Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5839z ostatnich 7 dni
21540z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Roboty budowlane polegające na rozbiórce uszkodzonej nawierzchni z kostki betonowej i...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Roboty budowlane polegające na rozbiórce uszkodzonej nawierzchni z kostki betonowej i ponownej jej ułożeniu z kostki betonowej

Data zamieszczenia: 2024-04-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa Związkowiec
UL. KIEPURY 53
58-506 JELENIA GÓRA
powiat: Jelenia Góra
TEL./FAX 075-75-42-623, (75) 75-42-353
Województwo: dolnośląskie
Miasto: JELENIA GÓRA
Wadium: 1.035,00 zł
Nr telefonu: TEL./FAX 075-75-42-6
Termin składania ofert: 2024-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
III. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA SĄ:
Roboty budowlane polegające na rozbiórce uszkodzonej nawierzchni z kostki betonowej i ponownej jej ułożeniu z kostki betonowej ,,POLBRUK" na ciągu pieszo - jezdnym wraz z całkowitą wymianą krawężników wzdłuż budynku Kiepury 59.
IV. WYMAGANIA OGÓLNE DOTYCZĄCE TECHNICZNEGO WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
1. Zakres robót obejmuje:
1.1. Roboty rozbiórkowe polegające na:
- ręczne rozebranie nawierzchni z kostki betonowej na ciągu pieszo-jezdnym (do 435,00 m2),
- ręczne rozebranie nawierzchni z kostki betonowej na chodnikach (do 80.00 m2),
- rozbiórka krawężników betonowych o wymiarach 12x30x100 (do 775.00 m),
- rozbiórka krawężników betonowych o wymiarach 6x30x100 (do 45,00 m).
1.2. Wykonanie podbudowy na ciągu pieszo - jezdnym, chodnikach: uzupełnienie warstwy podbudowy z kruszyw łamanych (0/31,50 mm) o średniej grubości do 5 cm na powierzchni do 515,00 m2.
1.3. Wykonanie nawierzchni na:
a) ciągu pieszo - jezdnym:
- ułożenie krawężników betonowych wystających o wymiarach 12x30x100 cm z wykonaniem ław betonowych (do 730.00 m),
- ułożenie kostki betonowej ,,POLBRUK" grubości 8 cm koloru szarego na podsypce z miału kamiennego o grubości 3 cm oraz spoinowanie białym piaskiem na powierzchni do 435,00 m2,
b) chodnikach:
- ułożenie krawężników betonowych wystających o wymiarach 6*30x100 cm z wykonaniem ław betonowych (do 90.00 m),
ułożenie kostki betonowej ,,POLBRUK" grubości 6 cm koloru szarego na podsypce z miału kamiennego o grubości 3 cm oraz spoinowanie białym piaskiem na powierzchni do 80.00 m2.
1.4. Roboty porządkowe:
a) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki,
b) prac porządkowych po zakończeniu robót budowlanych.
2. Przed przystąpieniem do przygotowania oferty należy wykonać pomiary w naturze powierzchni chodnika ciągu - pieszo jezdnego i chodników w celu sporządzenia kosztorysu.
3. Do oferty należy załączyć sporządzone metodą szczegółową kosztorysy ofertowe na wymianę kostki przy budynku Kiepury 59.
4. Całość robót wykonywać pod nadzorem osób posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane, realizację robót prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami techniczno - budowlanymi a także z zasadami wiedzy technicznej.
5. Użyte materiały i wyroby budowlane muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie.
6. Poszczególne etapy robót zgłaszać do odbioru przed zakryciem.
5. Okres udzielonej gwarancji na:
- wykonane roboty budowlane 60 miesięcy,
- dla wbudowanych materiałów 60 miesięcy.

Otwarcie ofert: 1. Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.04.2024r. o godz. 13:00 w siedzibie
Zamawiającego przy Ul. Kiepury 53 w Jeleniej Górze.

Składanie ofert:
Oferty należy składać do dnia 30.04.2024r. do godz. 12:00 w sekretariacie Zamawiającego przy Ul. Kiepury 53 w Jeleniej Górze w zaklejonych kopertach z nazwą zadania:
,,Rozbiórka uszkodzonej nawierzchni z kostki betonowej i ponow ne jej wykonanie z kostki betonowej ,,POLBRUK" na ciągu pieszo-jezdnym i chodnikach przy budynku
nr 59 przy Ul. Kiepury"

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin wykonania zamówienia:
- zakończenie wszystkich robót budowlanych do 31.10.2024r.

