Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1223z dziś
7430z ostatnich 7 dni
24304z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Opracowanie projektu planu ogólnego Miasta i Gminy

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie projektu planu ogólnego Miasta i Gminy

Data zamieszczenia: 2024-05-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna
Rynek 31
33-370 Muszyna
powiat: nowosądecki
184714009
przetargi@muszyna.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna
Województwo: małopolskie
Miasto: Muszyna
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: 184714009
Termin składania ofert: 2024-06-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Opracowanie projektu planu ogólnego Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu postępowania i zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na sporządzeniu projektu Planu Ogólnego Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1.1 Opracowanie projektu Planu Ogólnego Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna, obejmującego obszar w granicach administracyjnych Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna, zgodnie z Uchwałą Rady Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna Nr XLIX.863.2024 z dnia 28 marca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna.
1.2 Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wymogami:
- Ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.),
- Aktami wykonawczymi do ww. ustawy,
- Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (tj. Dz. U. poz. 2758),
- Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 26 października 2020 r. w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1916 z późn. zm.),
- Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.),
- Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2240),
- Ustawy z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 82),
- Pozostałymi przepisami mającymi zastosowanie w przedmiocie zamówienia,
- Z uwzględnieniem uwag zgłaszanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy i aktualnego orzecznictwa sądowego dotyczącego zagospodarowania przestrzennego.
1.3 Miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego dla Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna (w granicach administracyjnych) aktualnie są w trakcie procedowania.
1.4 Wykonanie zadań, określone przepisami obejmować będzie:
1) Analiza materiałów wyjściowych, inwentaryzacja urbanistyczna, analiza stanu zagospodarowania i zabudowy, analiza uwarunkowań zewnętrznych, analiza uwarunkowań przestrzennych gminy, określenie zapotrzebowania na nową zabudowę mieszkaniową w gminie, przygotowanie wystąpień do instytucji po przeprowadzeniu analizy dla obszarów chronionych oraz innych pism informujących o możliwości składania wniosków do planu w tym zamieszczenie obwieszczeń w prasie oraz innych pism wymaganych ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
2) Analiza wniosków zgłoszonych do planu po ogłoszeniu i zawiadomieniu o przystąpieniu do sporządzenia planu.
3) Sporządzenie projektu planu ogólnego zgodnie z zakresem wskazanym w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
4) Sporządzenie uzasadnienia składającego się z części tekstowej i graficznej - skala podstawowego rysunku 1:10 000.
5) Rysunki projektu winny być przekazywane Zamawiającemu w formie wydruków oraz w formie numerycznej dostosowanej do systemu informacji istniejącego u Zamawiającego - pliki wektorowe i rastrowe rysunków na każdym etapie prac powinny być dostarczone w formacie shp wraz z plikami rastrowymi z georeferencją. Istnieje możliwość pozyskania map ze Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przez Zamawiającego.
6) Opracowanie ,,Prognozy oddziaływania na środowisko" (2 egz.).
7) Opracowanie ekofizjograficzne /ew. aktualizacja (2 egz.).
8) Opracowanie wniosków o wyrażenie zgody na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, w tym analiz, bilansów, pism przewodnich, pism korygujących, uzupełniających oraz uczestnictwo w procedurze uzyskania ww. zgody, w przypadku takiej konieczności.
9) Prezentacja i uzyskanie opinii o projekcie od Burmistrza Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna, wraz z wprowadzeniem ewentualnych korekt.
10) Udział Głównego Projektanta Planu w: spotkaniach roboczych zwoływanych na życzenie Zamawiającego, oraz przed rozpoczęciem procesu opiniowania i uzgodnień, prezentacja projektu planu ogólnego na zorganizowanych spotkaniach z mieszkańcami poszczególnych miejscowości.
11) Prezentacja i uzyskanie opinii o projekcie od Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej w Muszynie wraz z wprowadzeniem ewentualnych korekt.
12) Przeprowadzenie pełnej procedury związanej z opiniowaniem i uzgodnieniem projektu.
13) Przeprowadzenie pełnej procedury związanej z konsultacjami społecznymi.
14) Opracowanie raportu podsumowującego przebieg konsultacji społecznych, zawierającego w szczególności wykaz zgłoszonych uwag wraz z propozycją ich rozpatrzenia i uzasadnieniem oraz protokoły z czynności przeprowadzonych w ramach konsultacji.
