Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6037z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa fabrycznie nowej spycharki gąsienicowej z opcją zagęszczarki do skarp węglowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa fabrycznie nowej spycharki gąsienicowej z opcją zagęszczarki do skarp węglowych

Data zamieszczenia: 2024-04-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: ,,Betrans" sp. z o.o
Kalisko 13
97-400 Bełchatów
powiat: bełchatowski
+48 44 737 72 00
oferty.piaski@betrans.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Bełchatów
Wadium: 55 000,00 PLN
Nr telefonu: +48 44 737 72 00
Termin składania ofert: 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SWZ)
dotycząca Postępowania zakupowego
,,DOSTAWA fabrycznie nowej spycharki gąsienicowej
z opcją zagęszczarki do skarp węglowych"
POSTĘPOWANIE ZAKUPOWE ZOSTAŁO ZORGANIZOWANE
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO ZAKOŃCZONEGO
AUKCJĄ ELEKTRONICZNĄ LUB/I NEGOCJACJAMI HANDLOWYMI
Opis przedmiotu Zakupu:
Przedmiotem Zakupu jest dostawa fabrycznie nowej spycharki gąsienicowej (,,Zakup podstawowy"),
wyprodukowanej w 2024 roku, o parametrach określonych w Załączniku nr 1 do IPU (Załącznik nr 3 do SWZ).
Zamawiający ma prawo zwiększyć przedmiot Zakupu o dostawę fabrycznie nowej zagęszczarki do skarp
węglowych z usługą jej montażu do spycharki gąsienicowej (,,Prawo Opcji"). Zamawiający wymaga zintegrowania
zagęszczarki z układem hydraulicznym i układem sterowania spycharki. Parametry techniczne zagęszczarki
określone zostały w Załączniku nr 1 do IPU (Załącznik nr 3 do SWZ).
Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcy lub 6000 mth na przedmiot Zakupu w wersji podstawowej
jak i w Prawie Opcji, w zależności od tego, która okoliczność wystąpi jako pierwsza.
5.
Warunki realizacji Zakupu:
Zamawiający wymaga, aby Zakup był realizowany na warunkach określonych w Załączniku nr 3 do SWZ - Istotne
Postanowienia Umowy.

Dokument nr: BTC/LZ/0800/2024

Składanie ofert:
Ofertę
w
postaci
zaszyfrowanego
pliku
o
rozszerzeniu
7.zip,
należy
przesłać
na
adres:
oferty.piaski@betrans.pl w terminie do dnia 17.04.2024r. do godz. 12:00 w temacie wiadomości wpisując
nazwę i nr Postępowania zakupowego: BTC/LZ/0800/2024 pn.: ,,DOSTAWA fabrycznie nowej spycharki
gąsienicowej
z opcją zagęszczarki do skarp węglowych".

Miejsce i termin realizacji:
6.1.Termin realizacji Zakupu: do 6 miesięcy od dnia zawarcia Umowy, lecz nie później niż do 02.12.2024r.
6.2.Miejsce realizacji Zakupu (dostawy): ,,Betrans" sp. z o.o., teren Elektrowni Opole, Ul. Elektrowniana, Opole

Wymagania:
Prawo zamówień publicznych.
1. Informacje ogólne
Przedmiotowe postępowanie o udzielenie Zakupu prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego
zakończonego aukcją elektroniczną lub/i negocjacjami handlowymi z zachowaniem zasad określonych
w niniejszym dokumencie, zaś w zakresie w nim nieuregulowanym stosuje się zapisy zamieszczone w PROC
77513/G Procedura - Zakupy w
,,Betrans" sp. z o.o. oraz w Dobrych Praktykach Zakupowych oraz z
uwzględnieniem Kodeksu Postępowania dla Partnerów Biznesowych Spółek GK PGE, dostępnych na stronie:
http://betrans.pl/przetargi jak również postanowienia Kodeksu Cywilnego.
Postępowanie nie jest objęte przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wykonawca przystępując do udziału w Postępowaniu zakupowym składa Oświadczenie zgodne z Załącznikiem nr
2 do SWZ, że zapoznał się z zasadami określonymi w ww. dokumentach. Wykonawca zapewnia, że w swojej
działalności będzie przestrzegać wszystkich obowiązujących przepisów prawa oraz postanowień ww.
dokumentów, ponadto dołoży należytej staranności, aby jego pracownicy, współpracownicy, podwykonawcy lub
osoby przy pomocy których będzie świadczyć usługi/dostawy przestrzegali postanowień ww. dokumentów.
W związku z wejściem w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (dalej ,,RODO") informujemy, że komunikat dot. przetwarzania danych osobowych, dostępny jest na stronie
internetowej http://betrans.pl/przetargi. Wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z treścią tego komunikatu.
Informacje wstępne:
3.1.
Użyte w Specyfikacji terminy mają następujące znaczenie:
a) ,,Postępowanie zakupowe" proces mający na celu wyłonienie Wykonawcy dla realizacji dostaw, usług lub
robót budowlanych.
b) ,,Specyfikacja/SWZ" niniejsza Specyfikacja Warunków Zamówienia.
c) ,,Wykonawca" osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości
prawnej, która oferuje na rynku przedmiot Zakupu lub ubiega się o udzielenie Zakupu, złożyła Wniosek
o dopuszczenie do udziału w Postępowaniu zakupowym/Ofertę wstępną/Ofertę lub zawarła Umowę.
d) ,,Zakup" dostawa, usługa lub robota budowlana będąca przedmiotem Postępowania zakupowego, którego
celem jest wybór Wykonawcy.
