Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Odtworzenie dachu, elewacji i drogi

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Odtworzenie dachu, elewacji i drogi

Data zamieszczenia: 2024-03-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy w Huszlewie
Huszlew 77
08-206 Huszlew
powiat: łosicki
Tel: 83 358 01 23, tel. 518 675 522
przetarg@huszlew.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Huszlew
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel: 83 358 01 23, t
Termin składania ofert: 2024-05-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Przedmiot zamówienia: ,,Odtworzenie dachu, elewacji i drogi w Dworze w
Huszlewie"
Załączniki:
1. Dokumentacja projektowa - Załącznik nr 1,
2. Wzór umowy -Załącznik nr 2,
3. Formularz ofertowy - Załącznik nr 3,
4. Wzór wykazu osób, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia - Załącznik nr 4,
5. Wzór wykazu robót budowlanych - Załącznik nr 5.
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest ,,Odtworzenie dachu, elewacji i drogi w Dworze w Huszlewie"
2. Zamówienie zostało podzielone dwie części:
a) część 1 - wymiana pokrycia dachowego i remont elewacji- wymiana pokrycia dachowego z gontu osikowego na pokrycie z blachy miedzianej, remont kominów ponad połaciami dachu. W ramach remontu elewacji należy wykonać:
- obicie tynków z zaprawy cementowo wapiennej,
- wykucie z muru uszkodzonych cegieł zabytkowych i wstawienie nowych,
- oczyszczenie nawierzchni ścian
- gruntowanie tynków zewnętrznych gładkich,
- ułożenie tynków renowacyjnych ręcznie,
- rozebranie, renowacja i zamontowanie balustrad.
b) część 2 - wykonanie ciągów pieszo-jezdnych
W ramach drugiej części zamówienia należy wykonać ze żwiru drogę dojazdową od zjazdu drogi publicznej do budynku oraz ciągi pieszo-jezdne w obrębie elewacji frontowej i szczytowej z nawierzchni kamienia polnego zatopionego w betonie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji, zostały określone w przedmiarze i projekcie stanowiących załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia do składania ofert oraz Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszej zaproszenia do składania ofert.
4. Wszystkie użyte znaki towarowe, patenty, nazwy produktów, materiałów, urządzeń, firm należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Wykonawca może zaoferować produkty, materiały, urządzenia równoważne.
5. W takim przypadku obowiązkiem Wykonawcy jest wykazanie, że oferowane przez niego produkty, materiały, urządzenia mają parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne co najmniej takie, jak wyroby wymienione w dokumentacji projektowej. Ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie Wykonawcy.
6. Na wykonany przedmiot zamówienia wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji.
7. Zamawiający udzieli zaliczki na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2

Dokument nr: Nr J.W.1.2024

Otwarcie ofert: 3) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.05.2024 o godz. 10.00

Składanie ofert:
X. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT.
1) Oferty należy składać pod adresem: Huszlew 115 A, 08-206 Huszlew do dnia 06.05.2024 godz. 9. 00
2) Dopuszczalne jest składanie ofert drogą pocztową (firmą kurierską) z zastrzeżeniem, że decyduje data i godz. dostarczenia przesyłki na wskazany powyżej adres Zamawiającego, a nie data stempla pocztowego (nadania).

Miejsce i termin realizacji:
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
1. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia w terminie do dnia 30.05.2025 r.
2. Za dzień zakończenia realizacji przedmiotu umowy uważa się dzień podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego pod warunkiem niestwierdzenia podczas tego odbioru wad istotnych dyskwalifikujących użyteczność przedmiotu umowy.

