Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie robót konserwatorsko-budowlanych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie robót konserwatorsko-budowlanych

Data zamieszczenia: 2024-04-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. Świętych Apostołów Piotra i Pawła w Lembargu
Lembarg 18
87-330 Jabłonowo Pomorskie
powiat: brodnicki
Tel. 564980823
parafia@parafia-lembarg.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Jabłonowo Pomorskie
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 564980823
Termin składania ofert: 2024-05-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Apostołów Piotra i Pawła w Lembargu
zaprasza do złożenia oferty na prace renowacyjne w ramach zadania pn. ,, Remont konserwatorski elewacji gotyckiego Kościoła p.w. św. Apostołów Piotra i Pawła w Lembargu - etap I" dofinansowanej z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków NR RPOZ/2022/4699/Polski Lad.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót konserwatorsko-budowlanych związanych z realizacją zadania pn.,, Remont konserwatorski elewacji gotyckiego Kościoła p.w. św. Apostołów Piotra i Pawła w Lembargu - etap I"
2. Opis inwestycji
Elewacja kościoła jest w bardzo złym stanie technicznym. Najbardziej zniszczone są struktury narażone na bezpośrednie działanie wody opadowej, takie jak sterczyny, powierzchnie spływowe parapetów, daszków i cokołów. W następnej kolejności zniszczeniu ulegają obszary narażone na wtórne działanie wody podciąganej kapilarnie- strefa cokołowa. Stan zachowania tych elementów ma istotne znaczenie dla statyki całego kościoła. Program prac konserwatorskich zakłada utrzymanie aktualnej formy architektonicznej obiektu, wraz z historycznymi nawarstwieniami stylistycznymi. Planuje się usunięcie ze struktury obiektu materiałów współczesnych, szkodliwych dla trwałości substancji zabytkowej lub użytych w nieprawidłowym kontekście- zaprawy cementowe w wątku murarskim, opierzenia blacharskie spływów przypór i sterczyn wieży oraz wtórnie bielone tynki. Priorytetem prac jest zabezpieczenie i powstrzymanie tych procesów przed dalszą destrukcją substancji zabytkowej- ceramiki, historycznych spoin oraz zidentyfikowanych w obszarze portalu kruchty bocznej reliktów czerwonej monochromii. Planuje się zachowanie większości z obecnych większości w strukturze obiektu zapraw. Przeprowadzenie wstępnej dezynfekcji zaatakowanych przez drobnoustroje partii muru. Oczyszczenie powierzchni cegły kamienia metodą hydrodynamiczną. Odsolenie metodą migracji do rozszerzonego środowiska. Demontaż materiałów wtórnie użytych i zniszczonych. Zabiegi utrwalające substancję zabytkową. Prace murarskie i tynkarskie. Prace wykończeniowe i zabezpieczające oraz zagospodarowanie terenu.
3. Przedmiot zamówienia
W ramach zamówienia realizowane będzie zadanie polegające na remoncie konserwatorsko-budowlanym elewacji kościoła parafialnego pw. Świętych Apostołów Piotra i Pawła w Lembargu. Prace swoim zakresem obejmują roboty przy:
- wszystkich elewacjach wieży kościoła;
- elewacji zachodniej korpusu;
- elewacji północnej wraz ze wszystkimi elewacjami kruchty.
Szczegółowy zakres prac obejmuje: prawidłowe oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy, montaż rusztowań umożliwiających swobodny i bezpieczny dostąp do wszystkich miejsc przy których zaplanowano pracę, demontaż blaszanych daszków ze sterczyn wieńczących wieżę oraz blaszanych opierzeń gzymsów, wykonanie przemurowań sterczyn, wykonanie nowych daszków sterczyn z cegły o niskiej nasiąkliwości, usunięcie wtórnych materiałów którymi wykonywano wcześniejsze doraźne naprawy, wykonanie wstępnego oczyszczania powierzchni elewacji z nawarstwień, kurzu i brudu, przeprowadzenie wstępnej dezynfekcji powierzchni murów kościoła, wykonanie wstępnego wzmocnienia oryginalnych partii muru ceglanego i oryginalnych spoin, uzupełnienie brakujących/uszkodzonych licówek cegieł- zastosowane cegły musza mieć parametry fizyko-mechaniczne zbliżone od oryginałów, odtworzenie brakujących spoin- materiał o wyższej porowatości i nasiąkliwości od cegły, odtworzenie brakujących lub uszkodzonych kształtek ceglanych-
spływy daszków sterczyn i gzymsów, przeprowadzenie dezynfekcji elewacji, wykonanie zabiegów odsalających wybrane fragmenty elewacji- strefa cokołu, wykonanie drobnych uzupełnień w cegłach zaprawami mineralnymi, wykonanie scalania kolorystycznego, przeprowadzenie zabiegów hydrofobizacji fragmentów elewacji narażonych na działanie wody opadowej, odtworzenie brakujących powierzchni tynków- ościeża otworów okiennych na wieży .
