Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1223z dziś
7430z ostatnich 7 dni
24304z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem terenu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem terenu

Data zamieszczenia: 2024-05-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie
Reymonta 20
30-059 Kraków
powiat: Kraków
12 20 10 240
przetargi@zzm.krakow.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/zzm.krakow
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: ---
Nr telefonu: 12 20 10 240
Termin składania ofert: 2024-06-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem terenu zieleni przy Ul. Radzikowskiego II
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem terenu zieleni przy Ul. Radzikowskiego etap II, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Postępowanie nr NP.26.2.37.24.UK
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Przedmiotem postępowania i zamówienia jest inwestycja związana z realizacją zadania ZZM/O1.40/24 Łączymy Bronowickie Parki - budżet obywatelski dzielnic, edycja X, obejmująca zagospodarowanie terenu zieleni przy Ul. Radzikowskiego, na podstawie załączonej dokumentacji projektowej: Projekt zagospodarowania terenu pn: ,,Zagospodarowanie terenu zieleni przy Ul. Radzikowskiego", na dz. nr 466/4, 466/8, 467/10, 471/15, 471/33, 471/36, 471/42, 471/50, 471/52, 471/54, 471/56, 471/58, 471/61, 471/66, 472/5 obr. K-40 Krowodrza w Krakowie, obejmującej niezbędne opinie, uzgodnienia, w tym zaświadczenie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu w drodze decyzji wobec zgłoszenia z dnia 03.02.2023 r. , znak: AU-01-7.6743.2813.2022.AGI.
1.3 W ramach zamówienia należy wykonać zakres podstawowy oraz ewentualnie zakres objęty prawem opcji, w całości lub części, przysługujących Zamawiającemu.
1.4 Zamówienie w zakresie podstawowym obejmuje między innymi:
1.4.1 roboty rozbiórkowe nawierzchni z płyt betonowych oraz nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych,
1.4.2 prace przygotowawcze obejmujące oczyszczenie terenu z resztek budowlanych, gruzu, śmieci, samosiewów wraz z pracami pielęgnacyjnymi drzew,
1.4.3 wykonanie nawierzchni żwirowej siłowni zewnętrznej z obciążeniem i siłowni do kalisteniki wraz z obrzeżem drewnianym,
1.4.4 montaż 3 urządzeń do kalisteniki oraz 3 urządzeń siłowych z obciążeniem,
1.4.5 montaż małej architektury: stojak rowerowy (5szt.), ławka z oparciem Ł5 (4 szt.), kosz na śmieci (3 szt.).
1.4.6 Po zakończeniu robót budowlanych należy umieścić tabliczkę informującą o realizacji zadania budżetu obywatelskiego fundamentowanej w gruncie oraz tablicy informacyjnej o dofinansowaniu zadania w ramach projektu pn.: ,,Małopolska infrastruktura rekreacyjno-sportowa - MIRS , w rozmiarze 100 cm x 70 cm, tablica z dibondu, montaż na słupkach stalowych fi 60 mm posadowionych w fundamencie . Formę i treść oraz dokładną lokalizację tabliczki należy uzgodnić z Zamawiającym. Zatwierdzoną tabliczkę należy umieścić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Instrukcja wykonania projektu tabliczki znajduje się z Załączniku do SWZ. Oznakowanie należy wliczyć do ceny oferty.
1.4.7 Wszystkie elementy małej architektury należy oznakować zgodnie ze standardami znakowania RFID.
1.5 W zakresie prawa opcji 1 zamówienie obejmuje:
1.5.1 roboty budowlane związane z montażem 2 huśtawek (wys. 3,5 m) wraz z nawierzchnią bezpieczną z kory z obrzeżem drewnianym.
1.6 W zakresie prawa opcji 2 zamówienie obejmuje:
1.6.1 roboty budowlane związane z wykonaniem 500,21 m2 nawierzchni żwirowej.
1.7 W zakresie prawa opcji 3 zamówienie obejmuje:
1.7.1 roboty budowlane związane z wykonaniem 373 m2 nawierzchni żwirowej,
1.7.2 zakup, dostawę i montaż obiektów małej architektury: kosz na śmieci (1 szt.), ławka Ł4.1 (3 szt.), ławka Ł4.2 (3 szt.).
