Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa narzędzi i elektronarzędzi, zestawów elektronarzędzi oraz akcesoriów

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa narzędzi i elektronarzędzi, zestawów elektronarzędzi oraz akcesoriów

Data zamieszczenia: 2024-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. 3-go Maja 15
22-500 Hrubieszów
powiat: hrubieszowski
tel. (084) 696 55 60 wew. 31
ddpsenior@hrubieszow.ops.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Hrubieszów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (084) 696 55 60
Termin składania ofert: 2024-03-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi i elektronarzędzi, zestawów elektronarzędzi oraz
akcesoriów do Dziennego Domu Pobytu dla Seniorów w Hrubieszowie, w ramach projektu pn. ,,Rozwój
Lokalny Hrubieszowa - od partycypacji do realizacji" finansowanego w ramach Programu ,,Rozwój Lokalny"
ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Norweskiego Mechanizmu
Finansowego na lata 2014-2021, w terminie wykonania maksymalnie do 2 tygodni od dnia podpisania
Umowy, nie później niż do dnia 30 kwietnia 2024 roku (zakładany koniec realizacji projektu Rozwój Lokalny
Hrubieszowa - od partycypacji do realizacji).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Kosiarka akumulatorowa:
1.1. Przeznaczenie: do koszenia trawy.
1.2. Typ silnika: indukcyjny.
1.3. Szerokość koszenia: 400mm (+/- 30mm).
1.4. Pojemność kosza: 45l (+/- 10l).
1.5. Rodzaj regulacji wysokości koszenia: centralna, min. 4-stopniowa.
1.6. Akumulator: w zestawie.
1.7. Dodatkowe funkcje: mulczowanie.
1.8. Liczba: 1 sztuka.
2. Wiertarko-wkrętarka:
2.1. Przeznaczenie: do użytku profesjonalnego.
2.2. Zasilanie: akumulatorowe.
2.3. Akumulator: 2x w zestawie.
2.4. Pojemność akumulatora: 2,0Ah - 3,0Ah.
2.5. Napięcie akumulatora: min. 18V.
2.6. Typ silnika: bezszczotkowy.
2.7. Ładowarka w zestawie: Tak.
2.8. Walizka w zestawie: Tak.
2.9. Liczba: 1 sztuka.
3. Wyrzynarka wraz z zestawem brzeszczotów:
3.1. Przeznaczenie: do użytku profesjonalnego.
3.2. Zasilanie: sieciowe.
3.3. Moc: 700W - 800W.
3.4. System wymiany brzeszczotów SDS.
3.5. Dodatkowe wyposażenie: osłona.
3.6. Walizka w zestawie: tak.
3.7. Liczba: 1 sztuka.
3.8. Przeznaczenie brzeszczotów m. in.: cięcie cienkich arkuszy metalu, sklejka, miękkie drewno, płytki.
3.9. Ilość rodzai brzeszczotów w zestawie 4 - 5.
3.10. Łączna ilość brzeszczotów: 40szt.
4. Szlifierka taśmowa wraz z zestawem taśm:
4.1. Przeznaczenie: do użytku domowego.
4.2. Zasilanie:sieciowe.
4.3. Moc: 800 - 850W.
4.4. Wymiary taśmy: 533mm x 75mm.
4.5. Dodatkowe wyposażenie: pojemnik na pył.
4.6. Liczba: 1 sztuka.
4.7. Taśma ścierna, rodzaj: pas bezkońcowy.
4.8. Granulacja: mix 60, 80, 100, 120.
4.9. Liczba sztuk taśmy łączna: 30.
5. Pilarka ukosowa w zestawie ze stołem warsztatowym:
5.1. Przeznaczenie: do użytku domowego.
5.2. Zasilanie: sieciowe.
5.3. Moc: 1400W - 1500W.
5.4. Prędkość obrotowa: 4800 - 5000.
5.5. Średnica tarczy: 210mm.
5.6. Liczba: 1 sztuka.
5.7. Rodzaj stołu warsztatowego: mobilny, składany.
5.8. Nośność: min. 180kg.
5.9. Materiał stelażu: aluminium.
5.10. Materiał płyty: bambus.
5.11. Dodatkowe wyposażenie: szczęki mocujące.
5.12. Waga stołu: 10kg (+/- 2kg).
5.13. Liczba: 1 sztuka.
6. Pirograf do drewna:
6.1. Przeznaczenie: do użytku domowego.