3.2.Załączniki dołączone do Specyfikacji stanowią jej integralną część.
3.3.Wszelkie informacje przedstawione w SWZ mogą być wykorzystane wyłącznie w celu przygotowania Oferty.
3.4.Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w SWZ i przygotować Ofertę
zgodnie z wymaganiami w niej określonymi.
3.5.
Komisja przetargowa nie posiada upoważnienia do dokonywania wiążących dla Zamawiającego ustaleń -
upoważniona jest wyłącznie do przeprowadzenia Postępowania zakupowego, dlatego też poczynione przez
nią uzgodnienia nie stanowią umowy przedwstępnej.
3.6.
Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem Oferty, niezależnie od
wyniku Postępowania zakupowego. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione
przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem Oferty i nie przewiduje zwrotu kosztów udziału
w Postępowaniu zakupowym. Wykonawcy zobowiązują się nie wnosić jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu
względem Zamawiającego.
4.
3.7.Zamawiający wybierze Ofertę Wykonawcy, która okaże się najkorzystniejsza.
3.8.Prawa autorskie do niniejszego opracowania przysługują Zamawiającemu.
7.Oferty częściowe: Zamawiający nie dopuszcza składania Ofert częściowych.
8.Oferty wariantowe: Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania Ofert wariantowych.
9.Oferty równoważne: Zamawiający nie dopuszcza składania Ofert równoważnych.
10. Opis warunków udziału w Postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych
warunków.
10.1.
O udzielenie Zakupu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na
podstawie przesłanek zawartych w pkt. 11 Specyfikacji oraz spełniają następujące warunki udziału
w postępowaniu:
10.1.1.posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeżeli
odrębne przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tzn. jest autoryzowanym
przedstawicielem /partnerem oferowanej spycharki oraz posiada autoryzowane stacje obsługi na terenie
RP.
10.2.
Ocena spełnienia warunków udziału w Postępowaniu zakupowym nastąpi na podstawie przedstawionych
przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa pkt. 12 SWZ metodą spełnia/nie spełnia.
10.3.
Zamawiający dopuszcza do udziału w Postępowaniu zakupowym Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie Zakupu (Konsorcjum).
10.3.1. Wykonawcy występujący jako Konsorcjum zobowiązani są ustanowić Lidera Konsorcjum do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie Zakupu oraz zawarcia Umowy w sprawie Zakupu.
Ustanowienie Lidera winno zostać potwierdzone pisemnym pełnomocnictwem określającym zakres
umocowania.
10.3.2. Oferta Konsorcjum musi być podpisana w taki sposób, by prawnie obowiązywała wszystkich Wykonawców
występujących wspólnie.
10.3.3. Oferta winna obejmować dane i dokumenty dotyczące każdego z Wykonawców wchodzących w skład
Konsorcjum, przewidziane w punktach 12.3, 12.4 i 12.5 poniżej.
10.3.4. Jeżeli Oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie Zakupu zostanie wybrana, Wykonawca
będzie zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem Umowy o udzielenie Zakupu, Umowę
Konsorcjum. W przypadku nieprzedłożenia Umowy Konsorcjum Zamawiający uzna, iż Wykonawca uchyla
się od zawarcia Umowy z Zamawiającym.
10.3.5. Każdy z Wykonawców wchodzący w skład Konsorcjum musi odrębnie udokumentować, że nie podlega
wykluczeniu na podstawie określonych w punkcie 11 przesłanek (każdy Wykonawca zobowiązany jest
złożyć Oświadczenia wymienione w puntach 12.2 i 12.4). Łączny potencjał ekonomiczny i techniczny oraz
doświadczenie Wykonawców musi spełniać wymagania Zamawiającego.
10.3.6. Wszelką korespondencję oraz rozliczenia Zamawiający prowadzić będzie wyłącznie z Liderem
Konsorcjum.
10.3.7. W przypadku składania Oferty przez Konsorcjum, w dokumentach wskazujących na Wykonawcę,
w miejscu nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące wszystkich członków Konsorcjum.
10.3.8. W przypadku składania Oferty przez Konsorcjum, kopie dokumentów dotyczących Wykonawcy są
poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, którego dokumenty dotyczą.
10.3.9. Członkowie Konsorcjum ponoszą solidarną odpowiedzialność względem Zamawiającego za wykonanie
Umowy.
10.3.10.W przypadku składania oferty przez Konsorcjum Zamawiający wymaga wniesienia jednego wadium
zgodnie z pkt. 15.
10.4.
Zamawiający dopuszcza udzielenia zlecenia wykonywania usług lub ich części podwykonawcom w zakresie
wskazanym przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
11. Wykluczenie z Postępowania zakupowego.
11.1.
