Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1223z dziś
7430z ostatnich 7 dni
24304z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Montaż instalacji OZE i termomodernizacja budynków

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Montaż instalacji OZE i termomodernizacja budynków

Data zamieszczenia: 2024-05-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiat Radomski
ul. Tadeusza Mazowieckiego 7
26-600 Radom
powiat: Radom
48 36 55 801
zamowienia@spradom.eu
https://powiat-radomski.ezamawiajacy.pl/pn/powiat-radomski/demand/notice/public/130744/details
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: 48 36 55 801
Termin składania ofert: 2024-06-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Montaż instalacji OZE i termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Radomskiego".
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: ,,Montaż instalacji OZE i termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Radomskiego". Dofinansowanie inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych Nr Edycja 8/2023/2852/PolskiLad.
2 Przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) LOKALIZACJA: MIEJSCOWOŚĆ IŁŻA - Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
SZPITAL W IŁŻY
na działce nr ew. 113, 114, obręb 0001 Iłża, gmina Iłża przy Ul. Danuty Siedzikówny ,,Inki" 4. Budynek w zabudowie wolnostojącej, jednokondygnacyjny naziemny, pokryty dachem dwuspadowym na konstrukcji stalowej, kryty blachą trapezową.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
a) Wymiana istniejącego ogrodzenia na ogrodzenie panelowe o długości 670,90 mb z furtką w ilości 3 szt., bramy przesuwne w ilości 2 szt. oraz szlaban automatyczny dwuramienny w ilości 1 szt.
b) Wykonanie instalacji elektrycznej dla częściowej termomodernizacji budynku Pogotowia Ratunkowego zlokalizowanego na terenie szpitala.
c) Wykonanie wewnętrznej instalacji sanitarnej: wodna instalacja centralnego ogrzewania i pompy ciepła powietrze-woda, ogrzewanie grzejnikami higienicznymi płytowymi dla termomodernizacji w budynku Pogotowia Ratunkowego.
d) Zamontowanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,5 kWp w dwóch lokalizacjach na konstrukcjach wsporczych, na dachu budynku szpitala oraz na gruncie, pozyskującej energię elektryczną z promieniowania słonecznego podłączonej do zewnętrznej sieci elektrycznej.
e) Wykonanie niezbędnych prac wzmacniających ściany zewnętrzne przy częściowej termomodernizacji budynku, polegających na montażu w uszkodzonych konstrukcjach budowlanych dodatkowego zbrojenia w postaci prętów, cięgien i kotew stalowych zatopionych w zaprojektowanej zaprawie klejowej.
f) Wykonanie robót budowlanych poprzez dostosowanie termoizolacyjności przegród zewnętrznych oraz poprawa estetyki obiektu, zwiększenie warstwy ocieplenia m.in.: demontaż istniejących sufitów podwieszanych, demontaż istniejących wykładzin podłogowych z PVC, terakoty, glazury, wyrównanie istniejących ścian wewnętrznych gładzią, malowanie ścian, montaż nowych posadzek, sufitów podwieszanych wraz z dociepleniem, demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej, montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie pionowych instalacji przeciwwilgociowych i termicznych na cokołach i ścianach fundamentowych, wykonanie opaski wokół budynku, demontaż istniejącego docieplenia ścian zewnętrznych, docieplenie ścian zewnętrznych, remont schodów zewnętrznych, wymianę obróbek blacharskich i orynnowania, odtworzenie tablic informacyjnych.
W BUDYNKU PORADNI POZ SPZZOZ SZPITALA W IŁŻY:
Montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Poradni POZ poprzez uzupełnienie nowych elementów drewnianych więźby dachowej - konstrukcja dachowa z tarcicy nasyconej. Budynek poradni jest obiektem wolnostojącym, jednokondygnacyjnym niepodpiwniczonym z poddaszem nieużytkowym. Konstrukcja dachu wielospadowa.
Budynki zlokalizowane na terenie inwestycji, tj.: poradni POZ, prosektorium, oczyszczalni ścieków, techniczno-magazynowym będą zasilane z nowo wybudowanej instalacji fotowoltaicznej.
