Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1223z dziś
7430z ostatnich 7 dni
24304z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa foteli obrotowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa foteli obrotowych

Data zamieszczenia: 2024-05-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Sąd Rejonowy w Słupcy
ul. Energetyka 5
62-510 Konin
powiat: Konin
tel. 63 246 45 90, fax 63 242 65 69, tel. 63 246 45 92
sg@konin.so.gov.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Konin
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 63 246 45 90, f
Termin składania ofert: 2024-06-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,DOSTAWA foteli obrotowych na potrzeby Sądu Okręgowego w Koninie oraz Sądu Rejonowego w Słupcy"
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa foteli obrotowych dla Sądu Okręgowego
w Koninie i Sądu Rejonowego w Słupcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty
jest w załączniku nr 1. W zakres obowiązków Wykonawcy, w ramach umówionego
wynagrodzenia, wchodzi także zmontowanie foteli oraz ich wniesienie we wskazane miejsce
w każdym z sądów.
2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia odpowiadał opisowi zawartemu
w załączniku nr 1.
5. Oferowane fotele powinny być nowe, nie noszące śladów uszkodzeń i użytkowania, bez
wcześniejszej eksploatacji.
7. Do obowiązków Wykonawcy należy dostawa foteli zgodnie z przedmiotem zamówienia,
a w szczególności:
? rozładunek,
? rozpakowanie,
? montaż,
? ustawienie wg informacji i wskazówek udzielonych na miejscu poprzez uprawnionego
pracownika Zamawiającego/Sądu Rejonowego w Słupcy,
? uprzątnięcie opakowań, tzn. zabranie zwrotne.

Dokument nr: SG.262.139.2024

Składanie ofert:
VI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferty należy składać pocztą elektroniczną na adres sg@konin.so.gov.pl w terminie do dnia
3 czerwca 2024 r., godz. 14:00.

Miejsce i termin realizacji:
6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko do siedziby
Sądu Okręgowego w Koninie i Sądu Rejonowego w Słupcy.
II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Wykonawca dostarczy fotele obrotowe do siedziby:
? Sądu Okręgowego w Koninie przy Ul. Energetyka 5, 62-510 Konin,
? Sądu Rejonowego w Słupcy przy Ul. Armii Krajowej 2 i Ul. Traugutta 4, 62-400 Słupca,
na własny koszt i na własne ryzyko w terminie maksymalnie do 21 dni roboczych
od podpisania umowy.

Wymagania:
3. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych foteli obrotowych z wymogami stawianymi
przez Zamawiającego Wykonawca winien załączyć do oferty wizualizację oraz opis
techniczny (np. zdjęcia, foldery, prezentacje komputerowe) oferowanych foteli.
4. Określone parametry stanowią minimum oferowane przez Wykonawców, lepsze parametry
nie stanowią o podstawie odrzucenia oferty.
8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady i szkody powstałe w czasie transportu
przedmiotu zamówienia do wskazanej lokalizacji oraz za szkody wyrządzone w mieniu
Zamawiającego w trakcie wnoszenia.
9. W miejscu dostawy nastąpi odbiór ilościowo-jakościowy (wzór protokołu stanowi załącznik
nr 4) polegający na potwierdzeniu jakości i zgodności dostarczonych foteli z wymaganiami
określonymi w załączniku nr 1.
10. W przypadku stwierdzenia niezgodności jakościowych dostarczonych foteli, Wykonawca
zobowiązany jest do wymiany wadliwych foteli na wolne od wad,
a w przypadku braków ilościowych do dostarczenia różnicy w ilości wynikającej
z umowy i faktycznie zrealizowanej dostawy, na swój koszt, w terminie ustalonym przez
Zamawiającego nie dłuższym niż 3 dni liczonych od dnia dostawy. Zamawiający ponownie
dokona weryfikacji dostarczonych foteli.
11. Wykonawca udzieli minimum 60-miesięcznej gwarancji na dostarczone fotele. Okres
gwarancji biegnie od dnia podpisania protokołu ilościowo-jakościowego.
III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie definiuje warunku
udziału w tym zakresie,
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie definiuje warunku udziału w tym
zakresie,
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie definiuje warunku udziału w tym
zakresie,
4. zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie definiuje warunku udziału w tym
zakresie.
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
Oferta wraz z załącznikami musi być czytelna oraz podpisana przez osobę upoważnioną do
reprezentowania Wykonawcy. Zaleca się wykorzystanie załącznika nr 2 (formularz ofertowy).
V.OPIS KRYTERIUM, KTÓRYM ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY
WYBORZE OFERTY
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną (brutto), obejmującą realizację
całości zamówienia.
2. Po złożeniu oferty przez Wykonawcę na wskazany powyżej adres mailowy Zamawiający
niezwłocznie potwierdzi jej otrzymanie. W przypadku braku otrzymania przez Wykonawcę
potwierdzenia otrzymania oferty przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do
skontaktowania się z osobą wskazaną w pkt. VIII celem potwierdzenia otrzymania oferty
przez Zamawiającego.
VII. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE
PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE
ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Zamawiający zawrze z Wykonawcą umowę zgodnie z projektem umowy określonym
w załączniku nr 3, w miejscu i terminie wyznaczonym po wyborze oferty.

Uwagi:
IX. KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH
OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z PROWADZONYM POSTĘPOWANIEM
O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Realizując obowiązki określone w art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119/ 1 z 4.5.2016 r.), zwanym dalej RODO,
informujemy:
o Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Sądu Okręgowego w Koninie
z siedzibą przy ul. Energetyka 5, adres e-mail - administracja@konin.so.gov.pl
o Pan Sławomir Ratajkiewicz jest Inspektorem ochrony danych w Sądzie Okręgowym w Koninie,
a jego dane kontaktowe to e-mail: iod@konin.so.gov.pl.
o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
o Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych,
dalej Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
o Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 10 lat zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa.
o Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z przepisami Pzp. Ponadto odbiorcami Państwa
danych są podmioty świadczące na rzecz sądu sługi w zakresie IT, niszczenia nośników danych,
obsługi prawnej itp.
o Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, przy czym gdyby wymagałoby to
niewspółmiernie dużego wysiłku, możemy żądać od Pani/Pana wskazania dodatkowych
informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty
postępowania lub konkursu.
o Ponadto ma Pani/Pan prawo do sprostowania swoich danych, usunięcia ich po upływie terminów
określonych prawem, jak również prawo do ograniczenia przetwarzania z tym, że żądanie to nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu.
o Przetwarzanie Pani/Pana danych nie będzie podstawą podejmowania decyzji w sposób
zautomatyzowany w tym profilowania.
o Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli w Pani/Pana ocenie,
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana jest niezgodne z przepisami RODO.

Kontakt:
VIII. OSOBAMI UPOWAŻNIONYMI DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI SĄ:
Osobami upoważnionymi do kontaktu w sprawach merytorycznych dotyczących niniejszego
postępowania są:
? Monika Staszak, e-mail: monika.staszak@konin.so.gov.pl, tel. 63 246 45 92,
? Katarzyna Głowacka, e-mail: katarzyna.glowacka@konin.so.gov.pl, tel. 63 246 45 90,
? Emilia Kalińska, e-mail: sg@konin.so.gov.pl, tel. 63 246 45 90.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.