Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1223z dziś
7430z ostatnich 7 dni
24304z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa oświetlenia drogowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa oświetlenia drogowego

Data zamieszczenia: 2024-05-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Lniano
Wyzwolenia 7
86-141 Lniano
powiat: świecki
sekretariat@lniano.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/930901
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Lniano
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-06-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Budowa oświetlenia drogowego w sołectwach Brzemiona i Mszano"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem branżowych opinii i uzgodnień oraz decyzji administracyjnych oraz na ich podstawie realizacja robót budowlanych, tj. Budowa oświetlenia drogowego w sołectwach Brzemiona i Mszano. Zadanie realizowane będzie na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego, wytycznych pozyskanych na etapie projektowym oraz pozwolenia na budowę/zgłoszenia robot budowlanych, które Wykonawca pozyska we własnym zakresie, w oparciu o opracowany projekt budowlany.
Przedmiotem zamówienia opisanego w programie funkcjonalno użytkowym jest:
a) prace przedprojektowe, przygotowawcze,
b) opracowanie dokumentacji projektowej,
c) pozyskanie wymaganych opinii, uzgodnień, decyzji administracyjnych niezbędnych do realizacji robót na podstawie w/w dokumentacji,
d) roboty przygotowawcze, niezbędne dla przeprowadzenia robót budowlanych,
e) roboty budowlane i oddanie inwestycji do eksploatacji.
W ramach zadania należy wybudować oświetlenie drogowe w 25 lokalizacjach na terenie sołectwa Brzemiona i Mszano składające się z:
a) 25 szafek sterowania oświetleniem drogowym wraz z niezbędnym wyposażeniem do sterowania i zabezpieczenia obwodów oświetleniowych,
b) 43 słupów oświetleniowych stalowych wysokości 8 m wraz z wysięgnikami łukowymi o długości 1 m i wysokości 1 m, posadowionych na fundamentach prefabrykowanych,
c) 43 opraw oświetleniowych ulicznych z źródłem światła LED
d) budowie linii kablowej oświetleniowej 0,4 kV o długości około 1563 m na całej długości w rurze ochronnej O75mm.
Budowa oświetlenia drogowego zakłada:
a) wykonanie koncepcji oświetlenia i uzyskanie pozytywnego uzgodnienia od Zamawiającego.
b) sporządzenie na podstawienie niniejszego programu, wydanych warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej oraz wizji w terenie kompletnej dokumentacji projektowej zawierającej:
- projekt budowlany, wykonawczy, powykonawczy,
- mapy do celów projektowych lub aktualnej mapy zasadniczej,
- aktualne wypisy z rejestru gruntów,
- uzgodnienia z właścicielami nieruchomości,
- uzgodnienia z gestorami sieci,
- informację BIOZ,
c) sporządzenie projektów organizacji ruchu,
d) uzyskanie wszelkich niezbędnych zgód, warunków, decyzji i pozwoleń koniecznych do prawidłowego wykonania zakresu zamówienia,
e) uzyskanie pozwolenia na budowę lub braku sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę,
f) wytycznie geodezyjne trasy linii kablowych oraz lokalizacji słupów i szafek oświetleniowych,
g) wybudowanie na podstawie uzgodnionej dokumentacji projektowej oświetlenia drogowego wraz z szafkami oświetleniowymi dla miejsc wskazanych w niniejszym PFU.
h) podłączenie wybudowanego oświetlenia do złączy kablowo-pomiarowych wybudowanych przez Enea Operator Sp. z o.o. na podstawie wydanych warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia 0,4 kV.
i) wykonanie pomiarów elektrycznych,
j) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej,
k) przygotowanie dokumentacji powykonawczej.
Dokumentacja projektowa, na podstawie, której będą realizowane roboty budowlane powinna być konsultowana z Zamawiającym i przedłożona do jego akceptacji.
Dokumentacja projektowa powinna zawierać wszelkie opracowania jakie mogą okazać się niezbędne dla budowy i użytkowania oświetlenia ulicznego.