W Postępowaniu zakupowym Zamawiający wyklucza (obligatoryjnie) Wykonawcę:
11.1.1. wymienionego w wykazach określonych w Rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006r.
dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji
wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) (dalej: Rozporządzenie 765/2006)
i Rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających
w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub
im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) (dalej: Rozporządzenie 269/2014)
albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835) (dalej: Ustawa przeciwdziałania wspierania agresji),
11.1.2. którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu
pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 593 ze zm.) jest osoba wymieniona
w wykazach określonych w Rozporządzeniu 765/2006 i Rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę
lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1
pkt 3 Ustawy przeciwdziałaniu wspieraniu agresji,
11.1.3. którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r.
o rachunkowości (tj.: Dz. U. z 2021 r. poz. 217 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych
w Rozporządzeniu 765/2006 i Rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy przeciwdziałaniu
wspieraniu agresji.
11.1.4. z udziałem:
a.obywateli rosyjskich lub osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów z siedzibą w Rosji;
b.osób prawnych, podmiotów lub organów, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad
50 % należą do podmiotu, o którym mowa w lit. a) niniejszego punktu; lub
c.
osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów działających w imieniu lub pod kierunkiem
podmiotu, którym mowa w lit. a) lub b) niniejszego punktu, w tym podwykonawców, dostawców lub
podmiotów, na których zdolnościach dany Wykonawca polega w celu wykazania spełniania warunków
udziału w Postępowaniu zakupowym, w rozumieniu dyrektyw w sprawie zamówień publicznych (Dyrektywa
Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/25/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie udzielania zamówień
przez podmioty działające w sektorach gospodarki wodnej, energetyki, transportu i usług pocztowych,
uchylająca dyrektywę 2004/17/WE) w przypadku gdy przypada na nich ponad 10 % wartości Zamówienia.
Zamawiający może zdecydować o wykluczeniu z Postępowania zakupowego Wykonawcy jeżeli:
11.1.5.Wykonawca nie spełnia lub nie wykazał spełnienia warunków udziału w Postępowaniu zakupowym,
11.1.6.Wykonawcę będącego osobą fizyczną a w przypadku pozostałych Wykonawców - urzędującego członka
jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo
komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano
za przestępstwo:
11.1.6.1.udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa
lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego,
11.1.6.2.handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego,
11.1.6.3.o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego lub w art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25
czerwca 2010 r. o sporcie,
11.1.6.4.finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu
karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia
pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego,
11.1.6.5.o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające na celu
popełnienie tego przestępstwa,
11.1.6.6.pracy małoletnich cudzoziemców, o których mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012r.
o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769),
11.1.6.7.przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296-307 Kodeksu karnego, przestępstwo
oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności
dokumentów, o których mowa w art. 270-277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe,
- lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego.
11.1.7.Wobec Wykonawcy orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne,
11.1.8.Zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że Wykonawca zawarł z innymi
Wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej
samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów,
złożyli odrębne Wnioski o dopuszczenie do udziału w Postępowaniu zakupowym/Oferty wstępne/Oferty, chyba
że wykażą, że przygotowali Wnioski o dopuszczenie do udziału w Postępowaniu zakupowym/Oferty
wstępne/Oferty niezależnie od siebie,
11.1.9.Wykonawca bezprawnie wpływał lub próbował wpływać na czynności Zamawiającego lub próbował pozyskać
lub pozyskał informacje poufne, mogące dać mu przewagę w Postępowaniu zakupowym,
11.1.10.Wykonawca nie daje rękojmi należytego wykonania Zakupu z uwagi na prowadzone przeciwko niemu lub
członkom organów spółki Wykonawcy postępowanie o popełnienie przestępstwa w związku z prowadzoną
działalnością gospodarczą,
11.1.11.w stosunku do Wykonawcy otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator
lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on
w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia
tej procedury,
11.1.12. Wykonawca nie wykonał lub nienależycie wykonał zobowiązanie wynikające z innej Umowy zakupowej
zawartej ze Spółką GK PGE lub innymi podmiotami.
11.2.
Zamawiający może zdecydować o wykluczeniu z Postępowania zakupowego Wykonawcy, który:
11.2.1.doradzał lub w inny sposób był zaangażowany w przygotowanie Postępowania zakupowego i doszło
w związku z tym do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego Wykonawcy
lub podmiotu, który należy z Wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego
2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być
wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie Wykonawcy z udziału w Postępowaniu zakupowym,
11.2.2.nie wykonał Umowy zawartej przez Zamawiającego lub inne Spółki GK PGE lub wykonał ją nienależycie,
albo odmówił zawarcia Umowy po przeprowadzonym Postępowaniu zakupowym,
11.2.3.w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd, co mogło mieć
istotny wpływ na decyzje podejmowane przez Zamawiającego w Postępowaniu zakupowym,
11.2.4.w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził Zamawiającego w błąd przy
przedstawianiu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w Postępowaniu zakupowym
lub kryteria selekcji, co mogło mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez Zamawiającego
w Postępowaniu zakupowym, lub który zataił te informacje,
11.2.5.zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że
wykonawca przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu lub Ofert dokonał
płatności należnych podatków, opłat lub składek co będzie w stanie wykazać Zamawiającemu.
11.3.
Wykluczenie Wykonawcy następuje w przypadkach, o których mowa:
a. w pkt 11.1.6.1 -11.1.6.7, przez okres 5 lat od dnia uprawomocnienia się wyroku potwierdzającego zaistnienie
jednej z podstaw wykluczenia, chyba że w tym wyroku został określony inny okres wykluczenia,
b. w pkt 11.1.7, na okres, na jaki został prawomocnie orzeczony zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne,
c. w pkt 11.1.8, 11.1.9, 11.1.11, 11.2.2 przez okres 3 lat od zaistnienia zdarzenia będącego podstawą wykluczenia,
d. w pkt 11.2.3 przez okres roku od zaistnienia zdarzenia będącego podstawą wykluczenia,
e. w pkt 11.2.4 przez okres 2 lat od zaistnienia zdarzenia będącego podstawą wykluczenia.