1.8 W zakresie prawa opcji 4 zamówienie obejmuje:
1.8.1 roboty budowlane związane z wykonaniem 160,8 m2 nawierzchni żwirowej.
1.9 W zakresie prawa opcji 5 zamówienie obejmuje:
1.9.1 wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem zatoczek z nawierzchni żwirowej wykończonej miałem kamiennym N4 (62,48 m2),
1.9.2 zakup, dostawę i montaż obiektów małej architektury: kosz na śmieci (5 szt.), ławka Ł4.1 ( 5 szt.), ławka Ł4.2 ( 1szt.), ławka Ł4.3 ( 1szt.).
1.10 W zakresie prawa opcji 6 zamówienie obejmuje:
1.10.1 zakup, dostawa, nasadzenie, palikowanie 11 drzew
1.11 W zakresie prawa opcji 7 zamówienie obejmuje:
1.11.1 przygotowanie terenu pod nasadzenia, rozłożenie włókniny biodegradowalnej 887,12 m2, wykorowanie nasadzeń,
1.11.2 zakup, dostawa i nasadzenie krzewów, traw, bylin i pnączy w części południowej parku zgodnie z przedmiarami.
1.12 W zakresie prawa opcji 8 zamówienie obejmuje:
1.12.1 zakup, dostawa, nasadzenie, palikowanie 8 drzew,
1.12.2 przygotowanie terenu pod nasadzenia, rozłożenie włókniny biodegradowalnej 328,73 m2, wykorowanie nasadzeń,
1.12.3 zakup, dostawa i nasadzenie krzewów i pnączy w części północnej parku zgodnie z przedmiarami.
1.13 Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, w całości lub w części, określonego między innymi w art. 441 ustawy Pzp, tj. zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia. Część przedmiotu zamówienia opisana w SWZ i umowie w zakresie opcji dotyczy możliwości zlecenia wykonania kolejnych robót budowlanych i robót w zakresie zieleni. W związku z tym Zamawiający może, ale nie musi zlecić Wykonawcy wykonanie zamówienia objętego prawem opcji w całości lub w części. Wykonawcy nie przysługują z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, w całości lub w części, żadne roszczenia. Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia podstawowego. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie zrealizowany zakres przedmiotu umowy. Prawo opcji dotyczy polecenia w ramach realizowanego przedmiotu zamówienia wykonania przez Wykonawcę kolejnych robót budowlanych i robót w zakresie zieleni w całości lub w części. Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji możliwości finansowych pozwalających na ich wykonanie. W celu skorzystania z prawa opcji, w całości lub w części, Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie (zlecenie) w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym na wskazany do korespondencji adres siedziby lub poczty elektronicznej w terminie do dnia 30.09.2024r., a w takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do jego realizacji zgodnie z wymaganiami SWZ i jej załączników oraz za cenę i terminach wynikających z treści złożonej oferty i zawartej umowy. Zamawiający w przypadku zlecenia prawa opcji, w całości lub w części, po zakładanym dniu 30.09.2024r. dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy o stosowną liczbę dni.
1.14 Prace należy realizować zgodnie z dokumentacja projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (zwana w skrócie STWiORB) oraz zgodnie z dołączonymi załącznikami graficznymi.
1.15 Integralną częścią SWZ niezbędną dla wykonania przedmiotu zamówienia są materiały załączone do SWZ, a w szczególności dokumentacja projektowa wraz z uzgodnieniami, STWiORB, przedmiary, tabele elementów wytworzonych (utrzymanie, majątek), wzory kart zatwierdzenia materiałów, wzory oświadczeń o podwykonawstwo, wzory protokołów, wytyczne, tabela równoważności i inne stanowiące Załącznik nr 9 do SWZ (1 plik w formacie zip). Zamawiający zaznacza, iż ma prawo do aktualizacji wzorów w trakcie postępowania oraz w trakcie trwania budowy.
1.16 Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary mają jedynie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty oraz określenia zakresu i obliczenia ryczałtowej ceny, a następnie rozliczeń umowy jest dokumentacja projektowa oraz STWiORB.
1.17 Opis wymagań i warunków związanych z wykonaniem zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu został przedstawiony w pkt 5) SWZ i Załączniku nr 9 do SWZ.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl - adres profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/zzm.krakow.
