroniczną, jako skan wypełnionego i uprzednio podpisanego odręcznym podpisem
formularza ofertowego (wraz z załącznikami) przesłanej na adres e-mail:
a.pilarczyk@wmarr.olsztyn.pl z oznaczeniem w temacie e-maila ,,OFERTA"
nr zamówienia: ZP.28.26.2024/SOAT z dnia 24.05.2024 r.
IX. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA ORAZ OTWARCIA OFERT
1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty drogą elektroniczną, jako skan wypełnionego
i uprzednio podpisanego odręcznym podpisem formularza ofertowego (wraz z załącznikami)
przesłanej na adres e-mail: a.pilarczyk@wmarr.olsztyn.pl z oznaczeniem w temacie e-maila
,,OFERTA" nr zamówienia ZP.28.26.2024/SOAT z dnia 24.05.2024 r.
2. Oferty mogą być złożone także osobiście w siedzibie Zamawiającego: Warmińsko-Mazurska
Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w Olsztynie, Plac Gen. Józefa Bema 3, w sekretariacie pok.
Nr 114, (I piętro), codziennie w dni pracy W-MARR S.A., w godz. 7:30 - 15:30 lub przesłane pocztą
(przesyłką poleconą lub kurierską) na adres: Warmińsko-Mazurska Agencja Rozwoju
Regionalnego S.A. w Olsztynie, 10-516 Olsztyn, Plac Gen. Józefa Bema 3 opisane hasłem:
,,Świadczenie usługi przeglądów, konserwacji klimatyzatorów i klimakonwektorów,
ściągnięcie i utylizacji czynnika chłodniczego R410A oraz zabezpieczenie pogotowia
serwisowego w budynkach Warmińsko-Mazurskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w
Olsztynie".
Nr zamówienia: ZP.28.26.2024/SOAT z dnia 24.05.2024 r.
Nie otwierać przed dniem otwarcia ofert
3. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 04.06.2024 roku o godz. 10.00.

Miejsce i termin realizacji:
3. Miejsce realizacji:
1) Budynek biurowy w Olsztynie, przy Placu Gen. Józefa Bema 3, 10-516 Olsztyn
2) Budynek biurowo-konferencyjny w Olsztynie, przy Ul. Jagiellońskiej 91 A, 10-356 Olsztyn.
Warmińsko-Mazurska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna w Olsztynie zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego
IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Przedmiot zamówienia obejmuje okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania
kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Pożądane terminy realizacji przeglądów:
1) pierwszy przegląd do 30.06.2024 r.
2) drugi przegląd do 31.05.2025 r.
3) trzeci przegląd do 30.04.2026 r .

Wymagania:
II. TRYB POSTĘPOWANIA
1. Niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia
11 września 2019 r. (t.j.: Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm. ). Postępowanie prowadzone jest
w oparciu o Regulamin udzielania zamówień na dostawy, usługi, roboty budowlane w Warmińsko-
Mazurskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w Olsztynie, z zachowaniem zasady uczciwej
konkurencji i równego traktowania Wykonawców.
2. Do czynności podejmowanych przez zamawiającego i wykonawców w postępowaniu zastosowanie
mają postanowienia zawarte w niniejszym zapytaniu, a w sprawach nieuregulowanych przepisy
ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (t.j.: Dz. U. z 2023 r. poz. 1610 z późn. zm. ).
Dokumentacje wpływające na zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.)
2) Ustawa z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o
niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 2065.)
3) Ustawa z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w
państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334 z późn. zm.)
4) Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie
upoważnienia Urzędu Dozoru Technicznego do uznawania kwalifikacji zawodowych
(t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 2299) dokumentacje techniczno-ruchowe, instrukcje konserwacji i
obsługi oraz wytyczne producentów urządzeń.
5) W przypadku zmiany obowiązujących przepisów Wykonawca będzie świadczył usługi zgodnie
z aktualnym stanem prawnym na dzień wykonania usługi.
Szczegółowy zakres oraz opis przedmiotu zamówienia stanowi Załączniki nr 1 do zapytania.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej
wymienione warunki:
1) posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów.
