Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1110z dziś
3773z ostatnich 7 dni
24099z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wymiana dźwigów windowych w ramach zadania: ,,Poprawa stanu technicznego obiektów...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana dźwigów windowych w ramach zadania: ,,Poprawa stanu technicznego obiektów użytkowych Szpitala poprzez wymianę dźwigów windowych"

Data zamieszczenia: 2024-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
ul. Szpitalna 1
39-400 Tarnobrzeg
powiat: Tarnobrzeg
Telefon: 15 812 32 05
przetargi@szpitaltbg.pl
https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow
Województwo: podkarpackie
Miasto: Tarnobrzeg
Wadium: 43 905,00 zł
Nr telefonu: Telefon: 15 812 32 0
Termin składania ofert: 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wymiana dźwigów windowych w ramach zadania: ,,Poprawa stanu technicznego obiektów użytkowych Szpitala poprzez wymianę dźwigów windowych w budynkach Wojewódzkiego Szpitala w Tarnobrzegu"
I. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana dźwigów windowych w ramach zadania: ,,Poprawa stanu technicznego obiektów użytkowych Szpitala poprzez wymianę dźwigów windowych w budynkach Wojewódzkiego Szpitala w Tarnobrzegu" II. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Kod CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień: 51500000-7 Usługi instalowania maszyn i urządzeń 42416100-6 Windy 2. Przedmiot zamówieni obejmuje: 1) dostawę dźwigów windowych; 2) montaż dźwigów windowych; 3) demontaż wymienianych dźwigów, kabin i instalacji; 4) utylizację zdemontowanych urządzeń, zgodnie z obowiązującymi przepisami; 5) uzyskania wszelkich koniecznych i wymaganych przez ustawę Prawo budowlane lub inne przepisy prawa decyzji (w szczególności pozwoleń), uzgodnień, zgód, zgłoszeń, opinii, itp. dla realizacji przedmiotu umowy; 6) wykonanie i dostarczenie dokumentacji technicznej wymaganiami określonymi przez UDT, przeprowadzenie certyfikacji zgodnie z obowiązującymi normami, oraz dopuszczenia przez UDT dźwigu do użytkowania; 7) współudział wykonawcy przy czynnościach dopuszczenia do użytkowania przez UDT; 8) zapewnienie przeglądów okresowych wymaganych przepisami UDT w okresie gwarancji. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia i Załącznik nr 3 do SWZ - Formularz cenowy. 4. Przedmiot umowy zostanie wykonany z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych rozwiązań, a także prawo do korzystania w tym względzie z opinii ekspertów. W przypadku rozbieżności Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru montowanych materiałów budowlano - montażowych. 5. Wszystkie materiały i robocizna powinny być zgodne z wymaganiami dokumentacji, obowiązujących Norm oraz spełniające wymagania atestów i przepisów, dopuszczających do stosowania w obiektach służby zdrowia. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kartę techniczną materiału bądź urządzenia oraz wszelkie certyfikaty i deklaracje, potwierdzające zgodność z obowiązującą normą czy też aprobatą techniczną. 6. Wszystkie prace muszą być wykonywane w sposób nie naruszający warunków gwarancji producenckiej na wbudowywane materiały i montowane wyposażenie i osprzęt. Z chwilą odbioru przedmiotu zamówienia, potwierdzonego protokołem, o którym mowa w § 9 ust. 6 na Zamawiającego przechodzą wszystkie uprawnienia z tytułu gwarancji producenckiej. W przypadku przedstawienia przez Zamawiającego zastrzeżeń co do wpływu wykonywanych prac na w/w gwarancję, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić pisemne oświadczenie producenta, że sposób wykonania prac nie narusza gwarancji producenta. 7. Wykonawca w okresie gwarancji winien co najmniej raz w roku, przeprowadzić kontrolę w zakresie obsługi rocznej według zapisów w dokumentacji wykonawczej. 8. Roboty budowlane winny być wykonane zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej, przepisami prawa, zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi normami technicznymi i technologicznymi, obowiązującymi standardami zabezpieczenia i bezpieczeństwa, wytycznymi i zalecanymi uzgodnieniami do wykonania w czasie budowy, dokumentacją projektową. 9. Prace winny być wykonywane z uwzględnieniem właściwej organizacji robót na terenie czynnych obiektów szpitalnych, według ustalonego zakresu prac, które będą uzgadniane na bieżąco z użytkownikami pomieszczeń. Dodatkowo Wykonawca zapewnia: połączenie nowej instalacji z instalacjami istniejącymi, wykonanie przegród szczelnych, a także koniecznych osłon i zabezpieczeń. 10. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Wykonawca może zaoferować równoważne produkty, pod warunkiem że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne niż opisane i podane w SWZ. 11. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 12. Zasady realizacji przedmiotowego zamówienia określa ,,Projekt umowy" stanowiący załącznik nr 13 do SWZ

