Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie usług pielęgnacyjnych terenów zielonych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług pielęgnacyjnych terenów zielonych

Data zamieszczenia: 2024-03-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego
ul. Piastowska 14
45-082 Opole
powiat: Opole
tel. 77 54 16 444 / 511 731 713
administracja@opolskie.pl
Województwo: opolskie
Miasto: Opole
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 77 54 16 444 /
Termin składania ofert: 2024-03-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE na
,,świadczenie usług pielęgnacyjnych terenów zielonych"
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
zapraszamy do złożenia ofert na świadczenie usług pielęgnacyjnych terenów zielonych Zamawiającego w lokalizacjach na terenie miasta Opola tj.:
o przy Ul. Piastowskiej 14 - Ostrówek i Ul. Ostrówek 5/7 (850m2 - skarpa, klomb, donice z bukszpanem, drzewa na parkingu, taras z dwiema połaciami roślinności, w tym 500m2 - teren utwardzony),
o przy Ul. Piastowskiej 12 - 13 (45 m2 chodnik),
o przy Ul. Barlickiego 17 (560m2 - trawniki, żywopłoty, drzewostan),
o przy Ul. Krakowskiej 38 (25 m2 kostki ażurowej),
o przy Ul. J. Hallera 9 - (4800 m2 - trawnik, żywopłot, drzewostan, patio, płyta parkingowa ażurowa),
I. Przedmiot zamówienia:
Wykonawca zobowiązany jest do kompleksowego wykonywania usługi polegającej na pielęgnacji terenów zielonych poprzez wykonanie poniżej opisanego zakresu na poszczególnych terenach:
1. Teren wokół budynku przy Ul. Piastowskiej 14 - Ostrówek i Ul. Ostrówek 5/7 (850m2 skarpa, klomb, donice z bukszpanem, drzewa na parkingu, taras z dwiema połaciami roślinności, w tym 500 m2 teren utwardzony):
o pielęgnacja rabat, klombu i donic oraz roślin na tarasie, spulchnianie ziemi i usuwanie chwastów,
o usuwanie trawy i chwastów rosnących pod drzewami oraz na tarasie obiektu Ostrówek 5-7
o podlewania zieleni na terenie skarpy, klombu i donic (2 donice) przy wjeździe na parking, przy wykorzystaniu własnych zasobów wody, w okresie od maja do sierpnia regularnie co dwa tygodnie,
o grabienie, usuwanie opadłych liści i filcu ze skarpy i klombu, każdorazowo w ramach wykonywanych zabiegów pielęgnacyjnych,
o regularne, odpowiednie prowadzenie i formowanie drzewek i krzewów (w tym tych w donicach),
o wycinanie i usuwanie suchych oraz stwarzających zagrożenie gałęzi,
o bieżąca kontrola stanu zdrowia roślin i w razie konieczności wykonywanie oprysków drzew i krzewów przeciwko szkodnikom i chorobom, o wykonaniu oprysków Wykonawca poinformuje Zamawiającego pisemnie na adres email: administracja@opolskie.pl.
o zastosowanie selektywnego środka chwastobójczego bądź innej metody usuwania chwastów i mchu na części utwardzonej (500m2), wg potrzeb,
o zasilanie drzew i krzewów nawozami wieloskładnikowymi, dwa razy w trakcie umowy w sezonie wiosennym i jesiennym,
o sprawdzanie podpór i wiązań młodych drzewek i krzewów,
o wiosenne wygrabianie i wywóz liści ze skupin krzewów, w ramach wykonywanych zabiegów pielęgnacyjnych,
o jesienne wygrabienie liści z trawników i krzewów, w ramach wykonywanych zabiegów pielęgnacyjnych,
o wywóz liści tego samego dnia po wykonanej pracy,
Powyższe czynności należy wykonywać w sposób, który w efekcie zapewni prawidłową wegetację roślin i estetykę terenu.
2. Chodnik przy budynku - Ul. Piastowska 12-13 (45 m2 teren utwardzony):
o zastosowanie selektywnego środka chwastobójczego bądź innej metody usuwania chwastów na terenie utwardzonym, wg potrzeb, termin realizacji każdorazowo uzgadniany z Zamawiającym,
3. Teren wokół budynku przy Ul. Barlickiego 17 (560m2 trawniki, żywopłoty, drzewostan, krzewy,
teren utwardzony):