6.2. Zasilanie:sieciowe.
6.3. Moc: 30 - 40W.
6.4. Wymiana grotów: bez narzędziowa.
6.5. Dodatkowe wyposażenie: podstawa.
6.6. Liczba: 1 sztuka.
7. Zszywacz tapicerski wraz z zestawem zszywek:
7.1. Regulacja siły wbijania: tak.
7.2. Materiał wykonania: aluminium.
7.3. Długość zszywek: 6mm - 14mm.
7.4. Dodatkowe wyposażenie: podstawa.
7.5. Liczba: 1 sztuka.
7.6. Materiał wykonania zszywek: stal.
7.7. Wysokość zszywek: 10mm.
7.8. Rozstaw: 11.3mm.
7.9. Liczba sztuk w opakowaniu: 1000.
7.10. Liczba opakowań: 10.
8. Zestaw narzędzi:
8.1. Liczba części w zestawie: 50 - 65szt.
8.2. Wyposażenie niezbędne: kleszcze uniwersalne, wkrętak - :dwie długości, wkrętak + :dwie długości,
klucze płasko-oczkowe: 8, 10, 12, 13, 15, 17mm, szczypce do rur, grzechotka 1/2", nasadki 1/2": 8, 10, 13,
15, 17, 19, 22, 24, 27, 30mm, uchwyt do bitów i bitów na nasadkach, bity na nasadkach: min 7szt., Torx,
młotek 400 g.
8.3. Liczba zestawów: 1.
9. Drabina:
9.1. Typ: jednostronna.
9.2. Materiał wykonania: aluminium.
9.3. Wysokość drabiny: 170cm (+/- 20cm).
9.4. Nośność: min. 150kg.
9.5. Dodatkowe wyposażenie: pojemnik z hakiem na wiadro, stopki antypoślizgowe.
9.6. Liczba: 1 sztuka.
10. Przedłużacz:
10.1. Typ: ogrodowy.
10.2. Liczba gniazd: 4.
10.3. Uziemienie: tak.
10.4. Długość: 40m (+/- 2m).
10.5. Stopień ochrony: min. IP 44.
10.6. Liczba: 1 sztuka.
11. Nożyce do cięcia gałęzi:
11.1. Typ: akumulatorowe.
11.2. Średnica cięcia: 25mm - 45mm.
11.3. Dodatkowe wyposażenie: akumulator, ładowarka, osłona nożyc.
11.4. Liczba: 1 sztuka.
12. Nożyce do żywopłotu i trawy 2w1
12.1. Typ: akumulatorowe.
12.2. Długość ostrza do żywopłotu: 200mm - 300mm.
12.3. Wymiana ostrzy: bez narzędziowa.
12.4. Dodatkowe wyposażenie: akumulator, ładowarka.
12.5. Liczba: 1 sztuka.
13. Dmuchawa do liści:
13.1. Typ: akumulatorowa.
13.2. Regulacja prędkości wydmuchu: tak.
13.3. Prędkość wydmuchu: min. 170 km/h.
13.4. Dodatkowe wyposażenie: akumulator, ładowarka - Zamawiający dopuszcza możliwość odstąpienia
od dodatkowego wyposażenia w przypadku urządzenia kompatybilnego z akumulatorem z poz. 11 lub 12.
13.5. Liczba: 1 sztuka.
14. Nóż do papieru / tapet w zestawie z ostrzami:
14.1. Długość: 150mm - 165mm
14.2. Materiał obudowy: metal.
14.3. Szerokość ostrza: 18mm.
14.4. Typ ostrza: trapezowe.
14.5. Liczba ostrzy dodatkowych: 10szt.
14.6. Liczba noży: 2 sztuki.
15. Zestaw wierteł i bitów:
15.1. Rodzaj zestawu: do wiercenia i wkręcenia.
15.2. Liczba elementów: 70 - 80szt..
15.3. Wyposażenie niezbędne: końcówki wkręcające, klucze nasadowe, wiertła do stali, drewna, betonu,
wiertła frezowe, pogłębiacz stożkowy.
15.4. Opakowanie: walizka.
15.5. Liczba zestawów: 1.
16. Zestaw wkrętów:
16.1. Przeznaczenie: uniwersalne.
16.2. Zawartość: wkręty i kołki rozporowe oraz wkręty z hakiem prostym - w szerokim zakresie rozmiarów.
16.3. Opakowanie: pudełko z segregacją.
16.4. Łączna liczba sztuk wkrętów: 550 - 600.
17. Opaski zaciskowe:
17.1. Wykonanie: tworzywo sztuczne.
17.2. Długość całkowita: 200 mm (+/- 10mm).
17.3. Liczba sztuk opasek: 1000.
18. Dowóz przedmiotu zamówienia do Zamawiającego odbędzie się transportem Wykonawcy lub zleconym,
na jego koszt i ryzyko.
20. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany w sposób zrozumiały oraz zawierać poszczególne
instrukcje obsługi w języku polskim.

