Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
645z dziś
6512z ostatnich 7 dni
23694z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wymiana pokrycia dachowego kościoła

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana pokrycia dachowego kościoła

Data zamieszczenia: 2024-03-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Mikołaja w Oksie
ul. Kościelna 20
28-363 Oksa
powiat: jędrzejowski
601 617 235, (41)3808047
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Oksa
Wadium: ---
Nr telefonu: 601 617 235, (41)380
Termin składania ofert: 2024-04-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Remont konserwatorski kościoła w Oksie
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
3.1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowe na kościele p.w. św. Mikołaja w Oksie.
3.2. W ogólnym założeniu w ramach prac konserwatorskich przewiduje się wymianę pokrycia dachowego na kościele na blachę tytanowo - cynkową grubości 0,7 mm. Pokrycie płaskie na pełnym deskowaniu z podwójnymi rąbkami stojącymi. Podkłady pod pokrycie z desek grubości 25 mm pełne. W przypadku stosowania preparatów solnych do impregnacji drewna , blachę separować specjalną matą od deskowania.
3.3. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do zapytania ofertowego oraz przedmiar robót.
3.4. Pozostałe obowiązki wynikające z realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

CPV: 45453000-7, 45261900-3, 50800000-3

Otwarcie ofert: 10.2. Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, tj. w dniu 29.04.2024r. o godz. 11:00.

Składanie ofert:
Rozdział 10
SPOSÓB ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT, OTWARCIA OFERT
10.1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć do dnia 29.04.2024r. godz. 9:00
w postaci papierowej dostarczyć do Urzędu Gminy w Oksie lub przesłać pocztą kurierską albo za pośrednictwem operatora świadczącego usługi pocztowe na adres: Urząd Gminy w Oksie, Ul. Włoszczowska 22, 28 - 363 Oksa, przy czym zaleca się, aby oferta złożona była w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Oferta - zapytanie ofertowe ,,Remont konserwatorski kościoła w Oksie"

Miejsce i termin realizacji:
Rozdział 4
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania zamówienia: do 12 miesięcy od podpisania umowy.