W zakresie warunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności
gospodarczej lub zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów Zamawiający
uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem uprawnień do
prowadzenia działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (posiadaniem
aktualnego zezwolenia/certyfikatu, dla podmiotów prowadzących działalność i
wykonujących czynności dla osób trzecich polegające na instalacji, konserwacji lub
serwisowaniu i naprawie urządzeń chłodniczych i klimatyzacyjnych.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru
stanowiącego Załącznik nr 3 do Zapytania.
2) posiadania odpowiednich zdolności technicznych lub zawodowych
W zakresie warunku posiadania odpowiednich zdolności zawodowych dysponowania
odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj:
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje i/lub będzie
dysponował odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca oświadczy,
że posiada co najmniej:
21) jedną osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą aktualne
uprawnienia elektryczne eksploatacyjne (E) oraz dozoru (D) w zakresie obsługi, konserwacji,
montażu, oraz kontrolno-pomiarowym uprawniające do zajmowania się eksploatacją sieci,
urządzeń i instalacji energetycznych wytwarzających, przetwarzające, przesyłające i
zużywające energię elektryczną o napięciu nie wyższym niż 1 kV,
2) jedną osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającą aktualne
świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji i
dozoru w zakresie konserwacji i kontrolno- pomiarowym urządzeń wentylacji, klimatyzacji i
chłodniczych, o mocy powyżej 50 kW
3) jedną osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą aktualne
świadectwo kwalifikacji co najmniej na obsługę techniczną, demontaż oraz naprawę urządzeń
i instalacji zawierających substancje kontrolowane, ich recyklingu, regeneracji przekazywaniu
do ponownego użytkowania oraz obrocie tymi substancjami (podstawa prawna: ustawa z dnia
08 października 2020 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych
fluorowanych gazach cieplarnianych - Dz.U. 2020 poz. 2065)
UWAGA: Zamawiający dopuszcza pełnienie przez tę samą osobę kilku funkcji, jeżeli posiada
wymagane kwalifikacje lub uprawnienia.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru
stanowiącego Załącznik nr 3 do Zapytania.
Potwierdzeniem dysponowania przez Wykonawcę osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia
będzie wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacją na temat ich kwalifikacji
zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz oświadczenie o posiadaniu przez osoby
uczestniczące w wykonywaniu zamówienia wymaganych uprawnień - wg wzoru stanowiącego
Załącznik nr 4 do zapytania.
Wykazane do realizacji zamówienia osoby, winny wykonywać przedmiot zamówienia osobiście.
Oznacza to, że Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia przez
cały okres realizacji zadania. Wszelkie zmiany osób dedykowanych do realizacji zadania
wymagają uprzedniego uzyskania zgody Zamawiającego i akceptacji przez Zamawiającego
zaproponowanych osób (przy warunku spełnienia tych samych kwalifikacji, co osoby wykazane
w Załącznik nr 4 do zapytania).
W przypadku zmiany osoby, Wykonawca składa Załącznik nr 3 Oświadczenie o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadania zdolności zawodowych oraz Załącznik
nr 4 Informacja o posiadaniu osób zdolnych do wykonania zamówienia (Wykaz osób, które będą
uczestniczyć w wykonaniu zamówienia).
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych
sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach
technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od
charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby,
jeśli podmioty te wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,
składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy
środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował
niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do zapytania.
Ocena potwierdzenia czy Wykonawca wykazał spełnienie warunków udziału, zawartych w
rozdziale V nastąpi na podstawie wymaganych i załączonych przez Wykonawcę do oferty
dokumentów i oświadczeń, wymienionych w rozdziale VI wg. formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści
dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w
postępowaniu na dzień składania ofert.
VI. DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW:
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy złożą
następujące dokumenty i oświadczenia, które należy dołączyć do oferty:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wypełnionego wg wzoru -
stanowiącego Załącznik nr 3 do zapytania,
2) Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
(wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia) wg wzoru -
stanowiącego Załącznika nr 4 do zapytania.
3) Oświadczenie o posiadaniu przez osoby uczestniczące w wykonywaniu zamówienia
wymaganych uprawnień, zawarte w treści Załącznika nr 4 do zapytania.
