lubuskie (Lubsko)
kujawsko-pomorskie (Świecie)
śląskie (Katowice)
śląskie (Katowice)
łódzkie (Piotrków Trybunalsk)
lubuskie (Nowa Sól)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie renowacji kapliczki |
Data zamieszczenia: | 2024-05-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Opoczno ul. Staromiejska 6 26-300 Opoczno powiat: opoczyński 44/78 60 100, tel: 44/786 01 57, tel: 44/786 01 19, tel. 44/786 01 34 przetargizp@um.opoczno.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Opoczno |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 44/78 60 100, tel: 4 |
Termin składania ofert: | 2024-06-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
III Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest realizacja zadania pn. ,,Renowacja kapliczki św. Rozalii w Opocznie". 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania renowacji kapliczki św. Rozalii, znajdującej się na placu Kilińskiego w Opocznie, na działce o nr ewid. 387/8 obręb 13 m. Opoczno. Kapliczka wpisana jest do Gminnej Ewidencji Zabytków pod pozycją 49/1601. Działka na, której jest zlokalizowana przedmiotowa kapliczka położona jest na terenie zabytkowego założenia urbanistycznego śródmieścia miasta Opoczna wpisanego do rejestru zabytków decyzją nr KL.4-A-2/103/56. 3. Zakres zamówienia obejmuje: 3.1. Zgłoszenie organowi administracji architektoniczno-budowlanej robót budowlanych obejmujących renowację kapliczki wraz z uzyskaniem zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu. 3.2. Wykonanie następujących prac: a) Usunięcie uszkodzeń tynku. b) Malowanie całości pomnika. c) Wymianę / odnowienie gontu i daszków. d) Usunięcie płytek ceramicznych z cokołu. e) Demontaż starego i montaż nowego ogrodzenia ze stali wokół kapliczki po obwodzie ułożonej kostki. Wzór i kolor ogrodzenia do uzgodnienia z Zamawiającym.f) Usunięcie starego betonu z podłoża wokół pomnika i zagospodarowanie bezpośredniego otoczenia pomnika, poprzez ułożenie kostki granitowej. 3.3. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych decyzji, opinii, warunków technicznych, niezbędnych do rozpoczęcia robót budowlanych, w tym uzyskanie pozwolenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na wykonywanie prac objętych przedmiotem zamówienia. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, tj. opis przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Prawa budowlanego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 725) i ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213). Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobów budowlanych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności ustawy Prawo budowlane, przepisami wykonawczymi, normami technicznymi i zasadami współczesnej wiedzy technicznej, przepisami BHP, wytycznymi Zamawiającego, z zachowaniem należytej staranności oraz zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. 7. Materiały, narzędzia i sprzęt konieczny do wykonania przedmiotu zamówienia ofertowego zapewnia Wykonawca w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 projektu umowy. 8. Do dnia odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, odpowiedzialność za uszkodzenie przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 9. Wykonawca winien przetransportować na składowisko odpadów (Zakład Unieszkodliwiania Odpadów w miejscowości Różanna, 26-300 Opoczno) przy zachowaniu przepisów dotyczących ochrony środowiska i zagospodarowania odpadów wszelkie materiały pochodzące z robót przygotowawczych, które nie nadają się do ponownego wbudowania. Materiały nadające się do ponownego wbudowania są własnością Zamawiającego i należy je przetransportować na składowisko Zamawiającego, tj. PGK Sp. z o.o. Ul. Targowa 9, 26-300 Opoczno. Ostateczną decyzje o przydatności do ponownego wbudowania materiałów podejmuje Zamawiający. 10. Wykonawca winien uporządkować teren prac (budowy), w tym usunąć po zakończeniu robót wszelkie zbędne materiały, urządzenia i odpady oraz pozostawić cały teren prac (budowy) w stanie czystym i uporządkowanym, nadającym się do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem.11. Wykonawca potwierdza, iż posiada wszelkie informacje konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia. 12. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia musi być nowy, wolny od wad i kompletny (dotyczy dostaw). Dokument nr: ZP.271.1.19.2024 Otwarcie ofert: 4. Otwarcie ofert nastąpi Zamawiającego. w dniu 03.06.2024 r., o godz. 11.15 w siedzibie 5. Otwarcie ofert jest jawne. Składanie ofert: 3. Wykonawca składa ofertę przy użyciu poczty elektronicznej dostępnej pod adresem: przetargizp@um.opoczno.pl 2. Ofertę należy złożyć Zamawiającemu w nieprzekraczalnym terminie do dnia 03.06.2024 r. do godz. 11.00 drogą elektroniczną przy użyciu poczty elektronicznej dostępnej pod adresem: przetargizp@um.opoczno.pl opisując w następujący sposób: Temat e-mail: ,,Oferta" Treść e-mail: ,,Oferta na realizację zadania pn.: ,, Renowacja kapliczki św. Rozalii w Opocznie." Miejsce i termin realizacji: V. Termin wykonania zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie: od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2024 r. Wymagania: Godziny urzędowania: Poniedziałek, środa, czwartek: 7.30-15.30 Wtorek 7.30-16.30 Piątek 7.30-14.30. II Opis sposobu przygotowania oferty. 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę zgodnie z wymaganiami zawartymi w zapytaniu ofertowym. 2. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 4. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej firmy Wykonawcy, lub zgodnie z upoważnieniem, które powinno być dołączone do oferty. 5. Wszystkie strony oferty winny być ponumerowane .6. Każdy dokument powinien reprezentowania firmy. być podpisany przez osoby upoważnione do 7. Cena oferty musi być podana cyfrowo i słownie. 8. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę. 9. W niniejszym zamówieniu oświadczenia, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują przy użyciu poczty elektronicznej. 9a. Jeżeli Zamawiający i Wykonawcy przekazują dokumenty lub informacje, o których mowa w pkt. 9, każda ze stron na żądanie drugiej jest zobowiązana niezwłocznie potwierdzić zwrotnym mailem fakt otrzymania dokumentów lub niemożność ich odczytania. Zadanie współfinansowane z budżetu Samorządu Województwa Łódzkiego w ramach Programu ,,Mała architektura zabytkowa". 13. Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia w przedziale minimalny termin 24 miesięcy - maksymalny termin 36 miesięcy od daty odbioru przedmiotu zamówienia. Gwarancja winna być zgodna z formularzem ofertowym. 14. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia określa projekt umowy . 15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odrzucenia oferty, która jest niezgodna z zapytaniem ofertowym. 16. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zadawania pytań przez Wykonawcę na 2 dni przed upływem terminu składania ofert. 17. Wykonawca będący osobą fizyczną, nieprowadzącą działalności gospodarczej, w cenie usługi musi uwzględnić koszty zatrudnienia, które Zamawiający będzie musiał ponieść w przypadku, gdy oferta takiego Wykonawcy wybrana zostanie jako najkorzystniejsza. 18. Integralnymi składnikami zapytania ofertowego są: 1) opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 2) formularz ofertowy - załącznik nr 2 3) projekt umowy - załącznik nr 3 4) poglądowa koncepcja - załącznik nr 4. IV. Warunki płatności. Zapłata wynagrodzenia następować będzie przelewem w terminie 30 dni od daty złożenia poprawnie wystawionej faktury VAT w siedzibie Zamawiającego wraz z załączonym protokołem odbioru. 2) Zamawiający przekaże Wykonawcy teren prac (budowy) w terminie ustalonym przez Strony na podstawie protokołu wprowadzenia i przekazania. 3) Za termin wykonania całości przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę uznaje się datę pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o gotowości do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, rozumianej jako wykonanie wszelkich czynności i robót budowlanych, składających się na przedmiot zamówienia. VI. Kryteria oceny ofert.1. Zamawiający będzie kierował się przy ocenie ofert kryterium Cena (C)= 100%. 2. Zamawiający obliczy wartość punktową oferty według wzoru: gdzie: Cn - cena najniższej oferty niepodlegającej odrzuceniu Cb - cena oferty badanej niepodlegającej odrzuceniu 3. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów. 4. Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą liczbę punktów. 5. Zamawiający zastrzega prawo do unieważnienia postępowania w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył w budżecie na sfinansowanie zamówienia. VII. Wykonawca dokumenty. składając ofertę jest zobowiązany dołączyć następujące 1. Formularz ofertowy podpisany oraz wypełniony we wszystkich pozycjach zgodnie z treścią i formą zawartą we wzorze stanowiący załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. 2. Pełnomocnictwo w przypadku oferty składanej przez pełnomocnika. 3. Inne dokumenty niezbędne do przedmiotowego zamówienia. 4. Dokumenty winne być przedłożone w formie oryginału lub w uzasadnionych przypadkach (wskazanych przez Zamawiającego) poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną. VIII. Opis sposobu obliczania ceny.Wykonawca określając cenę oferty uwzględni wszystkie wymogi, o których mowa w niniejszym zaproszeniu, wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia, wszystkie składniki związane z wykonaniem zamówienia, ubezpieczenia towaru na czas transportu oraz inne opłaty i podatki, a także ewentualne upusty i rabaty i inne. Cena winna być podana liczbowo oraz słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku). 2. Tak wyliczoną cenę z VAT (należy wskazać stawkę podatku VAT) Wykonawca zamieści w formularzu oferty (załącznik nr 2). 3. Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen. 4. Rozliczenie między Zamawiającym i Wykonawcą dokonywane będzie w walucie PLN. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia rozliczenia w innej walucie niż PLN. IX. Miejsce i termin złożenia oferty. 1. Formularz oferty należy złożyć w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione. Dopuszcza się również złożenie skanu oferty uprzednio podpisanej przez osoby upoważnione. X. Otwarcie ofert. 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2. Z zawartością ofert nie można się zapoznać przed upływem terminu otwarcia ofert.3. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Oferty złożone po upływie terminu składania ofert nie będą podlegały ocenie. XII. Informacje dotyczące zawarcia umowy. 1. Wykonawca przed zawarciem umowy winien dopełnić następujących formalności: - wskazać osoby umocowane do zawarcia umowy, - wyznaczyć osoby uprawnione do utrzymywania kontaktów w trakcie realizacji umowy; 2. Zamawiający zawiera umowę w terminie w dniu oznaczonym w zawiadomieniu o wyborze oferty. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w postępowaniu jest zobowiązany do podpisania umowy. Uwagi: XIII. Ochrona Danych Osobowych Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:1) jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu; 2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia na zadanie pn.: ,,Renowacja kapliczki św. Rozalii w Opocznie" 3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania; 4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z przepisów prawa; 6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7) Wykonawca posiada: ?na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy; ?na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami prawa oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników; ?na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; ?prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO; 8) Wykonawcy nie przysługuje: ?w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ?prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;?na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego na stronie internetowej BIP, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego. Kontakt: XI .Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami 1) Procedura przeprowadzenia postępowania: P. Paulina Jędrasik, mail: przetargizp@um.opoczno.pl, tel: 44/786 01 57 P. Emilia Rutowicz, mail: przetargizp@um.opoczno.pl, tel: 44/ 786 01 57 2) Przedmiot zamówienia: P. Dorota Skwierczyńska - Madej, mail: przetargizp@um.opoczno.pl, tel: 44/786 01 19 P. Bogumiła Witusińska, mail: przetargizp@um.opoczno.pl, tel. 44/786 01 34 |
© eurobudowa.pl 2004-2024