UWAGA! Opatrzenie oferty właściwym podpisem musi nastąpić przed jej zaszyfrowaniem.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, jak również musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.
4. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.

CPV: 45000000-7, 45100000-8,45110000-1,77300000-3,77315000-1,45112700-2,45112710-5,45112711-2,45111291-4,45111300-1

Dokument nr: 2024/BZP 00340206, NP.26.2.37.24.UK

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-11 11:05

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zzm.krakow
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zzm.krakow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z pkt 8) SWZ - Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z pkt 39) SWZ: Ochrona danych osobowych - Informacja o przetwarzaniu
danych osobowych, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/zzm.krakow
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-11 11:00
Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w wyznaczonym terminie na zasadach opisanych pkt 13) SWZ. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl - adres profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/zzm.krakow

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NP.26.2.37.24.UK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 406473,90 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem terenu zieleni przy ul. Radzikowskiego etap II, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Postępowanie nr NP.26.2.37.24.UK
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Przedmiotem postępowania i zamówienia jest inwestycja związana z realizacją zadania ZZM/O1.40/24 Łączymy Bronowickie Parki - budżet obywatelski dzielnic, edycja X, obejmująca zagospodarowanie terenu zieleni przy ul. Radzikowskiego, na podstawie załączonej dokumentacji projektowej: Projekt zagospodarowania terenu pn: ,,Zagospodarowanie terenu zieleni przy ul. Radzikowskiego", na dz. nr 466/4, 466/8, 467/10, 471/15, 471/33, 471/36, 471/42, 471/50, 471/52, 471/54, 471/56, 471/58, 471/61, 471/66, 472/5 obr. K-40 Krowodrza w Krakowie, obejmującej niezbędne opinie, uzgodnienia, w tym zaświadczenie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu w drodze decyzji wobec zgłoszenia z dnia 03.02.2023 r. , znak: AU-01-7.6743.2813.2022.AGI.
1.3 W ramach zamówienia należy wykonać zakres podstawowy oraz ewentualnie zakres objęty prawem opcji, w całości lub części, przysługujących Zamawiającemu.
1.4 Zamówienie w zakresie podstawowym obejmuje między innymi:
1.4.1 roboty rozbiórkowe nawierzchni z płyt betonowych oraz nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych,
1.4.2 prace przygotowawcze obejmujące oczyszczenie terenu z resztek budowlanych, gruzu, śmieci, samosiewów wraz z pracami pielęgnacyjnymi drzew,
1.4.3 wykonanie nawierzchni żwirowej siłowni zewnętrznej z obciążeniem i siłowni do kalisteniki wraz z obrzeżem drewnianym,
1.4.4 montaż 3 urządzeń do kalisteniki oraz 3 urządzeń siłowych z obciążeniem,
1.4.5 montaż małej architektury: stojak rowerowy (5szt.), ławka z oparciem Ł5 (4 szt.), kosz na śmieci (3 szt.).
1.4.6 Po zakończeniu robót budowlanych należy umieścić tabliczkę informującą o realizacji zadania budżetu obywatelskiego fundamentowanej w gruncie oraz tablicy informacyjnej o dofinansowaniu zadania w ramach projektu pn.: ,,Małopolska infrastruktura rekreacyjno-sportowa - MIRS , w rozmiarze 100 cm x 70 cm, tablica z dibondu, montaż na słupkach stalowych fi 60 mm posadowionych w fundamencie . Formę i treść oraz dokładną lokalizację tabliczki należy uzgodnić z Zamawiającym. Zatwierdzoną tabliczkę należy umieścić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Instrukcja wykonania projektu tabliczki znajduje się z Załączniku do SWZ. Oznakowanie należy wliczyć do ceny oferty.
1.4.7 Wszystkie elementy małej architektury należy oznakować zgodnie ze standardami znakowania RFID.
1.5 W zakresie prawa opcji 1 zamówienie obejmuje:
1.5.1 roboty budowlane związane z montażem 2 huśtawek (wys. 3,5 m) wraz z nawierzchnią bezpieczną z kory z obrzeżem drewnianym.
1.6 W zakresie prawa opcji 2 zamówienie obejmuje:
1.6.1 roboty budowlane związane z wykonaniem 500,21 m2 nawierzchni żwirowej.