4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego wg wzoru - stanowiącego Załącznik nr 6 do zapytania
(składane, jeżeli dotyczy)
2. Pozostałe dokumenty, jakie Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty:
1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru
stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
2) Wypełniony i podpisany formularz cenowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru
stanowiącego Załącznik nr 2A do niniejszego zapytania stanowiący integralną część oferty.
3) Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie
wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru albo wpisu do Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej albo, gdy wykonawca jest osoba fizyczną niebędącą
przedsiębiorcą, a ofertę w jego imieniu podpisuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo musi być
złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez
notariusza, określającego jego zakres i wystawionego przez osoby do tego upoważnione -
Załącznik nr 5.
3. Dokumenty i oświadczenia składane na wezwanie Zamawiającego po otwarciu ofert.
Przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została
najwyżej oceniona, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego, aktualnych na dzień
złożenia następujących środków dowodowych:
1) Aktualny certyfikat dla Wykonawcy - Certyfikat dla przedsiębiorców zajmujących się
urządzeniami chłodniczymi oraz klimatyzacjami (SZWO i F-gazy) wydany zgodnie
z wymaganiami ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę
ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych.
2) dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawień i kwalifikacje przez osoby
zdolne do zrealizowania przedmiotu zamówienia wskazane w Załączniku nr 4 do zapytania.
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji Zamawiający
pobierze samodzielnie za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych w formie
elektronicznej.
4UWAGA: Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania
Wykonawcy. Wykonawcy, którzy dokonali zmian w zakresie organów zarządzających, które nie
są uwidocznione w dokumencie rejestrowym, winni złożyć dokumenty potwierdzające powołanie
nowych osób w skład organu zarządzającego (np. uchwała w sprawie powołania określonej
osoby).
Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie
zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli
są już znani.
Przed popisaniem umowy na realizacje przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie
przedłożyć Zamawiającemu dokument zawarty pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcą
określający powierzone do realizacji zadania ze wskazaniem osób posiadających odpowiednie
uprawnienia, które będą realizowały powierzone zadania.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków metodą ,,spełnia"/,,nie
spełnia" na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w rozdziale V i VI.
Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
VII. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
1. Wszelkie zapytania dotyczące wyjaśnienia treści niniejszego zapytania ofertowego pod kątem
przedmiotu
zamówienia
należy
przesyłać
na
wskazany
adres
e-mail:
a.mychałyk@wmarr.olsztyn.pl, natomiast pytania związane z prawnymi i formalnymi aspektami
postępowania na adres e-mail: a.pilarczyk@wmarr.olsztyn.pl lub pismem na adres: Warmińsko-
Mazurska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Olsztynie, 10-516 Olsztyn, Plac Gen. Józefa
Bema 3.
2. Każdy wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści
zapytania. Zamawiający udzieli wyjaśnień nie później niż na 2 dni przed upływem terminu
składania ofert - pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania wpłynie do
zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek
wpłynie po upływie ww. terminu lub będzie dotyczył udzielonych wyjaśnień, zamawiający udzieli
wyjaśnień albo pozostawi wniosek bez rozpoznania.
3. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający zamieści na stronie internetowej
http://www.wmarr.olsztyn.pl.
4. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszego zapytania, a treścią udzielonych
odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze
oświadczenie zamawiającego.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany treści niniejszego zapytania ofertowego (przed
upływem terminu składania ofert). Informacje o ewentualnych zmianach zamawiający zamieści
na stronie internetowej http://www.wmarr.olsztyn.pl w zakładce zamówienia
VIII. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferta powinna być sporządzona z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do
niniejszego zapytania oraz wzoru stanowiącego Załącznik 2A do zapytania będącego integralną
częścią oferty.
2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we
właściwym rejestrze lub osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu
Wykonawcy. Wszelkie zmiany w treści oferty powinny być podpisane lub parafowane.
4. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których
mowa w zapytaniu.
55. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferta musi obejmować, całość
przedmiotu zamówienia.
