kujawsko-pomorskie (Świecie)
śląskie (Katowice)
łódzkie (Piotrków Trybunalsk)
lubuskie (Nowa Sól)
śląskie (Tarnowskie Góry)
małopolskie (Mogilany)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa foteli obrotowych |
Data zamieszczenia: | 2024-05-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Sąd Rejonowy w Słupcy ul. Energetyka 5 62-510 Konin powiat: Konin tel. 63 246 45 90, fax 63 242 65 69, tel. 63 246 45 92 sg@konin.so.gov.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Konin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 63 246 45 90, f |
Termin składania ofert: | 2024-06-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,DOSTAWA foteli obrotowych na potrzeby Sądu Okręgowego w Koninie oraz Sądu Rejonowego w Słupcy" I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa foteli obrotowych dla Sądu Okręgowego w Koninie i Sądu Rejonowego w Słupcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1. W zakres obowiązków Wykonawcy, w ramach umówionego wynagrodzenia, wchodzi także zmontowanie foteli oraz ich wniesienie we wskazane miejsce w każdym z sądów. 2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia odpowiadał opisowi zawartemu w załączniku nr 1. 5. Oferowane fotele powinny być nowe, nie noszące śladów uszkodzeń i użytkowania, bez wcześniejszej eksploatacji. 7. Do obowiązków Wykonawcy należy dostawa foteli zgodnie z przedmiotem zamówienia, a w szczególności: ? rozładunek, ? rozpakowanie, ? montaż, ? ustawienie wg informacji i wskazówek udzielonych na miejscu poprzez uprawnionego pracownika Zamawiającego/Sądu Rejonowego w Słupcy, ? uprzątnięcie opakowań, tzn. zabranie zwrotne. Dokument nr: SG.262.139.2024 Składanie ofert: VI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT 1. Oferty należy składać pocztą elektroniczną na adres sg@konin.so.gov.pl w terminie do dnia 3 czerwca 2024 r., godz. 14:00. Miejsce i termin realizacji: 6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko do siedziby Sądu Okręgowego w Koninie i Sądu Rejonowego w Słupcy. II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Wykonawca dostarczy fotele obrotowe do siedziby: ? Sądu Okręgowego w Koninie przy Ul. Energetyka 5, 62-510 Konin, ? Sądu Rejonowego w Słupcy przy Ul. Armii Krajowej 2 i Ul. Traugutta 4, 62-400 Słupca, na własny koszt i na własne ryzyko w terminie maksymalnie do 21 dni roboczych od podpisania umowy. Wymagania: 3. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych foteli obrotowych z wymogami stawianymi przez Zamawiającego Wykonawca winien załączyć do oferty wizualizację oraz opis techniczny (np. zdjęcia, foldery, prezentacje komputerowe) oferowanych foteli. 4. Określone parametry stanowią minimum oferowane przez Wykonawców, lepsze parametry nie stanowią o podstawie odrzucenia oferty. 8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady i szkody powstałe w czasie transportu przedmiotu zamówienia do wskazanej lokalizacji oraz za szkody wyrządzone w mieniu Zamawiającego w trakcie wnoszenia. 9. W miejscu dostawy nastąpi odbiór ilościowo-jakościowy (wzór protokołu stanowi załącznik nr 4) polegający na potwierdzeniu jakości i zgodności dostarczonych foteli z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1. 10. W przypadku stwierdzenia niezgodności jakościowych dostarczonych foteli, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwych foteli na wolne od wad, a w przypadku braków ilościowych do dostarczenia różnicy w ilości wynikającej z umowy i faktycznie zrealizowanej dostawy, na swój koszt, w terminie ustalonym przez Zamawiającego nie dłuższym niż 3 dni liczonych od dnia dostawy. Zamawiający ponownie dokona weryfikacji dostarczonych foteli. 11. Wykonawca udzieli minimum 60-miesięcznej gwarancji na dostarczone fotele. Okres gwarancji biegnie od dnia podpisania protokołu ilościowo-jakościowego. III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie definiuje warunku udziału w tym zakresie, 2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie definiuje warunku udziału w tym zakresie, 3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie definiuje warunku udziału w tym zakresie, 4. zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie definiuje warunku udziału w tym zakresie. IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT Oferta wraz z załącznikami musi być czytelna oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Zaleca się wykorzystanie załącznika nr 2 (formularz ofertowy). V.OPIS KRYTERIUM, KTÓRYM ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną (brutto), obejmującą realizację całości zamówienia. 2. Po złożeniu oferty przez Wykonawcę na wskazany powyżej adres mailowy Zamawiający niezwłocznie potwierdzi jej otrzymanie. W przypadku braku otrzymania przez Wykonawcę potwierdzenia otrzymania oferty przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do skontaktowania się z osobą wskazaną w pkt. VIII celem potwierdzenia otrzymania oferty przez Zamawiającego. VII. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO Zamawiający zawrze z Wykonawcą umowę zgodnie z projektem umowy określonym w załączniku nr 3, w miejscu i terminie wyznaczonym po wyborze oferty. Uwagi: IX. KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z PROWADZONYM POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO Realizując obowiązki określone w art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119/ 1 z 4.5.2016 r.), zwanym dalej RODO, informujemy: o Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Sądu Okręgowego w Koninie z siedzibą przy ul. Energetyka 5, adres e-mail - administracja@konin.so.gov.pl o Pan Sławomir Ratajkiewicz jest Inspektorem ochrony danych w Sądzie Okręgowym w Koninie, a jego dane kontaktowe to e-mail: iod@konin.so.gov.pl. o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. o Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, dalej Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. o Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 10 lat zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. o Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z przepisami Pzp. Ponadto odbiorcami Państwa danych są podmioty świadczące na rzecz sądu sługi w zakresie IT, niszczenia nośników danych, obsługi prawnej itp. o Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, przy czym gdyby wymagałoby to niewspółmiernie dużego wysiłku, możemy żądać od Pani/Pana wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania lub konkursu. o Ponadto ma Pani/Pan prawo do sprostowania swoich danych, usunięcia ich po upływie terminów określonych prawem, jak również prawo do ograniczenia przetwarzania z tym, że żądanie to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. o Przetwarzanie Pani/Pana danych nie będzie podstawą podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany w tym profilowania. o Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli w Pani/Pana ocenie, przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana jest niezgodne z przepisami RODO. Kontakt: VIII. OSOBAMI UPOWAŻNIONYMI DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI SĄ: Osobami upoważnionymi do kontaktu w sprawach merytorycznych dotyczących niniejszego postępowania są: ? Monika Staszak, e-mail: monika.staszak@konin.so.gov.pl, tel. 63 246 45 92, ? Katarzyna Głowacka, e-mail: katarzyna.glowacka@konin.so.gov.pl, tel. 63 246 45 90, ? Emilia Kalińska, e-mail: sg@konin.so.gov.pl, tel. 63 246 45 90. |
© eurobudowa.pl 2004-2024