Celem projektu jest zatrzymanie postępującego niszczenia zabytkowych elewacji kościoła, obserwowanego nawet od wewnątrz w postaci coraz większych zacieków na ścianach i silnych spękań jej murów.
Parafia uzyskała wszelkie niezbędne opinie i analizy eksperckie. Planowane prace, komplementarne wobec dotychczasowych inwestycji remontowych budynku kościoła, prowadzone będą pod nadzorem właściwych służb konserwatorskich, a ich trwałym rezultatem ma być zachowanie architektury zewnętrznej i cennego wnętrza kościoła. Wykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia kierownika budowy oraz osoby nadzorującej prace konserwatorskie z odpowiednimi kwalifikacjami. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia prac zgodnie z pozwoleniem na budowę oraz pozwoleniem na prace budowlano-konserwatorskie przy zabytku wydanego przez właściwego konserwatora zabytków.
W zakresie zadania jest również przygotowanie dokumentacji odbiorowej, celem dokonania odbioru wykonanych prac przed odpowiednimi służbami.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie tablicy informacyjnej z danymi o dofinansowaniu zadania w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków zgodnie z wytycznymi zawartymi w § 12 Załącznika do uchwały nr 232/2022 Rady Ministrów z dnia 23 listopada 2022 r. Wykonanie tablicy po akceptacji projektu przez Zamawiającego.
5. Lokalizacja obiektu: 87-330 Jabłonowo Pomorskie, Lembarg 18, dz. nr 126/3, gmina Jabłonowo Pomorskie, woj. Kujawsko-Pomorskie
6. Szczegółowy wykaz prac przedstawiony jest w załączonym przedmiarze robót oraz dokumentacji technicznej, które stanowią załączniki do zapytania.
7. Wszelkie użyte w opisie przedmiotu zamówienia bezpośrednie wskazania danego producenta lub dostawcy, konkretnej marki oraz nazwy własnej poszczególnych producentów, nazwy określonego wyrobu lub źródła lub znaku towarowego lub patentu, rodzaju lub specyficzne pochodzenie zostały użyte pomocniczo i nie stanowią wskazania obowiązku ich stosowania w ofercie. Zamawiający dopuszcza, w każdym aspekcie zamówienia, zastosowanie rozwiązań równoważnych lub lepszych od wskazanych, pod warunkiem, że ich zastosowanie nie będzie prowadzić do pogorszenia wskazanych parametrów technicznych, funkcjonalnych i jakościowych. Udowodnienie, że oferowane rozwiązanie jest równowartościowe lub lepsze od wymaganego, leży po stronie oferenta.
8. Nieruchomość, której dotyczy zamówienie zlokalizowana jest w m. Lembarg, 87-330 Jabłonowo Pomorskie, Lembarg 18, dz. nr 126/3, gmina Jabłonowo Pomorskie, woj. Kujawsko-Pomorskie . Podmiotom zainteresowanym udziałem w postępowaniu Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca objętego zamówieniem, celem poznania specyfiki zamówienia. W celu przeprowadzenia wizji lokalnej prosimy o kontakt z Zamawiającym.
9. Okres gwarancji- Wykonawca zobowiązuje się do udzjelenia min. 36 miesięcy gwarancji za wady na wykonane prace, objęte niniejszym zamówieniem.

CPV: 45453000-7, 45453100-8

Dokument nr: 1/2024

Składanie ofert:
Ofertę cenową należy złożyć do dnia 06 maja 2024 r do godz. 12:00, w formie papierowej na adres Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. Świętych Apostołów Piotra i Pawła w Lembargu, 87-330 Jabłonowo Pomorskie, Lembarg 18, biuro kancelarii parafialnej.