o strzyżenie i formowanie żywopłotów (o łącznej długości 8 m),
o koszenie trawnika, regularnie co dwa tygodnie w miesiącach maj i czerwiec, w miesiącach lipiec - październik wg potrzeb uzgadnianych z Zamawiającym, nie rzadziej niż raz w miesiącu, max dwa razy w miesiącu,
o podlewanie krzewów, przy wykorzystaniu własnych zasobów wody, w okresie od maja do sierpnia regularnie co dwa tygodnie,
o zastosowanie selektywnego środka chwastobójczego bądź innej metody usuwania chwastów na terenie utwardzonym (400m2) wg potrzeb, termin realizacji każdorazowo uzgadniany z Zamawiającym,
o zasilanie drzew i krzewów nawozami, dwa razy w trakcie umowy w sezonie wiosennym i jesiennym,
o wiosenne wygrabianie i wywóz liści ze skupin krzewów, w ramach wykonywanych zabiegów pielęgnacyjnych,
o jesienne wygrabienie liści z trawników i krzewów, w ramach wykonywanych zabiegów pielęgnacyjnych,
o wywóz liści tego samego dnia po wykonanej pracy,
Powyższe czynności należy wykonać w sposób, który w efekcie zapewni prawidłową wegetację roślin i estetykę terenu.
4. Kostka ażurowa przy budynku - Ul. Krakowska 38 (25 m2):
o Skoszenie trawy i chwastów przerastających przez kostkę ażurową w miejscu postoju dla rowerów, dwa razy w trakcie trwania umowy, termin realizacji każdorazowo uzgadniany z Zamawiającym,
5. Teren wokół budynku przy Ul. J. Hallera 9 (4800 m2 - trawnik, żywopłot, drzewostan, patio, teren
utwardzony):
o strzyżenie i formowanie żywopłotów o łącznej długości 190 m,
o koszenie trawnika, regularnie co dwa tygodnie w miesiącach maj i czerwiec, w miesiącach lipiec - październik wg potrzeb uzgadnianych z Zamawiającym, nie rzadziej niż raz w miesiącu, max dwa razy w miesiącu,
o przycinanie trawy na płycie parkingowej ażurowej, wg potrzeb,
o zastosowanie selektywnego środka chwastobójczego bądź innej metody usuwania mchu i chwastów na terenie patio oraz na części utwardzonej (160m2) wg potrzeb, termin realizacji każdorazowo uzgadniany z Zamawiającym,
o wycinanie i usuwanie suchych oraz stwarzających zagrożenie gałęzi, wg potrzeb,
o bieżąca kontrola stanu zdrowia roślin i w razie konieczności wykonywanie oprysków drzew i krzewów przeciwko szkodnikom i chorobom, o wykonaniu oprysków Wykonawca poinformuje Zamawiającego pisemnie na adres email: administracja@opolskie.pl.
o wiosenne wygrabianie i wywóz liści ze skupin krzewów, w ramach wykonywanych zabiegów pielęgnacyjnych,
o jesienne wygrabienie liści z trawników i krzewów, w ramach wykonywanych zabiegów pielęgnacyjnych,
o wywóz liści tego samego dnia po wykonanej pracy,
Powyższe czynności należy wykonać w sposób, który w efekcie zapewni prawidłową wegetację roślin i estetykę terenu.
4. ZAŁOŻENIA REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1) Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo informować Zamawiającego o terminie, w którym będą wykonywane na danym terenie zlecone czynności.
2) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania przedmiotu zamówienia za pomocą własnych zasobów wody, środków, materiałów i sprawnego technicznie sprzętu ogólnie, stosowanego dla przedmiotowego rodzaju prac.
3) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osoby / osób nadzorującej / nadzorujących realizację przedmiotu zamówienia, posiadającej wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotowego zamówienia.
4) Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia używać środków dopuszczonych do obrotu i stosowania, określonych w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane oraz w obowiązujących przepisach szczegółowych.
5) Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który przedstawi najkorzystniejszą łączną cenę brutto za wykonanie prac.

