kujawsko-pomorskie (Świecie)
śląskie (Katowice)
łódzkie (Piotrków Trybunalsk)
lubuskie (Nowa Sól)
śląskie (Tarnowskie Góry)
dolnośląskie (Siechnice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup myjni automatycznej |
Data zamieszczenia: | 2024-05-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Landcar Sp. z o.o. Sp. k Szeroka 2 95-030 Starowa Góra powiat: łódzki wschodni 512451586 michal-krzewinski@landcar.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/190598 |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Starowa Góra |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 512451586 |
Termin składania ofert: | 2024-06-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup myjni automatycznej - 1 komplet Powstaje w kontekście naboru FENG.01.01-IP.02-002/23 - Budowa innowacyjnego salonu samochodowego FutureDrive Część 1 Zakup myjni automatycznej - 1 komplet Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia nowo budowanego salonu samochodowego w postaci myjni automatycznej (1 komplet). Okres gwarancji 12 CPV: 42900000-5, 42924730-5 Dokument nr: 2024-60559-190598, 01/2024 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-06-04 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo łódzkie Powiat Łódź Gmina Łódź-Górna Miejscowość Łódź Wymagania: Zamówienia uzupełniające 1. Poprzez złożenie oferty Wykonawca wyraża zgodę na podanie do wiadomości pozostałych Wykonawców szczegółów oferty. Jeżeli Wykonawca przedstawia w ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, winien jednoznacznie wskazać, które sekcje oferty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być ujawniane podmiotom trzecim. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a) zmiany warunków udzielenia zamówienia przed upływem terminu składania ofert, b) unieważnienia postępowania c) nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny, d) odrzucenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego zapytania. W przypadku zaistnienia powyższych okoliczności Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 3. Wykonawca ponosi wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. 4. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Oferty wariantowe nie będą brane pod uwagę. 5. Postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 r. - Prawo Zamówień Publicznych, dlatego nie jest możliwe stosowanie środków odwoławczych określonych w tej ustawie. Decyzja Zamawiającego, m.in. o wyborze oferty najkorzystniejszej, odrzuceniu oferty lub wykluczeniu Wykonawcy jest więc decyzją ostateczną. 6. W niniejszym postępowaniu zostanie odrzucona oferta Wykonawcy, który: a) złoży ofertę niezgodną z treścią niniejszego Zapytania ofertowego; b) złoży ofertę niekompletną, tj. nie zawierającą oświadczeń i dokumentów wymaganych w niniejszym postępowaniu pomimo jednokrotnego wezwania Wykonawcy do uzupełnienia/wyjaśnienia oferty w tym zakresie w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do uzupełniania braków, korekty błędów lub wyjaśnień treści złożonych ofert. Komunikacja w tej sprawie będzie prowadzona za pośrednictwem wiadomości mailowych. W powyższym celu Zamawiający wyznaczy zakres wymaganych korekt i/lub uzupełnień oraz odpowiedni termin na ich dokonanie. Niedotrzymanie tego terminu będzie skutkować odrzuceniem oferty i wykluczeniem z postępowania. 8. Jeżeli zaoferowana cena lub koszt wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia, tj. różnią się o więcej niż 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich ważnych ofert niepodlegających odrzuceniu lub budzą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający wezwie Wykonawcę złożenia w wyznaczonym terminie wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu. Zamawiający oceni złożone wyjaśnienia w konsultacji z Wykonawcą i może 10 odrzucić ofertę wyłącznie w przypadku, gdy złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej ceny lub kosztu w tej ofercie. Warunki zmiany umowy Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy, wymagają formy pisemnej w postaci aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności. Zamawiający ma prawo zmienić umowę w przypadkach wskazanych w sekcji 3.2.4 Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027, na podstawie których jest przeprowadzane niniejsze postępowanie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie i sytuacjach: 1. zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego w zakresie mającym wpływ na realizację umowy (w szczególności zmiany stawek podatku VAT); 2. zmiana terminu realizacji Zamówienia - jeżeli będzie ona wynikać z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w szczególności jeżeli ulegnie zmianie harmonogram realizacji projektu, w ramach którego udzielane jest zamówienie, ulegną zmianie przepisy prawa mające wpływ na realizację zamówienia, zadziała siła wyższa, Zamawiający zostanie zobowiązany przez instytucję współfinansującą projekt do wprowadzenia w nim zmian wpływających na realizację zamówienia, realizacja zamówienia będzie zależeć od uzyskania zgody instytucji współfinansującej lub innej uprawnionej instytucji, uzyskane wyniki prac B+R będą wymagać zmiany sposobu realizacji zamówienia, powtórzenia niektórych czynności lub zmiany formuły realizacji zamówienia; 3. zmiana sposobu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w tym wynikających z decyzji instytucji finansującej realizację projektu, w ramach którego udzielane jest zamówienie, zobowiązującej Zamawiającego do wprowadzenia zmian w projekcie skutkujących koniecznością zmian w umowie z Wykonawcą. Zamawiający przewiduje również możliwość dokonywania nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Czy dopuszczalna oferta częściowa? TAK Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Typ Wiedza i doświadczenie Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia na odpowiednim poziomie jakości. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Przedmiotu zamówienia we wskazanym terminie. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1), dalej: rozporządzenie 833/2014, w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1), dalej: rozporządzenie 2022/576. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Formularz ofertowy wraz z wymaganymi oświadczeniami zgodny z załącznikiem nr 1 Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-05-24 Data ostatniej zmiany 2024-05-24 17:28:33 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Kryterium I: Cena netto przedmiotu zamówienia - waga punktowa 80 Kryterium zostanie ocenione według następującego wzoru: C = Cmin/Cof x 80 gdzie: C - liczba punktów przyznanych Wykonawcy za zaoferowaną cenę Cmin - najniższa zaoferowana cena netto przedmiotu zamówienia spośród wszystkich złożonych of Czy kryterium cenowe NIE Opis Kryterium II: Okres gwarancji na przedmiot zamówienia (waga punktowa 20): Kryterium ocenione będzie według następującej metodologii: 8 - gwarancja 12 miesięcy - 0 punktów - gwarancja powyżej 12 miesięcy do 24 miesięcy włącznie - 10 punktów - gwarancja powyżej 24 miesięcy - 20 punktów Kontakt: Osoby do kontaktu Michał Krzewiński tel.: 512451586 e-mail: michal-krzewinski@landcar.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024