lubuskie (Lubsko)
kujawsko-pomorskie (Świecie)
śląskie (Katowice)
zachodniopomorskie (Stargard)
łódzkie (Piotrków Trybunalsk)
lubuskie (Nowa Sól)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont instalacji elektrycznej |
Data zamieszczenia: | 2024-05-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Przedszkole Publiczne Nr 32 ul. Podwisłocze 26a 35-310 Rzeszów powiat: Rzeszów Tel.: 17 7483390, lub 33-88 |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Rzeszów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel.: 17 7483390, lu |
Termin składania ofert: | 2024-06-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zapraszamy do złożenia ofert na: remont instalacji elektrycznej w Przedszkolu Publicznym nr 32 w Rzeszowie 1. Opis przedmiotu zamówienia: wymiana instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem w budynku przedszkola, która obejmuje: na I piętrze budynku: - 3 pomieszczenia administracyjne tj. pokój dyrektora, gł. księgowego, intendenta, łazienkę personelu, korytarz przy łazience; kuchnia z korytarzem i klatką schodową oraz pomieszczeniem na naczynia, magazyn spożywczy oraz roboty towarzyszące; - pomieszczenie (wynajmowane na pracownię krawiecką) z zapleczem kuchennym, łazienką, klatką schodową oraz parce towarzyszące; na parterze budynku: - pomieszczenie - magazyn konserwatora wraz z toaletą, klaką schodową i podpiwniczeniem; - wymiana rozdzielni w pomieszczeniu konserwatora-warsztat oraz pomieszczeniu wynajmowanym przez krawcową i prace towarzyszące; - wymiana rozdzielni głównej na parterze budynku oraz prace towarzyszące; - wiatrołap i lampy zewnętrzne na budynku od strony wejścia głównego oraz wyjścia od strony ogrodu wraz z pracami towarzyszącymi; - pokój nauczycielski i toaleta personelu oraz parce towarzyszące; - wymiana WLZ do poszczególnych tablic bezpiecznikowych oraz prace towarzyszące; - wykonanie pomiarów ochronnych powykonawczych. Zakres prac obejmuje: - zabezpieczenie podłóg, posadzek i sprzętów wraz z wyposażeniem pomieszczeń, - demontaż starych lamp, gniazdek, tablic rozdzielni i zabezpieczeń oraz okablowania, - wykonanie bruzd pod nową instalację, - poprowadzenie przewodów w rurach PCV lub przeprowadzenie przewodów, w odpowiedniej izolacji, - montaż nowych lamp, gniazdek, przełączników wraz z oprzyrządowaniem, - zamurowanie bruzd i przebić tynkiem wraz z szpachlowaniem, - wykonanie prac wykończeniowych (doprowadzenie pomieszczeń do stanu jak przed pracami) tj. malowanie i szpachlowanie pomieszczeń: malowanie 2 x ścian i sufitów pomieszczeń na kolor istniejący wraz z zabezpieczeniem podłóg, okien i wyposażenia pomieszczeń, - uporządkowanie, wywiezienie i utylizacja gruzu oraz pozostałości starej instalacji elektrycznej. - Prace należy wykonać wg obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca musi posiadać wymagane uprawnienia, doświadczenie i wiedzę w zakresie przedmiotu zamówienia. - Przed rozpoczęciem prac Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu prac. Po wykonaniu prac przed odbiorem końcowym Wykonawca zobowiązany jest do wysprzątania terenu prac. - Wymagane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej oraz dokonał własnych pomiarów. - Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przekazania: - ,,Projektu instalacji elektrycznej" przed przystąpieniem do prac remontowych, - kosztorysu inwestorskiego, - Wykonawca zapewnia wykonanie robót przez pracowników posiadających odpowiednie kwalifikacje, niezbędne uprawnienia i wiedzę w zakresie przedmiotu zamówienia. Składanie ofert: 4. Miejsce i termin składania ofert: Przed opracowaniem oferty należy dokładnie zapoznać się ze wzorem umowy. Ofertę należy złożyć osobiście w siedzibie Przedszkola Publicznego Nr 32 w Rzeszowie do dnia 06.06.2024 r. do godz. 15.00. Do oferty należy dołączyć oświadczenie RODO - podpisane. Miejsce i termin realizacji: 2. Warunki realizacji zamówienia: - Realizacja zamówienia od 3 lipca 2024r. do 19 lipca 2024r. 5. Termin wykonania zamówienia: od 03.07.2024 r. do 19.07.2024 r. Wymagania: 3. Okres gwarancji: Gwarancja na: - roboty malarskie 36 miesięcy, - roboty instalacyjne i oświetlenie 60 miesięcy. 6. Opis sposobu przygotowania oferty 6.1 Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej, czytelnie na załączonym druku ,,Oferta" oraz zawierać kosztorys ofertowy stanowiące załączniki do ,,Zapytania ofertowego" . 6.2 Oferta i kosztorys ofertowy powinna być opatrzona pieczątką firmową, zawierać adres siedziby, NIP, numer telefonu, adres e-mail oraz datę jej sporządzenia. 6.3. Oferta oraz kosztorys ofertowy i wszystkie wymagane załączniki muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym. 6.3. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie niezwłoczne zamieszczona na stronie BIP Urzędu Miasta. 6.4. Zamawiający po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty skontaktuje się telefonicznie z Wykonawcą, którego oferta została wybrana celem ustalenia terminu podpisania umowy. 7. Opis kryteriów oceny ofert, ich znaczenie i sposób oceny 7.1. Najważniejszym kryterium oceny ofert oprócz najniższej wartości brutto będzie zgodność z opisem przedmiotu zamówienia. 7.2. Przedstawiona cena powinna zawierać wartość netto plus podatek VAT. 7.3. Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia i powinna być podana w złotych. 7.4. 100% cena, gwarancja jakości, termin wykonania. 7.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert. 7.6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy prawo zamówień publicznych. 7.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków zamówienia oraz ceny za jego wykonanie, a także do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny oraz rezygnacji z realizacji zamówienia bez podania przyczyny rezygnacji. 7.8. Zamawiający zastrzega sobie prawo anulowania postępowania. Kontakt: Osoba do kontaktu Pani Anna Wilk lub Justyna Kawa (17/748-33-90 lub 33-88). |
© eurobudowa.pl 2004-2024