zachodniopomorskie (Świdwin)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH |
Data zamieszczenia: | 2024-03-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy 69-211 Wędrzyn 69-211 Sulęcin powiat: sulęciński 261676225, faks 261676222 45wog.zampubliczne@ron.mil https://portal.smartpzp.pl/45wog/public/postepowanie?postepowanie=64223418 |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Sulęcin |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 261676225, faks 2616 |
Termin składania ofert: | 2024-03-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH W PODZIALE NA DWIE CZĘŚCI: Krótki opis przedmiotu zamówienia Część 1: dostawa materiałów budowlanych z przeznaczeniem dla poszczególnych Sekcji Obsługi Infrastruktury 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Wędrzynie: Wędrzyn, Międzyrzecz, Skwierzyna, Krosno Odrzańskie, Czerwieńsk, Sulechów - zwane dalej SOI) do 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Wędrzynie. Zamawiający w zakresie części 1 przewiduje możliwość stosowania przez Dostawcę produktów równoważnych (zamienników) dla produktów określonych w § 3 ust. 1 wzoru umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorach umów - załącznik nr 5a do SWZ, które stanowią integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia. Część 2: dostawa materiałów budowlanych - sypkich z przeznaczeniem dla Sekcji Obsługi Infrastruktury: Wędrzyn, Międzyrzecz, Skwierzyna, Krosno Odrzańskie, Czerwieńsk, Sulechów - zwane dalej SOI do 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Wędrzyn. Dostarczenie materiałów obejmuje: przetransportowanie z miejsca składowania lub wytworzenia do magazynów SOI, rozładunek ze środka transportu i złożenie w magazynie SOI lub we wskazanym miejscu przez Kierownika SOI. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały nowe, w pierwszej kategorii oraz nieużywane. Dostawca wraz z przedmiotem zamówienia dostarczy do Zamawiającego certyfikaty potwierdzające jakość przedmiotu zamówienia oraz karty charakterystyki na wszystkie preparaty i substancje niebezpieczne. Zamawiający w zakresie części 2 przewiduje możliwość stosowania przez Dostawcę produktów równoważnych (zamienników) dla produktów określonych w § 3 ust. 1 wzoru umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorach umów - załącznik nr 5b do SWZ, które stanowią integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia. CPV: 44100000-1, 44800000-8, 44520000-1, 44521000-8,24900000-3,03419100-1,44114200-4,44212500-4,24910000-6,44112200-0 Dokument nr: 2024/BZP 00249668, 13/TP/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-27 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://portal.smartpzp.pl/45wog/public/lista_przetargow 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/45wog/public/lista_przetargow 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wymagany podpis elektroniczny 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych) ( Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej ,,RODO", informuję, że: 1. Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie, 69-211 Wędrzyn reprezentowana przez Komendanta 45 WOG; 2. Administrator danych powołał inspektora ochrony danych, którym jest Pan Jan ŻUCHOWSKI, z którym można się skontaktować pod tel. 261-676-281; 3. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c i f RODO, przy czym za prawnie uzasadniony interes Administratora danych wskazuje się konieczność zawarcia Umowy, jej właściwą realizację oraz ewentualne dochodzenie roszczeń 4. Pani Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, zapewnienia prawidłowej realizacji umowy, przechowywania dokumentacji postepowania o udzielenie zamówienia na wypadek kontroli prowadzonej przez uprawnione organy i podmioty, przekazania dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego do archiwum, ewentualnego dochodzenia roszczeń- w zakresie dane zwykłe- imię, nazwisko, zajmowane stanowisko, miejsce pracy, kwalifikacje zawodowe wymagane do realizacji umowy, a także w przypadku pełnomocnictw i oświadczeń- dane w tym zakresie 5. Odbiorcami Pana/ Pani danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy prawa lub na podstawie zawartych umów podmiotom przetwarzającym; b. Pani /Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji wyżej określonych celów przewidzianych przepisami prawa oraz w celu skorzystania ze środków ochrony prawnej; c. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, a także prawo do przenoszenia danych. Uprawnienia te mogą być ograniczone przez szczególne przepisy prawa; d. W odniesieniu do Pani/ Pana danych osobowych , decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO, a dane osobowe nie będą poddawane profilowaniu; e. Ma Pan/ Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/45wog/public/postepowanie?postepowanie=64223418 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-27 09:00 Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/45wog/public/lista_przetargow Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024