1.7 W zakresie prawa opcji 3 zamówienie obejmuje:
1.7.1 roboty budowlane związane z wykonaniem 373 m2 nawierzchni żwirowej,
1.7.2 zakup, dostawę i montaż obiektów małej architektury: kosz na śmieci (1 szt.), ławka Ł4.1 (3 szt.), ławka Ł4.2 (3 szt.).
1.8 W zakresie prawa opcji 4 zamówienie obejmuje:
1.8.1 roboty budowlane związane z wykonaniem 160,8 m2 nawierzchni żwirowej.
1.9 W zakresie prawa opcji 5 zamówienie obejmuje:
1.9.1 wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem zatoczek z nawierzchni żwirowej wykończonej miałem kamiennym N4 (62,48 m2),
1.9.2 zakup, dostawę i montaż obiektów małej architektury: kosz na śmieci (5 szt.), ławka Ł4.1 ( 5 szt.), ławka Ł4.2 ( 1szt.), ławka Ł4.3 ( 1szt.).
1.10 W zakresie prawa opcji 6 zamówienie obejmuje:
1.10.1 zakup, dostawa, nasadzenie, palikowanie 11 drzew
1.11 W zakresie prawa opcji 7 zamówienie obejmuje:
1.11.1 przygotowanie terenu pod nasadzenia, rozłożenie włókniny biodegradowalnej 887,12 m2, wykorowanie nasadzeń,
1.11.2 zakup, dostawa i nasadzenie krzewów, traw, bylin i pnączy w części południowej parku zgodnie z przedmiarami.
1.12 W zakresie prawa opcji 8 zamówienie obejmuje:
1.12.1 zakup, dostawa, nasadzenie, palikowanie 8 drzew,
1.12.2 przygotowanie terenu pod nasadzenia, rozłożenie włókniny biodegradowalnej 328,73 m2, wykorowanie nasadzeń,
1.12.3 zakup, dostawa i nasadzenie krzewów i pnączy w części północnej parku zgodnie z przedmiarami.
1.13 Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, w całości lub w części, określonego między innymi w art. 441 ustawy Pzp, tj. zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia. Część przedmiotu zamówienia opisana w SWZ i umowie w zakresie opcji dotyczy możliwości zlecenia wykonania kolejnych robót budowlanych i robót w zakresie zieleni. W związku z tym Zamawiający może, ale nie musi zlecić Wykonawcy wykonanie zamówienia objętego prawem opcji w całości lub w części. Wykonawcy nie przysługują z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, w całości lub w części, żadne roszczenia. Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia podstawowego. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie zrealizowany zakres przedmiotu umowy. Prawo opcji dotyczy polecenia w ramach realizowanego przedmiotu zamówienia wykonania przez Wykonawcę kolejnych robót budowlanych i robót w zakresie zieleni w całości lub w części. Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji możliwości finansowych pozwalających na ich wykonanie. W celu skorzystania z prawa opcji, w całości lub w części, Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie (zlecenie) w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym na wskazany do korespondencji adres siedziby lub poczty elektronicznej w terminie do dnia 30.09.2024r., a w takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do jego realizacji zgodnie z wymaganiami SWZ i jej załączników oraz za cenę i terminach wynikających z treści złożonej oferty i zawartej umowy. Zamawiający w przypadku zlecenia prawa opcji, w całości lub w części, po zakładanym dniu 30.09.2024r. dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy o stosowną liczbę dni.
1.14 Prace należy realizować zgodnie z dokumentacja projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (zwana w skrócie STWiORB) oraz zgodnie z dołączonymi załącznikami graficznymi.
1.15 Integralną częścią SWZ niezbędną dla wykonania przedmiotu zamówienia są materiały załączone do SWZ, a w szczególności dokumentacja projektowa wraz z uzgodnieniami, STWiORB, przedmiary, tabele elementów wytworzonych (utrzymanie, majątek), wzory kart zatwierdzenia materiałów, wzory oświadczeń o podwykonawstwo, wzory protokołów, wytyczne, tabela równoważności i inne stanowiące Załącznik nr 9 do SWZ (1 plik w formacie zip). Zamawiający zaznacza, iż ma prawo do aktualizacji wzorów w trakcie postępowania oraz w trakcie trwania budowy.
1.16 Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary mają jedynie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty oraz określenia zakresu i obliczenia ryczałtowej ceny, a następnie rozliczeń umowy jest dokumentacja projektowa oraz STWiORB.
