Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6058z ostatnich 7 dni
24456z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Rewitalizacja obszarów PPGR

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Rewitalizacja obszarów PPGR

Data zamieszczenia: 2023-01-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Kostrzyn
Dworcowa 5
62-025 Kostrzyn
powiat: poznański
+48 61 8178 565, faks +48 61 8178 191
przetargi@kostrzyn.wlkp.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Kostrzyn
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: +48 61 8178 565, fak
Termin składania ofert: 2023-01-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Rewitalizacja obszarów PPGR na terenie Gminy Kostrzyn w celu wzmocnienia aktywności społecznej, rekreacyjnej, turystycznej i prozdrowotnej
Krótki opis przedmiotu zamówienia
część I zamówienia - ,,Budowa ogólnodostępnej tężni solankowej wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi oraz pozostałą niezbędną infrastrukturą"
1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie ogólnodostępnej tężni solankowej wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi oraz pozostałą niezbędną infrastrukturą na działce nr 929/4 przy Placu Kurdeszowym w Kostrzynie zgodnie z dokumentacją projektową. Tężnia solankowa wykonana w konstrukcji drewnianej posadowiona na płycie i stropach żelbetowych, przykryta dachem płaskim o maksymalnych wymiarach gabarytowych samej tężni: długość 18,30m; szerokość 3,15 m oraz wysokość 6,0 m.
2) Zadanie realizowane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych - edycja trzecia - PGR.
3) Zakres robót obejmuje w szczególności:
a) roboty ziemne - należy wykonać zgodnie z zaleceniami zawartymi w dokumentacji geotechnicznej (opinia geotechniczna) oraz w dokumentacji projektowej;
b) roboty fundamentowe - wykonanie płyty fundamentowej oraz stóp fundamentowych zgodnie z dokumentacją projektową;
c) wykonanie tężni solankowej o konstrukcji drewnianej wraz z wypełnieniem tarniną;
d) wykonanie przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego, instalację wodno-kanalizacyjną oraz instalację solankową;
e) wykonanie instalacji elektrycznej związanej z budową tężni solankowej oraz zasilanie infrastruktury towarzyszącej;
f) wykonanie nawierzchni - ciągi piesze z kostki brukowej, żwirowa opaska wokół tężni;
g) wykonanie i montaż elementów małej architektury (montaż ławek, koszy na śmieci, stojaków rowerowych, tablic informacyjnych itp.);
h) wykonanie nasadzeń roślin oraz nawierzchni trawnika;
i) wykonanie niezbędnej infrastruktury technicznej obiegu solanki, w tym zbiornika technologicznego na solankę;
j) napełnienie zbiornika solanką posiadającą atest PZH o minimalnych parametrach:
- zasolenie solanki: 16%,
- zawartość jodu w solance: ponad 50 mg/l,
- solanka musi być pozyskiwana z uzdrowiska lub obszaru ochrony uzdrowiskowej dla którego sporządzono operat uzdrowiskowy i dokonano potwierdzenia właściwości leczniczy naturalnego surowca leczniczego zgodnie z wymaganiami art. 36 ust. 1 ustawy z dnia 28 lipca 2005 r. o lecznictwie uzdrowiskowym, uzdrowiskach i obszarach ochrony uzdrowiskowej oraz gminach uzdrowiskowych,
- udokumentowane świadectwo potwierdzające właściwości lecznicze wydane w trybie art. 36 ust. 1 ustawy z dnia 28 lipca 2005 r. o lecznictwie uzdrowiskowym, uzdrowiskach i obszarach ochrony uzdrowiskowej oraz gminach uzdrowiskowych,
- dokument z wykonanych badań (nie starszy niż 1 rok) potwierdzający parametry techniczne solanki ( np. analizę fizyko- chemiczną) w tym zawartość jodu/jodków,
- Wykonawca zapewni transport solanki do tężni oraz zabezpieczy personel, który przepompuje solankę do zbiornika solankowego.
k) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia w wycenie uwzględni:
- koszt transportu oraz dostawa solanki w ilości niezbędnej do przeprowadzenia rozruchu tężni oraz pierwszego uruchomienia tężni powinien zostać ujęty w cenie solanki,
- koszty przygotowania tężni do drugiego napełnienia solanki wraz z utylizacją solanki (opróżnienie zbiornika ze zużytej solanki, koszt czyszczenia tężni, koszt odbioru oraz utylizacji zużytej solanki) w terminie wskazanym przez Zamawiającego,
- przeszkolenie 2 przedstawicieli Zamawiającego w zakresie czyszczenia oraz napełniania zbiornika solanką w miejscu inwestycji oraz w zakresie eksploatacji (min. 1 dzień w ciągu 6 godzin)
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawierają: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
część II zamówienia - ,,Doposażenie placów zabaw na terenie Gminy Kostrzyn wraz z zagospodarowaniem terenów zielonych"
1) Przedmiotem zamówienia są dostawy i roboty budowlane polegające na wykonanie prac ziemnych, dostawie elementów małej architektury oraz ich montażu w następujących lokalizacjach:
a) Kostrzyn - dz. nr 1162/7 (SP1)
- Ławka w ilości 1 szt.
- Zestaw zabawowy - 1 szt.