15) Przedstawienie projektu wraz z uzasadnieniem i raportem podsumowującym przebieg konsultacji społecznych do akceptacji Burmistrzowi MiGU Muszyna (w tym przekazanie 1 kpl. wydruków rysunków planu ogólnego w skali oryginalnej).
16) Przygotowanie prezentacji projektu planu ogólnego.
17) Uczestniczenie w prezentacjach projektu na posiedzeniach Komisji oraz Sesji Rady Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna.
18) Opracowanie uzasadnienia oraz podsumowania, o których mowa w art. 42 pkt 2 i art. 55 ust.3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2023 r. poz.1094 z późn. zm.).
19) Przygotowanie danych przestrzennych, stanowiące załącznik do uchwały przyjmującej akt, o którym mowa w Rozdziale 5a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 26 października 2020 r. w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1916 z późn. zm.).
20) Ostateczne przekazanie całości opracowania, w tym 5 kpl. wydruków rysunków w skali oryginalnej.
21) Przekazanie tekstu oraz rysunków Planu Ogólnego w formie numerycznej dostosowanej do systemu informacji istniejącego u Zamawiającego - pliki wektorowe i rastrowe rysunków powinny być dostarczone w formacie shp wraz z plikami rastrowymi z georeferencją.
22) Przygotowanie kompletnej dokumentacji planu zebranej w trakcie procedowania oraz uchwały wraz z załącznikami do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego - oraz w wersji elektronicznej (pliki: .DOC, PDF, JPG, GeoTIFF oraz w formacie wektorowym i rastrowym z georeferencją). Plik .xml z możliwością importu do systemu LEGISLATOR na nośniku danych.
23) Projekt planu ogólnego i uchwalony plan ogólny w zakresie kartograficznym należy wykonać stosując odpowiednie oznaczenia graficzne i literowe, wszystkie dane przestrzenne muszą mieć zdefiniowany układ współrzędnych geograficznych.
24) Projekt planu ogólnego zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2011 r. w sprawie wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych zawierających akty normatywne i inne akty prawne, dzienników urzędowych wydawanych w postaci elektronicznej oraz środków komunikacji elektronicznej i informatycznych nośników danych (tj. Dz.U z 2023 poz. 2622 t.j.), zostaną sporządzone również w formacie XML w Edytorze Aktów Prawnych, z uwzględnieniem specyfiki programu. W przypadku zmiany przepisów cyt. Rozporządzenia w trakcie wykonania umowy, Wykonawca uwzględni te zmiany w sporządzonym projekcie planu ogólnego.
25) Wprowadzenie do uchwały zatwierdzającej plan ogólny zmian wynikających z rozstrzygnięć nadzorczych Wojewody i ewentualne powtórzenie procedury w wymaganym przez Wojewodę zakresie.

CPV: 71410000-5

Dokument nr: 2024/BZP 00341051, Zp.271.24.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-05 12:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:
1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na platformie zakupowej.
2. Zamawiający (w sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku niedziałania platformy zakupowej) dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, email: przetargi@muszyna.pl.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
4. Komunikacja poprzez Wyślij wiadomość umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników). Występuje limit objętość plików lub spakowanego katalogu w zakresie całej wiadomości do 1 GB.
5. Wykonawca otrzyma powiadomienia tj. wiadomość email dotyczącą komunikatów w sytuacji gdy Zamawiający opublikuje wiadomości publiczne/komunikaty publiczne lub spersonalizowaną wiadomość zwaną wiadomością prywatną.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna, Ul. Rynek 31, 33-370 Muszyna.
2. Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna wyznaczyła Inspektora Ochrony Danych Panią Dorotę Sadowską. Kontakt z Inspektorem możliwy jest przez e-mail: rodo@muszyna.pl.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr Zp.271.24.2024 zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.
4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18-19 ustawy.
5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.
7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiadają Państwo:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych ;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Państwu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy PZP
Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy PZP Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy PZP:
- Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy PZP skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
- Na mocy art. 19 ust. 3 ustawy PZP wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-05 11:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Zp.271.24.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu postępowania i zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na sporządzeniu projektu Planu Ogólnego Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1.1 Opracowanie projektu Planu Ogólnego Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna, obejmującego obszar w granicach administracyjnych Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna, zgodnie z Uchwałą Rady Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna Nr XLIX.863.2024 z dnia 28 marca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna.
