Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
677z dziś
5139z ostatnich 7 dni
23812z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Drobne prace naprawcze

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Drobne prace naprawcze

Data zamieszczenia: 2023-01-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Kościuszki 16
05-822 Milanówek
powiat: grodziski
tel. 22 724 97-92, 22 755 86 35 fax. 22 724 90 83
cus@cus.milanowek.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Milanówek
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 22 724 97-92, 2
Termin składania ofert: 2023-02-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE nr CUS.261.2.23 z dnia 25.01.2023r. na usługę - drobnych prac naprawczych tzw. ,,Złota rączka"

Milanówek, 25.01.2023r.

ZAPYTANIE OFERTOWE nr CUS.261.2.23 z dnia 25.01.2023r.
ZAPYTANIE OFERTOWE nr CUS.261.2.23 z dnia 25.01.2023r.

na usługę - drobnych prac naprawczych tzw. ,,Złota rączka"

Z uwagi na wartość szacunkową zamówienia, nie przekraczającą kwoty, o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022r. poz. 1710 z późn. zm.), zwracam się z zapytaniem ofertowym o cenę dostaw/ usług/ robót budowlanych.
Finansowanie: Projekt finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 na realizacje projektu nr POWR.02.08.00-00-0050/20 ,,Milanowskie Centrum Usług Społecznych"

Opis przedmiotu zamówienie oraz zakres zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja drobnych prac naprawczych tzw. ,,Złota rączka".

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

CPV: 50000000-5, 50700000-2, 50800000-3

Dokument nr: CUS.261.2.23

Składanie ofert:
Miejsce i termin złożenia oferty.

Ofertę należy złożyć osobiście, pocztą lub pocztą elektroniczną (skan dokumentów podpisany przez Wykonawcę) do dnia 02.02.2023r. godz. 10:00 na adres:

Centrum Usług Społecznych w Milanówku

ul. Kościuszki 16

05-822 Milanówek

lub e-mail: cus@cus.milanowek.pl
Liczy się data wpływu do siedziby Zamawiającego.

Miejsce i termin realizacji:
Termin i miejsce realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 30 września 2023r. lub do wyczerpania wartości umowy. Miejsce realizacji - Miasto Milanówek.

Wymagania:
Zamawiający zastrzega, że faktyczna wielkość zamówienia wyniesie nie mniej niż 70% wartości umowy, a umowa zostanie podpisana na łączną kwotę 40 000,00 brutto.

W ramach wartości umowy Zamawiający będzie zlecał realizację usług z ,,koszyka". Zakresu usług będzie uzależniony od potrzeb uczestników Projektu.

Wykonawca zobowiązany będzie utrzymać ceny usług wymienionych w koszyku przez cały okres realizacji zamówienia.

Płatności będą dokonywane cyklicznie - miesięcznie, po realizacji zlecenia.
Inne istotne warunki zamówienia:
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wystarczające możliwości techniczne i organizacyjne, zasoby kadrowe i finansowe do prawidłowego wykonania Zamówienia oraz nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym i podpiszą stosowne oświadczenie. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej (rodzice, dzieci, wnuki, teściowie, zięć, synowa), w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia (rodzeństwo, krewni małżonka/i) lub pozostawania w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. W sytuacji wystąpienia powiązania Oferent będzie podlegał odrzuceniu z postępowania.
Zamawiający informuje, iż poprawi w ofertach zaistniałe oczywiste omyłki pisarskie, rachunkowe, o czym powiadomi Wykonawcę.
Zamawiający informuje, iż odrzuci oferty, których treść nie odpowiada treści niniejszego zapytania oraz te zawierające rażąco niską cenę (po uprzednim wezwaniu Wykonawcy do złożenia wyjaśnień / kalkulacji ceny i ocenie tychże przez Zamawiającego), oferta stanowi naruszenie zasad uczciwej konkurencji.
Zamawiający informuje, iż unieważni postępowanie w sytuacji, gdy nie wpłyną oferty, wszystkie oferty zostaną odrzucone lub oferta najwyżej oceniona przewyższa możliwości finansowe Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewyłonienia Wykonawcy/unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów telefonicznie

oraz zamieści informację na stronie internetowej, na której upubliczniono niniejsze Zapytanie.

Zamawiający zastrzega, iż w sytuacji gdy wyłoniony Wykonawca będzie uchylał się od podpisania umowy zostanie wybrany Wykonawca, który zajął kolejne miejsca na liście rankingowej, potwierdzi spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz chęć realizacji zamówienia.
Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie podpisana Umowa.
Sposób przygotowania oferty.

