Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1223z dziś
7430z ostatnich 7 dni
24304z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie renowacji kapliczki

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie renowacji kapliczki

Data zamieszczenia: 2024-05-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Opoczno
ul. Staromiejska 6
26-300 Opoczno
powiat: opoczyński
44/78 60 100, tel: 44/786 01 57, tel: 44/786 01 19, tel. 44/786 01 34
przetargizp@um.opoczno.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Opoczno
Wadium: ---
Nr telefonu: 44/78 60 100, tel: 4
Termin składania ofert: 2024-06-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
III Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest realizacja zadania pn. ,,Renowacja
kapliczki św. Rozalii w Opocznie".
2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania
renowacji kapliczki św. Rozalii, znajdującej się na placu Kilińskiego w Opocznie, na
działce o nr ewid. 387/8 obręb 13 m. Opoczno. Kapliczka wpisana jest do Gminnej
Ewidencji Zabytków pod pozycją 49/1601. Działka na, której jest zlokalizowana
przedmiotowa kapliczka położona jest na terenie zabytkowego założenia
urbanistycznego śródmieścia miasta Opoczna wpisanego do rejestru zabytków decyzją
nr KL.4-A-2/103/56.
3. Zakres zamówienia obejmuje:
3.1. Zgłoszenie organowi administracji architektoniczno-budowlanej robót
budowlanych obejmujących renowację kapliczki wraz z uzyskaniem zaświadczenia o
braku podstaw do wniesienia sprzeciwu.
3.2. Wykonanie następujących prac:
a) Usunięcie uszkodzeń tynku.
b) Malowanie całości pomnika.
c) Wymianę / odnowienie gontu i daszków.
d) Usunięcie płytek ceramicznych z cokołu.
e) Demontaż starego i montaż nowego ogrodzenia ze stali wokół kapliczki po
obwodzie ułożonej kostki. Wzór i kolor ogrodzenia do uzgodnienia z
Zamawiającym.f) Usunięcie starego betonu z podłoża wokół pomnika i zagospodarowanie
bezpośredniego otoczenia pomnika, poprzez ułożenie kostki granitowej.
3.3. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych decyzji, opinii,
warunków technicznych, niezbędnych do rozpoczęcia robót budowlanych, w tym
uzyskanie pozwolenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na wykonywanie
prac objętych przedmiotem zamówienia.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa - załącznik nr 1 do zapytania
ofertowego, tj. opis przedmiotu zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z wyrobów
dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Prawa
budowlanego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 725) i ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o
wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213). Na żądanie Zamawiającego,
Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów
dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobów budowlanych do obrotu i
stosowania w budownictwie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z
obowiązującymi przepisami, w szczególności ustawy Prawo budowlane, przepisami
wykonawczymi, normami technicznymi i zasadami współczesnej wiedzy technicznej,
przepisami BHP, wytycznymi Zamawiającego, z zachowaniem należytej staranności
oraz zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do
zapytania ofertowego.
7. Materiały, narzędzia i sprzęt konieczny do wykonania przedmiotu zamówienia
ofertowego zapewnia Wykonawca w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w § 3
projektu umowy.
8. Do dnia odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, odpowiedzialność za
uszkodzenie przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.
9. Wykonawca winien przetransportować na składowisko odpadów (Zakład
Unieszkodliwiania Odpadów w miejscowości Różanna, 26-300 Opoczno) przy
zachowaniu przepisów dotyczących ochrony środowiska i zagospodarowania
odpadów wszelkie materiały pochodzące z robót przygotowawczych, które nie
nadają się do ponownego wbudowania. Materiały nadające się do ponownego
wbudowania są własnością Zamawiającego i należy je przetransportować na
składowisko Zamawiającego, tj. PGK Sp. z o.o. Ul. Targowa 9, 26-300 Opoczno.
Ostateczną decyzje o przydatności do ponownego wbudowania materiałów
podejmuje Zamawiający.
10. Wykonawca winien uporządkować teren prac (budowy), w tym usunąć po
zakończeniu robót wszelkie zbędne materiały, urządzenia i odpady oraz pozostawić
cały teren prac (budowy) w stanie czystym i uporządkowanym, nadającym się do
użytkowania zgodnie z przeznaczeniem.11. Wykonawca potwierdza, iż posiada wszelkie informacje konieczne do wykonania
przedmiotu zamówienia.
12. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia musi być nowy, wolny
od wad i kompletny (dotyczy dostaw).