1.2 Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wymogami:
- Ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.),
- Aktami wykonawczymi do ww. ustawy,
- Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (tj. Dz. U. poz. 2758),
- Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 26 października 2020 r. w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1916 z późn. zm.),
- Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.),
- Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2240),
- Ustawy z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 82),
- Pozostałymi przepisami mającymi zastosowanie w przedmiocie zamówienia,
- Z uwzględnieniem uwag zgłaszanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy i aktualnego orzecznictwa sądowego dotyczącego zagospodarowania przestrzennego.
1.3 Miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego dla Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna (w granicach administracyjnych) aktualnie są w trakcie procedowania.
1.4 Wykonanie zadań, określone przepisami obejmować będzie:
1) Analiza materiałów wyjściowych, inwentaryzacja urbanistyczna, analiza stanu zagospodarowania i zabudowy, analiza uwarunkowań zewnętrznych, analiza uwarunkowań przestrzennych gminy, określenie zapotrzebowania na nową zabudowę mieszkaniową w gminie, przygotowanie wystąpień do instytucji po przeprowadzeniu analizy dla obszarów chronionych oraz innych pism informujących o możliwości składania wniosków do planu w tym zamieszczenie obwieszczeń w prasie oraz innych pism wymaganych ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
2) Analiza wniosków zgłoszonych do planu po ogłoszeniu i zawiadomieniu o przystąpieniu do sporządzenia planu.
3) Sporządzenie projektu planu ogólnego zgodnie z zakresem wskazanym w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
4) Sporządzenie uzasadnienia składającego się z części tekstowej i graficznej - skala podstawowego rysunku 1:10 000.
5) Rysunki projektu winny być przekazywane Zamawiającemu w formie wydruków oraz w formie numerycznej dostosowanej do systemu informacji istniejącego u Zamawiającego - pliki wektorowe i rastrowe rysunków na każdym etapie prac powinny być dostarczone w formacie shp wraz z plikami rastrowymi z georeferencją. Istnieje możliwość pozyskania map ze Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przez Zamawiającego.
6) Opracowanie ,,Prognozy oddziaływania na środowisko" (2 egz.).
7) Opracowanie ekofizjograficzne /ew. aktualizacja (2 egz.).
8) Opracowanie wniosków o wyrażenie zgody na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, w tym analiz, bilansów, pism przewodnich, pism korygujących, uzupełniających oraz uczestnictwo w procedurze uzyskania ww. zgody, w przypadku takiej konieczności.
9) Prezentacja i uzyskanie opinii o projekcie od Burmistrza Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna, wraz z wprowadzeniem ewentualnych korekt.
10) Udział Głównego Projektanta Planu w: spotkaniach roboczych zwoływanych na życzenie Zamawiającego, oraz przed rozpoczęciem procesu opiniowania i uzgodnień, prezentacja projektu planu ogólnego na zorganizowanych spotkaniach z mieszkańcami poszczególnych miejscowości.
11) Prezentacja i uzyskanie opinii o projekcie od Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej w Muszynie wraz z wprowadzeniem ewentualnych korekt.
12) Przeprowadzenie pełnej procedury związanej z opiniowaniem i uzgodnieniem projektu.
13) Przeprowadzenie pełnej procedury związanej z konsultacjami społecznymi.
14) Opracowanie raportu podsumowującego przebieg konsultacji społecznych, zawierającego w szczególności wykaz zgłoszonych uwag wraz z propozycją ich rozpatrzenia i uzasadnieniem oraz protokoły z czynności przeprowadzonych w ramach konsultacji.
15) Przedstawienie projektu wraz z uzasadnieniem i raportem podsumowującym przebieg konsultacji społecznych do akceptacji Burmistrzowi MiGU Muszyna (w tym przekazanie 1 kpl. wydruków rysunków planu ogólnego w skali oryginalnej).
16) Przygotowanie prezentacji projektu planu ogólnego.
17) Uczestniczenie w prezentacjach projektu na posiedzeniach Komisji oraz Sesji Rady Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna.
18) Opracowanie uzasadnienia oraz podsumowania, o których mowa w art. 42 pkt 2 i art. 55 ust.3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2023 r. poz.1094 z późn. zm.).
19) Przygotowanie danych przestrzennych, stanowiące załącznik do uchwały przyjmującej akt, o którym mowa w Rozdziale 5a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 26 października 2020 r. w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1916 z późn. zm.).
20) Ostateczne przekazanie całości opracowania, w tym 5 kpl. wydruków rysunków w skali oryginalnej.
21) Przekazanie tekstu oraz rysunków Planu Ogólnego w formie numerycznej dostosowanej do systemu informacji istniejącego u Zamawiającego - pliki wektorowe i rastrowe rysunków powinny być dostarczone w formacie shp wraz z plikami rastrowymi z georeferencją.