5. Część zamówienia

Część zamówienia: LOT-0001
Tytuł: Wymiana dźwigów windowych w ramach zadania: ,,Poprawa stanu technicznego obiektów użytkowych Szpitala poprzez wymianę dźwigów windowych w budynkach Wojewódzkiego Szpitala w Tarnobrzegu"
Opis: I. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana dźwigów windowych w ramach zadania: ,,Poprawa stanu technicznego obiektów użytkowych Szpitala poprzez wymianę dźwigów windowych w budynkach Wojewódzkiego Szpitala w Tarnobrzegu" II. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Kod CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień: 51500000-7 Usługi instalowania maszyn i urządzeń 42416100-6 Windy 2. Przedmiot zamówieni obejmuje: 1) dostawę dźwigów windowych; 2) montaż dźwigów windowych; 3) demontaż wymienianych dźwigów, kabin i instalacji; 4) utylizację zdemontowanych urządzeń, zgodnie z obowiązującymi przepisami; 5) uzyskania wszelkich koniecznych i wymaganych przez ustawę Prawo budowlane lub inne przepisy prawa decyzji (w szczególności pozwoleń), uzgodnień, zgód, zgłoszeń, opinii, itp. dla realizacji przedmiotu umowy; 6) wykonanie i dostarczenie dokumentacji technicznej wymaganiami określonymi przez UDT, przeprowadzenie certyfikacji zgodnie z obowiązującymi normami, oraz dopuszczenia przez UDT dźwigu do użytkowania; 7) współudział wykonawcy przy czynnościach dopuszczenia do użytkowania przez UDT; 8) zapewnienie przeglądów okresowych wymaganych przepisami UDT w okresie gwarancji. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia i Załącznik nr 3 do SWZ - Formularz cenowy. 4. Przedmiot umowy zostanie wykonany z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych rozwiązań, a także prawo do korzystania w tym względzie z opinii ekspertów. W przypadku rozbieżności Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru montowanych materiałów budowlano - montażowych. 5. Wszystkie materiały i robocizna powinny być zgodne z wymaganiami dokumentacji, obowiązujących Norm oraz spełniające wymagania atestów i przepisów, dopuszczających do stosowania w obiektach służby zdrowia. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kartę techniczną materiału bądź urządzenia oraz wszelkie certyfikaty i deklaracje, potwierdzające zgodność z obowiązującą normą czy też aprobatą techniczną. 6. Wszystkie prace muszą być wykonywane w sposób nie naruszający warunków gwarancji producenckiej na wbudowywane materiały i montowane wyposażenie i osprzęt. Z chwilą odbioru przedmiotu zamówienia, potwierdzonego protokołem, o którym mowa w § 9 ust. 6 na Zamawiającego przechodzą wszystkie uprawnienia z tytułu gwarancji producenckiej. W przypadku przedstawienia przez Zamawiającego zastrzeżeń co do wpływu wykonywanych prac na w/w gwarancję, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić pisemne oświadczenie producenta, że sposób wykonania prac nie narusza gwarancji producenta. 7. Wykonawca w okresie gwarancji winien co najmniej raz w roku, przeprowadzić kontrolę w zakresie obsługi rocznej według zapisów w dokumentacji wykonawczej. 8. Roboty budowlane winny być wykonane zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej, przepisami prawa, zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi normami technicznymi i technologicznymi, obowiązującymi standardami zabezpieczenia i bezpieczeństwa, wytycznymi i zalecanymi uzgodnieniami do wykonania w czasie budowy, dokumentacją projektową. 9. Prace winny być wykonywane z uwzględnieniem właściwej organizacji robót na terenie czynnych obiektów szpitalnych, według ustalonego zakresu prac, które będą uzgadniane na bieżąco z użytkownikami pomieszczeń. Dodatkowo Wykonawca zapewnia: połączenie nowej instalacji z instalacjami istniejącymi, wykonanie przegród szczelnych, a także koniecznych osłon i zabezpieczeń. 10. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Wykonawca może zaoferować równoważne produkty, pod warunkiem że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne niż opisane i podane w SWZ. 11. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 12. Zasady realizacji przedmiotowego zamówienia określa ,,Projekt umowy" stanowiący załącznik nr 13 do SWZ.
Wewnętrzny identyfikator: Wymina dźwigów
Główna klasyfikacja (cpv): 51500000 Usługi instalowania maszyn i urządzeń
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 42416100 Windy