12. Wymagane dokumenty, jakie muszą być dostarczone w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału
w Postępowaniu zakupowym.
12.1.Wypełniony Formularz ofertowy Wykonawcy - Załącznik nr 1 do SWZ.
12.2.Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej lub dokument potwierdzający wniesienie wadium
w formie niepieniężnej.
Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formie niepieniężnej, podpisane odręcznie, muszą być
dostarczone Zamawiającemu w oryginale, przed upływem terminu składania Ofert, zgodnie z punktem 15.5.
Dokument/plik potwierdzający wniesienie wadium w formie niepieniężnej, podpisany przy użyciu
kwalifikowanego podpisu elektronicznego należy dostarczyć wraz z pozostałymi dokumentami Oferty.
12.3.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnieniu warunków udziału w Postępowaniu
zakupowym - Załącznik nr 2 do SWZ.
12.4.Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia
zdrowotne i społeczne - Załącznik nr 2a do SWZ.
12.5.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Ofert.
12.6.Potwierdzenie wykonania w ostatnich 3 latach, chyba, że okres prowadzenia działalności jest krótszy, co
najmniej jednej dostawy spycharki o wartości 1 400 000,00 PLN netto . - Załącznik nr 4 do SWZ.
12.7.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w Postępowaniu zakupowym, składa oświadczenie, że:
a) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
ani nie wszczęto postępowania restrukturyzacyjnego,
b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o udzielenie Zakupu,
c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo,
że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
d) informację o strukturze własności Wykonawcy identyfikującą beneficjentów rzeczywistych czyli dokument
analogiczny do CRBR; w przypadku braku rejestru beneficjentów rzeczywistych Wykonawca zobowiązany jest
złożyć dokument identyfikujący takiego beneficjenta pochodzący z systemu prawnego państwa udziałowca
Wykonawcy.
13. Informacja o sposobie porozumiewania się Organizatora postępowania z Wykonawcami oraz
przekazywanie zaświadczeń, wyjaśnień, oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych
do porozumiewania się z Wykonawcami.
13.1.
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający zobowiązuje się
niezwłocznie udzielić wyjaśnień, chyba, że prośba o wyjaśnienie SWZ wpłynęła do Zamawiającego na mniej
niż 3 dni robocze przed terminem składania Ofert.
13.2.
Wszelkie pytania i wątpliwości dotyczące specyfikacji należy kierować pisemnie na adres Zamawiającego
pocztą lub e-mailem na adres wskazany w punkcie 2.4 SWZ.
13.3.
W przypadku wniesienia zapytania dotyczącego treści SWZ, Zamawiający prześle treść pytań wraz
z wyjaśnieniami wszystkim Wykonawcom, którym przekazał informację o wszczęciu Postępowania
zakupowego bez ujawniania źródła zapytania oraz zamieści wyjaśnienia na stronie Zamawiającego.
13.4.
Wszelkie wymagania, wyjaśnienia i informacje będą przekazywane Wykonawcom na równych zasadach.
13.5.
Zamawiający może w każdym czasie przed upływem terminu składania Ofert zmienić treść SWZ. Dokonaną
w ten sposób zmianę SWZ Zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazał
informację o wszczęciu Postępowania zakupowego, a także zamieszcza ją na stronie internetowej.
13.6.
Jeżeli Zamawiający dokona wyjaśnień bądź modyfikacji treści specyfikacji, wyjaśnienia i modyfikacje będą
dla Wykonawców wiążące. SWZ należy odczytywać wraz z możliwymi wyjaśnieniami, modyfikacjami
i zmianami wnoszonymi przez Zamawiającego.
13.7.
Zamawiający nie odpowiada za wyjaśnienia udzielane Wykonawcom przez inne osoby niż uprawniona do
kontaktowania się z Wykonawcami.
13.8.
Do porozumiewania się z Wykonawcami uprawniona jest: barbara.rochowska-wlazniak@betrans.pl
14. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania Umowy.
Zamawiający odstępuje od żądania zabezpieczenia należytego wykonania Umowy.
15. Wymagania dotyczące wadium.
15.1.
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie 55 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy
złotych).
15.2.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, tj.: pieniądzu, gwarancji bankowej, gwarancji
ubezpieczeniowej. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków
pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w pkt. 15.3. przed upływem terminu składania Ofert.
15.3.Wadium wniesione w formie pieniężnej przechowywane jest na rachunku bankowym. Wpłaty pieniężne należy
dokonywać na rachunek: PKO BP 14 1020 1026 0000 1102 0229 8172 z adnotacją: ,,Wadium do Postępowania
zakupowego nr BTC/LZ/0800/2024 pn.: ,,Dostawa fabrycznie nowej spycharki gąsienicowej z opcją
zagęszczarki do skarp węglowych".
W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej
z treści tych dokumentów musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta (banku,
ubezpieczyciela) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie
Zamawiającego stwierdzające, że występuje jedna lub więcej okoliczności wskazanych w pkt. 15.8. SWZ bez
konieczności potwierdzania tych okoliczności.