Dokument nr: 3/2024

Otwarcie ofert: 10. Termin otwarcia ofert.
28.03.2024 r. do godz. 9:00

Składanie ofert:
9. Miejsce i termin złożenia oferty.
9.1. ddpsenior@hrubieszow.ops.pl
9.2. Termin złożenia ofert: 27.03.2024 r. do godz. 10:00.
9.3. Decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego, oferta otrzymana przez Zamawiającego po
terminie nie będzie rozpatrywana.
9.4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. W przypadku złożenia przez Wykonawcę więcej niż jednej
oferty Zamawiający uznaje za ważną tę ostatnią.
9.5. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

Miejsce i termin realizacji:
19. DOSTAWA winna być realizowana w godz. 7:30 - 15:00 do siedziby tymczasowej Dziennego Domu
Pobytu dla Seniorów w Hrubieszowie, Ul. 3-go Maja 6, 22-500 Hrubieszów.

Wymagania:
5. Okres gwarancji2
24 miesiące
6. Warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie niniejszego Zamówienia mogą się ubiegać Dostawcy, którzy spełniają zdolność do wykonywania
działalności i czynności objętych przedmiotem zamówienia. Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony,
jeżeli Dostawca posiadający niezbędny potencjał, wiedzę i doświadczenie oraz znajduje się w sytuacj
ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, określonych w
niniejszym rozdziale, według formuły spełnia / nie spełnia - w oparciu o analizę treści oświadczeń i
dokumentów jakie na potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu dostarczą
Oferenci.
7. Kryteria oceny ofert.
Przy wyborze oferty zostaną zastosowane następujące kryteria oceny ofert 3:
Lp.
1.
Kryterium
Cena
Waga (%)
100
8. Warunki płatności.
Zapłata wynagrodzenia Wykonawcy będzie następowała przelewem (na zasadzie podzielonej płatności)
w terminie do 14 dni po wykonaniu zamówienia w danym miesiącu, przedstawieniu faktury bądź rachunku
i zaakceptowaniu przez Zamawiającego.
12. Sposób przygotowania oferty4
12.1. Oferent powinien przygotować ofertę na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik Nr 1 do
niniejszego Zapytania;
12.2. Oferta winna być podpisania za pomocą podpisu kwalifikowanego, podpisu zaufanego lub podpisu
osobistego (skan).
12.3. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania, określające zakres umocowania, jeśli
dotyczy.
12.4. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o braku przesłanek wykluczenia z udziału w postępowaniu
powodu okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (załącznik Nr 3 do niniejszego Zapytania).
12.5. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o posiadaniu niezbędnego potencjału, wiedzy i doświadczenia
oraz, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
Zamówienia.
13. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji ofert z dwoma wykonawcami, którzy złożyli
najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów ofert.
14. Dodatkowe uwagi.
14.1. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni.
14.2. Z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako oferta najkorzystniejsza, zostanie podpisana umowa
3Obligatoryjnym kryterium jest zawsze cena. Oprócz ceny można zastosować kryteria dotyczące właściwości kupowanego
świadczenia.
4Należy dookreślić wymagania co do formy oferty.
W przypadku, gdy wybrany wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, Zamawiający
będzie miał prawo do podpisania umowy z kolejnym wykonawcą, który w postępowaniu uzyskał kolejną
najwyższą liczbę punktów.
14.4. Wzór umowy został określony w Załączniku nr 2 do Zapytania.
14.5. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy, szczegółowe warunki określone
zostały we wzorze umowy.
14.6. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian treści umowy w przypadkach dozwolonych
zgodnie z Wytycznymi w zakresie udzielania zamówień w ramach Mechanizmu Finansowego EOG na
lata 2014-2021 oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014-2021 Wszystkie powyższe
postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią
jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
14.7. Wyjaśnianie treści Zapytania. Zmiana Zapytania
14.7.1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania, poprzez wysłanie
pytania/pytań na adres e-mail ddpsenior@hrubieszow.ops.pl .
14.7.2. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści
Zapytania wpłynie do Zamawiającego w terminie umożliwiającym udzielenie odpowiedzi przed
upływem terminu składania ofert.
14.7.3. Treść wyjaśnień, bez podawania źródła zapytania, Zamawiający opublikuje w Biuletynie Informacji
Publicznej.
14.7.4. Zamawiający może dokonać zmiany treści Zapytania, w tym Załączników do Zapytania, w każdym
czasie przed upływem terminu składania ofert.
14.7.5. Dokonaną zmianę Zapytania Zamawiający uwzględni w opublikowanym Zapytaniu, jeśli taka
potrzeba wynika z charakteru pytania lub odpowiedzi/wyjaśnienia.
14.7.6. Jeżeli będzie to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian, Zamawiający przedłuży termin
składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach.
14.8. W toku badania i oceny ofert może żądać od Wykonawców uzupełnień (jeżeli nie naruszy to
konkurencyjności) i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, jednak wyjaśnienia nie mogą prowadzić
do negocjacji lub zmiany treści oferty.
14.9. Unieważnienie postępowania
14.9.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania wyłącznie z ważnych przyczyn,
w szczególności za taką przyczynę uznawana będzie okoliczność, gdy dalsze prowadzenie
postępowania nie leży w interesie Zamawiającego.
14.9.2. W przypadku unieważnienia postępowania Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia
względem Zamawiającego.
14.10.Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia prawidłowej realizacji umowy.
14.11.Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
14.12.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.

Uwagi:
2. Komórka organizacyjna prowadząca sprawę.
Dzienny Dom Pobytu dla Seniorów w Hrubieszowie

Kontakt:
11. Osoba upoważniona do kontaktu z oferentami (imię i nazwisko, stanowisko służbowe, telefon, e-mail).
Mariusz Marmucki
Kierownik Dziennego Domu Pobytu dla Seniorów w Hrubieszowie
tel. (084) 696 55 60 wew. 31
e-mail ddpsenior@hrubieszow.ops.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.