Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie usług konserwatorskich na cmentarzu wojennym |
Data zamieszczenia: | 2024-06-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie Basztowa 22 31-156 Kraków powiat: Kraków 12 39 21 338, faks 12 39 21 956 zamowienia.publiczne@malopolska.uw.gov.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 12 39 21 338, faks 1 |
Termin składania ofert: | 2024-06-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie usług konserwatorskich na cmentarzu wojennym z I wojny światowej nr 270 w Bielczy w województwie małopolskim Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usług konserwatorskich na cmentarzu wojennym nr 270 w Bielczy, zgodnie z opracowaniem pn. ,,Konserwacja betonowych słupów ogrodzenia cmentarza z I wojny światowej nr 270 w Bielczy. Aneks do programu konserwatorskiego z 2020 r." autorstwa Joanny Florkiewicz - Kamieniarczyk. Zakres prac: 1) usunięcie wykończeniowej warstwy tynku z powierzchni betonowych słupów ogrodzenia i jednego słupa znajdującego się poza cmentarzem wojennym oraz wykonanie ich pełnej konserwacji technicznej i estetycznej, 2) uzupełnienie większych ubytków w betonowych krzyżach wkomponowanych w słupy ogrodzenia i ich opracowanie estetyczne z użyciem materiału nawiązującego do oryginału co do uziarnienia i kolorystyki, 3) montaż tablic emaliowanych na cokołach krzyży. CPV: 92522000-6, 92522100-7,45400000-1 Dokument nr: 2024/BZP 00365124, WL-IV.272.20.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-25 09:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-963cc311-24cb-11ef-87ba-8eb060fd7bb8 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Środki komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami oraz wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej, zostały określone w punkcie 3 swz. https://ezamowienia.gov.pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Do podpisania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały określone w punkcie 3 i 7 swz. 3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-963cc311-24cb-11ef-87ba-8eb060fd7bb8 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO znajduje się w pkt 23 swz. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-25 08:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: WL-IV.272.20.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usług konserwatorskich na cmentarzu wojennym nr 270 w Bielczy, zgodnie z opracowaniem pn. ,,Konserwacja betonowych słupów ogrodzenia cmentarza z I wojny światowej nr 270 w Bielczy. Aneks do programu konserwatorskiego z 2020 r." autorstwa Joanny Florkiewicz - Kamieniarczyk. Zakres prac: 1) usunięcie wykończeniowej warstwy tynku z powierzchni betonowych słupów ogrodzenia i jednego słupa znajdującego się poza cmentarzem wojennym oraz wykonanie ich pełnej konserwacji technicznej i estetycznej, 2) uzupełnienie większych ubytków w betonowych krzyżach wkomponowanych w słupy ogrodzenia i ich opracowanie estetyczne z użyciem materiału nawiązującego do oryginału co do uziarnienia i kolorystyki, 3) montaż tablic emaliowanych na cokołach krzyży. 4.2.6.) Główny kod CPV: 92522000-6 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na wykonane prace 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 7 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: 1) dysponują/będą dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, w tym: a) kierownikiem prac konserwatorskich, tj. osobą uprawnioną do kierowania pracami przy zabytkach, spełniającą wymagania określone w art. 37 a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2023 r., poz. 840), zwanej dalej ,,ustawą o ochronie zabytków", lub posiadającą uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; UWAGA! - Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy Prawo budowlane oraz wymaganej praktyki w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa oraz wymaganą praktykę w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych odbytą na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. O zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021, poz.1646 j.t. z późn. zm.). 2) posiadają doświadczenie w realizacji prac konserwatorskich, w tym wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy (okres wydłużony w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji), w tym okresie co najmniej dwa zamówienia (umowy) polegające na pracach konserwatorskich przy obiektach grobownictwa (tj. cmentarzach, kwaterach i grobach), o łącznej wartości co najmniej 40 000 zł brutto. Uwaga! Zamawiający dopuszcza łączenie doświadczenia (wykazanie dwóch zamówień spełniających powyższe wymagania, wykonanych przez dwa różne podmioty) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub w sytuacji polegania na zasobach innych podmiotów. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu/ach, o którym/ych mowa w pkt 6.1.3), 6.1.5), 6.8.3) oraz 6.8.5) lit. d) swz, składanym/ych na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy - w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w pkt 5.3 swz - odpowiednio: a) Wykonawcy lub każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; b) podmiotu/ów, na którego/ych zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - jeżeli dotyczy. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczeniem, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wymienione w wykazie, posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe określone w pkt. 5.1.1) swz; 2) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane - na potwierdzenie spełniania warunku udziału określonego w pkt. 5.1.2) swz. UWAGA! Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, składany ,,wykaz usług" dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. 3) dowody dotyczące usług wykazanych w wykazie o którym mowa powyżej, określających, czy usługi te zostały wykonane należycie. Dowodami o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Dopuszczalne zmiany treści zawartej umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz rodzaj, zakres i warunki dokonania takich zmian zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do swz. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na wykonane prace 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-07-24 |
© eurobudowa.pl 2004-2024