22) Przygotowanie kompletnej dokumentacji planu zebranej w trakcie procedowania oraz uchwały wraz z załącznikami do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego - oraz w wersji elektronicznej (pliki: .DOC, PDF, JPG, GeoTIFF oraz w formacie wektorowym i rastrowym z georeferencją). Plik .xml z możliwością importu do systemu LEGISLATOR na nośniku danych.
23) Projekt planu ogólnego i uchwalony plan ogólny w zakresie kartograficznym należy wykonać stosując odpowiednie oznaczenia graficzne i literowe, wszystkie dane przestrzenne muszą mieć zdefiniowany układ współrzędnych geograficznych.
24) Projekt planu ogólnego zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2011 r. w sprawie wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych zawierających akty normatywne i inne akty prawne, dzienników urzędowych wydawanych w postaci elektronicznej oraz środków komunikacji elektronicznej i informatycznych nośników danych (tj. Dz.U z 2023 poz. 2622 t.j.), zostaną sporządzone również w formacie XML w Edytorze Aktów Prawnych, z uwzględnieniem specyfiki programu. W przypadku zmiany przepisów cyt. Rozporządzenia w trakcie wykonania umowy, Wykonawca uwzględni te zmiany w sporządzonym projekcie planu ogólnego.
25) Wprowadzenie do uchwały zatwierdzającej plan ogólny zmian wynikających z rozstrzygnięć nadzorczych Wojewody i ewentualne powtórzenie procedury w wymaganym przez Wojewodę zakresie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert.
a)Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę - 60,00 pkt
b)Kryterium nr 2: Doświadczenie osoby, którą Wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia - 40,00 pkt
Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę
Wzór: C = [(Cn/Cb)*60]
C - łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto
Cn - cena najniższa brutto (oferty nie podlegającej odrzuceniu)
Cb - cena wynikająca z oferty badanej brutto
Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną.
Kryterium nr 2: Doświadczenie osoby, którą wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia.
Z treści przedłożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż osoba wskazana do realizacji zamówienia i która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności lub wykonywania zleceń jest krótszy, to w tym okresie wykonała należycie przynajmniej jedno opracowanie projektu i/lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i/lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i/lub zmian studium o powierzchni nie mniejszej niż 500 ha, z uwzględnieniem, iż wskazane opracowania muszą obejmować obszary objęte ochroną uzdrowiskową i/lub obszary położone w granicach parku krajobrazowego.
Punktacja za doświadczenie w/w osoby przyznawana będzie w następujący sposób:
-Wykonanie 1 opracowania projektu i/lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i/lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w powyższym zakresie - 10,00 pkt
-Wykonanie 2 - 3 opracowań projektu i/lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i/lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w powyższym zakresie - 20,00 pkt
-Wykonanie 4 - 5 opracowań projektu i/lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i/lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w powyższym zakresie - 30,00 pkt
-Wykonanie 6 i więcej opracowań projektu i/lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i/lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w powyższym zakresie - 40,00 pkt
Jeżeli osoba dedykowana przez wykonawcę nie wykaże ww. doświadczenia Zamawiający w takim przypadku przyzna Wykonawcy 0 pkt.
UWAGA:
Dowody potwierdzające, że wskazana do realizacji zamówienia osoba opracowała projekt i/lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i/lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i/lub zmian studium o powierzchni nie mniejszej niż 500 ha, z uwzględnieniem, iż wskazane opracowania muszą obejmować obszary objęte ochroną uzdrowiskową i/lub obszary położone w granicach parku krajobrazowego w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności lub wykonywania zleceń jest krótszy, to w tym okresie i że usługi te zostały wykonane należycie, muszą zostać załączone przez Wykonawcę do oferty, gdyż dokumenty te nie podlegają złożeniu ani uzupełnieniu na późniejszym etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Punktacja końcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru P=C+D
P - ostateczna liczba punktów.
C - liczba punktów otrzymana za kryterium Cena brutto
D - liczba punktów otrzymana za kryterium Doświadczenie osoby, którą Wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia
Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać łącznie 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby, którą wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia.
