Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-04-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach
Plac Staszica 9
26-021 Daleszyce
powiat: kielecki
tel. 41 317-16-94 wew. 153
gmina@daleszyce.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Daleszyce
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 41 317-16-94 we
Termin składania ofert: 2024-04-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
zapraszamy do złożenia ofert na:
(opis przedmiotu zamówienia/nazwa):

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na zadaniu:
,,Budowa sali gimnastycznej przy Szkole podstawowej w miejscowości Szczecno"

2. Wymagania dotyczące:
a) określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad inwestycją pn:
,,Budowa sali gimnastycznej przy Szkole podstawowej w miejscowości Szczecno"
Wartość ofertowa nadzorowanego zadania brutto: 3 128 000,00 zł.
Wymagane uprawnienia wykonawcze bez ograniczeń w specjalności: konstrukcyjno - budowalnej, instalacji sanitarnych (w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych), instalacji elektrycznych (w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych) - nie dopuszcza się składania ofert częściowych (wymagany kompleksowy nadzór nad inwestycją)!
Wymagana minimum dwa razy w tygodniu (oraz na każde uzasadnione wezwanie) wizyta na terenie budowy, raz w miesiącu Zamawiający wymaga raportu z postępu prac w formie pisemnej wraz z dokumentacja fotograficzną postępu prac.
Zakres zadania zgodny z dokumentacją projektową i SIWZ dostępnym na BIP Daleszyce w zadaniu pn.:
,,Budowa sali gimnastycznej przy Szkole podstawowej w miejscowości Szczecno" znak WIN.ZP.271.1.1.2024 z dnia 16 styczeń 2024.

Inspektor w ramach przedmiotowego zadania będzie odpowiedzialny m.in. za:
1. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie zgodnie z ustawą Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682, z późn. zm.),
2. Dostosowanie godzin pracy do wykonawcy robót budowlanych,
3. Monitorowanie postępów w realizacji inwestycji, zgodnie z dokumentacją budowlaną, dokumentami przetargowymi na roboty budowlane oraz zatwierdzonymi harmonogramami,
4. Nadzór nad realizacją ewentualnych robót nieujętych w dokumentacji, których nie można było przewidzieć na etapie podpisywania umowy, a które są konieczne do wykonania w celu prawidłowej realizacji inwestycji,
5. Bieżące nadzorowanie wykonywanych robót, analizy rozwiązań projektowych i zgłaszanie ewentualnych uwag,
6. Pobyt na budowie, co najmniej dwa razy w tygodniu, oraz na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót objętych nadzorem (zgłoszenia robót zanikających, odbiory zbrojenia, niejasności związane z dokumentacją projektową) oraz comiesięczne raportowanie Zamawiającemu postępu prac w formie pisemnej z dokumentacją fotograficzną,
7. Sprawdzanie i potwierdzanie zgodności parametrów technicznych montowanych materiałów
i urządzeń z obowiązującymi normami, przepisami i wymaganiami Zamawiającego, tj. zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją istotnych warunków zamówienia,
8. W przypadku zastosowania materiałów zamiennych sprawdzenie, czy zastosowane materiały nie odbiegają od parametrów technicznych materiałów przewidzianych pierwotnie do zabudowania,
9. Sprawdzanie postępu robót, dokonywanie odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego robót, uwzględniając zapisy ujęte w umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym
i Wykonawcą robót ogólnobudowlanych,
10. Uzgodnienie z Zamawiającym, wykonawcą robót i autorem projektów ewentualnych zmian technologii oraz materiałów wykonania elementów robót, robót dodatkowych lub zamiennych,
11. Udział w naradach koordynacyjnych,
12. Sprawdzania i odbioru robót zanikających (ulegających zakryciu),
13. Udział w komisjach rozruchowych instalacji i urządzeń,
14. Sprawdzania i zatwierdzenia kosztorysów powykonawczych/różnicowych za wykonane roboty, uwzględniając zapisy zawarte w umowie z wykonawcą robót ogólnobudowlanych,
15. Sprawdzanie, jakości wykonywanych robót, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów budowlanych i urządzeń wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania ich na budowie,
16. Prowadzenie ewidencji kosztów nadzorowanych robót w układzie umożliwiającym udokumentowanie wartości nadzoru inwestorskiego (w przypadku zaistnienia takiej potrzeby),
17. Zapewnienie przestrzegania i stosowania polskiego prawa budowlanego przez Wykonawcę robót,
18. Prowadzenie stałych konsultacji i fachowego doradztwa dla Zamawiającego,
19. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad,
20. Wstrzymanie robót budowlanych w przypadku stwierdzenia możliwości powstania zagrożenia oraz bezzwłoczne zawiadomienie o tym właściwego organu,
21. Zawiadomienie Zamawiającego o wpisie do dziennika budowy dotyczącym wstrzymania robót budowlanych z powodu wykonywania ich niezgodnie z projektem, egzekwowanie
od wykonawcy robót budowlanych dokumentacji powykonawczej, kontrola i zapewnienie poprawności przygotowania dokumentacji powykonawczej, jej zatwierdzenie
w porozumieniu z Zamawiającym, a także zarządzanie całym procesem przekazania obiektu do użytkowania,
22. Uzyskanie od wykonawcy certyfikatów materiałowych i innych niezbędnych dokumentów związanych z realizowanym zadaniem oraz niezbędnych do właściwego użytkowania instalacji i urządzeń,
23. Udział w odbiorach pogwarancyjnych oraz przeglądach gwarancyjnych, które winny odbywać się raz w roku przez okres trwania gwarancji/rękojmi, tj. 60 m-cy od zakończenia robót budowlanych,
24. Podczas nieobecności któregokolwiek z osób pełniących obowiązki inspektora nadzoru, wynikającej z urlopu, przedłużającego się zwolnienia lekarskiego lub innego powodu, Wykonawca zapewni czasowe zastępstwo tych osób na cały czas nieobecności zatrudnionych fachowców, by uniknąć zwłoki w realizacji robót budowlanych,
25. Po uzgodnieniu z Zamawiającym, wykonanie wszystkich innych czynności, niewymienionych w umowie, które zostaną uznane za niezbędne dla prawidłowej realizacji robót,
26. Wykonawca obowiązany jest posiadać polisę ubezpieczenia OC przez cały okres realizacji Umowy. Przed zawarciem Umowy Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu potwierdzenie posiadania polisy OC,
27. Wykonawca będzie koordynował pracę osób pełniących funkcję inspektorów nadzoru
i odpowiadała za działania, zaniedbania i zaniechania osób pełniących te funkcje.