2) LOKALIZACJA: MIEJSCOWOŚĆ PIONKI
Budynek sali gimnastycznej Zespołu Szkół w Pionkach zlokalizowany na działce nr ew. 87/7, obręb 0001 Pionki, przy Ul. Al. Lipowe 23. Budynek wolnostojący trzykondygnacyjny podpiwniczony z poddaszem nieużytkowym, połączony łącznikiem z budynkiem szkoły.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
a) Instalacji fotowoltaicznej o mocy 39,6 kWp pozyskującej energię elektryczną z promieniowania słonecznego połączonej do zewnętrznej sieci elektrycznej - na dachu budynku hali sportowej .
b) Instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku szkoły o mocy 33,75 kWp - pozyskującej energię elektryczną z promieniowania słonecznego połączonej do zewnętrznej sieci elektrycznej.
c) Modernizacja kotłowni wodnej opalanej gazem ziemnym polegać będzie na wyposażeniu kotłowni o dodatkowe źródło ciepła jakim jest pompa ciepła typu woda/powietrze dla potrzeb ogrzewania.
d) Budowa zadaszenia miejsc parkingowych na terenie działki z konstrukcją pod panele FV.
3) LOKALIZACJA: MIEJSCOWOŚĆ CHWAŁOWICE
Zespół Szkół i Placówek w Chwałowicach - działka nr ew. 589, obręb 0004 - Chwałowice.
Przedmiotem zamówienia jest zamontowanie na konstrukcjach wsporczych zlokalizowanych na gruncie 4 instalacji fotowoltaicznych o mocach:
14,4 kWp dla budynku stajni;
18,9 kWp dla budynku Szkoły;
24,3 kWp dla budynku Łącznika;
39,6 kWp dla budynku Internatu,
na potrzeby eksploatacji obiektów szkolnego kompleksu oraz wykonanie ogrodzenia o długości
60 mb w systemie panelowym z furtka w ilości 1szt., brama przesuwna w ilości 1 szt.
Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 do SWZ.

CPV: 45000000-7, 45100000-8,45200000-9,45220000-5,45500000-2,45222000-9, 45110000-1,45111200-0,45233250-6, 45260000-7

Dokument nr: 2024/BZP 00338531, ON.272.60.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-10 12:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://powiat-radomski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://powiat-radomski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: WYMAGANIA TECHNICZNE I
ORGANIZACYJNE WYSYŁANIA I ODBIERANIA KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ PRZEKAZYWANEJ PRZY ICH UŻYCIU
OPISANE ZOSTAŁY W REGULAMINIE KORZYSTANIA Z PLATFORMY ZAKUPOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO MARKETPLANET POD ADRESEM https://oneplace.marketplanet.pl.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Starostwo Powiatowe w Radomiu reprezentowane przez Starostę z siedzibą w Radomiu przy Ul. T. Mazowieckiego 7, tel. (48) 36-55-801, adres e-mail: powiat@radompowiat.pl
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań urzędu
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych
z dnia 27 kwietnia 2016r. oraz na podstawie Art. 9 ust 2 lit a ogólnego rozporządzenia
o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.;
3. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa w tym m.in. osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2023, poz. 1605 z późn. zm.), dalej ,,ustawa Pzp";
4. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie
z instrukcją kancelaryjną;
5. posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych
- na podstawie art. 16 RODO prawo do ich sprostowania*
- na podstawie art.18 RODO prawo do ograniczenia przetwarzania prawo żądania
od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
6. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych);
7. nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): *: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
**: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Zamawiający dodatkowo informuje, że: Wykonawca ubiegający się
o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://powiat-radomski.ezamawiajacy.pl/pn/powiat-radomski/demand/notice/public/130744/details
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-10 12:00
Miejsce składania ofert: https://powiat-radomski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Wymagania:
1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 30 000,00 PLN (słownie złotych: trzydzieści tysięcy złotych 00/100),
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. .U. z 2023 r., poz. 462).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:
BANK MILLENNIUM S.A.
Nr 68 1160 2202 0000 0005 7045 5804
z adnotacją ,,Wadium - Znak sprawy: ON.272.60.2024
,,Montaż instalacji OZE i termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Radomskiego".
4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej - przed upływem terminu składania ofert.
6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:
a) nazwę: dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotę wadium,
c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: ,,od dnia ... - do dnia...".
d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądania zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ON.272.60.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: ,,Montaż instalacji OZE i termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Radomskiego". Dofinansowanie inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych Nr Edycja 8/2023/2852/PolskiLad.