1.17 Opis wymagań i warunków związanych z wykonaniem zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu został przedstawiony w pkt 5) SWZ i Załączniku nr 9 do SWZ.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl - adres profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/zzm.krakow.
UWAGA! Opatrzenie oferty właściwym podpisem musi nastąpić przed jej zaszyfrowaniem.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, jak również musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.
4. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77315000-1 - Usługi w zakresie siewu
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
39113600-3 - Ławki
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1.13 Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, w całości lub w części, określonego między innymi w art. 441 ustawy Pzp, tj. zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia. Część przedmiotu zamówienia opisana w SWZ i umowie w zakresie opcji dotyczy możliwości zlecenia wykonania kolejnych robót budowlanych i robót w zakresie zieleni. W związku z tym Zamawiający może, ale nie musi zlecić Wykonawcy wykonanie zamówienia objętego prawem opcji w całości lub w części. Wykonawcy nie przysługują z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, w całości lub w części, żadne roszczenia. Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia podstawowego. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie zrealizowany zakres przedmiotu umowy. Prawo opcji dotyczy polecenia w ramach realizowanego przedmiotu zamówienia wykonania przez Wykonawcę kolejnych robót budowlanych i robót w zakresie zieleni w całości lub w części. Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji możliwości finansowych pozwalających na ich wykonanie. W celu skorzystania z prawa opcji, w całości lub w części, Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie (zlecenie) w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym na wskazany do korespondencji adres siedziby lub poczty elektronicznej w terminie do dnia 30.09.2024r., a w takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do jego realizacji zgodnie z wymaganiami SWZ i jej załączników oraz za cenę i terminach wynikających z treści złożonej oferty i zawartej umowy. Zamawiający w przypadku zlecenia prawa opcji, w całości lub w części, po zakładanym dniu 30.09.2024r. dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy o stosowną liczbę dni.
Opcja nr 1: Wykonanie 2 huśtawek wraz z nawierzchnią bezpieczną - 42 999,68 zł netto
Opcja nr 2: Wykonanie nawierzchni żwirowej o pow. 500,21 m2. - 112 918,40 zł netto
Opcja nr 3: Wykonanie nawierzchni żwirowej o pow. 373 m2 wraz z małą architekturą - 172 646,77 zł netto
Opcja nr 4: Wykonanie nawierzchni żwirowej o pow. 160,8 m2 - 36 299,32 zł netto
Opcja nr 5: Wykonanie zatoczek pod ławki wraz z małą architekturą - 144 489,36 zł netto
Opcja nr 6: Wykonanie nasadzeń drzew w części południowej obszaru zagospodarowania. -14 363,66 zł netto
Opcja nr 7: Wykonanie nasadzeń zieleni średniej i niskiej w części południowej obszaru zagospodarowania -595 234,31 zł netto
Opcja nr 8: Wykonanie nasadzeń drzew oraz krzewów i pnączy w części północnej obszaru zagospodarowania - 134 214,51 zł netto
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, polegającą na tym, że w okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia publicznego, udzieli ewentualnie wyłonionemu w tym postępowaniu Wykonawcy zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych oraz nasadzeń zieleni na terenie objętym przedmiotem zamówienia lub zlokalizowanym w pobliżu, a w szczególności w bezpośrednim sąsiedztwie, albo na innych terenach zlokalizowanych na obszarze Gminy Miejskiej Kraków (na przykład ogródki jordanowskie, place zabaw, parki, tereny leśne będące w zarządzie lub utrzymaniu ZZM w Krakowie), do 100% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego, co zostało skalkulowane przy szacowaniu wartości zamówienia podstawowego, na warunkach przewidzianych w umowie dla postępowania i zamówienia podstawowego. Podstawowym warunkiem ewentualnego udzielenia zamówienia podobnego będzie fakt, iż w ramach niniejszego zamówienia publicznego Wykonawca realizował lub realizuje roboty budowlane w terminie i z najwyższą starannością. Ponadto ewentualne udzielenie Wykonawcy zamówienia podstawowego zamówienia podobnego warunkowane jest też tym, że zapewni on nie gorszy standard i jakość oraz warunki gwarancyjne wykonywania nowego zamówienia niż dotyczące zamówienia podstawowego, a także że Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy, jak również strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia. Zamówienia podobne mogą dotyczyć wykonania robót budowlanych w zakresie powtórzenia realizacji podobnych robót budowlanych, w tym w aspekcie budowy nawierzchni, elementów zagospodarowania i urządzeń małej architektury, zagospodarowania i rekultywacji terenu, wraz z nasadzeniami zieleni i jej pielęgnacją.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na całość zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rękojmia na całość zamówienia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj.:
2.3.1 posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100.000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych),
2.3.2 są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia jest nie mniejsza niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych brutto).
