Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1223z dziś
7430z ostatnich 7 dni
24304z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja dróg

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja dróg

Data zamieszczenia: 2024-02-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto i Gmina Serock
Rynek 21
05-140 Serock
powiat: legionowski
r.piekarzewski@serock.pl
https://serock.ezamawiajacy.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Serock
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-02-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Modernizacja dróg gminnych w gminie Serock
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją dróg gminnych obejmujących n/w zadania:
A. modernizację Ul. Popowskiej w Nowej Wsi i Kani Nowej gm. Serock zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa firmy Professional Line System Marek Kałdun, Kożanówka 24, 21-533 Rossosz. Wskazana dokumentacja projektowa opisująca zakres zadania stanowi załącznik nr 8 do niniejszej SWZ. Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie modernizacji Ul. Popowskiej w m. Nowa Wieś na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1809W do działki nr 535/11 (długość przebudowywanego odcinka wynosi 122,08 m). W ramach przebudowy ulicy zaprojektowano nową warstwę bitumiczną nawierzchni gr. 5cm o szerokości od 5,0m do 6,0m, zatoki postojowe o nawierzchni z płyt ażurowych mieszczących łączenie 15 miejsc postojowych w tym jedno dla osób o ograniczonej mobilności, chodnik po południowej stronie ulicy na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową do zjazdu na teren rekreacyjno-sportowy oraz zjazdy o nawierzchni z betonowej kostki brukowej i o nawierzchni z kruszywa. Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej Ul. Popowskiej na pozostałym odcinku tj. od działki nr ewid. 535/11 do końca opracowania (długość remontowanego odcinka wynosi ok. 153,42m). W ramach remontu zaprojektowano nową warstwę bitumiczną nawierzchni o szerokości 3,50m, pobocza o zmiennej szerokości oraz zjazdy z kruszywa. W zakresie zaplanowanego zamierzenia inwestycyjnego przewiduje się:
- roboty przygotowawcze,
- profilowanie i wyrównywanie istniejącej nawierzchni,
- prace ziemne (korytowanie pod konstrukcję),
- regulacja wysokościowa urządzeń infrastruktury podziemnej do poziomu nawierzchni drogowych; prace związane z regulacją wysokościową urządzeń podziemnych należy prowadzić pod nadzorem gestorów sieci; obowiązek wystąpienia o pełnienie nadzoru przez gestorów sieci, i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy;
- wykonanie konstrukcji nawierzchni jezdni, poboczy i zjazdów,
- roboty wykończeniowe,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu;
- uporządkowanie terenu.
Stan istniejący: ulica Popowska stanowi drogę gminną nr 180433W o nawierzchni gruntowej ulepszonej destruktem asfaltowym i kruszywem (destrukt asfaltowy na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr 15-20 cm) w złym stanie technicznym. Skrzyżowanie z drogą powiatową wykonane z kostki brukowej. Droga będąca przedmiotem opracowania leży na terenie płaskim, pośród zabudowy jednorodzinnej. Szerokość pasa drogowego jest nieregularna, w najwęższym miejscu wynosi 4,7m. Długość odcinka objętego zadaniem wynosi: około 276 m (od skrzyżowania z drogą powiatową Ul. Serocką do skrzyżowania z Ul. Spacerową). W pasie drogowym umieszczona jest następująca infrastruktura techniczna: sieć wodociągowa, napowietrzna sieć elektroenergetyczna. Ponadto w pasie drogowym zlokalizowane jest także oświetlenie drogowe.
