Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1022z dziś
7229z ostatnich 7 dni
24103z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa kruszyw drogowych z przeznaczeniem na bieżące utrzymanie, remonty i modernizację...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa kruszyw drogowych z przeznaczeniem na bieżące utrzymanie, remonty i modernizację dróg i placów

Data zamieszczenia: 2024-02-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miejski w Zaklikowie
ul. Zachodnia 15
37-470 Zaklików
powiat: stalowowolski
tel.: 15 873 84 76, fax: 15 873 83 24
zamowienia@zaklikow.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Zaklików
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 15 873 84 76,
Termin składania ofert: 2024-02-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Postępowanie dotyczące udzjelenia zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł w trybie zapytania ofertowego
NAZWA ZADANIA:
DOSTAWA kruszyw drogowych z przeznaczeniem na bieżące utrzymanie, remonty i modernizację dróg i placów na terenie Gminy Zaklików w roku 2024
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiot zamówienia:
DOSTAWA kruszyw drogowych z przeznaczeniem na bieżące utrzymanie, remonty i modernizację dróg i placów na terenie Gminy Zaklików w roku 2024
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa drogowego, łamanego z surowców naturalnych przeznaczonego na bieżące remonty, utrzymanie i modernizację placów , dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Zaklików. Przez dostawę należy rozumieć: zakup, załadunek, transport i rozładunek dostarczonego kruszywa drogowego oraz wszystkie koszty z tym związane. 2.1 Przedmiot zamówienia obejmuje:
Dostawę kruszyw drogowych o fr. 0-31,5 mm i 31,5 - 63 mm samochodami samowyładowczymi
w szacowanej ilości łącznej 1300,0 Mg tj.:
- kruszywo drogowe trakcji 0-31,5 mm w ilości około 700 Mg
- kruszywo drogowe frakcji 31,5 -- 63 mm w ilości około 600 Mg
2.2 Określone powyższe ilości materiałów są szacunkowe.
2.3 Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia wielkości poszczególnych ilości materiałów w stosunku do szacowanych ilości określonych w zapytaniu ofertowym w granicach nie więcej niż 25 %
2.4 Zamawiający dopuszcza zmianę ilości poszczególnych frakcji kruszyw z zastrzeżeniem, iż całkowita wartość zamówienia nie przekroczy max. wartości zamówienia ( obliczonej na podstawie cen jednostkowych wybranej oferty)
2.5 Zamawiający (w przypadku pojawienia się w trakcie roku budżetowego dodatkowych środków
finansowych na zadania związane z bieżącym utrzymaniem, remontami i przebudowę dróg i placów na terenie Gminy Zaklików) przewiduje możliwość udzjelenia zamówień uzupełniających, polegających na zwiększeniu dostaw (określonych w niniejszym zapytaniu) materiałów o wartość nieprzekraczającą 20 % wartości zamówienia podstawowego. Zwiększenie ilości dostaw będzie wymagało zawarcia odrębnej umowy ( aneksu do umowy ) przy czym cena poszczególnych asortymentów nie może być większa od ceny określonej w ofercie złożonej w niniejszym postępowaniu.
2.6 Faktyczna ilość zakupionego materiału będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego
2.7 DOSTAWA materiałów będzie odbywać się sukcesywnie, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 28 grudnia 2024 roku. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówiony materiał w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od otrzymania zamówienia, chyba że zamówienie stanowi inaczej. Zamawiający będzie dokonywał sukcesywnych zamówień telefonicznie, faxem lub droga elektroniczną ( e-mail ), każdorazowo określając asortyment, ilość materiałów i miejsce dostawy na terenie Gminy Zaklików.
2.8 Materiały powinny być dostarczone odpowiednim środkiem transportu posiadającym naczepę samowyładowczą umożliwiającą rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie Gminy Zaklików
2.9 Każda dostawa musi być potwierdzona przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego na dokumencie WZ wystawionym przez Wykonawcę.
2.10 Poza dokumentem WZ o którym mowa w ust. 2.9 Dostawca, na żądanie Zamawiającego ma obowiązek do każdej partii dostarczonego materiału dołączyć dokument wagowy wystawiony w miejscu załadunku tj. kopalnia kruszyw, zawierający wagc danei partii towaru oraz nazwę kopalni z której materiał został pozyskany/wydobyty. Dokument wagowy wraz z oryginalnym dokumentem WZ będzie stanowił podstawę do odbioru ilościowego i jakościowego dostarczonej partii materiału.
2.11 Zamawiający ma prawo do przeprowadzenia kontroli ilości dostarczonego materiału poprzez zważenie dostarczonego asortymentu przed jego rozładunkiem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie Gminy Zaklików , pod rygorem nieprzyjęcia danej partii towaru
2.12 Dostarczone materiał)- musza posiadać atest-aprobatc techniczną, która zezwala na stosowanie w budownictwie drogowym, która Dostawca na wezwanie Zamawiającego ma obowiązek dostarczyć.
2.13 Zamawiający nie dopuszcza kruszywa wapiennego

CPV: 14.21.22.00

Dokument nr: 8/2024

Składanie ofert:
Oferta musi być złożona w siedzibie Zamawiającego, tj. Urzędzie Miejskim w Zaklikowie, Ul. Zachodnia 15, 37 -- 470 Zaklików, w terminie do 13.02.2024 r. godz. 14.00
Dopuszcza się złożenie oferty w formie pisemnej lub elektronicznej w formie skanu podpisanej oferty lub dokumentu opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres: zamowienia@zaklikow.pl..