Wymagania:
VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1. Wymagania podstawowe:
1.1. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
1.2. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta (Oferentów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu(ów) określającego(ych) status prawny Oferenta(ów) lub pełnomocnictwa (pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania Oferenta(ów) upoważnionych jest łącznie kilka osób. dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby.
1.3. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Oferenta, to do

oferty należy dołączyć pełnomocnictwo wystawione przez osoby do tego upoważnione.
1.4. Wzory dokumentów dołączonych SWZ mogą zostać wypełnione przez Oferenta i dołączone do oferty bądź też przygotowane przez Oferenta w formie zgodnej z SWZ.
1.5. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. W przypadku unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. Oferentom, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu, nie przysługuje roszczenie o zwrot uzasadnionych kosztów uczestnictwa w postępowaniu, w szczególności kosztów' przygotowania oferty.
2. Forma oferty:
2.1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej.
2.2. Całość oferty powinna być złożona w formie uniemożliwiającej jej przypadkowe zdekompletowanie.
2.3. Wszystkie zapisane strony oferty powinny być ponumerowane. Strony te powinny być parafowane przez osobę (lub osoby jeżeli do reprezentowania Oferenta upoważnione są dwie lub więcej osób) podpisującą (podpisujące) ofertę zgodnie z treścią dokumentu określającego status prawny Oferenta lub treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa. Strony zawierające informacje niewymagane przez Zamawiającego (np.: prospekty reklamowe o firmie, jej działalności, itp.) nie muszą być numerowane i parafowane.
2.4. Wszelkie miejsca w ofercie, w których Oferent naniósł poprawki lub zmiany do wpisywanej przez siebie treści (czyli wyłącznie w miejscach, w których jest to dopuszczone przez Zamawiającego) muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisującą (podpisujące) ofertę.
2.5. Dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawiane w formie oryginałów lub poświadczonych przez Oferenta za zgodność z oryginałem kopii. Oświadczenia sporządzane na podstawie wzorów stanowiących załączniki SWZ powinny być złożone w formie oryginału. Zgodność z oryginałem wszystkich zapisanych stron kopii dokumentów wchodzących w skład oferty musi być potwierdzona przez osobę (lub osoby jeżeli do reprezentowania Oferenta upoważnione są dwie lub więcej osób) podpisującą (podpisujące) ofertę zgodnie z treścią dokumentu określającego status prawny Oferenta lub treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa.
3. Kompletna oferta powinna zawierać:
3.1. Formularz Oferty, z nazwą i adresem Oferenta sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
3.2. Sporządzony metodą szczegółową kosztorys ofertowy wymiany kostki.
3.3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
3.4. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
3.5. Aktualny wyciąg z CEIDG o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub KRS potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przetargiem, wystawiony nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania oferty.
3.6. Aktualną polisę ubezpieczeniową OC Oferenta związaną z prowadzoną działalnością gospodarczą objętą przetargiem o wartości nie mniejszej niż
200.000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia, obejmującą OC deliktową i kontraktową oraz kserokopię ogólnych warunków ubezpieczenia.
3.7. Oświadczenie o nie zaleganiu z opłatami na rzecz ZUS i Urzędu Skarbowego.
3.8. Dokument potwierdzający wniesienie wadium, który należy dołączyć do oferty.
3.9. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie 5 lat przed upływem terminu składania oferty, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
3.10. Referencje potwierdzające wykonanie robót o zakresie porównywalnym ze składaną ofertą.
3.11. Stosowne Pełnomocnictwo@ w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Oferenta.
3.12. Informacja o zatrudnieniu i kwalifikacjach pracowników oraz kopie uprawnień.
3.13. Dokumenty dopuszczające wbudowane materiały do obrotu i stosowania w budownictwie.
2. Oferentom nie przysługuje prawo do odwołań.
3. Zamawiający podpisze umowę z oferentem, którego oferta uznana zostanie za
najkorzystniejszą z punktu widzenia kryterium oceny ofert.
