Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1223z dziś
7430z ostatnich 7 dni
24304z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont instalacji elektrycznej

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont instalacji elektrycznej

Data zamieszczenia: 2024-05-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Przedszkole Publiczne Nr 32
ul. Podwisłocze 26a
35-310 Rzeszów
powiat: Rzeszów
Tel.: 17 7483390, lub 33-88
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel.: 17 7483390, lu
Termin składania ofert: 2024-06-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do złożenia ofert na: remont instalacji elektrycznej w Przedszkolu Publicznym nr 32 w Rzeszowie
1. Opis przedmiotu zamówienia:
wymiana instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem w budynku przedszkola, która obejmuje:
na I piętrze budynku:
- 3 pomieszczenia administracyjne tj. pokój dyrektora, gł. księgowego, intendenta, łazienkę personelu, korytarz przy łazience; kuchnia z korytarzem i klatką schodową oraz pomieszczeniem na naczynia, magazyn spożywczy oraz roboty towarzyszące;
- pomieszczenie (wynajmowane na pracownię krawiecką) z zapleczem kuchennym, łazienką, klatką schodową oraz parce towarzyszące;
na parterze budynku:
- pomieszczenie - magazyn konserwatora wraz z toaletą, klaką schodową i podpiwniczeniem;
- wymiana rozdzielni w pomieszczeniu konserwatora-warsztat oraz pomieszczeniu wynajmowanym przez krawcową i prace towarzyszące;
- wymiana rozdzielni głównej na parterze budynku oraz prace towarzyszące;
- wiatrołap i lampy zewnętrzne na budynku od strony wejścia głównego oraz wyjścia od strony ogrodu wraz z pracami towarzyszącymi;
- pokój nauczycielski i toaleta personelu oraz parce towarzyszące;
- wymiana WLZ do poszczególnych tablic bezpiecznikowych oraz prace towarzyszące;
- wykonanie pomiarów ochronnych powykonawczych.
Zakres prac obejmuje:
- zabezpieczenie podłóg, posadzek i sprzętów wraz z wyposażeniem pomieszczeń,
- demontaż starych lamp, gniazdek, tablic rozdzielni i zabezpieczeń oraz okablowania,
- wykonanie bruzd pod nową instalację,
- poprowadzenie przewodów w rurach PCV lub przeprowadzenie przewodów, w odpowiedniej izolacji,
- montaż nowych lamp, gniazdek, przełączników wraz z oprzyrządowaniem,
- zamurowanie bruzd i przebić tynkiem wraz z szpachlowaniem,
- wykonanie prac wykończeniowych (doprowadzenie pomieszczeń do stanu jak przed pracami) tj. malowanie i szpachlowanie pomieszczeń: malowanie 2 x ścian i sufitów pomieszczeń na kolor istniejący wraz z zabezpieczeniem podłóg, okien i wyposażenia pomieszczeń,
- uporządkowanie, wywiezienie i utylizacja gruzu oraz pozostałości starej instalacji elektrycznej.
- Prace należy wykonać wg obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca musi posiadać wymagane uprawnienia, doświadczenie i wiedzę w zakresie przedmiotu zamówienia.
- Przed rozpoczęciem prac Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu prac. Po wykonaniu prac przed odbiorem końcowym Wykonawca zobowiązany jest do wysprzątania terenu prac.
- Wymagane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej oraz dokonał własnych pomiarów.
- Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przekazania:
- ,,Projektu instalacji elektrycznej" przed przystąpieniem do prac remontowych,
- kosztorysu inwestorskiego,
- Wykonawca zapewnia wykonanie robót przez pracowników posiadających odpowiednie kwalifikacje, niezbędne uprawnienia i wiedzę w zakresie przedmiotu zamówienia.

Składanie ofert:
4. Miejsce i termin składania ofert:
Przed opracowaniem oferty należy dokładnie zapoznać się ze wzorem umowy.
Ofertę należy złożyć osobiście w siedzibie Przedszkola Publicznego Nr 32 w Rzeszowie do dnia 06.06.2024 r. do godz. 15.00. Do oferty należy dołączyć oświadczenie RODO - podpisane.

Miejsce i termin realizacji:
2. Warunki realizacji zamówienia:
- Realizacja zamówienia od 3 lipca 2024r. do 19 lipca 2024r.
5. Termin wykonania zamówienia:
od 03.07.2024 r. do 19.07.2024 r.

Wymagania:
3. Okres gwarancji:
Gwarancja na:
- roboty malarskie 36 miesięcy,
- roboty instalacyjne i oświetlenie 60 miesięcy.
6. Opis sposobu przygotowania oferty
6.1 Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej, czytelnie na załączonym druku ,,Oferta" oraz zawierać kosztorys ofertowy stanowiące załączniki do ,,Zapytania ofertowego" .
6.2 Oferta i kosztorys ofertowy powinna być opatrzona pieczątką firmową, zawierać adres siedziby, NIP, numer telefonu, adres e-mail oraz datę jej sporządzenia.
6.3. Oferta oraz kosztorys ofertowy i wszystkie wymagane załączniki muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym.
6.3. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie niezwłoczne zamieszczona na stronie BIP Urzędu Miasta.
6.4. Zamawiający po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty skontaktuje się telefonicznie z Wykonawcą, którego oferta została wybrana celem ustalenia terminu podpisania umowy.
7. Opis kryteriów oceny ofert, ich znaczenie i sposób oceny
7.1. Najważniejszym kryterium oceny ofert oprócz najniższej wartości brutto będzie zgodność z opisem przedmiotu zamówienia.
7.2. Przedstawiona cena powinna zawierać wartość netto plus podatek VAT.
7.3. Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia i powinna być podana w złotych.
7.4. 100% cena, gwarancja jakości, termin wykonania.
7.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
7.6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy prawo zamówień publicznych.
7.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków zamówienia oraz ceny za jego wykonanie, a także do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny oraz rezygnacji z realizacji zamówienia bez podania przyczyny rezygnacji.
7.8. Zamawiający zastrzega sobie prawo anulowania postępowania.

Kontakt:
Osoba do kontaktu Pani Anna Wilk lub Justyna Kawa (17/748-33-90 lub 33-88).

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.