6. Oferta powinna:
1) posiadać datę sporządzenia, zawierać adres lub siedzibę Wykonawcy, numer telefony,
numer NIP, zawierać czytelny podpis Wykonawcy,
2) zawierać: cenę brutto całości zamówienia oraz ceny jednostkowe przedmiotu zamówienia.
7. Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym składa
się wraz z tłumaczeniem na język polski.
8. Każdy dokument składający się na ofertę musi być czytelny.
9. Wszystkie strony oferty i załączników powinny być trwale ze sobą połączone i kolejno
ponumerowane.
10. Oferta, dla których zamawiający określił wzory w formie załączników do niniejszego zapytania,
winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści.
12. Oferta wraz z załącznikami może być podpisana także w formie elektronicznej (kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym 1 ) przez osobę/y
upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
13. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zagubienie oferty w przypadku nie oznakowania
oferty zgodnie z wymaganiami niniejszego zapytania.
14. Oferta w formie elektronicznej powinna zawierać pliki w jednym z formatów: PDF/JPG (Formularz
ofertowy - skan).
1) Zamawiający akceptuje pliki w formacie PDF i JPG, w tym spakowane w archiwum ZIP.
2) Oferty złożone w postaci pliku zapisanego w innym niż wskazany formacie, niemożliwym do
odczytu przez Zamawiającego, zostaną pozostawione bez rozpatrzenia.
3) Wielkość wiadomości e-mail z ofertą nie powinna przekraczać (20 MB).
Brak zastosowania wskazanych w lit. a)-c) powyżej reguł odnoszących się do sposobu
przesyłania Oferty, skutkujący nieskutecznym przesłaniem oferty do Zamawiającego w
wymaganym terminie, skutkować będzie pozostawieniem oferty bez rozpatrzenia.
15. W przypadku, w którym przesłanie oferty w sposób określony powyżej nie jest możliwe ze
względu na wielkość lub charakter oferty, oferta winna zostać złożona w formie pisemnej, w
sposób określony poniżej:
16. Ofertę z załączonymi dokumentami składaną osobiście należy dostarczyć bezpośrednio do
sekretariatu pok. Nr 114, (I piętro), codziennie w dni pracy W-MARR S.A., w godz. 7:30 - 15:30
lub przesłać pocztą (przesyłką poleconą lub kurierską). Ofertę należy umieścić w opakowaniu
uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie
winno być opatrzone nazwą i adresem Wykonawcy oraz opisane:
kwalifikowany podpis elektroniczny - zgodnie z art. 78 1 §1 kodeksu cywilnego do zachowania
elektronicznej formy czynności prawnej wystarcza złożenie oświadczenia woli w postaci elektronicznej i
opatrzenie go kwalifikowalnym podpisem elektronicznym.
podpis zaufany - o którym mowa w ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności
podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2019 r. poz. 700 z póżn. zm).
podpis osobisty - o którym mowa w ustawie z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz.U. z
2019 r. poz.653 i 730).
1
6Warmińsko-Mazurska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Olsztynie
10-516 Olsztyn, Plac Gen. Józefa Bema 3
OFERTA
,,Świadczenie usługi przeglądów, konserwacji klimatyzatorów i klimakonwektorów, ściągnięcie
i utylizacji czynnika chłodniczego R410A oraz zabezpieczenie pogotowia serwisowego w
budynkach Warmińsko-Mazurskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w Olsztynie".
Nr zamówienia: ZP.28.26.2024/SOAT z dnia 24.05.2024 r.
Nie otwierać przed dniem otwarcia ofert
17. Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub wycofać ofertę wyłącznie przed
upływem terminu do składania ofert.
Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu Wykonawcom nie przysługują środki ochrony
prawnej określone w ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz.U.
z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.).
1) O dotrzymaniu terminu złożenia oferty w formie elektronicznej decyduje data wpływu na
serwer Zamawiającego i możliwość odczytania jej treści przez Zamawiającego.
2) O dotrzymaniu terminu złożenia oferty osobiście lub przesłanie pocztą (przesyłką poleconą lub
kurierską) decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i
godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub
kurierską.
