lubuskie (Lubsko)
kujawsko-pomorskie (Świecie)
śląskie (Katowice)
śląskie (Katowice)
łódzkie (Piotrków Trybunalsk)
lubuskie (Nowa Sól)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont budynku BASZTY |
Data zamieszczenia: | 2024-05-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiat Nidzicki Traugutta 23 13-100 Nidzica powiat: nidzicki sekretariat@powiatnidzicki.pl |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Nidzica |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-06-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont budynku BASZTY przy Ul. Murarskiej 4 w Nidzicy Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na realizacji zadania pod nazwą: Remont budynku BASZTY przy Ul. Murarskiej 4 w Nidzicy a) przygotowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Remont budynku BASZTY przy Ul. Murarskiej 4 w Nidzicy w formule ,,zaprojektuj i wybuduj", b) wykonanie robót budowlanych objętych dokumentacją projektową w zakresie: Remont budynku BASZTY przy Ul. Murarskiej 4 w Nidzicy, Inwestycja zostanie wykonana zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ. Zakres obejmuje m.in.: - demontaż instalacji c.o., - rozbiórka warstw podłogowych, - wykonanie izolacji ścian, - wykonanie warstw podłogowych z izolacją przeciwwilgociową i cieplną, - wykonanie instalacji c.o., - wymiana instalacji wody i kanalizacji, - wymiany białego montażu i armatury, - wymiana drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, - wymiana glazury i terakoty, - wymiana poręczy, - wymiana okładzin schodów zewnętrznych i wewnętrznych, -naprawa instalacji odgromowej. CPV: 45453000-7, 45111300-1,45262522-6,45410000-4,45442100-8,45450000-6, 45262321-7,45310000-3,45324000-4,45330000-9- Dokument nr: 2024/BZP 00339996, OZK.272.4.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-11 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-22b1ca16-1bfc-11ef-a7c1-72acb4a2af8f 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-22b1ca16-1bfc-11ef-a7c1-72acb4a2af8f 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych są ujęte w rozdziale 10. INFORMACJA O ŚRODKACH KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ, PRZY UŻYCIU KTÓRYCH ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KOMUNIKOWAŁ SIĘ Z WYKONAWCAMI, ORAZ INFORMACJE O WYMAGANIACH TECHNICZNYCH I ORGANIZACYJNYCH SPORZĄDZANIA, WYSYŁANIAI ODBIERANIA KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-11 09:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: OZK.272.4.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.5.) Wartość zamówienia: 284583,25 PLN 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na realizacji zadania pod nazwą: Remont budynku BASZTY przy ul. Murarskiej 4 w Nidzicy a) przygotowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Remont budynku BASZTY przy ul. Murarskiej 4 w Nidzicy w formule ,,zaprojektuj i wybuduj", b) wykonanie robót budowlanych objętych dokumentacją projektową w zakresie: Remont budynku BASZTY przy ul. Murarskiej 4 w Nidzicy, Inwestycja zostanie wykonana zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ. Zakres obejmuje m.in.: - demontaż instalacji c.o., - rozbiórka warstw podłogowych, - wykonanie izolacji ścian, - wykonanie warstw podłogowych z izolacją przeciwwilgociową i cieplną, - wykonanie instalacji c.o., - wymiana instalacji wody i kanalizacji, - wymiany białego montażu i armatury, - wymiana drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, - wymiana glazury i terakoty, - wymiana poręczy, - wymiana okładzin schodów zewnętrznych i wewnętrznych, -naprawa instalacji odgromowej. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe 45262522-6 - Roboty murarskie 45410000-4 - Tynkowanie 45442100-8 - Roboty malarskie 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45262321-7 - Wyrównywanie podłóg 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych 45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien 45431000-7 - Kładzenie płytek 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: GWARANCJA 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp. 5.1.1 Warunek zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - wpis do odpowiedniego rejestru. Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. 5.1.2. Warunek posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - zezwolenia, licencje, koncesje lub wpis do rejestru: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej. 5.1.3 Warunek dotyczący określonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 5.1.4 Warunek, dotyczący zdolności technicznej i zawodowej: a) O udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej Wykonawcy. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych tj.: 1. Osoba posiadająca następujące kwalifikacje zawodowe (Projektant branży sanitarnej): uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, który posiada doświadczenie polegające uczestniczeniu w opracowaniu jako projektant branży sanitarnej jednego projektu budowlanego lub wykonawczego budowy/przebudowy/rozbudowy/remontu budynku, 2. Osoba posiadająca następujące kwalifikacje zawodowe (Projektant Konstruktor): uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, który posiada doświadczenie polegające uczestniczeniu w opracowaniu jako projektant branży konstrukcyjno-budowlanej jednego projektu budowlanego lub wykonawczego budowy/przebudowy/rozbudowy/remontu budynku, 3. Osoba posiadająca następujące kwalifikacje zawodowe (Kierownik robót sanitarnych): uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, 4. Osoba posiadająca następujące kwalifikacje zawodowe (kierownik budowy): uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, który spełnia łącznie poniższe warunki: a) spełnia warunki określone w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, oraz w związku z art. 37g i art. 37f, ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, b) posiada co najmniej 18- miesięczne doświadczenie jako kierownik budowy przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków, c) posiada doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi (w roli kierownika budowy) przy minimum 1 inwestycji w polegającej na remoncie, przebudowie budynku wpisanego do rejestru zabytków nieruchomych 5. Osoba posiadająca następujące kwalifikacje zawodowe (Projektant branży elektrycznej: posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, który posiada doświadczenie polegające uczestniczeniu w opracowaniu jako projektant branży elektrycznej jednego projektu budowlanego lub wykonawczego budowy/przebudowy/rozbudowy/remontu budynku, 6. Osoba posiadająca następujące kwalifikacje zawodowe (kierownik robót elektrycznych): posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu z postępowania, b) spełnia warunki udziału w postępowaniu. 8.2 Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1. a) i b) wykonawca zobowiązany jest złożyć do oferty w formie oświadczenia, Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 i załącznik nr 4 do SWZ) 8.3. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych. 8.4. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia. 8.5. Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, zamawiający może w każdym czasie wezwać wykonawcę lub wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia. 8.6. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 8.1., dane umożliwiające dostęp do tych środków. 8.7 Na wezwanie zamawiającego wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące środki dowodowe: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - stanowiący załącznik nr 6 do SWZ. b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ, SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: GWARANCJA 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-07-10 |
© eurobudowa.pl 2004-2024