B. modernizację Ul. Rayskiego - etap II w miejscowości Łacha, gmina Serock, powiat legionowski na odcinku od skrzyżowania z DK 62 do połączenia z odcinkiem bitumicznym w okolicy Ul. Bugowej, zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa firmy WojT Karol Tymiński, Ul. Szkolna 52a, 05-110 Jabłonna. Wskazana dokumentacja projektowa opisująca zakres zadania stanowi załącznik nr 9 do niniejszej SWZ. Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie jezdni szerokości zmiennej (od 3,5 m do 4,5 m) obejmującej wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie oraz nawierzchni bitumicznej AC 11S gr. 5 cm, wykonanie nawierzchni zjazdów i poboczy z kruszywa łamanego konstrukcji opisanej w projekcie, wykonanie dwóch progów zwalniających, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu. W zakresie zaplanowanego zamierzenia inwestycyjnego przewiduje się:
- roboty przygotowawcze,
- profilowanie i wyrównywanie istniejącej nawierzchni,
- wycinka drzew i krzewów kolidujących z inwestycją wraz z utylizacją materiału,
- prace ziemne (korytowanie pod konstrukcję),
- regulacja wysokościowa urządzeń infrastruktury podziemnej do poziomu nawierzchni drogowych; prace związane z regulacją wysokościową urządzeń podziemnych należy prowadzić pod nadzorem gestorów sieci; obowiązek wystąpienia o pełnienie nadzoru przez gestorów sieci, i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy;
- wykonanie konstrukcji nawierzchni jezdni, poboczy i zjazdów,
- roboty wykończeniowe,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu;
- uporządkowanie terenu.
Stan istniejący: ulica Rayskiego stanowi drogę gminną o nawierzchni gruntowej ulepszonej kruszywem łamanym. Droga będąca przedmiotem robót leży na terenie płaskim, pośród zabudowy jednorodzinnej. W pasie drogowym umieszczona jest następująca infrastruktura techniczna: sieć wodociągowa, napowietrzna i podziemna linia energetyczna, sieć teletechniczna oraz oświetlenie drogowe. Długość odcinka objętego zadaniem wynosi 589,42 mb (dokumentacja projektowa dla tego odcinka oznaczona jako ETAP 1).
C. modernizację Ul. Dojazdowej i Okrężnej w Jadwisinie gm. Serock w formule ,,zaprojektuj i wybuduj" na podstawie sporządzonej przez wykonawcę dokumentacji projektowej opracowanej w oparciu o zapisy Programu Funkcjonalno - Użytkowego (PFU) stanowiącego załącznik nr 10 do niniejszej SWZ i uzyskanej decyzji ZRID.
2) Ilość robót do wykonania w ramach zadania A i B należy ustalić na podstawie dokumentacji projektowej i ewentualnej wizji w terenie. Przedmiary robót stanowiące załączniki do SWZ pełnią funkcję pomocniczą, mającą na celu ułatwienie identyfikacji zakresu prac. Ilości w nich wskazane mogą różnić się od ilości faktycznych wynikających z dokumentacji projektowych. W przypadku różnic pomiędzy dokumentacją projektową a przedmiarem robót, które wzajemnie się wykluczają, jako właściwy należy przyjąć zakres wskazany w dokumentacji. W przypadku występowania w przedmiarze robót zakresów niewynikających z dokumentacji, a niewykluczonych jej zapisami - należy je traktować jako uzupełnienie dokumentacji projektowej.
3) Ilość robót do wykonania w ramach zadania C należy ustalić na podstawie wymagań Zamawiającego określonych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym i ewentualnej wizji w terenie.

CPV: 45233123-7, 45233222-1, 45111200-0, 45233200-1, 45233140-2, 45233150-5, 45233290-8, 45233000-9, 45233220-7, 45100000-8

Dokument nr: 2024/BZP 00098224, PRI.271.2.3.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-02-23 12:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://serock.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://serock.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z treścią Rozdziału III pkt 1 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Administratorem danych osobowych (dalej: ,,Administrator") jest Burmistrz Miasta i Gminy Serock z siedzibą w Serocku, Ul. Rynek 21, 05-140 Serock;
2) W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres wskazany powyżej bądź e-mail: piotr.glen@wiknet.net.pl.
3) Dane osobowe zawarte w ofertach są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze oraz następujące przepisy prawa: ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2023r. poz. 1605 ze zm.), rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy (Dz.U. 2020 poz. 2415), ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2020 poz. 164 ze zm.).
4) Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie w imieniu własnym postępowań o udzielenie zamówień publicznych.