b) Odbiór przedmiotu zamówienia:

Odbiór przedmiotu umowy nastąpi na podstawie protokołu odbioru robót.

Dokument nr: WIN.271.40.3.2024

Otwarcie ofert: Miejsce i termin otwarcia ofert
1) Oferty zostaną otwarte w siedzibie Zamawiającego najpóźniej w terminie do 3 dni roboczych od dnia składnia ofert.
2) Zamawiający nie przewiduje publicznej sesji otwarcia ofert.

Składanie ofert:
o Miejsce i termin złożenia oferty:

1) Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Daleszycach, Plac Staszica 9, 26-021 Daleszyce, (sekretariat - pokój 301), osobiście, pocztą, faksem na nr (041) 317-16-93, e-mailem gmina@daleszyce.pl w terminie do dnia 15.04.2024 r. do godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
o realizacja zamówienia: do 28.07.2025r.

Wymagania:
3. Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej:
O wyborze Wykonawcy decyduje najkorzystniejsza cenowo oferta za wykonanie przedmiotu zamówienia. W cenę oferty należy wliczyć wszystkie koszty wykonania zamówienia. Cena podana przez Wykonawcę za świadczoną usługę obowiązuje przez cały okres trwania umowy i nie będzie podlegała reklamacji.

o terminu płatności: do 30 dni od prawidłowo dostarczonej faktury
o gwarancja i rękojmia: 60 miesięcy
o inne: -
2) W przypadku oferty składanej za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście, ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Koperta zawierająca ofertę winna być zaadresowana do zamawiającego, opatrzona nazwą, dokładnym adresem Wykonawcy oraz oznaczona w sposób następujący:
Oferta: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na zadaniu:
,,Budowa sali gimnastycznej przy Szkole podstawowej w miejscowości Szczecno"

3) W przypadku oferty składanej faksem lub e-mailem, ofertę należy złożyć w postaci skanów dokumentów. Wiadomość e-mail, powinna zostać zatytułowana:
Oferta: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na zadaniu:
,,Budowa sali gimnastycznej przy Szkole podstawowej w miejscowości Szczecno"

W przypadku przedłożenia przez Oferentów wymaganych dokumentów w postaci skanów (oferta złożona faksem/e-mailem), zobowiązuje się Wykonawcę, którego oferta została wybrana za najkorzystniejszą, do przedłożenia najpóźniej do dnia podpisania umowy, dokumentów w formie oryginalnej

Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie wykonawcy, którego ofertę wybrano.
o Inne:
4. Opis wymagań stawianych wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
Posiadają wiedzę i doświadczenie, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami
do wykonania zamówienia posiadającymi wymagane uprawnienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia.

Wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału
w postępowaniu:
1. Formularz ofertowy;
2. Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia na stanowiskach wymienionych poniżej, składając oświadczenie wg wzoru załączonego do niniejszego zaproszenia wraz z zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej Izby Inżynierów, tj:
- inspektor nadzoru posiadający uprawnienia do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi objętymi zamówieniem branży instalacyjnej w zakresie instalacji cieplnych, wodnokanalizacyjnych, wentylacyjnych zrzeszony we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa z doświadczeniem zawodowym min. 5 lat (w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru, kierownika budowy lub kierownika robót) w zakresie objętym zamówieniem;
- inspektor nadzoru posiadający uprawnienia do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi objętymi zamówieniem branży konstrukcyjno - budowlanej zrzeszony we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa z doświadczeniem zawodowym min. 5 lat
(w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru, kierownika budowy lub kierownika robót)
w zakresie objętym zamówieniem;
- inspektor nadzoru posiadający uprawnienia do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi objętymi zamówieniem branży elektrycznej zrzeszony we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa z doświadczeniem zawodowym min. 5 lat (w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru, kierownika budowy lub kierownika robót) w zakresie objętym zamówieniem.
3. Zaparafowany projekt Umowy potwierdzający przyjęcie w całości jej postanowień.
4. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.
5. Okres związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
g) Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu / wraz
z ofertą należy złożyć:
- Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do Zaproszenia do składania ofert).
- Stosowne pełnomocnictwa - jeśli dotyczy:
o przy składaniu oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia,
o jeżeli upoważnienie osób podpisujących ofertę nie wynika bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty.
UWAGA!
o Wykonawca może przedłożyć tylko jedną ofertę cenową i nie może zmienić jej treści
w okresie trwania zamówienia.
o Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
o Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
o Oferta powinna zawierać: wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz załącznikami.
o Dokumenty składane w formie kserokopii winny być poświadczone za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę - osobę upoważnioną do podpisania oferty.
o Zamawiający nie będzie rozpatrywał ofert niespełniających warunków zamówienia oraz ofert niekompletnych.
o Zamawiający wymaga by oferta wraz z załącznikami oraz dokumenty składane na wezwanie (jeżeli dotyczy) były sporządzone w języku polskim, trwałą i czytelną techniką. Jeżeli oryginalny dokument został sporządzony w innym języku wymaga się oprócz tego dokumentu złożenia jego tłumaczenia na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
o Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
5 Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej:
? Kryteria oceny ofert stanowi 100% cena.
? Oferta z najniższą ceną złożona przez Wykonawcę, spełniającego określone wymagania zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
? Zamawiający ustala, że obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe.
? Jeżeli cena oferty będzie budzić wątpliwości, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy
o udzielenie wyjaśnień dotyczących elementów oferty, mających wpływ na wysokość ceny.
? W przypadku złożenia dwóch ofert o takiej samej wartości, Zamawiający wezwie Wykonawców do powtórnego złożenia ofert. Przy czym wartość złożonej oferty nie może być większa od wcześniej zaproponowanej.
? Zamawiający, w toku badania i oceny ofert, może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
? Zamawiający poprawia oczywiste omyłki pisarskie i oczywiste omyłki rachunkowe,
z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.

Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku gdy:
? jej treść nie odpowiada treści zaproszenia do składania ofert oraz opisowi przedmiotu zamówienia przedstawionemu przez Zamawiającego;
? jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
? została złożona po terminie.

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
? nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
? postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą;
? nie wpłynęła żadna oferta;
? cena najkorzystniejszej oferty lub ofert z najkorzystniejszą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - nie stosuje się
w przypadku zwiększenia przez Zamawiającego dostępnych środków;
? wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że przeprowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

Uwagi:
6. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) Administratorem danych osobowych jest Gmina Daleszyce, Plac Staszica 9,
26-021 Daleszyce, kontakt email: gmina@daleszyce.pl.
2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można się kontaktować w sprawie swoich danych osobowych, kontakt email: iod@abi-net.pl.
3) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 2 ust 1 Ustawy z dnia 6 września 2001r.
o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2016 r., poz. 1764 ze zm.)
5) Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z obowiązującym prawem oraz przepisami
o archiwach.
6) Każda osoba posiada prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania - w ramach dopuszczonych przepisami prawa oraz prawo do przeniesienia danych.
7) Każda osoba posiada prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych,
ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano
na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem.
8) W związku z przetwarzaniem każdy ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9) Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych zawartych w formularzu
do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.
10) Dane osobowe zawarte w formularzu zostaną ujawnione jedynie organom upoważnionym do tego przepisami prawa.
11) W oparciu o dane osobowe zawarte w formularzu administrator nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
12) Podanie danych osobowych jest obowiązkowe ze względu na przepisy prawa (za wyjątkiem danych, na które wyrażono zgodę).

Kontakt:
1) Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
a) Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście
w siedzibie zamawiające od Pn. do Pt. w godz. od 08:00 do 15:00, lub telefonicznie pod numerem tel. 41 317-16-94 wew. 153.
b) Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: Emil Krzysiek.
c) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego, nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, kierując swoje pytanie w formie elektronicznej na adres
e-mail: gmina@daleszyce.pl.
o Inne:
2) Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
d) Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście
w siedzibie zamawiające od Pn. do Pt. w godz. od 08:00 do 15:00, lub telefonicznie pod numerem tel. 41 317-16-94 wew. 153.
e) Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: Emil Krzysiek.
f) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego, nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, kierując swoje pytanie w formie elektronicznej na adres
e-mail: gmina@daleszyce.pl.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.