2. Ofertę należy złożyć w formie papierowej, umieszczając ją w jednej zamkniętej kopercie:
a) osobiście w siedzibie Parafii Rzymskokatolickiej pw. Świętych Apostołów Piotra i Pawła w Lembargu, 87-330 Jabłonowo Pomorskie, Lembarg 18, biuro kancelarii parafialnej.
b) listownie na adres: Parafia Rzymskokatolicka pw. Świętych Apostołów Piotra i Pawła w Lembargu, 87-330 Jabłonowo Pomorskie, Lembarg 18, 87-330 Jabłonowo Pomorskie.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia: 120 dni liczonych od dnia następnego po dacie podpisania umowy; MIEJSCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Lembarg, 87-330 Jabłonowo Pomorskie, Lembarg 18, dz. nr 126/3, gmina Jabłonowo Pomorskie, woj. Kujawsko-Pomorskie

Wymagania:
Upublicznienie zapytania ofertowego poprzez umieszczenie zapytania na stronie internetowej Wnioskodawcy: https://parafia-lembarg.pl/ oraz na stronie BIP Urzędu Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie: https://iablonowo.biuletyn.net/.
TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny, w szczególności z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków o Dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
2. Do niniejszego zaproszenia, do składania ofert nie stosuje się Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1605 z późn. zm.).
3. Dane osobowe przekazane Zamawiającemu wtoku prowadzenia postępowania będą przetwarzane zgodnie z regulacjami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (dalej Rozporządzenie RODO). Szczegółowe informacje w tym zakresie znajdują się w Klauzuli informacyjnej RODO stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
4. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2023 póz. 1610 z późn.zm.).
10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:
a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
b. Posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonania niniejszego zamówienia.
Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, że w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończył co najmniej 2 realizacje konserwatorsko-budowlanych przy elewacjach obiektów sakralnych, które zostały protokolarnie odebrane przez właściwy urząd konserwatorski o wartości nie mniszej niż 800 000,00 zł brutto. Decyduje data dokonania odbioru prac
Wykaz wykonanych robót, zawierający nazwę zadania, adres inwestycji, nazwę i adres Zamawiającego, termin realizacji robót powinien stanowić załącznik do złożonej oferty. Ww. wykaz wykonanych robót powinien zostać sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego. Do wykazu należy dołączyć kopie protokołów odbioru dokonanych przez właściwe terytorialnie urzędy konserwatorskie. Kopie protokołów muszą być opatrzone opisem ,,potwierdzam za zgodność z oryginałem" i potwierdzone własnoręcznym podpisem Oferenta. Każda wymieniona w ,,wykazie wykonanych robót" realizacja musi być potwierdzona odrębnym protokołem.
c. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanych terminach.
d. Zagwarantują, że okres gwarancji za wady dla przedmiotu zamówienia wynosić będzie min. 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego.
Powyższe warunki uznaje się za spełnione, jeśli Oferent złoży oświadczenie w powyższym zakresie.
Warunek wskazany w pkt b uznaje się za spełniony, jeśli Oferent złoży oświadczenie w powyższym zakresie oraz przedłoży, jako załącznik do oferty Wykaz wykonanych prac potwierdzający spełnienie powyższego warunku, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego. Do oferty należy dołączyć czytelne kopie protokołów odbiorów robót wystawione przez właściwy urząd konserwatora zabytków.
KRYTERIA OCENY OFERTY I OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI
1. Wszystkie oferty jakie wpłyną do Zamawiającego w odpowiedzi na zapytanie ofertowe zostaną poddane weryfikacji pod kątem zgodności z przedmiotem zamówienia. Oferta, która nie będzie zgodna z przedmiotem zamówienia lub taka która zostanie przedstawiona w formie uniemożliwiającej weryfikację tych informacji zostanie odrzucona jako niezgodna z przedmiotem zamówienia.
2. Zamawiający dokona oceny punktowej ofert, które:
a) zostały złożone w terminie,
b) są zgodne z przedmiotem zamówienia,
c) spełniają warunki udziału w postępowaniu,
3. Ocena punktowa zostanie dokonana na podstawie oceny kryterium cena -100%, zgodnie z poniższym wyjaśnieniem.
Punktacja oraz waga procentowa kryteriów oceny ofert, ich znaczenie oraz sposób przyznawania punktacji:
1 - cena: 100%
Ocenie podlega cena brutto danej oferty. Maksymalna punktacja dla danej oferty z najniższą ceną brutto to 100 pkt. Kolejne oferty oceniane są proporcjonalnie do podanej ceny brutto zgodnie ze wzorem: (cena brutto najniższa / cena brutto danej oferty) * 100 pkt.