5. Oferty złożone po upływie terminu wyznaczonego na ich składanie nie będą rozpatrywane
i zostaną zwrócone wykonawcom.
6. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje z otwarcia
ofert dotyczące:
1) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności
gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte,
2) cenach lub kosztach zawartych w ofertach.
77. Wykonawca związany jest ofertą od dnia upływu terminu składania ofert do dnia 03.07.2024 r.,
przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin
składania ofert.
8. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
X. CENA ZA REALIZACJĘ PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Cena oferty musi być tak skalkulowana, aby uwzględniała realizację przedmiotu zamówienia za
cały zakres zamówienia, oraz uwzględniała jego specyfikę. Cena musi zawierać wszystkie
elementy cenotwórcze realizacji zamówienia, w szczególności koszty wszystkich obowiązujących
opłat i podatków, podatek VAT, inne koszty niezbędne do zrealizowania przez Wykonawcę
wszystkich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie niniejszego zamówienia.
2. Wykonawca jest zobowiązany do podania w formularzu cenowym:
1) cenę jednostkową za wszystkie czynności wykonywane za przegląd/usługi, dla każdego
urządzenia wskazanego w Załączniku 2A do zapytania (Formularz cenowy) stanowiącego
integralną częścią oferty;
2) wartość brutto za okres 24 miesięcy dla każdego przeglądu/usługi wskazanego w Załączniku
2A do zapytania (Formularz cenowy) stanowiącego integralną częścią oferty;
3) całkowitą cenę brutto za okres 24 miesięcy dla wszystkich przeglądów/usług wskazanych w
Załączniku 2A do zapytania (Formularz cenowy) stanowiącego integralną częścią oferty;
3. Cenę oferty stanowi suma wartości wszystkich pozycji Formularza cenowego, zawierająca
wszystkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia (w tym koszty przejazdu Wykonawcy
do i z siedziby Zamawiającego).
4. Ceny jednostkowe brutto za przegląd/konserwację klimatyzatorów i klimakonwektorów zostaną
ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom. W formularzu oferty
wykonawca musi podać stawkę brutto.
5. Cena ofertowa winna być wyrażona w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Płatność będzie realizowana przelewem, w terminie 21 dni od daty otrzymania prawidłowo
wystawionej faktury VAT na wskazane konto Wykonawcy.
6. Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich, wg
wartości nominalnej przedmiotu zamówienia.
7. Ceną w rozumieniu przepisów art. 3 ust. 1 i 2 z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach
towarów i usług (t.j. Dz.U. 2023 poz. 168) jest wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą
kupujący jest obowiązany zapłacić przedsiębiorcy za towar lub usługę; w cenie uwzględnia się
podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów
sprzedaż towaru (usługi) podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług lub podatkiem
akcyzowym, z zastrzeżeniem pkt. 9.
8. Prawidłowe ustalenie należnej stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy zgodnie z
przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j.: Dz. U. z 2024 r.
poz. 361).
9. Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego
obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług
(t.j.: Dz. U. z 2024 r. poz. 361), dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do
przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek
rozliczyć.
10. W ofercie Wykonawca ma obowiązek:
1) poinformowania Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u
Zamawiającego obowiązku podatkowego,
2) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą
prowadziły do powstania obowiązku podatkowego,
811.
12.
13.
14.
3) wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego,
bez kwoty podatku,
4) wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie
miała zastosowanie.
Wykonawcy zabrania się pod rygorem odrzucenia oferty, jako niezgodnej z Zapytaniem
ofertowym modyfikacji wyliczenia ceny zamówienia (Formularz cenowy) - Załącznik nr 2A do
zapytania poprzez usunięcie którejkolwiek pozycji lub dopisanie nowej nie ujętej przez
Zamawiającego.
Ceny określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą
podlegały zwiększeniu;
Zaproponowaną w ofercie cenę jednostkową, Wykonawca będzie musiał utrzymać do końca
obowiązywania umowy.
Jeżeli Wykonawca ma zamiar zaproponować jakieś rabaty lub upusty, powinien je od razu ująć w
obliczeniu ceny, tak aby wyliczona cena za realizację zamówienia była ceną ostateczną.