Przetwarzanie danych osobowych na potrzeby ww. postępowań mieści się w zakresie obowiązków ustawowych Zamawiającego w rozumieniu art. 4 ust. 1 ustawy PZP. Przetwarzanie tych danych jest niezbędne, aby Zamawiający mógł prawidłowo wypełniać nałożone na niego obowiązki.
Pozostałe informacje dotyczące RODO zawarte są w rozdziale I pkt 17 SWZ.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://serock.ezamawiajacy.pl
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-02-23 11:30
Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa: https://serock.ezamawiajacy.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 225 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PRI.271.2.3.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją dróg gminnych obejmujących n/w zadania:
A. modernizację ul. Popowskiej w Nowej Wsi i Kani Nowej gm. Serock zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa firmy Professional Line System Marek Kałdun, Kożanówka 24, 21-533 Rossosz. Wskazana dokumentacja projektowa opisująca zakres zadania stanowi załącznik nr 8 do niniejszej SWZ. Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie modernizacji ul. Popowskiej w m. Nowa Wieś na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1809W do działki nr 535/11 (długość przebudowywanego odcinka wynosi 122,08 m). W ramach przebudowy ulicy zaprojektowano nową warstwę bitumiczną nawierzchni gr. 5cm o szerokości od 5,0m do 6,0m, zatoki postojowe o nawierzchni z płyt ażurowych mieszczących łączenie 15 miejsc postojowych w tym jedno dla osób o ograniczonej mobilności, chodnik po południowej stronie ulicy na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową do zjazdu na teren rekreacyjno-sportowy oraz zjazdy o nawierzchni z betonowej kostki brukowej i o nawierzchni z kruszywa. Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej ul. Popowskiej na pozostałym odcinku tj. od działki nr ewid. 535/11 do końca opracowania (długość remontowanego odcinka wynosi ok. 153,42m). W ramach remontu zaprojektowano nową warstwę bitumiczną nawierzchni o szerokości 3,50m, pobocza o zmiennej szerokości oraz zjazdy z kruszywa. W zakresie zaplanowanego zamierzenia inwestycyjnego przewiduje się:
- roboty przygotowawcze,
- profilowanie i wyrównywanie istniejącej nawierzchni,
- prace ziemne (korytowanie pod konstrukcję),
- regulacja wysokościowa urządzeń infrastruktury podziemnej do poziomu nawierzchni drogowych; prace związane z regulacją wysokościową urządzeń podziemnych należy prowadzić pod nadzorem gestorów sieci; obowiązek wystąpienia o pełnienie nadzoru przez gestorów sieci, i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy;
- wykonanie konstrukcji nawierzchni jezdni, poboczy i zjazdów,
- roboty wykończeniowe,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu;
- uporządkowanie terenu.
Stan istniejący: ulica Popowska stanowi drogę gminną nr 180433W o nawierzchni gruntowej ulepszonej destruktem asfaltowym i kruszywem (destrukt asfaltowy na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr 15-20 cm) w złym stanie technicznym. Skrzyżowanie z drogą powiatową wykonane z kostki brukowej. Droga będąca przedmiotem opracowania leży na terenie płaskim, pośród zabudowy jednorodzinnej. Szerokość pasa drogowego jest nieregularna, w najwęższym miejscu wynosi 4,7m. Długość odcinka objętego zadaniem wynosi: około 276 m (od skrzyżowania z drogą powiatową ul. Serocką do skrzyżowania z ul. Spacerową). W pasie drogowym umieszczona jest następująca infrastruktura techniczna: sieć wodociągowa, napowietrzna sieć elektroenergetyczna. Ponadto w pasie drogowym zlokalizowane jest także oświetlenie drogowe.