15.5.Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formie niepieniężnej, podpisane odręcznie, muszą być
dostarczone Zamawiającemu w oryginale, przed upływem terminu składania Ofert. Dokumenty należy
umieścić w nieprzezroczystej kopercie, opieczętowanej i opisanej nazwą i adresem Wykonawcy,
zaadresowanej na: ,,Betrans" sp. z o.o., Piaski 4, 97-410 Kleszczów, Dział Zaopatrzenia, oznaczonej: ,,Wadium
w Postępowaniu zakupowym nr BTC/LZ/0800/2024 pn.: ,,Dostawa fabrycznie nowej spycharki gąsienicowej
z opcją zagęszczarki do skarp węglowych"
15.6.
Zamawiający zwraca wadium Wykonawcom niezwłocznie po unieważnieniu Postępowania zakupowego albo
wyborze Oferty, z wyjątkiem wadium Wykonawcy, którego Oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
Wadium Wykonawcy, którego Oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca
niezwłocznie po zawarciu Umowy zakupowej.
15.7.
Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy w sytuacji, gdy Wykonawca wycofał Ofertę przed upływem terminu
składania Ofert lub nie złożył Oferty natomiast wniósł wadium, Wykonawca został wykluczony, bądź Oferta
Wykonawcy została odrzucona, bądź Oferta została złożona po terminie.
15.8.
Zamawiający może zatrzymać wadium w sytuacji, gdy Wykonawca uchyla się od zawarcia Umowy zakupowej,
uchyla się od potwierdzenia Oferty złożonej w aukcji elektronicznej, uchyla się od potwierdzenia
wynegocjowanych warunków podczas negocjacji handlowych.
15.9.
Wadium wniesione w formie pieniężnej zwracane jest Wykonawcy w wysokości w jakiej zostało wniesione,
bez odsetek.
16. Termin związania Ofertą.
16.1.Wykonawca będzie związany Ofertą przez okres 90 dni od upływu terminu składania ofert.
16.2.Przed upływem terminu związania Ofertą, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody
na przedłużenie terminu związania Ofertą.
16.3.
Wykonawca może przedłużyć termin związania Ofertą z własnej inicjatywy.
17. Opis sposobu przygotowania ofert i forma oferty.
Hasło do pliku z Ofertą Wykonawca udostępni Zamawiającemu do 2 godzin od terminu składania Ofert,
wskazanym w pkt. 17.1. powyżej, przesyłając je na adres e-mail: oferty.piaski@betrans.pl. Szczegółowa
instrukcja przesyłania plików zabezpieczonych hasłem dostępna jest na stronie www.betrans.pl w zakładce
Przetargi /Przydatne dokumenty:
https://betrans.pl/upload/userfiles/files/pdf/instrukcja_przesylania_plikow_zabezpieczonych_haslem.pdf.
UWAGA - za termin złożenia Oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu Oferty na serwer, a nie datę
i godzinę jej wysłania przez Wykonawcę.
17.3.
Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Wykonawca może złożyć jedną Ofertę podając cenę ofertową
w polskich złotych (PLN) cyfrowo na Formularzu ofertowym Wykonawcy - Załącznik nr 1 do SWZ. W cenie
powinny być uwzględnione wszelkiego rodzaju opłaty oraz podatki.
17.4.
Wykonawca zobowiązany jest podać cenę Oferty PLN netto oraz ceny jednostkowe odpowiednio:
17.4.1. cenę PLN netto za dostawę spycharki gąsienicowej,
17.4.2.cenę PLN netto za dostawę i montaż zagęszczarki do skarp węglowych.
17.5.
Po złożeniu Oferty ewentualna zmiana przepisów lub aktów prawnych nie daje Wykonawcy podstawy do
zmiany ceny przez cały okres obowiązywania Umowy.
17.6.
Oferta sporządzona przez Wykonawcę musi być podpisana przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji
Wykonawcy zgodnie z zasadami reprezentacji danego Wykonawcy, potwierdzonymi dokumentem wydanym
przez właściwy organ rejestrowy, bądź przez stosownie umocowanych pełnomocników. Dokument
pełnomocnictwa winien być dołączony do Oferty. Zamawiający dopuszcza podpisanie Oferty przy użyciu
kwalifikowanego podpisu elektronicznego w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(EU) nr 910/2014 z 23.07.2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do
transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylającego dyrektywę 1999/93/, zwanego dalej
,,podpisem elektronicznym" lub podpisu własnoręcznego. W przypadku Oferty podpisanej podpisem
własnoręcznym złożeniu podlega kopia cyfrowa podpisanej Oferty (skan). Wykonawca zobowiązany jest
dołączyć do Oferty dokumenty, o których mowa w pkt. 12. SWZ.
17.7.
Dokumenty składa się w formie elektronicznej lub w formie skanu dokumentu oryginalnego, podpisanego
podpisem osobistym. Zaleca się, aby każda strona Oferty złożonej w formie skanu dokumentu oryginalnego
była zaparafowana przez osobę podpisującą Ofertę oraz ponumerowana kolejnymi numerami.
17.8.
