Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1223z dziś
7430z ostatnich 7 dni
24304z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Obsługa techniczna systemów przeciwpożarowych i SUG

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Obsługa techniczna systemów przeciwpożarowych i SUG

Data zamieszczenia: 2024-05-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Sąd Okręgowy w Warszawie
al. "Solidarności" 127
00-898 Warszawa
powiat: Warszawa
tel. 22 440 42 12, tel. 22 440 80 00
rzp@warszawa.so.gov.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 22 440 42 12, t
Termin składania ofert: 2024-06-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty na wykonanie
zamówienia publicznego na obsługę techniczną systemów przeciwpożarowych i SUG
w obiekcie Sądu Okręgowego w Warszawie przy Ul. Kocjana 3 w Warszawie.
Przedmiotem
zamówienia
jest
obsługa
techniczna
sprzętu
oraz
systemów
przeciwpożarowych i SUG w obiekcie Sądu Okręgowego w Warszawie przy Ul. Kocjana
3 w Warszawie, w terminie do 12 miesięcy od daty podpisania umowy.

Dokument nr: SZP.263.41.2024

Składanie ofert:
Potwierdzeniem zainteresowania wykonaniem przedmiotowego zamówienia będzie
przesłanie oferty, na formularzu stanowiącym Załącznik nr 5 do niniejszego pisma wraz
z wymaganymi załącznikami, w terminie do dnia 12 czerwca 2024 r., godz. 10:00.
Ofertę wraz z ww. załącznikami należy złożyć drogą elektroniczną na adres:
rzp@warszawa.so.gov.pl w formie skanu, w formie elektronicznej (opatrzonej podpisem
kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej (opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym).