Wymagania:
1.2. Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści zapytania ofertowego oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia
https://oksa.biuletyn.net/?bip=1&cid=219&bsc=N
1.3. Tryb udzjelenia zamówienia
1.3.1 Zamówienie udzielane jest w trybie zapytania ofertowego.
1.3.2 Niniejsze zamówienie nie podlega przepisom ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny z dołożeniem wszelkich starań w celu uniknięcia konfliktu interesów rozumianego jako brak bezstronności i obiektywności przy wyłanianiu Wykonawcy/ów przedmiotowego zamówienia z zachowaniem zasad równego traktowania wykonawców z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru wniosków o dofinansowanie z Rządowego Programy Odbudowy Zabytków.
Rozdział 2
ŹRÓDŁA FINANSOWANIA
2.1. Zadanie będzie finansowane w ramach Rządowego Programu Fundusz Polski Ład: Program Odbudowy Zabytków.
2.2. W związku z zakwalifikowaniem inwestycji do otrzymania Promesy inwestycyjnej (dalej: Promesa) ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków i uzyskaniem Wstępnej Promesy (Wstępna Promesa nr RPOZ/2022/2963/PolskiLad) dla postępowania i realizacji mają zastosowanie zapisy wynikające z ww. programu, w tym dotyczące płatności i zapewnienia finansowania inwestycji przez Wykonawcę na czas poprzedzający wypłaty z Promesy na zasadach określonych Promesie i Regulaminie do w/w programu.
Rozdział 3
3.6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3.7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW
5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące: 5.1.1. zdolności technicznej lub zawodowej
a. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy roboty polegające na remoncie, renowacji i konserwacji obiektu zabytkowego wpisanego do rejestru zabytków o wartości co najmniej 500 000 zł każda.
Wykonawca spełni warunek jeżeli dostarczy wykaz usług polegających na remoncie, renowacji i konserwacji obiektów zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje wraz z protokołami odbioru prac przez Konserwatora Wojewódzkiego (zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego) oraz umów lub faktur, z których jednoznacznie wynika zakres i wartość prowadzonych prac.
b. dysponowania osobami, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia zespół kluczowego personelu, składający się z co najmniej jednej osoby, posiadającej kwalifikacje
zawodowe, o których mowa w art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 r., posiadającej doświadczenie poparte referencjami w kierowaniu pracami polegającymi na remoncie, renowacji i konserwacji obiektów zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków. (zgodnie z załącznikiem nr 3 do zapytanie ofertowego). Uwaga: Art. 37c
Robotami budowlanymi kieruje albo nadzór inwestorski wykonuje, przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru osoba, która posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultur. 5.1.2. Sytuacja ekonomiczna i finansowa:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych: Aktualnej na dzień składania ofert, polisy OC na wartość nie mniejszą niż 400 000 zł.
Rozdział 6
PODSTAWY WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA
6.1. Z niniejszego postępowania wyklucza się:
6.1.1. Wykonawcę, który jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
6.1.2. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2023 poz. 1497), z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
a. Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę (Dz. U. poz. 835);
b. Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub
będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
0 zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę (Dz. U. poz. 835);
c. Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
1 rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę (Dz. U. poz. 835)
Uwaga: Oświadczenia o braku podstaw wykluczanie zawiera w swojej treści formularz oferty.
Rozdział 7
INFORMACJE O ŚRODKACH KOMUNIKACJI, PRZY UŻYCIU KTÓRYCH ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KOMUNIKOWAŁ SIĘ Z WYKONAWCAMI
7.1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z pisemną prośbą o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego na adres e-mail: inwestycje@oksa.pl
7.2. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią zapytania ofertowego a treścią udzielonych odpowiedzi jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego.
7.3. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany zapytania ofertowego, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na stronie Zamówienia
publiczne od 2021 rok, bieżące, menu 219 - BIP - Gmina Oksa z siedzibą w Oksie (biuletyn.net).
7.4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio stronie BIP UG w Oksie.
Rozdział 8
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawca jest związany ofertą 30 dni od upływu terminu składania ofert przy czym pierwszym dniem związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.
Rozdział 9
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
9.1. Oferta winna być sporządzona wg wzoru formularza oferty (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego) w języku polskim.
9.2. Każdy z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe spowoduje podlegać będzie odrzuceniu.
9.3. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.
9.4. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
9.5. W toku badania ofert Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, lub złożone oświadczenia lub dokumenty będą niekompletne, zawierać będą błędy lub będą budzić wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub udzjelenia wyjaśnień, oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
9.6. Jeżeli Wykonawca wraz z ofertą nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złoży wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający jednokrotnie wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
9.7. W toku badania ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Złożone przez Wykonawcę wyjaśnienia nie mogą prowadzić do zmiany treści oferty.
9.8. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie;
2) oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. W przypadku poprawienia omyłki, o której mowa w pkt 3, Zamawiający wyznaczy Wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.
9.9. Zamawiający informuje, że jeżeli zaoferowana cena lub jej istotne części składowe, będą wydać się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia lub budzić będą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub jej istotnych części składowych. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa na Wykonawcy.
