pomorskie (Rumia)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
kujawsko-pomorskie (Bukowiec)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie usług kominiarskich w budynku |
Data zamieszczenia: | 2024-03-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
,,LOKUM" Sp. z o. o. w Bartoszycach ul. Jagiellończyka 9 11-200 Bartoszyce powiat: bartoszycki tel. 89 762 52 36, wew. 38 lokum.zamowienia@gmail.com |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Bartoszyce |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 89 762 52 36, w |
Termin składania ofert: | 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
na ,,Wykonanie usług kominiarskich w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy Ul. Boh. Warszawy 15, Bartoszyce zarządzanym przez ,,LOKUM" Sp. z o.o. w Bartoszycach " Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi kominiarskie, szczegółowo opisane w § 1 wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 7 do zaproszenia. Dokument nr: TE/ZU/11/2024 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi dnia 28.03.2024 r. o godz. 10 30 . Składanie ofert: Oferty należy złożyć w sekretariacie ,,LOKUM" Sp. z o. o., Ul. Jagiellończyka 9 11-200 Bartoszyce do dnia 28.03.2024 r. do godz. 10 00 , w nieprzejrzystej, zaadresowanej kopercie, z dopiskiem ,,Wykonanie usług kominiarskich w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy Ul. Boh. Warszawy 15, Bartoszyce zarządzanym przez ,,LOKUM" Sp. z o.o. w Bartoszycach " nie otwierać przed 28.03.2024 r. godz. 10 00 " Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania zamówienia od 01.04.2024 r. - do 31.03.2025 r. Wymagania: 2. Rodzaje przewodów w budynku stanowią załączniki nr 3 do zaproszenia. Wymagane załączniki do oferty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiący załącznik nr 6 do zaproszenia. 2. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 50 000 zł, w przypadku, gdy okres ubezpieczenia, na który zawarta jest umowa ubezpieczenia upływa w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia Wykonawca w terminie 14 dni od zawarciapolisy lub zapłaty raty zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające przedłużenie ubezpieczenia. 3. Wykaz osób, które po stronie Wykonawcy będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, oraz kserokopię ich uprawnień stanowiący załącznik nr 4 do zaproszenia. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, usług zgodnych z przedmiotem zamówienia wynoszący nie przerwanie, co najmniej 12 miesięcy stanowiący załącznik nr 5 do zaproszenia. 5. Kserokopię uprawnień do wykonywania zawodu objętego zamówieniem. 6. Klauzulę informacyjna Rodo - Załącznik nr 2 Kryteria oceny ofert: 1. Cena 100 %. 2. Do kryterium oceny ofert będzie brana pod uwagę cena brutto zamówienia, wyliczona przez Wykonawcę w pkt 1 formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do zaproszenia. 3. Punktacja za cenę będzie obliczana według wzoru: a. PKT = cena najniższa / cena oferowana x 100 PKT - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 4. Ceny jednostkowe netto określone w pkt. 1 formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do zaproszenia, będą obowiązywać przez cały okres trwania umowy. 5. Oferta, która uzyska największą ilość punktów zostanie wybrana, ogłoszenie o wyborze oferty zostanie udostępnione na stronie internetowej Zamawiającego. Warunki zamówienia: 1. Wynagrodzenie określone w § 3 ust. 2 umowy może ulec zwiększeniu w trakcie trwania umowy, ale nie więcej niż do 10% szacunkowej wartości zamówienia brutto. Zmiany takie nie wymagają zmiany umowy ani aneksu do umowy.2. Ilość i rodzaj usług kominiarskich mogą ulec, w miarę potrzeb, zmniejszeniu lub zwiększeniu, w trakcie trwania umowy w granicach unormowania określonych powyżej. Zmiany takie nie wymagają zmiany umowy, ani aneksu do umowy. 3. W trakcie trwania umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany wykazu zasobów zarządzanych przez ,,LOKUM" Sp. z o. o. stanowiących załączniki nr 3, w granicach unormowania określonych powyżej, również w przypadku zmiany przeznaczenia nieruchomości, zmiany właściciela, przejęcia przez ,,LOKUM" Sp. z o. o. nowych nieruchomości lub przekazania dotychczasowych nieruchomości innemu zarządcy. Zmiany takie nie wymagają zmiany umowy, ani aneksu do umowy. 4. Ostateczna wysokość wynagrodzenia wskazanego w § 3 ust. 2 umowy zostanie ustalona na podstawie faktycznie (rzeczywiście) wykonanych usług w oparciu o ceny jednostkowe podane w formularzu ofertowym. 5. Zamawiający zastrzega także możliwość rezygnacji z części usług objętych zamówieniem w razie braku potrzeb. W przypadku rezygnacji z danego zakresu usługi wartość wskazana w § 3 ust. 2 umowy zostanie pomniejszona o koszt tego zakresu, bez prawa domagania się przez Wykonawcę zapłaty oraz jakiegokolwiek odszkodowania z tego tytułu. W takim przypadku nie mają zastosowania uwarunkowania określone w § 3 ust. 3 umowy. Warunki rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą zostały opisane w § 6 wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 7 do zaproszenia. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny i ich konsekwencje w treści oferty. Za podstawę dokonania poprawy przyjmuje się przedstawioną w ofercie cenę jednostkową. W przypadku braków formalnych lub rażąco niskiej ceny wezwie odpowiednio do uzupełnienia, wyjaśnienia. W przypadku niespełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający odrzuci ofertę.Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Od decyzji Zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze. Kontakt: Osobą uprawnioną do kontaktu z oferentami jest Urszula Wiszniewska, tel. 89 762 52 36 (wew. 38), e-mail: lokum.zamowienia@gmail.com. |
© eurobudowa.pl 2004-2024