Dokument nr: ZP.271.1.19.2024

Otwarcie ofert: 4. Otwarcie ofert nastąpi
Zamawiającego.
w dniu
03.06.2024
r.,
o godz.
11.15
w siedzibie
5. Otwarcie ofert jest jawne.

Składanie ofert:
3. Wykonawca składa ofertę przy użyciu poczty elektronicznej dostępnej pod adresem:
przetargizp@um.opoczno.pl
2. Ofertę należy złożyć Zamawiającemu w nieprzekraczalnym terminie do dnia
03.06.2024 r. do godz. 11.00 drogą elektroniczną przy użyciu poczty elektronicznej
dostępnej pod adresem: przetargizp@um.opoczno.pl
opisując w następujący sposób:
Temat e-mail: ,,Oferta"
Treść e-mail: ,,Oferta na realizację zadania pn.: ,, Renowacja kapliczki św. Rozalii w
Opocznie."

Miejsce i termin realizacji:
V. Termin wykonania zamówienia:
1) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie:
od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2024 r.

Wymagania:
Godziny urzędowania:
Poniedziałek, środa, czwartek: 7.30-15.30
Wtorek 7.30-16.30
Piątek 7.30-14.30.
II Opis sposobu przygotowania oferty.
1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę zgodnie z wymaganiami zawartymi
w zapytaniu ofertowym.
2. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy,
zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze handlowym lub
innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej firmy Wykonawcy, lub
zgodnie z upoważnieniem, które powinno być dołączone do oferty.
5. Wszystkie strony oferty winny być ponumerowane .6. Każdy dokument powinien
reprezentowania firmy.
być
podpisany
przez
osoby
upoważnione
do
7. Cena oferty musi być podana cyfrowo i słownie.
8. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane
własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
9. W niniejszym zamówieniu oświadczenia, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający
i Wykonawcy przekazują przy użyciu poczty elektronicznej.
9a. Jeżeli Zamawiający i Wykonawcy przekazują dokumenty lub informacje, o których
mowa w pkt. 9, każda ze stron na żądanie drugiej jest zobowiązana niezwłocznie
potwierdzić zwrotnym mailem fakt otrzymania dokumentów lub niemożność ich
odczytania.
Zadanie współfinansowane z budżetu Samorządu Województwa Łódzkiego w
ramach Programu ,,Mała architektura zabytkowa".
13. Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia w przedziale minimalny termin 24
miesięcy - maksymalny termin 36 miesięcy od daty odbioru przedmiotu zamówienia.
Gwarancja winna być zgodna z formularzem ofertowym.
14. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia określa projekt umowy .
15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odrzucenia oferty, która jest niezgodna
z zapytaniem ofertowym.
16. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zadawania pytań przez Wykonawcę na 2 dni
przed upływem terminu składania ofert.
17. Wykonawca będący osobą fizyczną, nieprowadzącą działalności gospodarczej,
w cenie usługi musi uwzględnić koszty zatrudnienia, które Zamawiający będzie
musiał ponieść w przypadku, gdy oferta takiego Wykonawcy wybrana zostanie jako
najkorzystniejsza.
18. Integralnymi składnikami zapytania ofertowego są:
1) opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1
2) formularz ofertowy - załącznik nr 2
3) projekt umowy - załącznik nr 3
4) poglądowa koncepcja - załącznik nr 4.
IV. Warunki płatności.
Zapłata wynagrodzenia następować będzie przelewem w terminie 30 dni od daty
złożenia poprawnie wystawionej faktury VAT w siedzibie Zamawiającego wraz
z załączonym protokołem odbioru.
2) Zamawiający przekaże Wykonawcy teren prac (budowy) w terminie ustalonym przez
Strony na podstawie protokołu wprowadzenia i przekazania.
3) Za termin wykonania całości przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę uznaje się datę pisemnego
zawiadomienia Zamawiającego o gotowości do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia,
rozumianej jako wykonanie wszelkich czynności i robót budowlanych, składających się na przedmiot
zamówienia.
VI. Kryteria oceny ofert.1. Zamawiający będzie kierował się przy ocenie ofert kryterium Cena (C)= 100%.
2. Zamawiający obliczy wartość punktową oferty według wzoru:
gdzie:
Cn - cena najniższej oferty niepodlegającej odrzuceniu
Cb - cena oferty badanej niepodlegającej odrzuceniu
3. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
4. Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą liczbę punktów.
5. Zamawiający zastrzega prawo do unieważnienia postępowania w przypadku, gdy cena
najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył
w budżecie na sfinansowanie zamówienia.
VII. Wykonawca
dokumenty.
składając
ofertę
jest
zobowiązany
dołączyć