- Linarium w ilości 1 szt.
- Huśtawka w ilości 1 szt.
- Karuzela w ilości 1 szt.
- Huśtawka w ilości 1 szt
b) Kostrzyn - dz. nr 2280 (Andrzejewo)
- Linarium w ilości 1 szt.
- Zjazd linowy ,,tyrolka" 25m w ilości 1 szt.
c) Kostrzyn - dz. nr 929/4 (plac Kurdeszowy)
- Drzewo ptasie gniazdo ze spiralną zjeżdżalnią w ilości 1 szt.
- Ławka fala w ilości 2 szt.
- Ławka hamak w ilości 4 szt.
- Ławka huśtawka w ilości 2 szt.
d) Kostrzyn - dz. nr 82/1 (ul. Słowackiego)
- Ławka w ilości 4 szt.
- Kosz na śmieci w ilości 2szt.
- Stojak na rowery w ilości 1 szt.
- Zestaw sprawnościowy w ilości 1 szt.
- Zestaw zabawowy w ilości 1 szt.
- Huśtawka w ilości 1 szt.
- Karuzela w ilości 1 szt.
- Ogrodzenie + furtka w ilości 1 kpl.
e) Kostrzyn - dz. nr 371 (ul. Kurpińskiego)
- Linarium w ilości 1 szt.
f) Siekierki Wielkie - dz. nr 126/1
- Zestaw zabawowy w ilości 1 szt.
- Karuzela w ilości 1 szt.
g) Siekierki Wielkie - dz. nr 256
- Zestaw zabawowy w ilości 1 szt.
h) Trzek - dz. nr 384/2
- Zjazd linowy ,,tyrolka" 25m w ilości 1 szt.
- Stojak na rowery w ilości 1 szt.
- Siatka + słupki do gry w piłkę siatkową w ilości 1 kpl.
- Karuzela w ilości 1 szt
- Zestaw street workout w ilości 1 kpl.
- Zestaw street workout w ilości 1 kpl.
- Ławka w ilości 5 szt
- Kosz na śmieci w ilości 3 szt
i) Trzek - dz. nr 237/4
- Stojak na rowery w ilości 1 szt.
- Huśtawka w ilości 1 szt.
- Zestaw zabawowy w ilości 1 szt.
j) Czerlejnko - dz. nr 27
- Stojak na rowery w ilości 1 szt
- Ławka w ilości 1 szt
- Zestaw zabawowy w ilości 1 szt
- Ogrodzenie + furtka w ilości 1 kpl.
k) Węgierskie - dz nr 117/5
- Stojak na rowery w ilości 1 szt
- Zjazd linowy ,,tyrolka" 20 m w ilości 1 szt.
- Huśtawka w ilości 1 szt.
- Ławka w ilości 3 szt.
- Zestaw zabawowy w ilości 1 szt.
- Furtka + brama w ilości 1 kpl.
l) Ługowiny - dz. nr 226/13
- Stojak na rowery w ilości 1 szt.
- Ławka w ilości 2 szt.
- Zestaw zabawowy w ilości 1 szt.
m) Gwiazdowo - dz. nr 14/47
- Trampolina w ilości 1 szt.
n) Gułtowy - dz. nr 170/1
- Stojak na rowery w ilości 1 szt.
- Zestaw crossfit w ilości 1 szt.
- Zestaw zabawowy w ilości 1 szt.
o) Wiktorowo - dz. nr 59/9
- Huśtawka w ilości 1 szt.
- Zestaw zabawowy w ilości 1 szt.
p) Skałowo - dz. nr 8/23
- Trampolina w ilości 1 szt.
Zamówienie obejmuje również wykonanie nawierzchni piaskowej w strefach bezpieczeństwa urządzeń.
2) Przedmiotem zamówienia jest także zagospodarowanie skweru na dz. nr 2280 przy Ul. Andrzejewo w Kostrzynie oraz zagospodarowanie skweru na dz. nr 1556/42 przy Ul. Wyszyńskiego w Kostrzynie, w skład których wchodzi nasadzenie roślinności oraz montaż elementów małej architektury zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 11 do SWZ.
3) Zadanie realizowane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych - edycja trzecia - PGR.
4) Szczegółowy zakres robót opisany został w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ.

CPV: 45000000-7, 45111200-0,45262210-6,45262300-4,45223800-4,45112710-5,45233260-9,45212100-7,39370000-6,45330000-9-

Dokument nr: 2023/BZP 00027804, ZI.271.1.20.2022.IN

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-01-27 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3f46a1dd-926c-11ed-94da-6ae0fe5e7159
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl, w zakresie dotyczącym składania ofert oraz oświadczenia składanego na podstawie art. 125 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2.Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń (innych niż dołączane do oferty) za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej w postaci e-mail: przetargi@kostrzyn.pl
3.Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
4.Postępowanie można wyszukać ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk ,,Przeglądaj postępowania/konkursy").
5.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
6.Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania do Platformy e-Zamówienia.
7.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w ,,Centrum pomocy" platformy e-Zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/
8.Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik").
9.Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
10.Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja".
11.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Przy komunikacji drogą mailową wielkość pliku wynosi maksymalnie 500 MB.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: http://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz http://bip3.wokiss.pl/kostrzyn/bip/przetargi/2023
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XXVIII SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdziałem XXVIII SWZ.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-01-27 10:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Formularza do złożenia oferty dostępnego na platformie e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.