Wykonawcy mają prawo zastrzec informacje, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11
ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli, nie później niż wraz z
przekazaniem danej informacji Zamawiającemu, zastrzegli, że przekazywane informacje nie mogą być
udostępniane
innym
podmiotom
oraz
wykazali,

zastrzeżone
informacje
stanowią
tajemnicę
przedsiębiorstwa.
17.9.
Wykonawca może przed upływem terminu składania Ofert wycofać złożoną Ofertę składając odpowiednie
oświadczenie w postaci elektronicznej, z dopiskiem w temacie wiadomości WYCOFANIE OFERTY do
Postępowania zakupowego nr BTC/LZ/0800/2024
17.10. Przed upływem terminu składania Ofert Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej Oferty. Zmiany
winny być przesłane Zamawiającemu zgodnie z zapisami pkt. 17.1. przed upływem terminu składania Ofert,
z dopiskiem w temacie wiadomości ZMIANA OFERTY.
18. Opis sposobu obliczania ceny oferty.
18.1.
Cena Oferty obejmować będzie wszystkie koszty Wykonawcy niezbędne do wykonania przedmiotu Zakupu.
W cenie powinny być uwzględnione wszelkiego rodzaju opłaty i podatki.
18.2.
Zamawiający nie dopuszcza rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą w walutach obcych.
Rozliczenia prowadzone będą w walucie polskiej - polskich złotych (PLN).
19. Zasady badania Ofert, którymi będzie się kierował Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej Oferty.
19.1.Przy wyborze najkorzystniejszej Oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium: cena Oferty PLN netto,
będąca sumą cen jednostkowych dla zakupu podstawowego (dostawa spycharki) oraz zakupu z opcją
(dostawa spycharki z zagęszczarką do skarp węglowych); waga tego kryterium 100%.
19.2.
Zamawiający po dokonaniu oceny ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przewiduje przeprowadzenie
aukcji elektronicznej lub/i negocjacji handlowych zapraszając do udziału w negocjacjach wszystkich
Wykonawców, którzy złożyli oferty nie podlegające odrzuceniu. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie
negocjacji handlowych jako dogrywki, zapraszając do udziału w negocjacjach Wykonawcę, który złożył
najkorzystniejszą ofertę w aukcji. Parametrem licytowanym/przedmiotem negocjacji handlowych będzie cena
Oferty PLN netto.
Zamawiający przewiduje przeprowadzenie negocjacji handlowych za pośrednictwem elektronicznych
19.3.
środków przekazu lub telefonicznie.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od przeprowadzenia aukcji elektronicznej lub/i
19.6
negocjacji handlowych bez podania przyczyn.
Oferta Wykonawcy przestaje wiązać w zakresie w jakim złożył on korzystniejszą Ofertę w toku aukcji
19.7
elektronicznej. Bieg terminu związania Oferta nie ulega zmianie.
W toku badania i oceny Ofert Zamawiający zbada czy Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z Postępowania
19.8
zakupowego. Podstawy wykluczenia określone zostały w pkt. 11. SWZ.
W toku badania i oceny Ofert Zamawiający zbada czy Oferty nie podlegają odrzuceniu. Zamawiający odrzuca
19.9
Ofertę, jeżeli:
a) Oferta wstępna/Oferta została złożona po terminie składania Ofert wstępnych/Ofert,
b) Oferta wstępna/Oferta została złożona przez Wykonawcę podlegającego wykluczeniu z postępowania lub
niespełniającego warunków udziału w postępowaniu,
c) Oferta wstępna/Oferta nie odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w dokumentach
Postępowania zakupowego,
d) Oferta Wykonawcy zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu Zakupu,
e) Oferta wstępna/Oferta Wykonawcy jest nieważna na gruncie obowiązujących przepisów prawa,
f)
Wykonawca na wezwanie Zamawiającego nie poprawił omyłek w Ofercie wstępnej/Ofercie lub nie wyraził
zgody na ich poprawienie przez Zamawiającego,
g) Wykonawca nie uzupełnił lub nie złożył wyjaśnień dotyczących jego Oferty wstępnej/ Oferty na wezwanie
Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że Zamawiający ma prawo do wezwania Wykonawcy do złożenia
wyjaśnień lub dokonania uzupełnień więcej niż jeden raz,
h) Oferta wstępna/Oferta została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy
z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
i)
Wykonawca nie wyraził zgody na przedłużenie terminu związania Ofertą wstępną/Ofertą lub Wykonawca
nie wyraził zgody na wybór jego Oferty po upływie terminu związania Ofertą wstępną/Ofertą,
j)
Wykonawca nie wniósł wadium lub nie przedłużył okresu ważności wadium, lub wniósł wadium
w sposób nieprawidłowy,
k) Oferta została złożona bez odbycia wizji lokalnej lub bez sprawdzenia dokumentów niezbędnych do
realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego, w przypadku gdy Zamawiający tego
wymagał w dokumentach Zakupu,
l)
Oferta wstępna/Oferta została sporządzona lub przekazana w sposób niezgodny z wymaganiami
technicznymi lub organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania Ofert wskazanymi w SWZ.
19.10 W toku badania i oceny Ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści
złożonych Ofert oraz złożonych oświadczeń lub dokumentów.
Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli pełnomocnictw, oświadczeń
lub dokumentów wskazanych w treści SWZ lub złożyli dokumenty, pełnomocnictwa i oświadczenia zawierające
błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
19.11 Jeżeli nie można dokonać wyboru Najkorzystniejszej Oferty ze względu na to, że zostały złożone Oferty
o takiej samej cenie, a jedynym kryterium jest cena - Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te
Oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie Ofert dodatkowych. Wykonawcy, składający Oferty dodatkowe,
nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w pierwotnie złożonych Ofertach.
19.12 Jeżeli w Postępowaniu nie można dokonać wyboru Najkorzystniejszej Oferty, gdyż dwie lub więcej Ofert
przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów, Komisja przetargowa rekomenduje wybór Oferty z niższą
ceną.
19.13 Jeżeli Wykonawca, którego Oferta została wybrana jako Najkorzystniejsza Oferta uchyla się od zawarcia
Umowy lub nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy zakupowej, Zamawiający
może wybrać Najkorzystniejszą Ofertę spośród pozostałych Ofert, chyba że zachodzą przesłanki do
unieważnienia Postępowania zakupowego.
19.14 Zamawiający wybierze najkorzystniejszą Ofertę na podstawie kryterium oceny Ofert określonego w pkt. 19.1.
SWZ oraz po przeprowadzonej aukcji elektronicznej lub/i negocjacjach handlowych.
20. Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji Wykonawców w tym wymagania techniczne oraz pozostałe
informacje dotyczące kryteriów oceny Ofert w zastosowaniu aukcji elektronicznej.
20.1 Zamawiający po dokonaniu oceny Ofert w celu wyboru Najkorzystniejszej Oferty przewiduje
przeprowadzenie aukcji elektronicznej, jeżeli zostaną złożone co najmniej 2 Oferty niepodlegające
odrzuceniu.
20.2 Sposób
logowania,
prowadzenia
aukcji
elektronicznej
oraz
wymagania
techniczne
urządzeń
informatycznych zostały opisane w podręczniku ,,Wykonawca - Instrukcja użytkowników końcowych".
20.3 Przed przystąpieniem do aukcji Wykonawca zobowiązany jest dokładnie zapoznać się z treścią podręcznika
,,Wykonawca - Instrukcja użytkowników końcowych".
20.4 Po
zalogowaniu
do
Systemu
zakupowego
GK
PGE
za
pośrednictwem
strony
internetowej
https://oneplace.marketplanet.pl, Wykonawca uzyskuje dostęp do aplikacji umożliwiającej składanie Ofert.
W czasie trwania aukcji Wykonawca składa Oferty w postaci elektronicznej. W przypadku postępowań
publicznych postąpienie pod rygorem nieważności składa się za pomocą bezpiecznego podpisu
elektronicznego
weryfikowanego
za
pomocą
kwalifikowanego
certyfikatu,
ważnego
na
czas
przeprowadzenia aukcji.
20.5 Wykonawca powinien wziąć udział w aukcji próbnej celem poprawnej weryfikacji zgodności parametrów
technicznych i funkcjonalnych sprzętu, za pośrednictwem którego będzie brał udział w aukcji, z wymogami
platformy.
20.6 Zamawiający zaprosi drogą elektroniczną do udziału w aukcji elektronicznej wszystkich Wykonawców, którzy
złożyli Oferty niepodlegające odrzuceniu. W zaproszeniu do udziału w aukcji elektronicznej Zamawiający
poinformuje Wykonawców o:
20.6.1pozycji złożonych przez nich Ofert i otrzymanej punktacji,
20.6.2stronie internetowej, na której odbędzie się aukcja,
20.6.3minimalnych wartości postąpień składanych w toku aukcji elektronicznej,
20.6.4terminie otwarcia aukcji elektronicznej,
20.6.5terminie i warunkach zamknięcia aukcji elektronicznej,
20.6.6sposobie oceny Ofert w toku aukcji elektronicznej.
Zamawiający informuje, iż parametrem licytowanym w aukcji elektronicznej będzie łączna cena netto lub
łączna cena brutto lub cena jednostkowa netto lub inna wskazana w SWZ.
20.8
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków aukcji elektronicznej. O zmianie zostaną
niezwłocznie poinformowani wszyscy Wykonawcy zaproszeni do udziału w aukcji.
20.9
Oferty składne przez Wykonawców podlegają automatycznej klasyfikacji na podstawie kryteriów oceny
Ofert. Aukcja elektroniczna będzie odbywać się wg zniżkowej aukcji angielskiej co oznacza, że każda
następna Oferta zostanie przyjęta tylko wówczas, gdy będzie ona korzystniejsza od aktualnie najlepszej
Oferty lub zniżkowej aukcji dynamicznej co oznacza że każda następna Oferta zostanie przyjęta tylko
wówczas, gdy będzie ona korzystniejsza od własnej Oferty. Wykonawca nie będzie miał możliwości
podwyższenia uprzednio zaproponowanej przez siebie ceny ofertowej.
20.10
W trakcie aukcji elektronicznej system na bieżąco udostępnia wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji
złożonych przez nich Ofert i otrzymanej punktacji oraz punktacji Najkorzystniejszej Oferty. Do momentu
zamknięcia aukcji elektronicznej system nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców.
20.11
Oferta Wykonawcy przestaje wiązać w zakresie w jakim złożył on korzystniejszą Ofertę w toku aukcji
elektronicznej. Bieg terminu związania Oferta nie ulega zmianie.