Miejsce i termin realizacji:
II. OKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Termin rozpoczęcia: od dnia podpisania umowy
2. Termin zakończenia: 28.12.2024 r.

Wymagania:
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji ma być wystawione w oryginale oraz podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców, a w przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa ma być ona potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem.
4. Jeżeli zostanie wybrana oferta złożona wspólnie przez więcej niż jednego Wykonawcę, zobowiązani oni są do dostarczenia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę w terminie przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za zobowiązania wynikające z zawartej umowy.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom. W przypadku powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części (zakresu) zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom w formularzu oferta i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
6. Obowiązującą formą rozliczenia będzie wynagrodzenie ryczałtowe -- wykonawca zobowiązany jest do właściwego skalkulowania ceny w oparciu o dołączone do oferty załączniki, zapewniającego kompleksową realizację 2amówienia zgodnie z opisem zawartym w zapytaniu ofertowym i załącznikach do zapytania, Zamawiający dopuszcza częściową zapłatę wynagrodzenia po realizacji poszczególnych zleceń, o których mowa w rozdziale 2 ust. 2.7 zapytania, na zasadach określonych w umowie zawartej po rozstrzygnięciu niniejszego postępowania.
7. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie dodatkowych negocjacji z 2 Dostawcami, których oferty będą najkorzystniejsze.
III. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i odpowiednim potencjałem technicznym. W celu potwierdzenia spełniania w/w warunku Wykonawcy zobowiązani są udokumentować, że:
1.1 dysponują co najmniej 2 środkami transportu z naczepą samowyładowczą o ładowności nie mniejszej niż 20 ton każdy, wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi środkami -- wykaz sprzętu
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia.
2. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego i załączników do zapytania.
3. Opis sposobu przygotowania ofert:
3.1 Oferta powinna być sporządzona w języku polskim na formularzu załączonym do niniejszego zapytania (w szczególności zawierać wszystkie dane zawarte w przedmiotowym formularzu) i napisana pismem maszynowym lub ręcznym drukowanym (czytelnym) niezmywalnym atramentem (tuszem), być opatrzona pieczątką firmową, posiadać datę sporządzenia, zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, adres email, numer NIP, być podpisana przez Wykonawcę, pod rygorem odrzucenia jej przez Zamawiającego.
3.2 Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć (dokumenty wymagane na dzień składania ofert):
a) Formularz ofertowe - zał. nr 1
b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -- zał. nr 2
c) Wykaz sprzętu -- zał. nr 3
3.3 Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy na każdej zapisanej stronie poświadczonego dokumentu z zastrzeżeniem, że pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
3.4 Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić, uzupełnić lub wycofać ofertę. Zmiana, uzupełnienie lub wycofanie oferty odbywa się w taki sam sposób jak złożenie oferty, tj. w zamkniętej kopercie oznaczonej nazwą Wykonawcy i zadania z odpowiednim dopiskiem (zmiana, uzupełnienie lub wycofanie).
3.5 Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania. W przypadku unieważnienie postępowania przez Zamawiającego Wykonawcom nie będzie przysługiwało żadne wynagrodzenie lub zwrot kosztów związanych z przygotowaniem i złożeniem oferty.
3.6 Zamawiający zastrzega prawo do odrzucenia oferty, która nie będzie zawierać wymaganych przez Zamawiającego dokumentów lub w przypadku, gdy złożone dokumenty nie będą zgodne z formą określoną w zapytaniu, bez konieczności wezwania Wykonawcy do złożenia uzupełnień lub wyjaśnień
V. KRYTERIA WYBORU OFERTY
1. Wybór oferty zostanie dokonany na podstawie kryterium oceny: 1.1 Cena ofertowa -- znaczenie 100 %.
3
W zakresie kryterium Kc oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą:
C min
Wartość punktowa ofert Kc = ------------------------ x 100 pkt
Cof
gdzie:
C min - najniższa cena ofertowa brutto spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu ocenie, C of - cena ofertowa brutto oferty badanej
Wartość punktową oferty w kryterium cena ofertowa stanowić będzie iloczyn przyznanych punktów i znaczenia procentowego kryterium.
4r3 Inne kryteria: .....................................................................................................
2. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów.
VI. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ W POSTĘPOWANIU
1. Język i forma porozumiewania się:
1.1 Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim w formie pisemnej.
1.2 Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną.
1.3 Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą faksu lub drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem wyznaczonego terminu.
1.4 Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca porozumiewają się drogą elektroniczną każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania informacji w tej formie.
VII WYKLUCZENIE WYKONAWCY
1. Z postępowania wyklucza się podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
1.1 Uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
1.2 Posiadaniu, co najmniej 10% udziałów lub akcji,
1.3 Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
1.4 Pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2. Z postępowania wyklucza się Wykonawcę:
2.1 Który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych,
2.2 Który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia dodatkowych negocjacji z dwoma Wykonawcami, których oferty zostaną uznane za najkorzystniejsze (uzyskają najwyższą punktację zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert). Negocjacje polegać będą na umożliwieniu złożenia dodatkowej oferty cenowej w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie i formie.
IX. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Niezwłocznie po wyborze wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostaną ogłoszone na stronie internetowej Zamawiającego www.zaklikow.biulety.net w zakładce zamówienia poniżej 130 000 złotych.
X. DODATKOWE INFORMACJE
1. Wykonawca, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę, będzie zobowiązany do podpisania umowy na wzorze i w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.

Kontakt:
Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:
Roman Kozieł w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu, tj. 7:30 - 15:30 numer telefonu 15 8738476, adres email: roman.koziel@zaklikow.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.