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty zgodnie z przedstawionymi kryteriami wg wzoru:
W = C (cena)
gdzie:
W - Wybrana oferta C - najkorzystniejsza cena
4. Oferta z największą ilością punktów zostanie wyłoniona jako najbardziej korzystna.
5. W przypadku, kiedy oferenci otrzymają identyczną liczbę punktów tj. podali taką samą najniższą cenę, Zamawiający zwróci się do tych podmiotów z prośbą o przedłożenie ponownie ofert zawierających cenę we wskazanym przez Zamawiającego terminie, po czym Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ponownie złożonych ofert.
6. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie upubliczniona na stronie internetowej Wnioskodawcy: https://parafia-lembarg.pl/ oraz na stronie Urzędu Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie: https://iablonowo.biuletyn.net/.
7. W przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy budżet inwestycji zaplanowany na realizację roboty budowlanej, Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia całego postępowania objętego niniejszym zapytaniem ofertowym lub prawo do negocjowania ceny z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę. W przypadku podjęcia negocjacji, gdy negocjacje nie przyniosą efektu, Zamawiający unieważni wybór wyłonionego Wykonawcy i będzie rozpatrywał oferty kolejnych Wykonawców znajdujących się na liście rankingowej.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w ramach zapytania ofertowego bez podania przyczyny - na każdym jego etapie - bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.
1. Za termin złożenia oferty przyjmuje się termin dostarczenia oferty do Zamawiającego (nie decyduje data nadania przesyłki).
2. Na kopercie należy umieścić: nazwę i adres Zamawiającego,
nazwę i adres Wykonawcy wraz z numerem telefonu,
nazwę zadania: ,, Remont konserwatorski elewacji gotyckiego Kościoła p.w. św. Apostołów Piotra i Pawła w Lembargu - etap I"
3. W oryginale należy złożyć:
a) formularz ofertowy - załącznik nr 1;
b) klauzula informacyjna z art. 13 RODO- załącznik nr 3;
c) kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót;
d) wykaz wykonanych robót- załącznik nr 4
4. W oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem należy złożyć: a) protokoły odbiorów prac;
5. Oferta złożona po terminie składania ofert zostanie przez Zamawiającego odrzucona.
6. Oferta powinna być złożona w języku polskim i w formie pisemnej.
7. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
8. Zmawiający nie zwraca przesłanych ofert.
ZAKRES WYKLUCZENIA
Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Wykonawcy powiązani osobowo i kapitałowo z Zamawiającym, tym samym do udziału w postępowaniu Zamawiający dopuści podmioty, które złożą następujące oświadczenie w tym zakresie:
Wykonawca oświadcza, że nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
DODATKOWE WARUNKI
1. Termin związania ofertą: 30 dni kalendarzowych.
2. Oferta oraz składane łącznie z nią dokumenty muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta, a podpisy muszą umożliwić identyfikację tożsamości osób je składających tj. podpis powinien być złożony wraz z imienną pieczątką lub podpis powinien być czytelny z podaniem imienia i nazwiska przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEIDG). Jeżeli osoba/osoby podpisująca/e ofertę nie wynika z KRS lub z ewidencji działalności gospodarczej (CEIDG), to należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo dla tej osoby. Pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienia tej osoby do składania oświadczeń woli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, np. do podpisania oferty.
3. Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia treści niniejszego zapytania ofertowego. W tej sytuacji potencjalni Wykonawcy, którzy złożyli już
ofertę zostaną poinformowani o dokonanej zmianie treści zapytania ofertowego i o ewentualnym nowym terminie składania ofert.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu składania ofert w ramach zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
5. Zamawiający może żądać od Oferentów w toku badania i oceny ofert wyjaśnień, dodatkowych dokumentów i informacji dotyczących treści złożonych ofert, bądź uzupełnienia braków w złożonej ofercie wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin. W przypadku nieuzupełnienia oferty lub niezłożenia pełnych wyjaśnień, Zamawiający uprawniony będzie do odrzucenia oferty.
6. W przypadku wystąpienia podejrzenia lub/i przesłanek, które mogą wskazywać, że złożone oświadczenia lub dokumenty w ofercie są nieprawdziwe, Zamawiający może żądać od Oferenta stosownych wyjaśnień na każdym etapie oceny oferty, również po wyborze wykonawcy oraz po podpisaniu umowy. W przypadku niezłożenia w wyznaczonym terminie pełnych wyjaśnień oraz braku udowodnienia, że informacje w złożonej ofercie są zgodne z prawdą, Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty, a także do rozwiązania umowy na etapie jej realizacji.
7. Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty, jeśli oferta jest niekompletna, nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, nie spełnia wymogów formalnych, jest niezgodna z zapytaniem.