Wymagania:
I. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA.
1. Postępowanie prowadzone jest w trybie zaproszenia do składania ofert z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2023 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.).
2. W kwestiach nie uregulowanych w niniejszym zaproszeniu do składania ofert mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego.
3. Postępowanie prowadzone jest w ramach.
III. OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA.
Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.
V. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności technicznej lub zawodowej tj.:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną, w obiektach zabytkowych o wartości nie mniejszej niż o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto polegającej na remoncie, budowie lub przebudowie obiektu zabytkowego wpisanego do rejestru zabytków, bądź ewidencji zabytków, oraz udokumentują, iż robota ta została wykonana należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona. Każde podane zamówienie musi dotyczyć jednej umowy - dotyczy części 1 i 2
b) do realizacji zamówienia skierują:
c) - co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - do pełnienia funkcji kierownika budowy. Osoba pełniąca powyższą funkcję powinna posiadać co najmniej 5 letni staż pracy na stanowisku kierownika budowy w tej specjalności, przy zabytkach nieruchomych zgodnie z wymogami art. 37c. ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity Dz. U. z 2021r. poz. 710) oraz Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 sierpnia 2018r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków (tekst jednolity Dz. U. z 2021r. poz. 81) wraz z zobowiązaniem do faktycznego przejęcia tych obowiązków w przypadku wyboru oferty - dotyczy części 1 i 2
2. Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych do poszczególnych funkcji.
3. Ocena spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu zostanie dokonana przez analizę złożonych dokumentów i oświadczeń z formułą ,,spełnia/nie spełnia".
VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
1. Wykonawca zobowiązany jest dla części 1 i 2 do złożenia z ofertą następujących dokumentów:
1) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane.
2) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.
3) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
4) Informacji banku wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.
2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt. 1, pkt. 2, pkt. 4 należy złożyć w formie oryginału.
3. Dokument wymieniony w ust. 1 pkt. 3 można złożyć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
4. Poświadczenia za zgodność z oryginałem w/w dokumentów, dokonuje Wykonawca, podmiot.
5. Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum/spółka cywilna) powinni spełniać następujące wymagania:
1) ponoszą solidarną odpowiedzialność za realizację zamówienia,
2) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego,
3) ustanowienie pełnomocnika dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być stwierdzone pełnomocnictwem załączonym do oferty, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza,
4) Zamawiający będzie zwracał się do wyznaczonego reprezentanta z wszelkimi sprawami związanymi z prowadzonym postępowaniem i realizacją przedmiotu zamówienia,
5) wszelka korespondencja oraz rozliczenia będą dokonywane wyłącznie z pełnomocnikiem,
6) dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt. 1, pkt. 2, pkt. 4 składają wszyscy Wykonawcy wspólnie,
7) dokument, o których mowa w ust. 1 pkt. 3 składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie,
8) w przypadku gdy oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiający przed podpisaniem umowy może żądać przedstawienia umowy regulującej ich współpracę.
VII. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ SPOSOBIE PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI.
1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w języku polskim Wszystkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w językach obcych należy złożyć wraz z tłumaczeniami na język polski.
2. Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, Zamawiający i Wykonawcy przekazują, e-maila. Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna.
3. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje e-mailem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
4. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę, Zamawiający domniemywa, iż pismo wysłane przez Zamawiającego adres e-mailowy podany przez Wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma.
5. Forma pisemna zastrzeżona jest dla złożenia oferty, oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, a także zmiany lub wycofania oferty.
6. Każdy z Wykonawców może zwrócić się do Zamawiającego o udzielenie wyjaśnień dotyczących treści niniejszej zaproszenia do składania ofert. Zamawiający udzieli wyjaśnień dotyczących treści zaproszenia do składania ofert niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, zamieszczając odpowiedź na własnej stronie internetowej.
7. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści zaproszenia do składania ofert.
8. W uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu składania ofert Zamawiający może zmodyfikować treść dokumentów składających się na zaproszenie do składania ofert.
9. Każdą zmianę Zamawiający zamieści na własnej stronie internetowej i od tego dnia staje się wiążąca dla Wykonawców.
VIII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ.
1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składnia ofert.
2. Zamawiający ma prawo do jednokrotnego zwrócenia się do Wykonawcy o przedłużenie terminu związania ofertą o kolejne 30 dni.
3. W przypadku nie wyrażenia przez Wykonawcę zgody na przedłużenie terminu związania ofertą, oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu z prowadzonego postępowania.
IX. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY.
1. Wykonawca składa ofertę na całość lub część zadania, zgodnie z wymaganiami określonymi w zaproszeniu do składania ofert.
2. Oferta musi być przygotowana zgodnie z treścią wzoru Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej zaproszenia do składania ofert.
3. Zamawiający dopuszcza składanie w ofercie załączników opracowanych przez Wykonawcę pod warunkiem, że będą zawierały treści załączników do zaproszenia do składania ofert
opracowanych przez Zamawiającego.
4. W Formularzu ofertowym należy podać ryczałtową cenę brutto za realizację części I lub części II zamówienia.
5. Cena oferty jest ceną ryczałtową i musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie do dwóch miejsc po przecinku.
6. Wykonawca podaje w ofercie jedną cenę i nie może jej zmieniać.
7. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń z Wykonawcą w walutach obcych.
8. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
9. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy w zakresie jego praw majątkowych, bądź przez osobę umocowaną przez osoby uprawnione. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion@e w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
10. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
11. Wszelkie zmiany w treści oferty (poprawki, przekreślenia, itp.) zaleca się, aby były parafowane przez osobę lub osoby podpisujące ofertę - w przeciwnym wypadku powyższe zmiany nie będą uwzględniane.
12. Oferty należy składać w opieczętowanych, zamkniętych kopertach z dopiskiem:
,,OFERTA NA: ,,Odtworzenie dachu, elewacji i drogi w Dworze w Huszlewie" NIE OTWIERAĆ WCZEŚNIEJ NIŻ W DNIU 06.05.2024 R. O GODZ. 10.00
13. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert może wprowadzić zmiany do złożonej oferty. Zmiany należy złożyć według takich samych zasad jak składanie ofert, z dopiskiem ,,ZMIANA OFERTY" na kopercie.
17. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert może wycofać złożoną ofertę.
18. Wycofanie oferty należy złożyć według takich samych zasad jak składanie ofert, z dopiskiem ,,WYCOFANIE OFERTY" na kopercie.
19. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
1. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej informacje dotyczące:
4) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
5) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie,
6) ceny zawartej w ofercie.
XI. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY.
1. Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie ryczałtową cenę brutto za realizację części przedmiotu zamówienia.
2. Cena oferty winna być podana w złotych, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Rozliczenie dokonane zostanie w walucie polskiej.
4. Cena oferty to wartość brutto uwzględniająca wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w szczególności:
1) wszystkie roboty objęte przedmiotem zamówienia,
2) wszelkie koszty związane z organizacją budowy, m.in.: wywóz odpadów budowlanych, gruzu, bieżące sprzątanie oraz końcowe uprzątnięcie terenu robót, ewentualne ogrodzenie terenu robót,
3) koszty prób, badań, pomiarów, rozruchów i uruchomień,
4) w przypadku powierzenia części zamówienia osobom trzecim, także koszt zaangażowania podwykonawców,
5) koszty sporządzenia dokumentacji powykonawczej,
6) wszystkie inne, nie wymienione wyżej ogólne koszty budowy, które mogą wystąpić w związku z wykonywaniem robót budowlanych (prowadzonych zgodnie z warunkami umowy i obowiązującymi przepisami prawa),
7) koszty związane z wykonaniem obowiązków w okresie rękojmi i gwarancji w zakresie określonym umową.
5. Płatność za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi na warunkach określonych we wzorze Umowy, który stanowi załącznik nr 2 do zaproszenia do składania ofert.
XII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KIEROWAŁ SIĘ PRZY WYBORZE OFERTY Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT.
1. Kryteria oceny ofert stanowi: Cześć 1
1) cena oferty brutto -100%= 100 pkt
Ocena punktowa w zakresie kryterium ceny zostanie dokonana zgodnie z formułą:
C min
KI = X 100 %
Cofb
Ki- liczba punktów uzyskanych w zakresie kryterium ceny z dokładnością do dwóch miejsc
po przecinku, C mjn - najniższa cena oferty,
C0ft,-cena oferty badanej. Cześć 2
cena oferty brutto -100%= 100 pkt
Ocena punktowa w zakresie kryterium ceny zostanie dokonana zgodnie z formułą:
K1 = Cmin/ Cofb X 100 %