B. modernizację ul. Rayskiego - etap II w miejscowości Łacha, gmina Serock, powiat legionowski na odcinku od skrzyżowania z DK 62 do połączenia z odcinkiem bitumicznym w okolicy ul. Bugowej, zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa firmy WojT Karol Tymiński, ul. Szkolna 52a, 05-110 Jabłonna. Wskazana dokumentacja projektowa opisująca zakres zadania stanowi załącznik nr 9 do niniejszej SWZ. Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie jezdni szerokości zmiennej (od 3,5 m do 4,5 m) obejmującej wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie oraz nawierzchni bitumicznej AC 11S gr. 5 cm, wykonanie nawierzchni zjazdów i poboczy z kruszywa łamanego konstrukcji opisanej w projekcie, wykonanie dwóch progów zwalniających, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu. W zakresie zaplanowanego zamierzenia inwestycyjnego przewiduje się:
- roboty przygotowawcze,
- profilowanie i wyrównywanie istniejącej nawierzchni,
- wycinka drzew i krzewów kolidujących z inwestycją wraz z utylizacją materiału,
- prace ziemne (korytowanie pod konstrukcję),
- regulacja wysokościowa urządzeń infrastruktury podziemnej do poziomu nawierzchni drogowych; prace związane z regulacją wysokościową urządzeń podziemnych należy prowadzić pod nadzorem gestorów sieci; obowiązek wystąpienia o pełnienie nadzoru przez gestorów sieci, i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy;
- wykonanie konstrukcji nawierzchni jezdni, poboczy i zjazdów,
- roboty wykończeniowe,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu;
- uporządkowanie terenu.
Stan istniejący: ulica Rayskiego stanowi drogę gminną o nawierzchni gruntowej ulepszonej kruszywem łamanym. Droga będąca przedmiotem robót leży na terenie płaskim, pośród zabudowy jednorodzinnej. W pasie drogowym umieszczona jest następująca infrastruktura techniczna: sieć wodociągowa, napowietrzna i podziemna linia energetyczna, sieć teletechniczna oraz oświetlenie drogowe. Długość odcinka objętego zadaniem wynosi 589,42 mb (dokumentacja projektowa dla tego odcinka oznaczona jako ETAP 1).
C. modernizację ul. Dojazdowej i Okrężnej w Jadwisinie gm. Serock w formule ,,zaprojektuj i wybuduj" na podstawie sporządzonej przez wykonawcę dokumentacji projektowej opracowanej w oparciu o zapisy Programu Funkcjonalno - Użytkowego (PFU) stanowiącego załącznik nr 10 do niniejszej SWZ i uzyskanej decyzji ZRID.
2) Ilość robót do wykonania w ramach zadania A i B należy ustalić na podstawie dokumentacji projektowej i ewentualnej wizji w terenie. Przedmiary robót stanowiące załączniki do SWZ pełnią funkcję pomocniczą, mającą na celu ułatwienie identyfikacji zakresu prac. Ilości w nich wskazane mogą różnić się od ilości faktycznych wynikających z dokumentacji projektowych. W przypadku różnic pomiędzy dokumentacją projektową a przedmiarem robót, które wzajemnie się wykluczają, jako właściwy należy przyjąć zakres wskazany w dokumentacji. W przypadku występowania w przedmiarze robót zakresów niewynikających z dokumentacji, a niewykluczonych jej zapisami - należy je traktować jako uzupełnienie dokumentacji projektowej.
3) Ilość robót do wykonania w ramach zadania C należy ustalić na podstawie wymagań Zamawiającego określonych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym i ewentualnej wizji w terenie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233140-2 - Roboty drogowe
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 225 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami rozdział III pkt 5 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości na cały zakres zamówienia
4.3.6.) Waga: 30,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) ZDOLNOŚCI DO WYSTĘPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
2) UPRAWNIEŃ DO PROWADZENIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓW:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
3) SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
4) ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ:
a) doświadczenie wykonawcy:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej:
- 2 roboty budowlane o wartości co najmniej 1.000.000,00 zł brutto każda, polegające na wykonaniu jezdni o nawierzchni bitumicznej/asfaltowej w ramach remontu, budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi.
b) kwalifikacje zawodowe kadry technicznej:
Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować:
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej.
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej.
Zamawiający dopuszcza aby w/w kwalifikacje zawodowe spełniała jedna osoba, która posiada uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:
- Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
- Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami rozdział III pkt 5 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości na cały zakres zamówienia
4.3.6.) Waga: 30,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-03-23

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.