Późniejsze, np. w trakcie otwierania ofert, propozycje obniżek ceny są niedopuszczalne i nie
będą przyjmowane przez Zamawiającego.
XI. KRYTERIA WYBORU OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny.
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
Nr NAZWA KRYTERIUM WAGA (Wg)
I całkowita cena za zrealizowanie zamówienia 100%
KRYTERIUM I (całkowita cena za zrealizowanie zamówienia)
Oferty oceniane będą na podstawie sumy ceny całkowitej brutto podanej przez Wykonawcę na
formularzu ofertowym w pkt 1 i obliczane według następującego wzoru:
Cn
P = ---------- x 100 pkt. x Wg (tj. 100%)
Cb
gdzie:
P- oznacza liczbę punktów przyznanych badanej ofercie
Cn- oznacza cenę całkowitą brutto oferty najtańszej
Cb- oznacza cenę całkowitą brutto badanej oferty
Wg- oznacza wagę kryterium (w %) = 100%
Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów w
oparciu o powyższe kryterium oceny ofert.
Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta to 100.
XII. OCENA OFERT
1. Zamawiający zobowiązany jest odrzucić ofertę, jeżeli:
1) została złożona po terminie składania ofert
2) treść oferty nie odpowiada treści niniejszego zapytania ofertowego,
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji,
94)
5)
6)
7)
8)
oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
zawiera błędy w obliczeniu ceny,
jest niezgodna z kodeksem cywilnym
jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
przedłożone przez Wykonawcę dokumenty nie będą potwierdzać spełniania warunku udziału w
postępowaniu;
9) jeżeli zawiera niemożliwe do poprawienia błędy w obliczeniu ceny;
10) uzupełnienia dokumentów i oświadczeń zostaną złożone po upływie terminu wyznaczonego na
ich składanie.
2. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców pisemnych wyjaśnień
dotyczących treści złożonej oferty.
3. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, podmiotowych środków dowodowych, lub innych
dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu lub są one niekompletne lub zawierają
błędy, Zamawiający wezwie Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub
uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie chyba, że oferta Wykonawcy podlegałaby
odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub zachodzą przesłanki
unieważnienia postępowania.
4. Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe na wezwanie, o których mowa w pkt 3 aktualne
na dzień ich złożenia. Dokumenty te powinny być aktualne na dzień ich złożenia i muszą być
złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
5. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, niezwłocznie zawiadamiając o tym
Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. Przez oczywistą omyłkę pisarską w szczególności
należy rozumieć widoczne, wbrew zamierzeniu niewłaściwe użycie wyrazu, widocznie mylną
pisownię wyrazu, ewidentny błąd gramatyczny, niezamierzone opuszczenie wyrazu (ów) lub jego
części.
6. Zamawiający poprawi oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji
rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego
oferta została poprawiona.
7. Zamawiający poprawi inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem, niepowodujące
istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta
została poprawiona. Zamawiający wyznaczy Wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody
na poprawienie w jego ofercie omyłki lub zakwestionowanie sposobu jej poprawienia. Brak
odpowiedzi w wyznaczonym terminie Zamawiający uzna za wyrażenie zgody na poprawienie
omyłki.
8. Zamawiający nie może poprawić błędu polegającego na zastosowaniu przy obliczaniu ceny błędnej
stawki podatku od towarów i usług.
9. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia wyjaśnień i uzupełnień w terminie określonym
przez zamawiającego. Wyjaśnienia i uzupełnienia złożone po upływie wyznaczonego terminu nie
będą rozpatrywane.
10. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą,
przy czym Zamawiający dopuszcza dokonanie wybory na podstawie tylko jednej oferty spełniającej
wszystkie wymagania Zamawiającego określone w zapytaniu ofertowym.
XIII. INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA
1. Każdy Wykonawca, który złoży ofertę przed upływem terminu składania ofert, zostanie
powiadomiony o wyniku postępowania - pismo zostanie przesłane za pośrednictwem poczty
elektronicznej na wskazany w formularzu oferty adres e-mail. Informacja o wyniku postępowania
zostanie zamieszczona również na stronie internetowej prowadzonego postepowania.
2. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert ważnych. Za najkorzystniejszą
uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów.
103. Jeżeli w postepowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena,
nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o
takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w
terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
Wykonawcy składający oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w
uprzednio złożonych przez nich ofertach.
4. Zamawiający powiadomi Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza o
terminie i miejscu zawarcia umowy pod warunkiem, że postępowanie nie będzie podlegało
unieważnieniu.
5. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana Umowa, do której będzie dołączony Załącznik nr 1 -
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, Załącznik nr 2 Formularz ofertowy oraz Załącznik nr
2A - Formularz cenowy stanowiący integralną część oferty. Wykonawca zobowiązany będzie do
realizacji przedmiotu zamówienia w cenach jednostkowych, jakie zostały zawarte w jego ofercie.
6. W przypadku jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w
sprawie zamówienia, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych
ofert bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny chyba, że zachodzą przesłanki
unieważnienia postępowania.
XIV. ZMIANY UMOWY
1. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod
rygorem nieważności takiej zmiany.
2. Zakazuje się pod rygorem nieważności istotnych zmian postanowień zawartej Umowy
w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Zleceniobiorcy.
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących istotnych zmian w zawartej Umowie:
1) zmiany Umowy wymagające podpisania aneksu:
a) zmiana wynagrodzenia spowodowana zmianami przepisów określających wysokość
należnego podatku VAT, na podstawie obowiązujących przepisów prawa w tym zakresie,
przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, a cena netto pozostanie bez zmian.
Zmiana wynagrodzenia nastąpi od dnia obowiązywania odpowiednich przepisów prawa.
2) do okoliczności, które nie stanowią istotnej zmiany Umowy i mogą być wprowadzone po
pisemnym poinformowaniu Zleceniodawcy Umowy należy
a) zmiana osób upoważnionych do kontaktów i nadzorowania realizacji Umowy,
4. Zleceniobiorca nie może bez uprzedniej pisemnej zgody Zleceniodawcy, zlecić wykonania Umowy
lub jej części osobom trzecim. Zleceniobiorca nie może również przenieść na osobę trzecią praw i
obowiązków wynikających z Umowy.
XV. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
1. Niniejsze postępowanie zostanie unieważnione w przypadku:
1) gdy nie zostanie złożona żadna oferta lub wszystkie złożone oferty będą nieważne.
2) gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższać będzie kwotę, którą zamawiający
przeznaczył na sfinansowanie zamówienia
3) wystąpiły istotne zmiany okoliczności powodujące, że prowadzenie postępowania nie leży w
interesie publicznym / zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili
uruchamiania postępowania,
4) zawiera błędy popełnione przez zamawiającego uniemożliwiające kontynuowanie
postępowania bądź zawarcie umowy.
5) na podstawie innych przyczyn istotnych dla Zamawiającego.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez dokonywania wyboru oferty
najkorzystniejszej.
113. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia względem zamawiającego w przypadku
skorzystania przez niego z uprawnienia wskazanego w punkcie 2.

Uwagi:
XVI. INFORMACJE DODATKOWE
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych osób fizycznych - uczestników
postępowania:
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Ogólnego o ochronie danych osobowych (RODO), poniżej
przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Pani/ Pana danych osobowych:
Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest Warmińsko-Mazurska Agencja
Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna w Olsztynie, Plac Gen. Józefa Bema 3, 10-516
Olsztyn (dalej: Spółka).
Spółka wyznaczyła inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/ Pan skontaktować
poprzez email iod@wmarr.olsztyn.pl lub pisemnie na adres siedziby Spółki. Z inspektorem ochrony
danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych
osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
Pani/Pana dane będą przetwarzane przez Spółkę do przeprowadzenia postepowania o udzielenie
zamówienia mającego na celu wybór najkorzystniejszej oferty. Po zakończeniu ww. postępowania
dane osobowe będą przetwarzane także w celach archiwizacyjnych. Dane wykonawcy, z których
zostanie zawarta umowa na wykonanie zamówienia, będą przetwarzane także w celu wykonania
zawartej umowy oraz wykonania ciążących na Spółce obowiązku z zakresu prawa podatkowego i
rachunkowości.