8. Z tytułu odrzucenia oferty, oferentowi nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.
9. Podana cena w ofercie stanowi cenę ryczałtową i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Podana cena ofertowa będzie niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy.
10. Podana cena w ofercie jest ceną brutto i musi być podana w polskich złotych (PLN) liczbowo oraz słownie.
11. Oferowaną cenę ryczałtową brutto wpisaną do formularza oferty należy wyliczyć w szczególności w oparciu o aktualne, powszechnie stosowane katalogi, cenniki, taryfikatory bądź inne wskaźniki kosztów, dane przedstawione w Ogłoszeniu, w tym wynikające z istotnych postanowień umowy, opis przedmiotu zamówienia, jego zakres, ewentualną wizję lokalną, koszty wykonania w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych, koszty ubezpieczenia OC, koszty związane z obowiązującymi przy wykonaniu zamówienia przepisami prawa w tym koszty należnego podatku od towarów i usług VAT, jak również koszty wynikające z wszelkich upustów i rabatów.
12. Wykonawca określając wynagrodzenie zobowiązany jest do bardzo starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, warunkami wykonania i wszystkimi czynnikami mogącymi mieć wpływ na cenę zamówienia.
13. Terminem rozpoczęcia realizacji zamówienia jest data podpisania umowy z Wykonawcą, a terminem zakończenia data bezusterkowego protokołu odbioru końcowego zamówienia podpisana przez Zamawiającego.
14. Ewentualne roboty zamienne, które wystąpią podczas procesu realizacji zamówienia muszą zostać wykonane w ramach zaoferowanej ceny ryczałtowej oraz wymagają zgody Zamawiającego.
15. Ewentualne roboty, które nie zostały ujęte w opisie przedmiotu zamówienia związanym z niniejszym zapytaniem ofertowym, a są naturalną konsekwencją procesu budowlanego i w naturalny sposób z niego wynikają, uznaje się, że wykonawca robót dysponując opisem przedmiotu zamówienia powinien przewidzieć je jako konieczne do wykonania mimo, że opis przedmiotu zamówienia literalnie ich nie wymienia. De facto roboty te są ściśle związane z przedmiotem zamówienia. Wynika to z zawodowego charakteru wykonywanych przez wykonawcę robót budowlanych czynności i przypisanego do nich określonego poziomu wiedzy i doświadczenia zawodowego. Tego typu roboty muszą zostać zrealizowane w ramach zaoferowanej ceny ryczałtowej.
16. Za roboty dodatkowe nie można uznać robót, które wynikają z wykonania większych ilości robót, gdyż w istocie to roboty, które stanowią przedmiot zamówienia. W interesie Wykonawcy leży własna ocena robót budowlanych przewidzianych do wykonania oraz uwzględnienie wszelkich innych okoliczności które mogą mieć wpływ na cenę. Takie roboty Wykonawca ma obowiązek wykonać w ramach oferowanej ceny ryczałtowej.
17. Wszelkie ewentualne kosztorysy wykonywane w trakcie prowadzonych robót w przypadku wystąpienia ewentualnych robót zamiennych lub dodatkowych, których nie da się oszacować na etapie przygotowania oferty leżą po stronie Wykonawcy.
ZAPŁATA WYNAGRODZENIA
1. Płatność wynagrodzenia nastąpi przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
2. Zamawiający dopuszcza wypłatę wynagrodzenia dla poszczególnych rozliczeń w następujących wysokościach:
a) pierwsza faktura częściowa w wysokości różnicy między ceną ofertową brutto a wysokością przyznanego dofinansowania, jednak nie mniejsza niż 2 % wartości wynagrodzenia brutto,
b) faktura końcowa w wysokości pozostałej do zapłaty kwoty wynagrodzenia brutto - płatność dofinansowania inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
3. Podstawą wypłaty wynagrodzenia o jakim mowa w punkcie VII.1 i VII. 2 będzie przedłożenie zamawiającemu przez wykonawcę dowodów zapłaty wymaganego wynagrodzenia podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom.
LISTA DOKUMENTÓW/OŚWIADCZEŃ WYMAGANYCH OD WYKONAWCY
1. Oferta zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik 1 do zapytania ofertowego.
2. Wykaz wykonanych prac zgodnie z załącznikiem nr 4 do zapytania ofertowego;

Kontakt:
OSOBA DO KONTAKTU W SPRAWIE OGŁOSZENIA
Ks. Waldemar Milewski - Proboszcz Parafii Tel. 564980823
Email: parafia@parafia-lembarg.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.