lubuskie (Lubsko)
kujawsko-pomorskie (Świecie)
śląskie (Katowice)
śląskie (Katowice)
łódzkie (Piotrków Trybunalsk)
lubuskie (Nowa Sól)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup, dostawa i montaż żarników do istniejących lamp UV wraz z rurami osłonowymi |
Data zamieszczenia: | 2024-02-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Dyrektor Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu ul. Barlickiego 13 45-083 Opole powiat: Opole tel. (77) 454 32 66 wew. 137 izp@mosir.opole.pl |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Opole |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (77) 454 32 66 |
Termin składania ofert: | 2024-02-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Dyrektor Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu ZAPRASZA do złożenia propozycji cenowej na: Zakup, dostawę i montaż żarników w ilości szt. 4 do istniejących lamp UV wraz z rurami osłonowymi na terenie Obiektu KP Wodna Nuta w Opolu przy Ul. Prószkowskiej 96. Opis przedmiotu zamówienia. W ramach planowanego zamówienia przewiduje się Zakup, dostawę i montaż żarników w ilości szt. 4 do istniejących lamp UV wraz z rurami osłonowymi na terenie Obiektu KP Wodna Nuta w Opolu przy ul. Prószkowskiej 96. Zakres przedmiotu zamówienia opisuje załącznik nr 1 - Opis Przedmiotu Zamówienia Dokument nr: DZP.2310.4.2024 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA propozycji cenowej: do 15.02.2024 r. Oferta złożona po terminie nie będzie rozpatrywana. Propozycję cenową można złożyć w jednej wybranej przez Zleceniobiorcę formie: o osobiście w sekretariacie Dyrekcji MOSiR w Opolu pok. 113; o za pośrednictwem poczty na adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Barlickiego 13 45-083 Opole; o drogą elektroniczną na adres: izp@mosir.opole.pl W przypadku składania propozycji cenowej drogą mailową przedmiotowy dokument należy przesłać w formie skanu. Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania zamówienia: do 30 dni od daty zawarcia Umowy. Wymagania: Postępowanie prowadzone jest bez stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 poz. 1605 ze zm. PZP)- wartość zamówienia jest mniejsza niż 130 000 zł netto 4. Warunki płatności: Wynagrodzenie płatne będzie na podstawie faktury VAT w terminie 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z protokołem odbioru robót. 5. Kryterium wyboru oferty: cena brutto 100%. 6. Procedura postępowania oraz informacje o sposobie porozumiewania: 1) Zleceniobiorca może zwrócić się do Zleceniodawcy o wyjaśnienie treści zaproszenia drogą elektroniczną na adres: izp@mosir.opole.pl. Zleceniodawca jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zaproszenia wpłynął do Zleceniodawcy nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. 2) Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zaproszenia wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w ust. 1) zaproszenia lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zleceniodawca może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. 3) Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zleceniodawca przekazuje Zleceniobiorcom, którym przekazał zaproszenie, bez ujawniania źródła zapytania. 4) Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. 5) W uzasadnionych przypadkach Zleceniodawca może w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert zmienić treść zaproszenia do składania ofert i przekazać je Zleceniobiorcom którym przekazał zaproszenie. 6) Wykonawcy związani są wszelkimi zmianami i wyjaśnieniami do zaproszenia zamieszczanymi na stronie internetowej Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający zaleca bieżące monitorowanie strony internetowej, na której zamieszczono zaproszenie - www.mosir.opole.pl/zamowienia_publiczne/ w celu zapoznania się z ewentualnymi odpowiedziami na zapytania, wyjaśnieniami lub wprowadzonymi zmianami do zaproszenia. 7. Sposób przygotowania oferty i opis sposobu obliczania propozycji cenowej: 1) Zleceniobiorca może złożyć tylko jedną propozycję cenową dotyczącą przedmiotu zamówienia. 2) Propozycja cenowa ma być napisana czytelnie w języku polskim. 3) Propozycja cenowa musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji Zleceniobiorcy określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej Zleceniobiorcy. 4) Zleceniobiorca zobowiązany jest określić cenę ryczałtową jako należną mu za wykonanie określonych prac. 5) Cena propozycji cenowej musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia. 6) Oferta składana przez Zleceniobiorcę powinna być sporządzona na formularzu propozycji cenowej (załącznik nr 2). 9) Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty Zleceniobiorcy jeżeli proponowana cena oferty jest niższa o 30% od wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług. W przypadku podpisywania propozycji cenowej przez osobę/y niewymienioną/e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Zleceniobiorcy, należy do propozycji dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. W przypadku składania propozycji cenowej drogą elektroniczną przedmiotowy dokument należy przesłać w formie skanu, a oryginał przedłożyć po rozstrzygnięciu postępowania. 9. Inne istotne postanowienia zapytania o propozycję cenową: o termin związania propozycją cenową: 30 dni; o pozostałe istotne warunki wykonania zamówienia nie objęte niniejszym zapytaniem o propozycje cenową, określone zostały w umowie z Wykonawcą, którego propozycja cenowa wybrana zostanie jako najkorzystniejsza; o w przypadku uchylania się Wykonawcy, którego propozycja cenowa wybrana zostanie jako najkorzystniejsza od podpisania umowy i przyjęcia jej warunków, umowa podpisana zostanie z drugim w kolejności Wykonawcą, którego propozycja cenowa wybrana zostanie jako najkorzystniejsza; o w czasie trwania umowy Wykonawca nie może powierzać jej wykonania osobom trzecim bez zgody Zamawiającego; o Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu zastrzega sobie prawo do unieważnienia zaproszenia do złożenia propozycji cenowej w przypadku zaistnienia sytuacji, której nie można było przewidzieć na etapie przygotowywania zapytania, a która w sposób istotny wpływa na realizację przedsięwzięcia, o Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty Wykonawcy z postępowania jeżeli proponowana cena usługi jest niższa o 30% od szacowanej przez Zamawiającego wartości zamówienia. Uwagi: Informacja RODO. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu, ul. Barlickiego 13, 45-083 Opole; 2) dane kontaktowe w sprawach ochrony danych osobowych, w tym dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych osobowych dostępne w zakładce kontakt na stronie www.mosir.opole.pl oraz pod adresem iod@mosir.opole.pl; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: Zakup, dostawę i montaż żarników w ilości szt. 4 do istniejących lamp UV wraz z rurami osłonowymi na terenie Obiektu KP Wodna Nuta w Opolu przy ul. Prószkowskiej 96, nr sprawy: DZP.2310.4.2024, prowadzonym bez stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych - wartość zamówienia jest mniejsza niż 130 000 zł; 4) Pani/Pana dane mogą być ujawniane naszym podwykonawcom wyłącznie w zakresie świadczonych dla nas usług, w szczególności podmiotom świadczącym usługi doręczania korespondencji, usługi archiwizacyjne, obsługę hostingową, obsługę IT; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3, a po tym czasie przez okres 5 lat; 6) posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO *; ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 7) nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: Osobą uprawnioną do kontaktu ze Zleceniobiorcą jest: Włodzimierz Leski - tel. (77) 454 32 66 wew. 137. |
© eurobudowa.pl 2004-2024