Dokumentację projektową dla poszczególnych zakresów realizacyjnych należy wykonać zgodnie z:
a) warunkami zarządców dróg,
b) warunkami technicznymi przyłączenia do sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia.
Przed opracowaniem dokumentacji Wykonawca winien przeprowadzić wizję lokalną w terenie celem zapoznania się z architekturą otoczenia dla poszczególnych lokalizacji elementów oświetlenia drogowego.
Dokumentacja projektowa winna być opracowana zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021 roku w sprawie w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych
wykonania i odbioru robót budowlanych oraz program u funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2021 r. poz. 2454) oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2020 poz. 1609 z późn. zmianami.).
Wykonawca zamówienia przekaże Zamawiającemu:
- koncepcje oświetlenia w formie papierowej w 2 egz. oraz w wersji elektronicznej w 1 egz. na płycie CD lub DVD w formacie pdf,
- kompletną dokumentację projektową (budowlaną i wykonawczą), w formie papierowej w 4 egz. oraz w wersji elektronicznej w 1 egz. na płycie CD lub DVD w formacie pdf,
- dokumentację powykonawczą w 2 egz. oraz w wersji elektronicznej w 1 egz. na płycie CD lub DVD w formacie pdf.
Przewiduje się realizację prac budowlanych na podstawie pozwolenia na budowę lub na podstawie zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę, po wcześniejszym uzyskaniu zgody Zamawiającego.
Oświetlenie uliczne należy zaprojektować w oparciu o:
a) PN-EN 13201-1:2016, Tytuł: Oświetlenie dróg - Część 1: Wybór klas oświetleniowych,
b) PN-EN 13201-2:2016, Tytuł: Oświetlenie dróg - Część 2: Wymagania oświetleniowe,
c) PN-EN 13201-3:2016, Tytuł: Oświetlenie dróg - Część 3: Obliczanie parametrów oświetleniowych
lub rozwiązania równoważnego, za które uważać się będzie spełniające wszystkie wymagania przywołanych norm w przedmiotowym zakresie. W oparciu o powyższe normy lub rozwiązania równoważne należy wykonać obliczenia oświetleniowe, uzasadniające przyjęte rozwiązania projektowe dla zapewnienia parametrów oświetleniowych przynależnych dla dobranych klas oświetleniowych w wyniku wieloetapowego procesu w odniesieniu, przede wszystkim do parametrów projektowanej drogi. Oświetlenie drogowe ma zapewnić prowadzenie wzrokowe.
Podczas projektowania należy uwzględniać optymalizację rozwiązań technicznych i kosztów późniejszego utrzymania w przewidywanym okresie eksploatacji oświetlenia. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia i uzyskania zatwierdzenia przez Zamawiającego rozwiązań technicznych minimalizujących koszty eksploatacji. Wykonawca przeniesie w całości prawa autorskie do przekazanej dokumentacji na Zamawiającego w ramach wynagrodzenia umownego.
Przewiduje się następujący zakres robót do wykonania:
a) budowa linii kablowych oświetleniowych 0,4 kV,
b) wykonanie wykopów pod kable oraz układanie ręczne kabli w ziemi,
c) wykonanie przecisków lub przewiertów sterowanych
d) montaż typowych fundamentów prefabrykowanych do słupów wg zaleceń producenta,
e) wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego fundamentu,
f) budowa słupów oświetleniowych z odpowiednim wysięgnikiem, wraz z oprawami LED dla oświetlenia ulicznego
g) montaż tabliczek bezpiecznikowych
h) budowa wlz-tów, przyłączenie oświetlenia ulicznego do złączy kablowo-pomiarowych
i) montaż szafek sterowania oświetleniem
j) wykonanie pomiarów i badań ochronnych,
k) wykonanie końcowych pomiarów fotometrycznych i pozostałych pomiarów instalacji elektrycznej,
l) inne roboty wymagane w celu realizacji przedmiotu umowy.
Wszystkie zakresy robót należy realizować zgodnie z aktualnymi warunkami technicznymi. Po wykonaniu inwestycji należy wykonać pełną dokumentację powykonawczą wraz z deklaracjami użytych materiałów. Wszystkie stosowane elementy muszą posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty dopuszczające do ich stosowania.