CPV: 51500000, 42416100

Dokument nr: 183868-2024, WSz-II.4.291.16.2024

Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia:
Data otwarcia: 26/04/2024 10:10:00 (UTC+2)
Miejsce: Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu

Specyfikacja:
Dokumenty zamówienia
Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski
Adres dokumentów zamówienia: https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 26/04/2024 10:00:00 (UTC+2)
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dzień

Miejsce i termin realizacji:
Miejsce realizacji
Adres pocztowy: Ul. Szpitalna 1
Miejscowość: Tarnobrzeg
Kod pocztowy: 39-400
Podpodział krajowy (NUTS): Tarnobrzeski (PL824)
Kraj: Polska

Miejsce realizacji
Adres pocztowy: Ul. Szpitalna 1
Miejscowość: Tarnobrzeg
Kod pocztowy: 39-400
Podpodział krajowy (NUTS): Tarnobrzeski (PL824)
Kraj: Polska
Informacje dodatkowe: Dokumenty składane wraz z ofertą: Ofertę należy sporządzić zgodnie z wzorem Formularza ofertowego stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. 1) Oprócz wypełnionego i podpisanego Formularza Oferty - załącznik nr 1 do SWZ, do oferty należy załączyć: 1) Wypełniony i podpisany Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SWZ. 2) Wypełniony i podpisany Formularz cenowy - załącznik nr 3 do SWZ. 3) Wypełniony i podpisany Jednolity dokument - załącznik nr 4 do SWZ. 4) Wypełnione i podpisane Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu w zw. z art. 5k rozporządzenia 833/2014 oraz art. 7 ust. 1 u.p.w.a.u. - załącznik nr 5 do SWZ. 5) Przedmiotowe środki dowodowe, określone w pkt XVI.1 niniejszej części. 6) Potwierdzenie złożenia wadium. 7) Pełnomocnictwo w przypadku gdy osoba lub osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa i/lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Forma pełnomocnictwa została określona w pkt IX.6 niniejszej części. 8) Zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia - załącznik nr 9 do SWZ jeżeli dotyczy. 9) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - załącznik nr 12 do SWZ jeżeli dotyczy. Informacja o przedmiotowych środkach dowodowych. 1. W celu potwierdzenia, że oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) Materiały informacyjne - katalogi, foldery, prospekty producenta lub instrukcje obsługi itp. w języku polskim dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia umożliwiające ich dokładne zidentyfikowanie wraz z parametrami technicznymi potwierdzającymi zgodność z parametrami wyspecyfikowanymi przez Zamawiającego dla wszystkich pozycji określonych w Załączniku nr 2 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia; 2. Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. 3. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych na podstawie art. 107 ust. 4 Ustawy. 4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń zgodnie z art. 223 ust. 1 Ustawy. Wykaz podmiotowych środków dowodowych. 1. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 1) Do oferty każdy Wykonawca dołącza oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia, sporządzonym zgodnie ze wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji (UE) 2016/7 z dnia 5 stycznia 2016 r. ustanawiającym standardowy formularz jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (Dz. Urz. UE L 3z 06.01.2016, str. 16) - zgodnie z Załączniku nr 4 do SWZ oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zw. z art. 5k rozporządzenia 833/2014 - zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ, Zasady składania oświadczenia zostały określone w pkt V i XIV.1 w części B SWZ. 2) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1) stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1) składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 4) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 1) także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby. 5) W przypadku, gdy Wykonawca, zamierza zlecić osobom trzecim podwykonawstwo, składa oświadczenie, o którym mowa w pkt 1), dla każdego podwykonawcy. Zakres wymaganych informacji, zgodnie z zapisami jednolitego formularz - Część II pkt D SWZ. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt. wyżej.

Szacowany okres obowiązywania
Okres obowiązywania: 6 Miesiąc

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach

Kontakt:
Oficjalna nazwa: Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
Numer rejestracyjny: 8671881486
Adres pocztowy: ul. Szpitalna 1
Miejscowość: Tarnobrzeg
Kod pocztowy: 39-400
Podpodział krajowy (NUTS): Tarnobrzeski (PL824)
Kraj: Polska
E-mail: przetargi@szpitaltbg.pl
Telefon: 15 812 32 05
Adres strony internetowej: www.szpitaltbg.pl
Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): www.szpitaltbg.pl
Role tej organizacji:
Nabywca

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.