Wymagania:
Postępowanie prowadzone jest na zasadach udzielania zamówień, których wartość nie
przekracza kwoty 130.000 złotych, w związku z powyższym oferta składana w ramach tego
postępowania nie podlega rygorom ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.), zgodnie z wyłączeniem, o którym mowa
w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy.
Zgodnie z art. 112 Kodeksu cywilnego termin oznaczony w miesiącach kończy się
z upływem dnia, który nazwą lub datą odpowiada początkowemu dniowi terminu,
a gdyby takiego dnia w ostatnim miesiącu nie było - w ostatnim dniu tego miesiąca.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na wykonanie powyższego
zamówienia.
Warunki realizacji umowy zostały określone opisie przedmiotu zamówienia,
stanowiącym Załącznik nr 1 oraz w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do
niniejszego pisma.Wykonawca składając ofertę musi wykazać, iż:
1. spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj.: Zamawiający
uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada
ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia na sumę co najmniej 100.000,00 zł (słownie: sto
tysięcy złotych 00/100),
2. posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj. Zamawiający uzna warunek za
spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne świadectwo bezpieczeństwa
przemysłowego,
zwane
dalej
,,świadectwem",
co
najmniej
trzeciego
stopnia,
potwierdzającego zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli ,,poufne" lub
wyższej, wydane przez ABW lub SKW po przeprowadzeniu postępowania bezpieczeństwa
przemysłowego, a w przypadku przedsiębiorcy wykonującego działalność jednoosobowo i
osobiście - aktualne poświadczenie bezpieczeństwa potwierdzające zdolność do ochrony
informacji niejawnych, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli
tajności ,,poufne" lub wyżej, wydane przez ABW lub SKW, i aktualne zaświadczenie o
odbytym przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych wydane przez ABW lub
SKW - zgodnie z art. 54 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
(t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 632);
3. posiada doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich
trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie
wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi porównywalne z przedmiotem zamówienia,
których przedmiotem była/jest obsługa techniczna systemów przeciwpożarowych i SUG
w budynku użyteczności publicznej wykonywana na podstawie jednej umowy świadczonej
co najmniej przez 12 miesięcy;
*Zgodnie § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków
technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1225.) przez
budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji
publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki,
wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w
tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie
kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do
wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub
socjalny4. posiada potencjał techniczny lub zawodowy zdolny do wykonania przedmiotu
zamówienia, tj.: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca
wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
1) co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu
i Środowiska w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji
przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci z dnia 1 lipca 2022 r.
(Dz. U. z 2022 r., poz. 1392) kwalifikacje i uprawnienia do zajmowania się eksploatacją
urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku eksploatacji w zakresie
obsługi, konserwacji, remontu lub naprawy, montażu lub demontażu, czynności
kontrolno-pomiarowych:
- dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu znamionowym nie
wyższym niż 1 kV,
- aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji,
sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji elektroenergetycznych o napięciu nie
wyższym niż 1 kV,
2) co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu
i Środowiska w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez
osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci z dnia 1 lipca 2022 r. (Dz.
U. z 2022 r., poz. 1392) kwalifikacje i uprawnienia do zajmowania się eksploatacją
urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku dozoru w zakresie
obsługi, konserwacji, remontu lub naprawy, montażu lub demontażu, czynności
kontrolno-pomiarowych:
- dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu znamionowym nie
wyższym niż 1 kV,
- aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji,
sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji elektroenergetycznych o napięciu nie
wyższym niż 1 kV.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia uprawnień, o których mowa w pkt
1 i 2, gdyż ww. funkcje muszą pełnić dwie różne osoby.
Każda z ww. osób musi posiadać:
a) potwierdzoną (oświadczeniem) znajomość obsługi i konserwacji systemów sygnalizacji
ppoż. instalacji oddymiania grawitacyjnego;b) dokument stwierdzający wymagane uprawnienia, tj. certyfikat serwisowy lub oświadczenie,
wystawione przez producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela, w zakresie
serwisowania i napraw systemów i urządzeń - aktualne świadectwo (certyfikat) odbytego
szkolenia w zakresie uprawniającym do przeglądów, konserwacji i napraw systemów SUG;
c) uprawnienia potwierdzone certyfikatem w zakresie wykonywania czynności przeglądu,
konserwacji, naprawy SUG- gazowych, o których mowa w ustawie z dnia 15 maja 2015 r.
o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach
cieplarnianych (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 2065) oraz w rozporządzeniu Komisji (WE)
Nr 304/2008 z dnia 2 kwietnia 2008 r. (stacjonarne systemy ochrony przeciwpożarowej i
gaśnice);
d) świadectwo (certyfikat) odbytego szkolenia w zakresie uprawniającym do przeglądów
i konserwacji urządzeń i sprzętu przeciwpożarowego - hydrantów wewnętrznych;
e) aktualne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji
niejawnych o klauzuli, co najmniej ,,poufne", zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o
ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 632), wystawione zgodnie ze
wzorem określonym w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2010 r.
w sprawie wzorów poświadczeń bezpieczeństwa (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 220), ważne
w okresie wykonywania umowy oraz aktualne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia
w zakresie ochrony informacji niejawnych.
W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą:
1. poświadczone za zgodność z oryginałem
aktualne świadectwo bezpieczeństwa
przemysłowego, zwane dalej ,,świadectwem", co najmniej trzeciego stopnia, potwierdzające
zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli ,,poufne" lub wyższej, wydane przez
ABW lub SKW po przeprowadzeniu postępowania bezpieczeństwa przemysłowego, a w
przypadku przedsiębiorcy wykonującego działalność jednoosobowo i osobiście - aktualne
poświadczenie bezpieczeństwa potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych,
upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli tajności ,,poufne" lub wyżej,
wydane przez ABW lub SKW, i aktualne zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu w
zakresie ochrony informacji niejawnych wydane przez ABW lub SKW - zgodnie z art. 54
ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz.
632)2. Wykaz usług zawierający informacje na temat podmiotu, dla którego była/jest świadczona
usługa, z podaniem okresu realizacji, na wzorze stanowiącym Załącznik Nr 3 do pisma, wraz
z dokumentami potwierdzającymi ich należytą realizację, tj.: referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są
wykonywane, z zastrzeżeniem, że w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych
nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte
wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert lub oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z przyczyn niezależnych od
niego nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych
wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz usług dotyczy usług, w których wykonaniu
Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się
lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy;
3. Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz
z informacjami na temat ich uprawnień, kwalifikacji, na wzorze stanowiącym Załącznik nr
4 do niniejszego pisma,
4. Dokument potwierdzający posiadanie ważnej polisy OC.
Wgląd do dokumentacji technicznej
Zamawiający na wniosek Wykonawcy udostępni do wglądu, od dnia umieszczenia zapytania
stronie BIP do dnia otwarcia ofert, w obiekcie Sądu Okręgowego w Warszawie przy al.
,,Solidarności" 127 w Warszawie dokumentację techniczną powykonawczą określającą
szczegółowo rodzaj wykonanych instalacji zamontowanych urządzeń, a także szczegółowe
zakresy czynności konserwacyjnych.
W tym celu Wykonawca powinien przesłać wniosek drogą elektroniczną na adres:
rzp@warszawa.so.gov.pl wraz z kopią poniższych dokumentów dotyczących osoby, której
będzie udostępniona dokumentacja, tj.:
1) aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa osobowego upoważniającego do dostępu do
informacji niejawnych o klauzuli ,,poufne" lub wyższej, wystawione zgodnie ze wzorem
zawartym w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2010 r. w sprawie
wzorów poświadczeń bezpieczeństwa (Dz. U z 2015 r. poz. 220) i aktualnego zaświadczenia
o odbytym przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych wydawanego przez
Pełnomocnika Ochrony Informacji,2) dowodu osobistego.
Po otrzymaniu przez Zamawiającego powyższych dokumentów i zweryfikowaniu ich
prawdziwości, Zamawiający poinformuje Wykonawcę, czy będzie on mógł zapoznać się z
dokumentacją. Po uzyskaniu zgody, przed przystąpieniem do zapoznania się z w/w wykazem
Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia oryginałów złożonych wcześniej kopii
dokumentów.
Zamawiający zaprasza wszystkich zainteresowanych Wykonawców do dokonania wizji
lokalnej miejsca objętego zakresem zamówienia przy ul. Kocjana 3 w Warszawie.
Przeprowadzenie
wizji
lokalnej
planowane
jest
w
dniu
7
czerwca
2024
r.,
o godzinie 10:00. Spotkanie przy wejściu do wartowni zlokalizowanej przy bramie wjazdowej
na kompleks przy ul. Kocjana 3 w Warszawie.
W związku z powyższym osoby zainteresowane wzięciem udziału w wizji proszone są
o zgłoszenie uczestnictwa wraz ze wskazaniem z imienia i nazwiska osób uczestniczących do
dnia 6 czerwca 2024 r. do godz. 12:00. W przypadku braku zgłoszeń uczestnictwa, wizja nie
odbędzie się.
Udział w wizji lokalnej oraz zapoznanie się z dokumentacją, o której mowa powyżej, jest
obowiązkowy dla Wykonawców, którzy chcą złożyć oferty w postępowaniu. Oferty
Wykonawców, którzy nie byli obecni na wizji i/lub nie zapoznali się z dokumentacją nie będą
brane pod uwagę.
Po wyborze oferty najkorzystniejszej Wykonawca, podpisujący umowę odręcznie,
zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu oryginały wszystkich złożonych dokumentów
(za wyjątkiem dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia oraz świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego, które należy dostarczyć w kopiipoświadczonej za zgodność z oryginałem), o ile nie zostały uprzednio złożone w formie
elektronicznej lub w postaci elektronicznej.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 2 do
niniejszego pisma, może ulec zmianie dokonanej przez Zamawiającego.
Termin ważności oferty: min. 30 dni.
Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą cenowo
ofertę, zgodną z warunkami określonymi w zapytaniu ofertowym.
Zamawiający zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Sądzie Okręgowym
w Warszawie zastrzega, że w przypadku, gdy w odpowiedzi na przeprowadzane rozeznanie
rynku oferta zostanie złożona po wyznaczonym terminie, a przed zatwierdzeniem udzielenia
zamówienia może być ona, w wyjątkowych sytuacjach, przyjęta do badania i oceny,
w szczególności, gdy zachodzą przesłanki ekonomiczne. Ze względu na przesłanki
ekonomiczne dopuszczalne jest również negocjowanie ceny z Wykonawcą, który złożył
najkorzystniejszą ofertę, a której cena przekracza szacunkowy koszt zamówienia.

Kontakt:
Informacje odnośnie niniejszego postępowania można uzyskać pod nr tel. 22 440 42 12.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.