Składanie ofert:
4) Ofertę wraz z załącznikami (jeśli dotyczy) należy złożyć w formie elektronicznej mailem na adres e-mail: administracja@opolskie.pl w terminie do 27.03.2024 r.

Miejsce i termin realizacji:
5. Termin realizacji usługi: od daty zawarcia umowy do 31.10.2024r. (Przewidywany termin zawarcia umowy-do 15.04.2024r.)

Wymagania:
6) Ofertę należy złożyć na formularzu cenowym stanowiącym załącznik do zapytania.
6. KRYTERIA OCENY OFERT
Cena -100%
7. TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT
1) Wykonawca zobowiązany jest skalkulować cenę ofertową za wykonanie zamówienia tak, aby obejmowała wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunki stawiane przez Zamawiającego.
2) Oferta stanowi oświadczenie woli Wykonawcy. Składając ofertę w odpowiedzi na niniejsze zapytanie Wykonawca przyjmuje warunki zapytania ofertowego, akceptuje bez zastrzeżeń przedmiot zamówienia.
3) Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty oraz innych dokumentów w języku innym niż język polski.
5) Oferent ma prawo przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
6) O zachowaniu terminu dostarczenia oferty decyduje data wpływu maila na skrzynkę Zamawiającego.
7) W przypadku dokonania wyboru oferty wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia przed podpisaniem umowy kserokopię opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
8) Zamawiający poprawi oczywiste omyłki rachunkowe i pisarskie, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek informując o tym Wykonawcę.
9) Niniejsze ogłoszenie nie kształtuje zobowiązania po stronie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do całkowitej rezygnacji z zamówienia, bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert.
10) Oferta podlega odrzuceniu:
o gdy jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym Wykonawca złoży dwie oferty na ww. przedmiot zamówienia.
8. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ
Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
9. WARUNKI PŁATNOŚCI
Zamawiający dokona płatności po realizacji przedmiotu umowy, w terminie 14 dni od dnia wpływu prawidłowo wystawionej faktury VAT do siedziby Zamawiającego.
Zapłata zostanie dokonana w formie przelewu bankowego na konto Wykonawcy podane na fakturze VAT.
Za datę realizacji płatności uważa się dzień, w którym Zamawiający wyda swojemu bankowi dyspozycję polecenia przelewu pieniędzy na konto Wykonawcy.
Zamawiający dopuszcza przesyłanie faktury w formie elektronicznej pocztą e-mail na adres: administracja@opolskie.pl.
10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1) Wykonawca zobowiązany jest do określenia ceny oferty, tj. ceny brutto za wykonanie całego zamówienia zgodnie z OPZ.
2) Każdy z Wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę oferty. Nie dopuszcza się złożenia ofert częściowych.
3) Niniejsze ogłoszenie nie kształtuje zobowiązania po stronie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert lub do rezygnacji z zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą.
4) Zamawiający zastrzega, że całościowa oferowana cena stanowi informację publiczną w rozumieniu Ustawy o dostępie do informacji publicznej i w przypadku zastrzeżenia jej przez Oferenta (Wykonawcę) jako tajemnicy przedsiębiorstwa, jego oferta zostanie odrzucona.
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu zamówienia w przypadku, gdy kwota najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę zaplanowaną na zamówienie.
6) Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania w przypadku gdy:
a) nie wpłynie żadna oferta,
b) wszystkie złożone oferty będą podlegać odrzuceniu,
c) oferta najkorzystniejsza przewyższy możliwości finansowe Zamawiającego
7) Zamawiający dokona poprawy oczywistych omyłek rachunkowych lub pisarskich informując o tym fakcie podmiot, który złożył ofertę.
8) Zamawiający odrzuci ofertę:
a) złożoną po terminie
b) niezgodną z treścią zapytania ofertowego
c) zawierającą błąd w obliczeniu ceny, który nie będzie możliwy do skorygowania wskutek czego Zamawiający nie będzie mógł dokonać oceny oferty
d) Wykonawca złoży więcej niż jedną ofertę na ww. przedmiot zamówienia.
9) Dopuszcza się możliwość zakończenia postępowania w sprawie wyboru Wykonawcy przez Zamawiającego bez wyboru żadnej z ofert bądź - po wyborze najkorzystniejszej oferty - nie podpisanie umowy i brak realizacji zamówienia.
10) Po wyborze najkorzystniejszej oferty, w przypadku rezygnacji Wykonawcy, którego oferta została wybrana z realizacji zamówienia, Zamawiającemu przysługuje prawo wyboru kolejnego Wykonawcy wg przyjętego kryterium wyboru ofert, bez konieczności przeprowadzania kolejnej procedury zapytania ofertowego.
11) W związku z wejściem w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) informujemy, że na stronie: https://bip.opolskie.pl/2018/06/ochrona-danych-osobowych/ zamieszczono klauzulę informacyjną o ochronie danych osobowych. Wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z treścią klauzuli informacyjnej. Wykonawcy zobowiązani są ponadto do realizacji obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskają w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu ofertowym. Złożenie oferty jest równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem: treści zapytania ofertowego i klauzuli informacyjnej o ochronie danych osobowych oraz wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych Wykonawcy w zakresie wskazanym klauzulą informacyjną.

Kontakt:
11. Osoba upoważniona do kontaktu: Marta Chałupka, tel. 77 54 16 444 / 511 731 713, e-mail: administracja@opolskie.pl .

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.