Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja warstwy obiektowej systemu automatyki

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja warstwy obiektowej systemu automatyki

Data zamieszczenia: 2024-03-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: PERN S.A
ul. Wyszogrodzka 133
09-410 Płock
powiat: Płock
tel. +48 519 015 032, tel. +48 600 423 481, tel. +48 509 436 036
tomasz.baniak@pern.pl
https://platformazakupowa.pern.pl/adverts/details/internalContract/NonAdvertActsDetails.xhtml?iDemand=3625
Województwo: mazowieckie
Miasto: Płock
Wadium: 25 000,00 zł
Nr telefonu: tel. +48 519 015 032
Termin składania ofert: 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

zapraszamy do udziału w postępowaniu - w trybie przetargu nieograniczonego -
którego przedmiotem jest Modernizacja warstwy obiektowej systemu automatyki BP03 w Boronowie.

II. PRZEDMIOT ZAKUPU
1. PRZEDMIOT ZAKUPU
1.1 Przedmiot Zakupu obejmuje Zakup pn. Modernizacja warstwy obiektowej systemu automatyki BP03
w Boronowie.
1.2 Szczegółowy zakres przedmiotu Zakupu, termin realizacji oraz warunki jego wykonania i odbioru określone
zostały w:
1) Szczegółowym opisie przedmiotu Umowy, który stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ,
2) Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian
Umowy nie modyfikujących zasadniczych warunków określonych we Wzorze Umowy.

Dokument nr: ZPP.250.000020.2024

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pern.pl/adverts/details/internalContract/NonAdvertActsDetails.xhtml?iDemand=3625
4. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa 28.03.2024 r. o godz. 11:00.

Wymagania:
3. WIZJA LOKALNA
3.1 Dla potrzeb przygotowania oferty Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia ewentualnych warunków
realizacji Zakupu poprzez przeprowadzenie na własny koszt i ryzyko - minimum 5 dni przed złożeniem oferty
- wizji lokalnej obiektu na realizację Zakupu po uzgodnieniu terminu jej odbycia z osobą wskazaną w pkt 9.2
Dz. I. SIWZ.
3.2 W zgłoszeniu przeprowadzenia wizji lokalnej, które należy uzgodnić telefonicznie lub za pośrednictwem
poczty elektronicznej z osobą wskazaną w pkt 9.2 Dz. I. SIWZ, należy podać:
- proponowany termin przeprowadzenia wizji lokalnej,
- dane osób, które będą brać udział w wizji lokalnej (imię i nazwisko)

15. WADIUM
15.1 Wykonawca ma obowiązek wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert (Dział I pkt 4 SIWZ)
na cały okres związania ofertą w wysokości:
25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100).
Wadium musi zostać wniesione w jednej z następujących form:
1)
W środkach pieniężnych (PLN) na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO BP S.A. nr rachunku:
23 1020 1026 0000 1302 0369 4809;
2) W bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie Zamawiającego gwarancjach
ubezpieczeniowych lub bankowych (w oryginałach) wystawionych przez bank lub towarzystwo
ubezpieczeniowe z siedzibą w jednym z krajów Unii Europejskiej. Jednocześnie Zamawiający dopuszcza
wniesienie wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej opatrzonej kwalifikowanym
podpisem elektronicznym Ubezpieczyciela.
W przypadku, gdy dokument gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej został wystawiony w formie
elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym Ubezpieczyciela, Wykonawca wraz
z ofertą zobowiązany jest załączyć ww. dokument na Platformie Zakupowej podpisany w formacie XAdES
lub PAdES w celu umożliwienia weryfikacji wiarygodności dokumentu przez Zamawiającego Dokument
gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej podpisany za pomocą innego formatu, niż wskazany w zdaniu
poprzednim, uważa się za niezłożony.

Kontakt:
9. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:
9.1 W zakresie pytań i wyjaśnień dotyczących Postępowania: Alina Kujawska, tel. +48 600 423 481 lub
za pośrednictwem Platformy Zakupowej;
9.2 W zakresie wizji lokalnej: Tomasz Baniak bądź osoba przez niego wskazana, e-mail:
tomasz.baniak@pern.pl, tel. +48 509 436 036 lub osoba przez niego upoważniona.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.