Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
688z dziś
6744z ostatnich 7 dni
25141z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych

Data zamieszczenia: 2023-05-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA IZBICA
ul. Gminna 4
22-375 Izbica-Wieś
powiat: krasnostawski
ugizbica@mbnet.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Izbica-Wieś
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-06-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA i montaż instalacji fotowoltaicznych na potrzeby dwóch budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Izbica
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie I - DOSTAWA i montaż instalacji fotowoltaicznych w budynku Szkoły
Podstawowej w Izbicy, którego zakres rzeczowy obejmuje dostawę i montaż instalacji
fotowoltaicznej na terenie działki Inwestora, na dachu budynku. Panele fotowoltaiczne
projektuje się ustawić w kierunku południowym w celu maksymalizacji efektywności
pracy instalacji. Zaprojektowano zestaw składający się z ogniw fotowoltaicznych w
układzie 110 szt. Moc pojedynczego panelu fotowoltaicznego wynosi 450 Wp.
Sumaryczna wartość mocy instalacji fotowoltaicznej wynosi 49,50 kW p .
Zadanie II DOSTAWA i montaż instalacji fotowoltaicznych w Centrum Turystyczno-
Edukacyjno-Kulturalnego w Izbicy, którego zakres rzeczowy obejmuje dostawę i
montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie działki Inwestora, na dachu budynku.
Panele fotowoltaiczne projektuje się ustawić w kierunku południowym w celu
maksymalizacji efektywności pracy instalacji. Zaprojektowano zestaw składający się
z ogniw fotowoltaicznych w układzie 41 szt. Moc pojedynczego panelu
fotowoltaicznego wynosi 450 Wp. Sumaryczna wartość mocy instalacji
fotowoltaicznej wynosi 18,45 kWp

CPV: 09332000-5, 09331200-0,45262400-5,45310000-3

Dokument nr: 2023/BZP 00232644, ZP.271.4.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-05 12:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d0fd5081-fada-11ed-9355-06954b8c6cb9
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający
będzie komunikował się z Wykonawcami,
1) Komunikacja w postępowaniu oraz składania ofert, odbywa się drogą
elektroniczną za pośrednictwem portalu eZamówienia - poprzez stronę internetową https://ezamowienia.gov.pl
postępowania zakładka ,,Formularze" lub poczty elektronicznej ugizbica@mbnet.pl
2) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3) Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia
(przycisk Przeglądaj postępowania / konkursy").
Zamawiający zgodnie z art. 61 ust.1 PZP informuje, że w toku postępowania o
udzielenie zamówienia komunikacja w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z
uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się wyłącznie przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej:
1) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-
Zamówienia.
2) Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady
Ministrów z 30.12.2020 r. w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych,
sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach
rozporządzenia R.M. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem
rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku
formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy PZP, ww. regulacje nie będą miały
bezpośredniego zastosowania.
3) Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1
rozporządzenia Prezesa R.M. w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych,
przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia R.M. w
sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści
,,Formularza do komunikacji").
4) Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w
rozumieniu przepisów ustawy z 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w
wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w
nazwie pliku ,,Tajemnica przedsiębiorstwa".
5) W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą PZP lub rozporządzeniem
Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych
opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/
Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W
zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się
uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ
zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
6) Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym
zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz
zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do
komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów
zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-
Zamówienia.7) Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości
widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja".
8) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do
komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako
załączniki do jednego formularza).
9) W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem
Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego
dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez
formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce
,,Zgłoś problem".
10) Zamawiający nie przewiduje zaistnienia jednej z sytuacji określonych w art. 65 ust.
1, art. 66 i art. 69, wobec czego nie dopuszcza komunikowania się z Wykonawcami w
inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-05 12:00
Miejsce składania ofert: za pośrednictwem portalu eZamówienia https://ezamowienia.gov.pl- poprzez stronę internetową postępowania

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie I - Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych w budynku Szkoły
Podstawowej w Izbicy, którego zakres rzeczowy obejmuje dostawę i montaż instalacji
fotowoltaicznej na terenie działki Inwestora, na dachu budynku. Panele fotowoltaiczne
projektuje się ustawić w kierunku południowym w celu maksymalizacji efektywności
pracy instalacji. Zaprojektowano zestaw składający się z ogniw fotowoltaicznych w
układzie 110 szt. Moc pojedynczego panelu fotowoltaicznego wynosi 450 Wp.
Sumaryczna wartość mocy instalacji fotowoltaicznej wynosi 49,50 kW p .
Zadanie II Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych w Centrum Turystyczno-
Edukacyjno-Kulturalnego w Izbicy, którego zakres rzeczowy obejmuje dostawę i
montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie działki Inwestora, na dachu budynku.
Panele fotowoltaiczne projektuje się ustawić w kierunku południowym w celu
maksymalizacji efektywności pracy instalacji. Zaprojektowano zestaw składający się
z ogniw fotowoltaicznych w układzie 41 szt. Moc pojedynczego panelu
fotowoltaicznego wynosi 450 Wp. Sumaryczna wartość mocy instalacji
fotowoltaicznej wynosi 18,45 kWp
4.2.6.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na roboty montażowe
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie
1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
1.4 Zdolności technicznej lub zawodowej.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
1) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada doświadczenie
w wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie minimum jednego zamówienia polegającego na dosta
wie wraz z montażem oraz uruchomieniem instalacji fotowoltaicznej
o mocy nie mniejszej niż 20 kWp
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na
podstawie art. 454-455 ustawy Pzp oraz postanowień Projektu Umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na roboty montażowe
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.