kujawsko-pomorskie (Świecie)
śląskie (Katowice)
łódzkie (Piotrków Trybunalsk)
lubuskie (Nowa Sól)
śląskie (Tarnowskie Góry)
lubelskie (Lublin)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup masy mineralno - asfaltowej na gorąco |
Data zamieszczenia: | 2024-05-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
POWIAT IŁAWSKI - POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W IŁAWIE ul. Tadeusza Kościuszki 33A 14-200 Iława powiat: iławski michal.bednarski@pzd.ilawa.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/932630 |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Iława |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-06-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup 50 ton masy mineralno - asfaltowej na gorąco dla PZD w Iławie Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup 50 ton masy mineralno - asfaltowej na gorąco dla PZD w Iławie. 2. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części SWZ ,,przedmiotem zamówienia". 3. Zamówienie obejmuje wszystkie koszty związane z wykonaniem masy mineralno - asfaltowej na gorąco oraz kosztami załadunku. Mieszanka mineralno - asfaltowa na gorąco powinna odpowiadać jakości mieszance przeznaczonej do wykonania warstwy ścieralnej o frakcji 0/8 lub 0/12,8 (w zależności od potrzeb zamawiającego). Masa winna spełniać wymogi techniczne WT-1 i WT-2: 2010 lub WT-1 i WT-2: 2014 oraz norm sesji PNEN 13108-1. Do każdej dostarczonej partii należy dołączyć deklarację zgodności. Zamawiający będzie odbierał masę sukcesywnie własnymi środkami transportowymi w ilościach nie mniejszych niż 5 ton po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym (24 godz. przed odbiorem) zapotrzebowania przez kierownika Obwodu Drogowego w Iławie i Suszu. Wykonawca musi dysponować w pełni sprawną wytwórnią mas bitumicznych znajdująca się w odległości nie większej niż 40 km od siedziby zamawiającego, liczone najkrótszą drogą publiczną. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia (w szczególności z tytułu utraconych korzyści) w przypadku zakupienia przez Zamawiającego mniejszej ilości masy. CPV: 44113700-2 Dokument nr: 2024/BZP 00339061, DI2.260.21.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-04 09:10 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/932630 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/932630 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienie publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452). 2. Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej znajdują się w SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/932630 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-04 09:00 Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: w myśl Ustawy na stronie internetowej prowadzonego postępowaniahttps://platformazakupowa.pl/transakcja/932630 Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-07-15 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: DI2.260.21.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup 50 ton masy mineralno - asfaltowej na gorąco dla PZD w Iławie. 2. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części SWZ ,,przedmiotem zamówienia". 3. Zamówienie obejmuje wszystkie koszty związane z wykonaniem masy mineralno - asfaltowej na gorąco oraz kosztami załadunku. Mieszanka mineralno - asfaltowa na gorąco powinna odpowiadać jakości mieszance przeznaczonej do wykonania warstwy ścieralnej o frakcji 0/8 lub 0/12,8 (w zależności od potrzeb zamawiającego). Masa winna spełniać wymogi techniczne WT-1 i WT-2: 2010 lub WT-1 i WT-2: 2014 oraz norm sesji PNEN 13108-1. Do każdej dostarczonej partii należy dołączyć deklarację zgodności. Zamawiający będzie odbierał masę sukcesywnie własnymi środkami transportowymi w ilościach nie mniejszych niż 5 ton po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym (24 godziny przed odbiorem) zapotrzebowania przez kierownika Obwodu Drogowego w Iławie i Suszu. Wykonawca musi dysponować w pełni sprawną wytwórnią mas bitumicznych znajdująca się w odległości nie większej niż 40 km od siedziby zamawiającego, liczone najkrótszą drogą publiczną. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia (w szczególności z tytułu utraconych korzyści) w przypadku zakupienia przez Zamawiającego mniejszej ilości masy. 4.2.6.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-07-15 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w § VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 2. Zmiany nie mogą naruszyć postanowień zawartych w art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024