Wymagane dokumenty:
-Wypełniony Formularz Oferty (Załącznik nr 2).
-Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych (Załącznik nr 3)

oDo oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Wymóg ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty wydruk z KRS bądź CEIDG, w zależności od formy prawnej prowadzonej działalności,
-Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być naniesione w sposób czytelny, datowane i podpisane przez osobę upoważnioną,
-Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to z jego treści musi wynikać uprawnienie do reprezentowania w postępowaniach przetargowych (pełnomocnictwo rodzajowe),
-W przypadku, gdy Wykonawca umieszcza w ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, musi umieścić informację o ich zastrzeżeniu.
-Cena ofertowa, wyrażona w złotych polskich, zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku, podana w kwocie netto oraz brutto musi uwzględniać całkowity koszt realizacji przedmiotu zamówienia i wszystkie elementy cenotwórcze.

Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem.

Oferta powinna zawierać cenę przedstawioną jako cena brutto, która zawiera podatek VAT obliczony przez Oferenta zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie rozpatrywana i zostanie zwrócona Wykonawcy nie otwarta.

Wykonawca może wprowadzać zmiany lub wycofać złożoną przez siebie propozycję przed terminem upływu jej składania.

Uwagi:
Kryteria oceny ofert:

Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryterium oceny ofert: wartość koszyka usług.

Cena oferty za usługi naprawcze - wartość koszyka usług - 70 %
Cena za dojazd - 20%
Klauzula społeczna lub status Podmiotu Ekonomii Społecznej - 10%

Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tych kryteriów może uzyskać max. 100 pkt.

Ad. a. Punkty przyznawane za kryterium ,,Cena" będą liczone wg. następującego wzoru:

Cmin.

PC = ----------- x 70 %

Cbad.

gdzie:

PC - punkty za kryterium ,,Cena" przyznane badanej ofercie

C min. - najniższa cena spośród ocenionych ofert

C bad. - cena oferty badanej

Wykonawca w przedłożonej ofercie wskazuje cenę jednoznaczną, stałą i obejmującą wynagrodzenie brutto. Cena musi obejmować wszelkie koszty towarzyszące konieczne do poniesienia przez Wykonawcę z tytułu wykonania przedmiotu umowy i uwzględniać wszelkie czynności związane z terminową i prawidłową realizacją przedmiotu umowy.

Maksymalna liczba punktów: 70 punktów

Ad. b. Punkty przyznawane za kryterium ,,Dojazd" będą liczone wg. następującego wzoru:

Dmin.

PD = ----------- x 20%

Dbad.

PD - punkty za kryterium ,,Dojazd" przyznane badanej ofercie

D min. - najniższa cena za dojazd

D bad. - cena dojazdu ocenianej oferty

Maksymalna liczba punktów: 20 punktów.

Ad. c. Kryterium Klauzuli społecznej lub statusu Podmiotu Ekonomii Społecznej

Za spełnienie tego kryterium Zamawiający przyzna 10 punktów.

Za spełnienie tego kryterium Zamawiający uzna sytuację, gdy Wykonawca będzie spełniał klauzulę społeczną, o której mowa w art. 94 ust. 1 lub art. 95 ustawy Prawo Zamówień Publicznych lub będzie Podmiotem Ekonomii Społecznej.

Oceniany na podstawie deklaracji złożonej wraz z Formularzem oferty.

Zamawiający dokona wyboru oferty tego z Wykonawców, którego oferta uzyska w wyniku oceny najwyższą liczbę punktów. Przyznanie punktów poszczególnym ofertom odbędzie się w oparciu o następujący wzór:

P bad. = PC + PD+PPES

gdzie:

P bad - łączna suma punktów przyznanych ofercie

PC - liczba punktów uzyskanych z kryterium ,,Cena"

PD- liczba punktów uzyskanych z kryterium ,,Dojazd"

PPES - liczba punktów uzyskanych z kryterium ,,Klauzula społeczna" lub status Podmiotu Ekonomii Społecznej

Łączna możliwa do uzyskania liczba punktów wynosi 100 pkt.

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, jak również przedłożenia koniecznych dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków, na których spełnienie powoływali się Oferenci w złożonych ofertach, w tym również w zakresie klauzul społecznych. Złożone wyjaśnienia i dokumenty nie mogą zmierzać do zmiany treści oferty, a jedynie do potwierdzenia i weryfikacji jej treści i spełnienia warunków.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca wymagania Zamawiającego, przedstawiająca najniższą cenę za wykonanie zamówienia.

Kontakt:
Osoba do kontaktu: Paulina Tokarska, Magdalena Jachna nr telefonu 797-832-787 a-mail: p.tokarska@cus.milanowek.pl , m.jachna@cus.milanowek.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.