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą, która będzie uczestniczyła w wykonywaniu zamówienia i posiada wymagane kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie tj.:
jedną [ 1 ] osobą, spełniającą co najmniej jeden z warunków określonych w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.), która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności lub wykonywania zleceń jest krótszy, w tym okresie wykonała przynajmniej jedno opracowanie projektu i/lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i/lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i/lub zmian studium o powierzchni nie mniejszej niż 500 ha, z uwzględnieniem, iż wskazane opracowania muszą obejmować obszary objęte ochroną uzdrowiskową i/lub obszary położone w granicach parku krajobrazowego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający na podstawie §3 Rozporządzenia , będzie żądał dostarczenia: Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego - załącznik nr 6 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający będzie żądał dostarczenia:
o Wykazu osób, skierowanych do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, a także dokumentu potwierdzającego opracowanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności lub wykonywania zleceń jest krótszy, w tym okresie wykonania przynajmniej jednego opracowanie projektu i/lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i/lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i/lub zmian studium o powierzchni nie mniejszej niż 500 ha, z uwzględnieniem, iż wskazane opracowania muszą obejmować obszary objęte ochroną uzdrowiskową i/lub obszary położone w granicach parku krajobrazowego - Załącznik nr 8 do SWZ
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zawartość oferty:
1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ) wraz z dowodami potwierdzającymi kryterium nr 2 ,,Doświadczenie osoby, którą Wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia"
2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6.1 SWZ (załącznik nr 2 do SWZ) oraz 6.2 SWZ (załącznik nr 5 do SWZ - jeżeli dotyczy).
3. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty).
5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - (załącznik nr 4 do SWZ) - jeżeli dotyczy.
6. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia dotyczące robót budowlanych, dostaw lub usług, które wykonają poszczególni wykonawcy (załącznik nr 7 do SWZ - jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. 6.1 SWZ - w art. 125 ust. 1 ustawy, składane zgodnie z załącznikiem nr 2 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców podlega wykluczeniu.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje zmiany umowy.
Z uwagi na ograniczenia techniczne co do możliwości zastosowania znaków zmiany umowy określono w załączniku nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert.
a)Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę - 60,00 pkt
b)Kryterium nr 2: Doświadczenie osoby, którą Wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia - 40,00 pkt
Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę
Wzór: C = [(Cn/Cb)*60]
C - łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto
Cn - cena najniższa brutto (oferty nie podlegającej odrzuceniu)
Cb - cena wynikająca z oferty badanej brutto
Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną.
Kryterium nr 2: Doświadczenie osoby, którą wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia.
Z treści przedłożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż osoba wskazana do realizacji zamówienia i która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności lub wykonywania zleceń jest krótszy, to w tym okresie wykonała należycie przynajmniej jedno opracowanie projektu i/lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i/lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i/lub zmian studium o powierzchni nie mniejszej niż 500 ha, z uwzględnieniem, iż wskazane opracowania muszą obejmować obszary objęte ochroną uzdrowiskową i/lub obszary położone w granicach parku krajobrazowego.
Punktacja za doświadczenie w/w osoby przyznawana będzie w następujący sposób:
-Wykonanie 1 opracowania projektu i/lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i/lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w powyższym zakresie - 10,00 pkt
-Wykonanie 2 - 3 opracowań projektu i/lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i/lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w powyższym zakresie - 20,00 pkt
-Wykonanie 4 - 5 opracowań projektu i/lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i/lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w powyższym zakresie - 30,00 pkt
-Wykonanie 6 i więcej opracowań projektu i/lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i/lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w powyższym zakresie - 40,00 pkt
Jeżeli osoba dedykowana przez wykonawcę nie wykaże ww. doświadczenia Zamawiający w takim przypadku przyzna Wykonawcy 0 pkt.
UWAGA:
Dowody potwierdzające, że wskazana do realizacji zamówienia osoba opracowała projekt i/lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i/lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i/lub zmian studium o powierzchni nie mniejszej niż 500 ha, z uwzględnieniem, iż wskazane opracowania muszą obejmować obszary objęte ochroną uzdrowiskową i/lub obszary położone w granicach parku krajobrazowego w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności lub wykonywania zleceń jest krótszy, to w tym okresie i że usługi te zostały wykonane należycie, muszą zostać załączone przez Wykonawcę do oferty, gdyż dokumenty te nie podlegają złożeniu ani uzupełnieniu na późniejszym etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Punktacja końcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru P=C+D
P - ostateczna liczba punktów.
C - liczba punktów otrzymana za kryterium Cena brutto
D - liczba punktów otrzymana za kryterium Doświadczenie osoby, którą Wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia
Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać łącznie 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby, którą wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia.
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-07-04

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.