2 Przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) LOKALIZACJA: MIEJSCOWOŚĆ IŁŻA - Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
SZPITAL W IŁŻY
na działce nr ew. 113, 114, obręb 0001 Iłża, gmina Iłża przy ul. Danuty Siedzikówny ,,Inki" 4. Budynek w zabudowie wolnostojącej, jednokondygnacyjny naziemny, pokryty dachem dwuspadowym na konstrukcji stalowej, kryty blachą trapezową.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
a) Wymiana istniejącego ogrodzenia na ogrodzenie panelowe o długości 670,90 mb z furtką w ilości 3 szt., bramy przesuwne w ilości 2 szt. oraz szlaban automatyczny dwuramienny w ilości 1 szt.
b) Wykonanie instalacji elektrycznej dla częściowej termomodernizacji budynku Pogotowia Ratunkowego zlokalizowanego na terenie szpitala.
c) Wykonanie wewnętrznej instalacji sanitarnej: wodna instalacja centralnego ogrzewania i pompy ciepła powietrze-woda, ogrzewanie grzejnikami higienicznymi płytowymi dla termomodernizacji w budynku Pogotowia Ratunkowego.
d) Zamontowanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,5 kWp w dwóch lokalizacjach na konstrukcjach wsporczych, na dachu budynku szpitala oraz na gruncie, pozyskującej energię elektryczną z promieniowania słonecznego podłączonej do zewnętrznej sieci elektrycznej.
e) Wykonanie niezbędnych prac wzmacniających ściany zewnętrzne przy częściowej termomodernizacji budynku, polegających na montażu w uszkodzonych konstrukcjach budowlanych dodatkowego zbrojenia w postaci prętów, cięgien i kotew stalowych zatopionych w zaprojektowanej zaprawie klejowej.
f) Wykonanie robót budowlanych poprzez dostosowanie termoizolacyjności przegród zewnętrznych oraz poprawa estetyki obiektu, zwiększenie warstwy ocieplenia m.in.: demontaż istniejących sufitów podwieszanych, demontaż istniejących wykładzin podłogowych z PVC, terakoty, glazury, wyrównanie istniejących ścian wewnętrznych gładzią, malowanie ścian, montaż nowych posadzek, sufitów podwieszanych wraz z dociepleniem, demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej, montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie pionowych instalacji przeciwwilgociowych i termicznych na cokołach i ścianach fundamentowych, wykonanie opaski wokół budynku, demontaż istniejącego docieplenia ścian zewnętrznych, docieplenie ścian zewnętrznych, remont schodów zewnętrznych, wymianę obróbek blacharskich i orynnowania, odtworzenie tablic informacyjnych.
W BUDYNKU PORADNI POZ SPZZOZ SZPITALA W IŁŻY:
Montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Poradni POZ poprzez uzupełnienie nowych elementów drewnianych więźby dachowej - konstrukcja dachowa z tarcicy nasyconej. Budynek poradni jest obiektem wolnostojącym, jednokondygnacyjnym niepodpiwniczonym z poddaszem nieużytkowym. Konstrukcja dachu wielospadowa.
Budynki zlokalizowane na terenie inwestycji, tj.: poradni POZ, prosektorium, oczyszczalni ścieków, techniczno-magazynowym będą zasilane z nowo wybudowanej instalacji fotowoltaicznej.
2) LOKALIZACJA: MIEJSCOWOŚĆ PIONKI
Budynek sali gimnastycznej Zespołu Szkół w Pionkach zlokalizowany na działce nr ew. 87/7, obręb 0001 Pionki, przy ul. Al. Lipowe 23. Budynek wolnostojący trzykondygnacyjny podpiwniczony z poddaszem nieużytkowym, połączony łącznikiem z budynkiem szkoły.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
a) Instalacji fotowoltaicznej o mocy 39,6 kWp pozyskującej energię elektryczną z promieniowania słonecznego połączonej do zewnętrznej sieci elektrycznej - na dachu budynku hali sportowej .
b) Instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku szkoły o mocy 33,75 kWp - pozyskującej energię elektryczną z promieniowania słonecznego połączonej do zewnętrznej sieci elektrycznej.
c) Modernizacja kotłowni wodnej opalanej gazem ziemnym polegać będzie na wyposażeniu kotłowni o dodatkowe źródło ciepła jakim jest pompa ciepła typu woda/powietrze dla potrzeb ogrzewania.
d) Budowa zadaszenia miejsc parkingowych na terenie działki z konstrukcją pod panele FV.