9.10. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
1) została złożona po upływie terminu składania ofert;
2) została złożona przez Wykonawcę:
a. podlegającego wykluczeniu z postępowania lub
b. niespełniającego warunków udziału w postępowaniu;
3) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
4) jej treść jest niezgodna z treścią zapytania ofertowego;
5) nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi lub organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert określonymi przez Zamawiającego;
6) została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
7) Wykonawca nie udzielił wyjaśnień, nie przedłożył dowodów lub dokonana przez Zamawiającego ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
8) Wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki, o której mowa w ust. 9.10. pkt. 3 niniejszego rozdziału;
9) zawiera błędy w obliczeniu ceny lub omyłki, których nie można poprawić;
10) Wykonawca nie wyraził zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
9.11. Po dokonaniu badania złożonych ofert pod względem zgodności z wymaganiami zapytania ofertowego, Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej zgodnie z przyjętymi kryteriami oceny ofert.
9.12. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej zostanie przekazana Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę oraz upubliczniona na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
9.13. Zamawiający unieważni postępowanie w przypadku, gdy:
1) nie złożono żadnej oferty;
2) wszystkie złożone ofert podlegały odrzuceniu;
3) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
4) wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
5) środki finansowe, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostaną mu przyznane;
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, w szczególności gdy umowa w sprawie zamówienia może zostać uznana za nieważną na podstawie odrębnych przepisów.
9.14. O unieważnieniu postępowania Zamawiający poinformuje równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy:
1) ubiegali się o udzielenie zamówienia - w przypadku unieważnienia postępowania przed upływem terminu składania ofert;
2) złożyli oferty - w przypadku unieważnienia postępowania po upływie terminu składania ofert.
9.15. Informacja o unieważnieniu postępowania zostanie upubliczniona na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
9.16. NA OFERTĘ SKŁADAJĄ SIĘ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY, DO ZŁOŻENIA KTÓRYCH ZOBOWIĄZANY JEST WYKONAWCA:
1) Formularz Oferty przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego
2) Wykaz osób zgodnie z załącznikiem nr 3 do zapytania ofertowego.
3) Wykaz robót zgodnie z załącznikiem nr 4 do zapytania ofertowego
4) Pełnomocnictwo / Pełnomocnictwa dla osoby / osób podpisujących ofertę, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty). Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale.
10.3. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje o:
a) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte;
b) cenach lub kosztach zawartych w ofertach.
Rozdział 11
SPOSÓB OBLICZENIA CENY
11.1. Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie w Formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SWZ.
11.2. Cena oferty zostanie przedstawiona w formie ryczałtu - ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks cywilny (tj. 2022r., poz. 1360) ten rodzaj wynagrodzenia określa art. 632 §1. ,,Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac. § 2. Jeżeli jednak wskutek zmiany stosunków, której nie można było przewidzieć, wykonanie dzieła groziłoby przyjmującemu zamówienie rażącą stratą, sąd może podwyższyć ryczałt lub rozwiązać umowę."
11.3. W związku z powyższym cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z zapytania ofertowego, jak również w niej nieujęte w szczególności będą to koszty: koszty zapewnienia osób nadzorujących roboty ze strony Wykonawcy, wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych jak
również wszelkich innych niezbędnych do wykonania i prawidłowej eksploatacji przedmiotu zamówienia.
11.4. Cena na oferty winna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
11.5. Rozliczenia między zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich
(PLN).
11.6. Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz.U. z 2021, poz. 685), dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. W ofercie, o której mowa w ust. 1 , wykonawca ma obowiązek:
a) poinformowania zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego;
b) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
c) wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego, bez kwoty podatku;
d) wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
Rozdział 12
OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ
PRZY WYBORZE OFERTY
12.1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie kryterium najniższej ceny: kryterium cena oferty - 100%.
12.2. Sposób obliczania kryterium:
najniższa cena oferowana
__(brutto)_
cena = cena ocenianej oferty x 100%
(brutto)
12.3. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty ze względu , iż Wykonawcy złożyli oferty z tą samą ceną, Zamawiający wzywa wykonawców, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
Rozdział 13
INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY BYĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
13.1. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
13.2. Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
13.3. Najpóźniej w dniu zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu, Harmonogram rzeczowo - terminowo - finansowy, opracowany prze Wykonawcę i uzgodniony z Zamawiającym, który będzie stanowić podstawę do rozliczeń częściowych.
Rozdział 14
INFORMACJE O TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY ORAZ MOZLIWOŚCI JEJ ZMIANY
14.1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
14.2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.

Uwagi:
Rozdział 15
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Parafia p.w. św. Mikołaja w Oksie

Kontakt:
Wskazanie osób i numeru telefonu osoby uprawnionej do komunikowania się z Wykonawcami:
l.p. imię i nazwisko nr telefonu kontakty w sprawie
1 ks. proboszcz Tadeusz Marczewski 601 617 235 sprawy merytoryczne
2 Agata Wojtasik (pracownik UG w Oksie ) (41)3808047 sprawy proceduralne

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.