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy złożone wraz z ofertą odpowiednio do treści wzoru stanowiącego Załącznik 2 do SWZ oraz dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego.
2.4 zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
2.4.1 dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, czyli:
2.4.1.1 osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, a także posiadającą co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień oraz doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu dwoma zakończonymi robotami budowlanymi w zakresie budowy/przebudowy/remontu obiektów budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenu w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom,
2.4.1.2 osobą przeznaczoną na funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia,
2.4.1.3 osobą przeznaczoną na funkcję kierownika robót ogrodniczych, posiadającą wykształcenie wyższe w specjalności architekt krajobrazu, ogrodnictwo, leśnictwo lub sztuka ogrodowa lub ukończone studia podyplomowe w tym zakresie, a także posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu obowiązków kierownika robót ogrodniczych oraz doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu co najmniej dwoma zakończonymi pracami w zakresie zagospodarowania terenów zieleni w przestrzeni publicznej w zakresie odpowiadającym posiadanemu wykształceniu.
Zamawiający informuje, iż dopuszcza możliwość łączenia funkcji osób przeznaczonych do nadzorowania i kontrolowania budowy przy realizacji zamówienia w powyższych branżach i specjalnościach, w przypadku posiadania przez jedną osobę stosownych uprawnień, kwalifikacji i doświadczenia wymaganych dla określonych funkcji.
Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2024r. poz. 725), mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, tj. między innymi w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2023r. poz. 334) lub zgodnie z wcześniej obowiązującymi przepisami dotyczące uznawania ww. kwalifikacji lub posiadać prawo do świadczenia usług transgranicznych zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2023r. poz. 551),
2.4.2 posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizował dwie roboty budowlane w zakresie budowy/przebudowy/remontu obiektów budowlanych wraz z elementami małej architektury, zagospodarowaniem terenu i nasadzeniami zieleni w przestrzeni publicznej w rozumieniu ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2023r. poz. 977 z późn. zm.), zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, o łącznej wartości wykazanych dwóch robót nie mniejszej niż 700.000,00 zł brutto (słownie: siedemset tysięcy złotych).
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy złożone wraz z ofertą odpowiednio do treści wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ oraz dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.:
1.1 oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2024r. poz. 594), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,
1.2 wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
1.3 wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty,
1.4 informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem,
1.5 dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
3. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
3.1 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowania i braku podstaw do wykluczenia - odpowiednio wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ,
3.2 zobowiązanie innego podmiotu, o ile dotyczy - odpowiednio wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ,
3.3 oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile dotyczy - odpowiednio wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ,
3.4 dowód wniesienia wadium (w przypadku wadium złożonego w formie poręczeń lub gwarancji),
3.5 odpowiednie pełnomocnictwa w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium. Zgodnie z zapisami ujętymi SWZ: w pkt 29)
Wymagania dotyczące wadium, jeżeli Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z zapisami pkt. 12) SWZ: Opis sposobu przygotowywania oferty
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
7. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 442 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza możliwość udzielenia zaliczek na poczet wykonania umowy, natomiast zaznacza, iż wynagrodzenie Wykonawcy ma charakter ryczałtowy. Zamawiający może żądać od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia zaliczki w jednej lub w kilku formach przewidzianych w art. 442 ust. 3 ustawy Pzp bez względu na jej wartość. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia zaliczki, jeżeli przewidywana wartość zaliczek przekracza 10% wysokości wynagrodzenia Wykonawcy przewidzianego w umowie. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany formy zabezpieczenia zaliczki w trakcie realizacji umowy.
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Określa treść projektowanych postanowień umowy, w szczególności § 9, przedstawionych w pkt 7) SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na całość zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rękojmia na całość zamówienia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.