lubuskie (Lubsko)
kujawsko-pomorskie (Świecie)
śląskie (Katowice)
zachodniopomorskie (Stargard)
łódzkie (Piotrków Trybunalsk)
lubuskie (Nowa Sól)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont dojazdów pożarowych w Leśnictwach |
Data zamieszczenia: | 2024-05-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Przedbórz ul. Konecka 50 97-570 Przedbórz powiat: radomszczański 44 685 40 10, faks 44 685 40 12 przedborz@lodz.lasy.gov.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Przedbórz |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 44 685 40 10, faks 4 |
Termin składania ofert: | 2024-06-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Remont dojazdów pożarowych w Leśnictwach Reczków i Piskorzeniec" Krótki opis przedmiotu zamówienia ,,Remont dojazdu pożarowego nr 59 w leśnictwie Reczków" Do remontu przeznaczony został odcinek drogi o długości 1500 m, początek drogi znajduje się na istniejącym włączeniu do drogi pożarowej nr 58 w oddziale 160/161. Zakończenie trasy przewidziane jest w oddziale leśnictwa Reczków. Droga na planowanym odcinku przebiega przez oddziały: 160/161, 173/174, 186/187. Obecny stan odcinka drogi przewidzianego do remontu charakteryzuje się licznymi ubytkami nawierzchni i wybojami utrudniającymi przejazd samochodów ciężarowych. Nawierzchnia tłuczniowa jest zużyta i uszkodzona. Szerokości korony drogi wynosi 5 m, zaś szerokości jezdni to 3,5 m. W pasie drogi występują zarośnięte darniną pobocza i zamulone rowy przydrożne. Zakres robót przewidzianych do wykonania na przedmiotowym odcinku drogi obejmuje wykonanie m.in.: - usunięcie humusu z poboczy i mijanek, - karczowanie nalotu sosnowego i usunięcie poza pas drogi, - zerwanie starej nawierzchni i wyrównanie nawierzchni drogi głównej oraz mijanek, - wzruszenie i wyrównanie oraz uzupełnienie istniejącej nawierzchni (także mijanek) mieszanką kruszywa łamanego 0/31,5 mm, - odmulenie rowów z namułu do głębokości 50 cm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera uproszczona dokumentacja projektowa wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowią załączniki do SWZ. ,,Remont dojazdu pożarowego nr 37 w leśnictwie Piskorzeniec" Do remontu przeznaczony został odcinek drogi o długości 2600 m, droga w podanym odcinku przebiega przez oddziały: 233/240, 232/239, 238/241, 237/244. Obecny stan odcinka drogi przewidzianego do remontu charakteryzuje się licznymi wybojami i koleinami utrudniającymi przejazd samochodów ciężarowych. Nawierzchnia tłuczniowa jest zużyta i uszkodzona. Szerokości korony drogi wynosi od 4,5 do 5 m, zaś szerokości jezdni wynosi do 3,5 m. Pobocza zarośnięte darniną. Zakres robót przewidzianych do wykonania na przedmiotowym odcinku drogi obejmuje wykonanie m.in.: - usunięcie darniny z poboczy i rozplantowanie poza pas drogowy - na prawą stronę drogi. - karczowanie nalotu sosnowego i usunięcie z pasa drogi, - zerwanie i wzruszenie starej nawierzchni, mieszanie i wyrównanie podłoża do spadku daszkowego - profilowanie z zagęszczeniem, - uzupełnienie ubytków istniejącej nawierzchni tłuczniowej (grubość średnia 10 cm) kruszywem łamanym frakcji 0/31,5 mm z zagęszczeniem walcami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera uproszczona dokumentacja projektowa wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowią załączniki do SWZ. CPV: 45000000-7, 45233142-6,45233220-7 Dokument nr: 2024/BZP 00338756, S.270.13.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-11 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8c93b147-1942-11ef-a7c1-72acb4a2af8f 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: a) przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl lub b) poczty elektronicznej Zamawiającego pod adresem: przedborz@lodz.lasy.gov.pl z zastrzeżeniem, iż ofertę i załączniki wraz z ofertą należy złożyć wyłączenie za pośrednictwem Platformy e -Zamówienia (ppkt a). Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego ,,Formularza ofertowego" udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce ,,Informacje podstawowe". 2. Zalogowany Wykonawca używając przycisku ,,Wypełnij" widocznego pod ,,Formularzem ofertowym" zobowiązany jest do zweryfikowania poprawności danych automatycznie pobranych przez system z jego konta i uzupełnienia pozostałych informacji dotyczących wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Następnie wykonawca powinien pobrać ,,Formularz ofertowy", zapisać go na dysku komputera użytkownika, uzupełnić pozostałymi danymi wymaganymi przez Zamawiającego i ponownie zapisać na dysku komputera użytkownika oraz podpisać odpowiednim rodzajem podpisu elektronicznego. Uwaga! Nie należy zmieniać nazwy pliku nadanej przez Platformę e Zamówienia. Zapisany ,,Formularz ofertowy" należy zawsze otwierać w programie Adobe Acrobat Reader DC. 4. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki ,,Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku ,,Złóż ofertę" system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop (,,przeciągnij" i ,,upuść") służące do dodawania plików. 5. Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany ,,Formularz oferty" w pierwszym polu (,,Wypełniony formularz oferty"). W kolejnym polu (,,Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę") wykonawca dodaje pozostałe pliki stanowiące ofertę lub składane wraz z ofertą. Formularz ofertowy podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formacie PAdES typ wewnętrzny. Pozostałe dokumenty wchodzące w skład oferty lub składane wraz z ofertą, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby opatrzone podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) w polu ,,Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę" dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 216/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 - dalej ,,RODO") Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Przedbórz. 2. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 93 ust. 1 PZP - w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji. 3. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o art. 8 oraz 96 ust. 3 PZP. 4.Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.Niezależnie od postanowień pkt 4. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe 7.Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. 8.Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo: a) dostępu do swoich danych osobowych - zgodnie z art. 15 RODO, b) do sprostowana swoich danych osobowych - zgodnie z art. 16 RODO, c) do żądania od Zamawiającego - jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. d) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO. 9.Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych określa PZP. 10.Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje: a) prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 11. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Dane osobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-11 10:00 Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024