3) LOKALIZACJA: MIEJSCOWOŚĆ CHWAŁOWICE
Zespół Szkół i Placówek w Chwałowicach - działka nr ew. 589, obręb 0004 - Chwałowice.
Przedmiotem zamówienia jest zamontowanie na konstrukcjach wsporczych zlokalizowanych na gruncie 4 instalacji fotowoltaicznych o mocach:
14,4 kWp dla budynku stajni;
18,9 kWp dla budynku Szkoły;
24,3 kWp dla budynku Łącznika;
39,6 kWp dla budynku Internatu,
na potrzeby eksploatacji obiektów szkolnego kompleksu oraz wykonanie ogrodzenia o długości
60 mb w systemie panelowym z furtka w ilości 1szt., brama przesuwna w ilości 1 szt.
Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
09332000-5 - Instalacje słoneczne
51112200-2 - Usługi instalowania sprzętu sterowania energią elektryczną
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Kryterium Znaczenie
1. C - cena brutto oferty 60%
2. G - okres gwarancji 40%
Razem 100%
Łączna ocena punktowa (S) obliczona zostanie wg wzoru:
S = C + G
1) Ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów Zamawiający uzna za najkorzystniejszą.
2) Oferty oceniane będą punktowo.
3) Łączna ocena oferty stanowi sumę punktów otrzymanych za poszczególne kryteria ocenianej oferty. Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
4) W trakcie oceny ofert kolejno porównywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za poszczególne kryteria według następujących zasad:
5. Kryterium - cena brutto oferty.
Cena brutto oferty określona w formularzu ofertowym. Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę brutto oferty zgodnie z formularzem ofertowym, otrzyma maksymalną liczbę punktów
za to kryterium, tj. 60 punktów.
Pozostałym Wykonawcom punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
Oferty nie podlegające odrzuceniu będą oceniane według wzoru:
Cn
PC = ------- x 60 pkt, 1pkt = 1%
Cb
gdzie,
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb - cena oferty badanej.
6. Kryterium - okres gwarancji jakości i rękojmi na cały zakres zamówienia.
Gwarancja zostanie udzielona na rzecz finalnego odbiorcy produktu tj. Zamawiającego
i potwierdzona pisemnie, ze wskazaniem nazwy realizowanej inwestycji.
Okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi.
Najniższy dopuszczalny okres gwarancji podlegający ocenie - 72 miesiące. Najwyższy okres gwarancji podlegający ocenie - 84 miesiące i więcej.
Lp. Okres gwarancji jakości i rękojmi na cały zakres zamówienia
Ilość punktów
1. 60 m-cy 0
2. 72 m-ce 20
3. 78 m-cy 30
4. 84 m-ce i więcej 40
Zamawiający w tym kryterium przydzieli punktację według poniższego wzoru:
1 pkt = 1%
UWAGA!
Wykonawca określi czas trwania gwarancji w jednym z powyższych okresów. W przypadku, gdy Wykonawca nie zaoferuje żadnego terminu gwarancji lub złoży niejednoznaczne oświadczenie, Zamawiający przyjmie, iż zaoferował minimalny tj. 60-m-cy od dnia podpisania Umowy i przyjmie wartość - 0 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonuje) - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie/przebudowie/rozbudowie obiektu użyteczności publicznej, której zakres obejmował termomodernizację budynku oraz montaż instalacji fotowoltaicznej, o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto, (słownie złotych: pięćset tysięcy złotych 00/100), wraz z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których robota ta została wykonana oraz z załączeniem dowodów określających czy robota ta została wykonana należycie, w szczególności informacji o tym, czy została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonane.
Uwaga:
1. Przez wartość 1 roboty budowlanej Zamawiający rozumie łączną wartość wykonywanych robót w ramach 1 umowy (1 zadania inwestycyjnego).
2. Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo i kwotowo roboty, stanowiące podstawę wykazania doświadczenia;
3. Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartość lub wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.
KWALIFIKACJE ZAWODOWE KADRY TECHNICZNEJ:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji:
Co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń posiadającą aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa - osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika budowy;
Co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektro-energetycznych (kierownik robót - branża elektryczna);
minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych (kierownik robót - branża sanitarna).
