dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Lubin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont budynku |
Data zamieszczenia: | 2024-04-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Izba Administracji Skarbowej w Warszawie Felińskiego 2b 01-513 Warszawa powiat: Warszawa przetargi.ias.warszawa@mf.gov.pl https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl/pn/ias-warszawa/demand/notice/public/126582/details |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont budynku Urzędu Skarbowego oraz budynku magazynowego przy Ul. 1 Maja 49a w Żyrardowie Krótki opis przedmiotu zamówienia Część 1 przedmiotu zamówienia - ,,Remont dachu na budynku Urzędu Skarbowego oraz budynku magazynowego przy Ul. 1 Maja 49 a w Żyrardowie", który w szczególności obejmuje: 1) remont pokrycia dachowego budynku gospodarczego/magazynowego; 2) wykonanie remontu dachu budynku Urzędu Skarbowego, który jest objęty ochroną konserwatorską (wpis do rejestru zabytków pod nr 1258/404), polegającego na wymianie obróbek blacharskich na dachu mansardowym, w tym również pasów podrynnowych i nadrynnowych oraz wyłazu na dach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac, opis i warunki jego realizacji określony jest w: 2.1. Opisie przedmiotu zamówienia obejmującym 2 części przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ, na który składa się dokumentacja projektowa w tym program prac konserwatorskich dla zabytkowego budynku wraz z decyzją - pozwoleniem na budowę oraz warunkami określonymi przez Miejskiego Konserwatora Zabytków w Żyrardowie. (Ważne! Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić w dokumentacji projektowej oraz w programie prac konserwatorskich dla zabytkowego budynku Etap I tj. roboty, które dotyczą wyłącznie remontu dachów na obu budynkach oraz remontu bądź wymiany drzwi wejściowych budynku US w Żyrardowie). 2.2. Projektowanych postanowieniach umowy - wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ. Część 2 przedmiotu zamówienia - ,,Remont lub wymiana drzwi wejściowych budynku Urzędu Skarbowego przy Ul. 1 Maja 49a w Żyrardowie", który w szczególności obejmuje następujące prace: 1)należy przeprowadzić dokładną inwentaryzację stolarki drzwiowej, rysunkową i fotograficzną, ze zwróceniem szczególnej uwagi na konstrukcję drzwi, profilowania, podziały, okucia; 2)należy wykonać badania strategraficzne stolarki drzwiowej zewnętrznej w celu ustalenia jej pierwotnej kolorystyki, 3)zdemontować wtórną kartę w poziomie naświetla drzwi, 4)zdemontować okucia, 5)odtłuścić powierzchnię skrzydeł i ościeżnic, 6)delikatnie zmatowić powierzchnię w celu poprawienia przyczepności nowych warstw wykończeniowych, 7)skleić pęknięte płyciny, 8)ubytki drewna uzupełnić, większe za pomocą fleków (należy dobrać odpowiedni rodzaj drewna - zgodny z istniejącym), mniejsze za pomocą kitów, 9)zagruntować powierzchnię skrzydeł i ościeżnic, 10)dwukrotnie malować na komisyjnie wybrany kolor, 11)okucia nadające się do powtórnego wykorzystania oczyścić z warstw farby, wyregulować i zamontować. W przypadku braku możliwości powtórnego montażu należy wykonać nowe okucia na wzór istniejących, 12)należy wymienić klamkę na pasującą do charakteru drzwi (wzór klamki zaczerpnąć przez analo-gię z drzwi innych ,,willi dyrektorskich"). Wzór klamki należy przedstawić do akceptacji przed-stawicielowi służb konserwatorskich. 13)W przypadku stwierdzenia braku możliwości przeprowadzenia konserwacji drzwi zewnętrz-nych (z powodów technicznych lub innych), należy rozważyć ich wymianę na nowe, wykonane dokładnie na wzór istniejących, z zachowaniem rodzaju drewna, konstrukcji drzwi, profilowania, podziałów, okuć. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac, opis i warunki jego realizacji określony jest w: 2.1. Opisie przedmiotu zamówienia obejmującym 2 części przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ, na który składa się dokumentacja projektowa w tym program prac konserwatorskich dla zabytkowego budynku wraz z decyzją - pozwoleniem na budowę oraz warunkami określonymi przez Miejskiego Konserwatora Zabytków w Żyrardowie. (Ważne! Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić w dokumentacji projektowej oraz w programie prac konserwatorskich dla zabytkowego budynku Etap I tj. roboty, które dotyczą wyłącznie remontu dachów na obu budynkach oraz remontu bądź wymiany drzwi wejściowych budynku US w Żyrardowie). 2.2. Projektowanych postanowieniach umowy - wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ. CPV: 45260000-7, 45453000-7 Dokument nr: 2024/BZP 00277933, ZP/9/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-24 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl/pn/ias-warszawa/demand/153773/notice/public/details 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl/pn/ias-warszawa/demand/153773/notice/public/details 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niezbędne wymagania sprzętowo -aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.: Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej; Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2; Włączona obsługa JavaScript; Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf. Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska znajdują się na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl/przygotujstanowisko- pc-wykonując-poniższe-kroki. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Kodowanie i czas odbioru danych: Plik załączony i zapisany przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany - format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar. Informacje dodatkowe: Ofertę należy sporządzić w języku polskim pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dokumenty w formacie ,,pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES; Jeżeli w wyniku podpisywania pliku kwalifikowanym podpisem elektronicznym zostanie utworzony dodatkowy plik z podpisem, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oba pliki (plik podpisywany i plik z podpisem); W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym; Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego ,,Platforma zakupowa" tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godz.ch 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zawiera Rozdział 21 SWZ - Ochrona danych osobowych osób fizycznych i klauzula informacyjna. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl/pn/ias-warszawa/demand/notice/public/126582/details TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-24 10:00 Miejsce składania ofert: https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl/pn/ias-warszawa/demand/153773/notice/public/details Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024