Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1223z dziś
7430z ostatnich 7 dni
24304z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup myjni automatycznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup myjni automatycznej

Data zamieszczenia: 2024-05-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Landcar Sp. z o.o. Sp. k
Szeroka 2
95-030 Starowa Góra
powiat: łódzki wschodni
512451586
michal-krzewinski@landcar.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/190598
Województwo: łódzkie
Miasto: Starowa Góra
Wadium: ---
Nr telefonu: 512451586
Termin składania ofert: 2024-06-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zakup myjni automatycznej - 1 komplet
Powstaje w kontekście naboru
FENG.01.01-IP.02-002/23 - Budowa innowacyjnego salonu samochodowego FutureDrive

Część 1
Zakup myjni automatycznej - 1 komplet

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia nowo budowanego salonu samochodowego w
postaci myjni automatycznej (1 komplet).
Okres gwarancji
12

CPV: 42900000-5, 42924730-5

Dokument nr: 2024-60559-190598, 01/2024

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-06-04

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
łódzkie
Powiat
Łódź
Gmina
Łódź-Górna
Miejscowość
Łódź

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
1. Poprzez złożenie oferty Wykonawca wyraża zgodę na podanie do wiadomości pozostałych
Wykonawców szczegółów oferty. Jeżeli Wykonawca przedstawia w ofercie informacje
stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o
zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, winien jednoznacznie wskazać, które sekcje oferty
stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być ujawniane podmiotom trzecim.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) zmiany warunków udzielenia zamówienia przed upływem terminu składania ofert,
b) unieważnienia postępowania
c) nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny,
d) odrzucenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego zapytania.
W przypadku zaistnienia powyższych okoliczności Wykonawcom nie przysługują żadne
roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
3. Wykonawca ponosi wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty,
niezależnie od wyniku postępowania.
4. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania
ofert wariantowych. Oferty wariantowe nie będą brane pod uwagę.
5. Postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 r. - Prawo
Zamówień Publicznych, dlatego nie jest możliwe stosowanie środków odwoławczych
określonych w tej ustawie. Decyzja Zamawiającego, m.in. o wyborze oferty najkorzystniejszej,
odrzuceniu oferty lub wykluczeniu Wykonawcy jest więc decyzją ostateczną.
6. W niniejszym postępowaniu zostanie odrzucona oferta Wykonawcy, który:
a) złoży ofertę niezgodną z treścią niniejszego Zapytania ofertowego;
b) złoży ofertę niekompletną, tj. nie zawierającą oświadczeń i dokumentów wymaganych w
niniejszym postępowaniu pomimo jednokrotnego wezwania Wykonawcy do
uzupełnienia/wyjaśnienia oferty w tym zakresie w terminie określonym przez
Zamawiającego.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy
do uzupełniania braków, korekty błędów lub wyjaśnień treści złożonych ofert. Komunikacja w
tej sprawie będzie prowadzona za pośrednictwem wiadomości mailowych. W powyższym
celu Zamawiający wyznaczy zakres wymaganych korekt i/lub uzupełnień oraz odpowiedni
termin na ich dokonanie. Niedotrzymanie tego terminu będzie skutkować odrzuceniem
oferty i wykluczeniem z postępowania.
8. Jeżeli zaoferowana cena lub koszt wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu
zamówienia, tj. różnią się o więcej niż 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich ważnych
ofert niepodlegających odrzuceniu lub budzą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości
wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu
ofertowym lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający wezwie Wykonawcę
złożenia w wyznaczonym terminie wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia
ceny lub kosztu. Zamawiający oceni złożone wyjaśnienia w konsultacji z Wykonawcą i może
10
odrzucić ofertę wyłącznie w przypadku, gdy złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie
uzasadniają podanej ceny lub kosztu w tej ofercie.
Warunki zmiany umowy
Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy, wymagają formy pisemnej w postaci aneksów do
umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.
Zamawiający ma prawo zmienić umowę w przypadkach wskazanych w sekcji 3.2.4 Wytycznych
dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027, na podstawie których jest
przeprowadzane niniejsze postępowanie.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z
Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w
następującym zakresie i sytuacjach:
1. zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego w zakresie mającym wpływ
na realizację umowy (w szczególności zmiany stawek podatku VAT);
2. zmiana terminu realizacji Zamówienia - jeżeli będzie ona wynikać z przyczyn niezależnych od
Wykonawcy, w szczególności jeżeli ulegnie zmianie harmonogram realizacji projektu, w
ramach którego udzielane jest zamówienie, ulegną zmianie przepisy prawa mające wpływ na
realizację zamówienia, zadziała siła wyższa, Zamawiający zostanie zobowiązany przez
instytucję współfinansującą projekt do wprowadzenia w nim zmian wpływających na
realizację zamówienia, realizacja zamówienia będzie zależeć od uzyskania zgody instytucji
współfinansującej lub innej uprawnionej instytucji, uzyskane wyniki prac B+R będą wymagać
zmiany sposobu realizacji zamówienia, powtórzenia niektórych czynności lub zmiany formuły
realizacji zamówienia;
3. zmiana sposobu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w tym
wynikających z decyzji instytucji finansującej realizację projektu, w ramach którego udzielane
jest zamówienie, zobowiązującej Zamawiającego do wprowadzenia zmian w projekcie
skutkujących koniecznością zmian w umowie z Wykonawcą.
Zamawiający przewiduje również możliwość dokonywania nieistotnych zmian postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
TAK
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy
prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia na
odpowiednim poziomie jakości.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Przedmiotu
zamówienia we wskazanym terminie.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr
833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z
działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str.
1), dalej: rozporządzenie 833/2014, w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE)
2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków
ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz.
UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1), dalej: rozporządzenie 2022/576.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Formularz ofertowy wraz z wymaganymi oświadczeniami zgodny z załącznikiem nr 1

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-05-24
Data ostatniej zmiany
2024-05-24 17:28:33

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryterium I: Cena netto przedmiotu zamówienia - waga punktowa 80
Kryterium zostanie ocenione według następującego wzoru:
C = Cmin/Cof x 80
gdzie:
C - liczba punktów przyznanych Wykonawcy za zaoferowaną cenę
Cmin - najniższa zaoferowana cena netto przedmiotu zamówienia spośród wszystkich
złożonych of
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium II: Okres gwarancji na przedmiot zamówienia (waga punktowa 20):
Kryterium ocenione będzie według następującej metodologii:
8
- gwarancja 12 miesięcy - 0 punktów
- gwarancja powyżej 12 miesięcy do 24 miesięcy włącznie - 10 punktów
- gwarancja powyżej 24 miesięcy - 20 punktów

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Michał Krzewiński
tel.: 512451586
e-mail: michal-krzewinski@landcar.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.