Ki- liczba punktów uzyskanych w zakresie kryterium ceny z dokładnością do dwóch miejsc
po przecinku, C mjn - najniższa cena oferty,
C 0fb - cena oferty badanej.
6. Oferta, która spełnia wszystkie warunki określone przez Zamawiającego i uzyska największą liczbą punktów, zostanie uznana za ofertę najkorzystniejszą.
7. W czasie badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
8. Zamawiający poprawi w ofercie:
a. oczywiste omyłki pisarskie
b. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
c. inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze zaproszeniem do składania ofert, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty.
9. W prowadzonym postępowaniu Zamawiający dokona oceny ofert i zbada, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
10. Zamawiający nie udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta:
1) Nie spełnia wymagań określonych w zaproszeniu do składania ofert.
2) Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
11. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
13. Po zakończeniu postępowania Zamawiający zamiesić na swojej stronie informacje o wyniku postępowania.
14. INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO.
1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany jest podpisać umowę na warunkach określonych w zaproszeniu do składania ofert oraz złożonej ofercie, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
15. ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY.
1. Szczegółowe zapisy związane ze sposobem realizacji przedmiotu zamówienia i warunkami umowy zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszej zaproszenia do składania ofert.

Kontakt:
7) Osoba do kontaktu Jerzy Ignacy Wierzbicki tel. 518 675 522, adres ul Huszlew 115 A, 08-206 Huszlew e - meil: ignacywierzbicki@wp.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.