Pani/Pana dane będą przetwarzane w toku postępowania na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO, co
oznacza, że Spółka ma prawo przetwarzać dane, ponieważ jest to niezbędne do wypełnienia
obowiązku, które na Spółkę nakładają przepisy prawa - obowiązku wydatkowania środków
publicznych m.in. w sposób celowy i oszczędny (ustawa o finansach publicznych).
Dane osobowe wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa będą przetwarzane na podstawie:
1) Art.6 ust.1 lit b RODO, co oznacza, że Spółka ma prawo przetwarzać dane osobowe w
związku z zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego
2) Art. 6 ust. 1 lit c RODO, co oznacza, ze Spółka ,ma prawo przetwarzać dane, ponieważ jest
to niezbędne do wypełnienia obowiązków, które na zakładają przepisy prawa tj.:
?
obowiązków wynikających z przepisów prawa podatkowego i rachunkowości (ustawa
Ordynacja podatkowa, ustawa o rachunkowości),
?
obowiązku archiwizowania dokumentów (ustawa o narodowym zasobie archiwalnym o
archiwach)
Dostęp do Pani/Pana danych osobowych będą mieli upoważnieni pracownicy i współpracownicy
Spółki. Pani/Pana dane osobowe mogą być także udostępniane podmiotom uprawnionym do ich
otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa. Ponadto dane wykonawcy, którego
oferta zostanie wybrana w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostaną
opublikowane na stronie internetowej Spółki wraz z informacją o wyniku postępowania.
Niezależnie od powyższego Pani/Pana dane osobowe mogą być, w razie potrzeby, przetwarzane
także przez podmioty, z pomocy których Spółka korzysta wykonując swoje zadania (np. kancelarie
prawne, podmioty, którym Spółka zleca świadczenie usług wsparcia informatycznego, podmioty
wykonujące usługi archiwizacyjne oraz niszczenia dokumentacji, biegli rewidenci, którym powierza
się badanie dokumentów finansowych Spółki, podmioty dostarczające na zlecenie Spółki
korespondencję, lub inne wykwalifikowane podmioty, których pomoc okaże się niezbędna do
wykonywania zadań Spółki).
Po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dane podmiotów, które wzięły
w nim udział będą przechowywane w celach archiwalnych wyłącznie przez okres określony
przepisami prawa, które zobowiązują Spółkę do archiwizowania dokumentów. W przypadku
12oferenta, z którym w wyniku postępowania zostanie zawarta umowa dane będą przechowywane
przez okres realizacji umowy, a następnie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy
prawa podatkowego, przepisy o rachunkowości oraz przepisy przewidujące obowiązek
archiwizowania dokumentów.
Ponadto okres przechowywania danych osobowych może być dłuższy, jeżeli po stronie
Zleceniodawcy zaistnieje obowiązek przechowywania dokumentacji dla celów kontroli, lub inny
obowiązek wynikający z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym w przypadku
zamówienia finansowanego lub współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej (UE) - z
przepisów i/lub wytycznych dotyczących okresu przechowywania dokumentów dla projektów
finansowanych lub współfinansowanych ze środków UE.
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do złożenia oferty w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe wzięcie
udziału w postępowaniu. Podanie danych osobowych jest także warunkiem zawarcia umowy.
Informujemy także, że w każdym czasie przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych
osobowych, jak również prawo żądania ich sprostowania. Prawo do usunięcia danych, prawo do
ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do sprzeciwu,
przysługuje w przypadkach i na zasadach określonych odpowiednio w art. 17-22 RODO.
Jeżeli uważa Pani/Panu, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych
osobowych, ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych).

Kontakt:
Osoby wyznaczone przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcami:
? w zakresie przedmiotu zamówienia: Andrzej Mychałyk ; tel. 089 512 24 01,
e-mail: a.mychalyk@wmarr.olsztyn.pl
? w zakresie prowadzonego postępowania: Alicja Pilarczyk; e-mail: a.pilarczyk@wmarr.olsztyn.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.