20.12
Od momentu otwarcia do momentu zamknięcia aukcji elektronicznej wszystkie wnioski, oświadczenia
i informacje Zamawiający i Wykonawca będą sobie przekazywać drogą elektroniczną.
20.13
Dodatkowe informacje dla Wykonawców dotyczące aukcji elektronicznej:
20.13.1 aukcja jest jednoetapowa. Podstawowy czas trwania aukcji elektronicznej wynosić będzie nie mniej
niż 20 minut,
20.13.2 zamknięcie aukcji elektronicznej nastąpi wraz z upływem podstawowego czasu trwania aukcji
elektronicznej - pod warunkiem, że w ciągu ostatnich 5 minut trwania aukcji nie nastąpi nowe
postąpienie,
20.13.3 jeżeli w ciągu ostatnich 5 minut czasu trwania aukcji elektronicznej zostanie złożona nowa Oferta
(zgłoszone nowe postąpienie) aukcja zostanie automatycznie przedłużona - o 5 minut plus liczba
sekund dopełniająca rozpoczętą minutę od chwili złożenia nowej Oferty, o ile nie nastąpi nowe
postąpienie,
20.13.4 cena ofertowa powinna obejmować wszystkie koszty i wydatki niezbędne do należytego wykonania
przedmiotu zamówienia, zgodnie z warunkami określonymi w SWZ.
20.14
Krok postąpienia zostanie wskazany w Zaproszeniu do udziału w aukcji elektronicznej, jako pochodna od
najkorzystniejszej ceny jednostkowej lub łącznej netto lub brutto, przy czym minimalna wartość kroku
postąpienia nie może być mniejsza niż 0,2%, maksymalna zaś nie wyższa jak 2%. Za najkorzystniejszą
zostanie uznana Oferta, zgodnie z przyjętym kryterium określonym w pkt. 19.1. SWZ.
20.15
W przypadku, gdy awaria Systemu zakupowego GK PGE spowoduje przerwanie aukcji elektronicznej,
Zamawiający wyznacza termin kontynuowania aukcji elektronicznej na następny dzień roboczy, po usunięciu
awarii z uwzględnieniem stanu Ofert po ostatnim zatwierdzonym postąpieniu. Niezwłocznie po usunięciu
awarii Zamawiający informuje o terminie wznowienia aukcji wszystkich Wykonawców zaproszonych do
udziału w aukcji na adres e-mail podany w formularzu Oferty. Minimalny czas wznowienia wynosić będzie 5
minut z dopełnieniem do pełnych minut.
20.16
Złożenie Najkorzystniejszej Oferty w trakcie trwania aukcji elektronicznej nie jest równoznaczne z wyborem
Oferty.
20.17
Po zamknięciu aukcji Zamawiający wybiera Ofertę najkorzystniejszą w oparciu o kryteria oceny Ofert
określone w ogłoszeniu o Zakupie, z uwzględnieniem wyników aukcji elektronicznej.
20.18
Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić wylicytowane warunki (Ofertę
złożoną w aukcji elektronicznej) za pomocą elektronicznych środków komunikacji w dniu przeprowadzenia
aukcji elektronicznej. W przypadku odmowy lub uchylania się przez Wykonawcę od potwierdzenia Oferty
złożonej w toku aukcji elektronicznej Zamawiający może zdecydować, o wykluczeniu Wykonawcy z udziału
w Postępowaniach prowadzonych w GK PGE począwszy od dnia zaistnienia tych okoliczności.
20.19
Zamawiający uprawniony jest do unieważnienia aukcji elektronicznej w każdym czasie bez podawania
przyczyn. Wykonawcy nie przysługuje dochodzenie odszkodowania z tego tytułu.
21. Informacje o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze Oferty w celu realizacji Zakupu.
21.1.
Wykonawca po przeprowadzeniu aukcji/negocjacji handlowych, potwierdzi wynegocjowane warunki za
pomocą elektronicznych środków komunikacji w terminie wyznaczonym przez Organizatora aukcji/Komisję
przetargową.
21.2.
W razie uchylania się od podpisania Umowy, warunki Umowy ustala się w oparciu o SWZ oraz Istotne
Postanowienia Umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).
22. Informacje dodatkowe dla Wykonawcy.
22.1.
Wszelkie informacje uzyskane przez Strony w związku z udzielaniem Zakupu mają charakter poufny
i mogą być zarówno w trakcie, jak i po wykonaniu Zakupu, udostępniane osobom trzecim przez
Wykonawcę jedynie za zgodą Zamawiającego.
22.2.
Dokumenty dostarczone w Ofercie nie podlegają zwrotowi. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne
związane z przygotowaniem i złożeniem Ofert, niezależnie od wyniku Postępowania zakupowego.
Wykonawcy zobowiązują się nie wnosić jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego.
22.3.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia Postępowania zakupowego lub odstąpienia od
niego w każdym czasie w części lub w całości bez podania przyczyny.
22.4.
Warunkiem zakończenia Postępowania zakupowego i zawarcia Umowy jest uzyskanie wymaganej zgody
organów Spółki Zamawiającego.
22.5.
Wynagrodzenie może być, a w przypadku transakcji dotyczących nabycia towarów lub usług z załącznika
nr 15 do ustawy o podatku od towarów i usług będzie, zapłacone z zastosowaniem mechanizmu
podzielonej płatności, o której mowa w art. 108a ustawy o podatku od towarów i usług.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.