** Kierownik budowy oraz kierownicy robót powinni posiadać ważne uprawnienia budowlane,
o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im kwalifikacje nadane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym Przedmiotem Zamówienia. W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza się również kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2023r., poz. 334).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz
z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - wg Załącznika nr 5;
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;(jeżeli wykonawca wskaże w formularzu ofertowym zamawiający samodzielnie pobierze z ogólnodostępnych rejestrów).
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty potwierdzające ww. okoliczności powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
c) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
art. 108 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp,
art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. 2023 poz. 1497) - dalej ,,ustawa sankcyjna" wg załącznika 11 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 3 do SWZ
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 4 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie przewiduje przedmiotowych dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty dołącza się:
1. PEŁNOMOCNICTWO:
gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty.
Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
Wymagana forma:
Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.
2. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU TRZECIEGO do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku gdy Wykonawca, w celu spełnienia warunków, o którym mowa w Rozdziale II pkt 7.1 ppkt 4 SWZ, będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
- zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
- sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
- czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Wymagana forma:
Zobowiązanie musi być złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
3. WADIUM - DOKUMENT POTWIERDZAJĄCY WNIESIENIE WADIUM.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 30 000,00 PLN (słownie złotych: trzydzieści tysięcy złotych 00/100),
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. .U. z 2023 r., poz. 462).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:
BANK MILLENNIUM S.A.
Nr 68 1160 2202 0000 0005 7045 5804
z adnotacją ,,Wadium - Znak sprawy: ON.272.60.2024
,,Montaż instalacji OZE i termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Radomskiego".
4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej - przed upływem terminu składania ofert.
6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:
a) nazwę: dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotę wadium,
c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: ,,od dnia ... - do dnia...".
d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądania zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których
te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
Wymagana forma:
Wykonawcy składają oświadczenia w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków w postępowaniu - załącznik nr 2 do SWZ.
Oświadczenie składają odrębnie:
- każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełniane warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia Umowy stanowi załącznik nr 8 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez Wykonawcę projektowanych postanowień Umowy. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy na podstawie art 455 ustawy Pzp/
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Kryterium Znaczenie
1. C - cena brutto oferty 60%
2. G - okres gwarancji 40%
Razem 100%
Łączna ocena punktowa (S) obliczona zostanie wg wzoru:
S = C + G
1) Ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów Zamawiający uzna za najkorzystniejszą.
2) Oferty oceniane będą punktowo.
3) Łączna ocena oferty stanowi sumę punktów otrzymanych za poszczególne kryteria ocenianej oferty. Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
4) W trakcie oceny ofert kolejno porównywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za poszczególne kryteria według następujących zasad:
5. Kryterium - cena brutto oferty.
Cena brutto oferty określona w formularzu ofertowym. Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę brutto oferty zgodnie z formularzem ofertowym, otrzyma maksymalną liczbę punktów
za to kryterium, tj. 60 punktów.
Pozostałym Wykonawcom punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
Oferty nie podlegające odrzuceniu będą oceniane według wzoru:
Cn
PC = ------- x 60 pkt, 1pkt = 1%
Cb
gdzie,
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb - cena oferty badanej.
6. Kryterium - okres gwarancji jakości i rękojmi na cały zakres zamówienia.
Gwarancja zostanie udzielona na rzecz finalnego odbiorcy produktu tj. Zamawiającego
i potwierdzona pisemnie, ze wskazaniem nazwy realizowanej inwestycji.
Okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi.
Najniższy dopuszczalny okres gwarancji podlegający ocenie - 72 miesiące. Najwyższy okres gwarancji podlegający ocenie - 84 miesiące i więcej.
Lp. Okres gwarancji jakości i rękojmi na cały zakres zamówienia
Ilość punktów
1. 60 m-cy 0
2. 72 m-ce 20
3. 78 m-cy 30
4. 84 m-ce i więcej 40
Zamawiający w tym kryterium przydzieli punktację według poniższego wzoru:
1 pkt = 1%
UWAGA!
Wykonawca określi czas trwania gwarancji w jednym z powyższych okresów. W przypadku, gdy Wykonawca nie zaoferuje żadnego terminu gwarancji lub złoży niejednoznaczne oświadczenie, Zamawiający przyjmie, iż zaoferował minimalny tj. 60-m-cy od dnia podpisania Umowy i przyjmie wartość - 0 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-07-09

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.