dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
małopolskie (Krynica-Zdrój)
dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych |
Data zamieszczenia: | 2023-05-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA IZBICA ul. Gminna 4 22-375 Izbica-Wieś powiat: krasnostawski ugizbica@mbnet.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Izbica-Wieś |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-06-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA i montaż instalacji fotowoltaicznych na potrzeby dwóch budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Izbica Krótki opis przedmiotu zamówienia Zadanie I - DOSTAWA i montaż instalacji fotowoltaicznych w budynku Szkoły Podstawowej w Izbicy, którego zakres rzeczowy obejmuje dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie działki Inwestora, na dachu budynku. Panele fotowoltaiczne projektuje się ustawić w kierunku południowym w celu maksymalizacji efektywności pracy instalacji. Zaprojektowano zestaw składający się z ogniw fotowoltaicznych w układzie 110 szt. Moc pojedynczego panelu fotowoltaicznego wynosi 450 Wp. Sumaryczna wartość mocy instalacji fotowoltaicznej wynosi 49,50 kW p . Zadanie II DOSTAWA i montaż instalacji fotowoltaicznych w Centrum Turystyczno- Edukacyjno-Kulturalnego w Izbicy, którego zakres rzeczowy obejmuje dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie działki Inwestora, na dachu budynku. Panele fotowoltaiczne projektuje się ustawić w kierunku południowym w celu maksymalizacji efektywności pracy instalacji. Zaprojektowano zestaw składający się z ogniw fotowoltaicznych w układzie 41 szt. Moc pojedynczego panelu fotowoltaicznego wynosi 450 Wp. Sumaryczna wartość mocy instalacji fotowoltaicznej wynosi 18,45 kWp CPV: 09332000-5, 09331200-0,45262400-5,45310000-3 Dokument nr: 2023/BZP 00232644, ZP.271.4.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-05 12:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d0fd5081-fada-11ed-9355-06954b8c6cb9 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, 1) Komunikacja w postępowaniu oraz składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem portalu eZamówienia - poprzez stronę internetową https://ezamowienia.gov.pl postępowania zakładka ,,Formularze" lub poczty elektronicznej ugizbica@mbnet.pl 2) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 3) Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk Przeglądaj postępowania / konkursy"). Zamawiający zgodnie z art. 61 ust.1 PZP informuje, że w toku postępowania o udzielenie zamówienia komunikacja w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej: 1) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e- Zamówienia. 2) Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 30.12.2020 r. w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia R.M. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy PZP, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. 3) Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa R.M. w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia R.M. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji"). 4) Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Tajemnica przedsiębiorstwa". 5) W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą PZP lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/ Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). 6) Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e- Zamówienia.7) Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja". 8) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 9) W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem". 10) Zamawiający nie przewiduje zaistnienia jednej z sytuacji określonych w art. 65 ust. 1, art. 66 i art. 69, wobec czego nie dopuszcza komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-05 12:00 Miejsce składania ofert: za pośrednictwem portalu eZamówienia https://ezamowienia.gov.pl- poprzez stronę internetową postępowania Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Zadanie I - Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych w budynku Szkoły Podstawowej w Izbicy, którego zakres rzeczowy obejmuje dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie działki Inwestora, na dachu budynku. Panele fotowoltaiczne projektuje się ustawić w kierunku południowym w celu maksymalizacji efektywności pracy instalacji. Zaprojektowano zestaw składający się z ogniw fotowoltaicznych w układzie 110 szt. Moc pojedynczego panelu fotowoltaicznego wynosi 450 Wp. Sumaryczna wartość mocy instalacji fotowoltaicznej wynosi 49,50 kW p . Zadanie II Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych w Centrum Turystyczno- Edukacyjno-Kulturalnego w Izbicy, którego zakres rzeczowy obejmuje dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie działki Inwestora, na dachu budynku. Panele fotowoltaiczne projektuje się ustawić w kierunku południowym w celu maksymalizacji efektywności pracy instalacji. Zaprojektowano zestaw składający się z ogniw fotowoltaicznych w układzie 41 szt. Moc pojedynczego panelu fotowoltaicznego wynosi 450 Wp. Sumaryczna wartość mocy instalacji fotowoltaicznej wynosi 18,45 kWp 4.2.6.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne 45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na roboty montażowe 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie 1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie. 1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie. 1.4 Zdolności technicznej lub zawodowej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: 1) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada doświadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jednego zamówienia polegającego na dosta wie wraz z montażem oraz uruchomieniem instalacji fotowoltaicznej o mocy nie mniejszej niż 20 kWp 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy Pzp oraz postanowień Projektu Umowy 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na roboty montażowe 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024