4. W przypadku, gdy oferta nie spełni warunków, o których mowa w rozdziale nr VI
zamawiający odrzuci ofertę.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Termin związania ofertą wynosi 35 dni licząc od upływu terminu składania ofert.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie rozpatrywania ofert bez podania przyczyny.
VIII. KRYTERIA OCENY OFERT:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny ustalonej na podstawie formularza ofertowego Oferenta.
IX. WADIUM:
1. Zamawiający ustala wadium w wysokości 1.035,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzydzieści pięć złotych i zero groszy), którą to kwotę Oferent jest obowiązany do wpłacenia na rachunek bieżący Zamawiającego w PKO BP nr 28 1020 2124 0000 8402 0006 8502. W godzinie otwarcia ofert wadium musi się znaleźć na koncie Zamawiającego.
2. Kwota wpłaconego wadium nie podlegają oprocentowaniu.
3. Wadium wpłacone przez wygrywającego przetarg, ulega zatrzymaniu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
4. Zwrot wadium następuje gdy:
- upłynął termin związania ofertą.
- Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia oraz kiedy zakończył postępowanie - dotyczy oferentów, których oferta nie została wybrana lub którzy zostali wykluczeni bądź oferta ich została odrzucona,
- oferent wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
5. Wadium przepada na rzecz Zamawiającego w przypadku gdy:
- oferent, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie,
- zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy oferenta, którego oferta została wybrana, gdyż oferent przedstawił w ofercie nieprawdziwe dane.
X. INFORMACJE OGÓLNE DOTYCZĄCE UMOWY:
1. Umowa zostaje zawarta w formie pisemnej na czas określony do 31.10.2024r. i mają do niej zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
2. Termin rozpoczęcia robót ustala się na dzień podpisania umowy.
3. Termin zakończenia robót zgodnie z ofertą lecz nie później niż do dnia 31.10.2024r.
4. Wartośó przedmiotu umowy zostanie ustalona ryczałtowo na podstawie ceny z formularza ofertowego Wykonawcy.
5. Płatność faktury - w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury wraz z kompletem dokumentów potwierdzających dokonanie bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy.
6. Podstawą wystawienia faktury będzie podpisany przez strony protokół bezusterkowego odbioru robót wraz z dostarczonym kompletem dokumentów potwierdzających jakość wbudowanych materiałów.
7. Wadium wpłacone na przetarg nieograniczony zostaje zatrzymane jako kwota zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy.
8. Kwota zabezpieczenia należytego wykonania umowy zostanie zwrócona Wykonawcy następująco:
- 50 % kwoty zostanie zwrócona w terminie 14 dni po odbiorze przedmiotu umowy,
- 50 % kwoty zostanie zwrócona w terminie do 14 dni po upływie okresu gwarancji na podstawie protokołu bezusterkowego przeglądu gwarancyjnego.
Kwota zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy nie podlega oprocentowaniu.
9. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:
9.1. w przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność Wykonawca w wysokości 30 % wynagrodzenia umownego netto za przedmiot umowy,
9.2. za każdy dzień zwłoki w oddaniu określonego w umowie przedmiotu odbioru z winy Wykonawcy w wysokości 1 % wynagrodzenia umownego netto.
9.3. za każdy dzień zwłoki w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze lub w okresie gwarancji w wysokości 1 % wynagrodzenia umownego netto, liczony od dnia wyznaczonego na usunięcie wad.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odszkodowania uzupełniającego przewyższającego wysokość kar umownych do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody (art. 484 KC).
11. Zamawiający może odstąpić od umowy, jeżeli:
11.1. zostanie wszczęte postępowanie egzekucyjne lub zabezpieczające przeciwko Wykonawcy,
11.2. Wykonawca przerwał realizację przedmiotu umowy na okres powyżej 7 dni i nie kontynuuje robót pomimo dodatkowego wezwania przez Zamawiającego,
11.3. Wykonawca wykonuje roboty będące przedmiotem umowy niezgodnie z umową.
12. Pozostałe warunki i postanowienia umowy sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.

Kontakt:
7. Informacji na temat przedmiotu zamówienia i jego realizacji udzielają pracownicy Administracji Domów Mieszkalnych Zamawiającego przy ul. Kiepury 51 w Jeleniej Górze, tel. (75) 75-42-623 lub (75) 75-42-353.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.