CPV: 71320000-7, 79421200-3,71323100-9,51112000-0,45310000-3,45231400-9,45316100-6

Dokument nr: 2024/BZP 00340191, GO.271.4.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-12 12:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/930901
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/930901
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Szyfrowanie na platformie odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
8) Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB. natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Ze względu na ograniczoną ilość znaków w niniejszej sekcji ogłoszenia informacje dotyczące RODO znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia . SWZ dostępne pod adresem postępowania Ze względu na ograniczoną ilość znaków w niniejszej sekcji ogłoszenia informacje dotyczące RODO znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia . SWZ dostępne pod adresem postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/930901

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/930901
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-12 12:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/930901

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni

Wymagania:
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 7 000,00 zł (siedem tysięcy złotych 00/100)
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą , z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.
Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
pieniądzu;
gwarancjach bankowych;
gwarancjach ubezpieczeniowych;
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz.462.).
Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym Osie O/Lniano nr 19 8169 1016 0005 2689 2000 0040 z dopiskiem ,,Wadium - nr postępowania".
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp.
z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Lniano, ul. Wyzwolenia 7, 86 - 141 Lniano
w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp, zostanie odrzucona.
Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GO.271.4.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem branżowych opinii i uzgodnień oraz decyzji administracyjnych oraz na ich podstawie realizacja robót budowlanych, tj. Budowa oświetlenia drogowego w sołectwach Brzemiona i Mszano. Zadanie realizowane będzie na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego, wytycznych pozyskanych na etapie projektowym oraz pozwolenia na budowę/zgłoszenia robot budowlanych, które Wykonawca pozyska we własnym zakresie, w oparciu o opracowany projekt budowlany.
Przedmiotem zamówienia opisanego w programie funkcjonalno użytkowym jest:
a) prace przedprojektowe, przygotowawcze,
b) opracowanie dokumentacji projektowej,
c) pozyskanie wymaganych opinii, uzgodnień, decyzji administracyjnych niezbędnych do realizacji robót na podstawie w/w dokumentacji,
d) roboty przygotowawcze, niezbędne dla przeprowadzenia robót budowlanych,
e) roboty budowlane i oddanie inwestycji do eksploatacji.
W ramach zadania należy wybudować oświetlenie drogowe w 25 lokalizacjach na terenie sołectwa Brzemiona i Mszano składające się z:
a) 25 szafek sterowania oświetleniem drogowym wraz z niezbędnym wyposażeniem do sterowania i zabezpieczenia obwodów oświetleniowych,
b) 43 słupów oświetleniowych stalowych wysokości 8 m wraz z wysięgnikami łukowymi o długości 1 m i wysokości 1 m, posadowionych na fundamentach prefabrykowanych,
c) 43 opraw oświetleniowych ulicznych z źródłem światła LED
d) budowie linii kablowej oświetleniowej 0,4 kV o długości około 1563 m na całej długości w rurze ochronnej O75mm.
Budowa oświetlenia drogowego zakłada:
a) wykonanie koncepcji oświetlenia i uzyskanie pozytywnego uzgodnienia od Zamawiającego.
b) sporządzenie na podstawienie niniejszego programu, wydanych warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej oraz wizji w terenie kompletnej dokumentacji projektowej zawierającej:
- projekt budowlany, wykonawczy, powykonawczy,
- mapy do celów projektowych lub aktualnej mapy zasadniczej,
- aktualne wypisy z rejestru gruntów,
- uzgodnienia z właścicielami nieruchomości,
- uzgodnienia z gestorami sieci,
- informację BIOZ,
c) sporządzenie projektów organizacji ruchu,
d) uzyskanie wszelkich niezbędnych zgód, warunków, decyzji i pozwoleń koniecznych do prawidłowego wykonania zakresu zamówienia,
e) uzyskanie pozwolenia na budowę lub braku sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę,
f) wytycznie geodezyjne trasy linii kablowych oraz lokalizacji słupów i szafek oświetleniowych,
g) wybudowanie na podstawie uzgodnionej dokumentacji projektowej oświetlenia drogowego wraz z szafkami oświetleniowymi dla miejsc wskazanych w niniejszym PFU.
h) podłączenie wybudowanego oświetlenia do złączy kablowo-pomiarowych wybudowanych przez Enea Operator Sp. z o.o. na podstawie wydanych warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia 0,4 kV.
i) wykonanie pomiarów elektrycznych,
j) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej,
k) przygotowanie dokumentacji powykonawczej.
Dokumentacja projektowa, na podstawie, której będą realizowane roboty budowlane powinna być konsultowana z Zamawiającym i przedłożona do jego akceptacji.
Dokumentacja projektowa powinna zawierać wszelkie opracowania jakie mogą okazać się niezbędne dla budowy i użytkowania oświetlenia ulicznego.
Dokumentację projektową dla poszczególnych zakresów realizacyjnych należy wykonać zgodnie z:
a) warunkami zarządców dróg,
b) warunkami technicznymi przyłączenia do sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia.
Przed opracowaniem dokumentacji Wykonawca winien przeprowadzić wizję lokalną w terenie celem zapoznania się z architekturą otoczenia dla poszczególnych lokalizacji elementów oświetlenia drogowego.
Dokumentacja projektowa winna być opracowana zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021 roku w sprawie w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych
wykonania i odbioru robót budowlanych oraz program u funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2021 r. poz. 2454) oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2020 poz. 1609 z późn. zmianami.).
Wykonawca zamówienia przekaże Zamawiającemu:
- koncepcje oświetlenia w formie papierowej w 2 egz. oraz w wersji elektronicznej w 1 egz. na płycie CD lub DVD w formacie pdf,
- kompletną dokumentację projektową (budowlaną i wykonawczą), w formie papierowej w 4 egz. oraz w wersji elektronicznej w 1 egz. na płycie CD lub DVD w formacie pdf,
- dokumentację powykonawczą w 2 egz. oraz w wersji elektronicznej w 1 egz. na płycie CD lub DVD w formacie pdf.
Przewiduje się realizację prac budowlanych na podstawie pozwolenia na budowę lub na podstawie zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę, po wcześniejszym uzyskaniu zgody Zamawiającego.
Oświetlenie uliczne należy zaprojektować w oparciu o:
a) PN-EN 13201-1:2016, Tytuł: Oświetlenie dróg - Część 1: Wybór klas oświetleniowych,
b) PN-EN 13201-2:2016, Tytuł: Oświetlenie dróg - Część 2: Wymagania oświetleniowe,
c) PN-EN 13201-3:2016, Tytuł: Oświetlenie dróg - Część 3: Obliczanie parametrów oświetleniowych
lub rozwiązania równoważnego, za które uważać się będzie spełniające wszystkie wymagania przywołanych norm w przedmiotowym zakresie. W oparciu o powyższe normy lub rozwiązania równoważne należy wykonać obliczenia oświetleniowe, uzasadniające przyjęte rozwiązania projektowe dla zapewnienia parametrów oświetleniowych przynależnych dla dobranych klas oświetleniowych w wyniku wieloetapowego procesu w odniesieniu, przede wszystkim do parametrów projektowanej drogi. Oświetlenie drogowe ma zapewnić prowadzenie wzrokowe.
Podczas projektowania należy uwzględniać optymalizację rozwiązań technicznych i kosztów późniejszego utrzymania w przewidywanym okresie eksploatacji oświetlenia. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia i uzyskania zatwierdzenia przez Zamawiającego rozwiązań technicznych minimalizujących koszty eksploatacji. Wykonawca przeniesie w całości prawa autorskie do przekazanej dokumentacji na Zamawiającego w ramach wynagrodzenia umownego.
Przewiduje się następujący zakres robót do wykonania:
a) budowa linii kablowych oświetleniowych 0,4 kV,
b) wykonanie wykopów pod kable oraz układanie ręczne kabli w ziemi,
c) wykonanie przecisków lub przewiertów sterowanych
d) montaż typowych fundamentów prefabrykowanych do słupów wg zaleceń producenta,
e) wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego fundamentu,
f) budowa słupów oświetleniowych z odpowiednim wysięgnikiem, wraz z oprawami LED dla oświetlenia ulicznego
g) montaż tabliczek bezpiecznikowych
h) budowa wlz-tów, przyłączenie oświetlenia ulicznego do złączy kablowo-pomiarowych
i) montaż szafek sterowania oświetleniem
j) wykonanie pomiarów i badań ochronnych,
k) wykonanie końcowych pomiarów fotometrycznych i pozostałych pomiarów instalacji elektrycznej,
l) inne roboty wymagane w celu realizacji przedmiotu umowy.
Wszystkie zakresy robót należy realizować zgodnie z aktualnymi warunkami technicznymi. Po wykonaniu inwestycji należy wykonać pełną dokumentację powykonawczą wraz z deklaracjami użytych materiałów. Wszystkie stosowane elementy muszą posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty dopuszczające do ich stosowania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79421200-3 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył z należytą starannością co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem budowę, przebudowę lub rozbudowę oświetlenia drogowego w ilości nie mniejszej niż 40 punktów świetlnych wraz z budową lub przebudową linii kablowej nie mniejszej niż 1500 m.
b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
- projektant - posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) lub inne, odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. Zamawiający dopuszcza uprawnienia wydane za granicą, zgodnie z przepisami o uznawaniu kwalifikacji zawodowych.
- kierownik budowy - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, wydane na podstawie obowiązujących przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) lub inne, odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. Zamawiający dopuszcza uprawnienia wydane za granicą, zgodnie z przepisami o uznawaniu kwalifikacji zawodowych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego
Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu potwierdzającym brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane -wraz z załączonymi dowodami określającymi czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 7 000,00 zł (siedem tysięcy złotych 00/100)
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą , z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.
Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
pieniądzu;
gwarancjach bankowych;
gwarancjach ubezpieczeniowych;
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz.462.).
Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym Osie O/Lniano nr 19 8169 1016 0005 2689 2000 0040 z dopiskiem ,,Wadium - nr postępowania".
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp.
z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Lniano, ul. Wyzwolenia 7, 86 - 141 Lniano
w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp, zostanie odrzucona.
Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku o którym mowa w ust. 1 Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
6.Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postepowania) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Ze względu na ograniczoną ilość znaków w niniejszej sekcji ogłoszenia informacje dotyczące rodzaju i zakresu zmian znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia - Załącznik Nr 3 do SWZ Projektowane postanowienia umowy § 10, dostępne pod adresem postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/930901
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-07-11

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.