następujące
1. Formularz ofertowy podpisany oraz wypełniony we wszystkich pozycjach zgodnie
z treścią i formą zawartą we wzorze stanowiący załącznik nr 2 do zapytania
ofertowego.
2. Pełnomocnictwo w przypadku oferty składanej przez pełnomocnika.
3. Inne dokumenty niezbędne do przedmiotowego zamówienia.
4. Dokumenty winne być przedłożone w formie oryginału lub w uzasadnionych
przypadkach (wskazanych przez Zamawiającego) poświadczone za zgodność
z oryginałem przez osobę upoważnioną.
VIII. Opis sposobu obliczania ceny.Wykonawca określając cenę oferty uwzględni wszystkie wymogi, o których mowa
w niniejszym zaproszeniu, wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego
wykonania przedmiotu zamówienia, wszystkie składniki związane z wykonaniem
zamówienia, ubezpieczenia towaru na czas transportu oraz inne opłaty i podatki, a także
ewentualne upusty i rabaty i inne. Cena winna być podana liczbowo oraz słownie
z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku).
2. Tak wyliczoną cenę z VAT (należy wskazać stawkę podatku VAT) Wykonawca zamieści
w formularzu oferty (załącznik nr 2).
3. Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się
wariantowości cen.
4. Rozliczenie między Zamawiającym i Wykonawcą dokonywane będzie w walucie PLN.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia rozliczenia w innej walucie niż
PLN.
IX. Miejsce i termin złożenia oferty.
1. Formularz oferty należy złożyć w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione.
Dopuszcza się również złożenie skanu oferty uprzednio podpisanej przez osoby
upoważnione.
X. Otwarcie ofert.
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Z zawartością ofert nie można się zapoznać przed upływem terminu otwarcia ofert.3. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed
upływem terminu składania ofert.
6. Oferty złożone po upływie terminu składania ofert nie będą podlegały ocenie.
XII. Informacje dotyczące zawarcia umowy.
1. Wykonawca przed zawarciem umowy winien dopełnić następujących formalności:
- wskazać osoby umocowane do zawarcia umowy,
- wyznaczyć osoby uprawnione do utrzymywania kontaktów w trakcie realizacji
umowy;
2. Zamawiający zawiera umowę w terminie w dniu oznaczonym w zawiadomieniu
o wyborze oferty. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza
w postępowaniu jest zobowiązany do podpisania umowy.

Uwagi:
XIII. Ochrona Danych Osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.
Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:1) jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane
Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia na zadanie pn.:
,,Renowacja kapliczki św. Rozalii w Opocznie"
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go
dotyczących jest wymogiem ustawowym, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych
wynikają z przepisów prawa;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
?na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących
Wykonawcy;
?na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich
zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami
prawa oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
?na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO;
?prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy
RODO;
8) Wykonawcy nie przysługuje:
?w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
?prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;?na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy
jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3
rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,
Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych
informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy
lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub
uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia
2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679,
nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego na stronie
internetowej BIP, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679,
są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.

Kontakt:
XI .Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
1) Procedura przeprowadzenia postępowania:
P. Paulina Jędrasik, mail: przetargizp@um.opoczno.pl, tel: 44/786 01 57
P. Emilia Rutowicz, mail: przetargizp@um.opoczno.pl, tel: 44/ 786 01 57
2) Przedmiot zamówienia:
P. Dorota Skwierczyńska - Madej, mail: przetargizp@um.opoczno.pl, tel: 44/786 01 19
P. Bogumiła Witusińska, mail: przetargizp@um.opoczno.pl, tel. 44/786 01 34

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.