dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Świebodzice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych dotyczących budowy Parku Rzecznego Tetmajera |
Data zamieszczenia: | 2024-04-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie Reymonta 20 30-059 Kraków powiat: Kraków 12 20 10 240 przetargi@zzm.krakow.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 12 20 10 240 |
Termin składania ofert: | 2024-05-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych dotyczących budowy Parku Rzecznego Tetmajera, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest na wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych dotyczących budowy Parku Rzecznego Tetmajera. 1.1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest inwestycja związana z budową Parku Rzecznego Tetmajera w Krakowie, na działkach ewidencyjnych nr: 1, 101, 160/4, obręb K-40, jednostka ewidencyjna Krowodrza, związana z realizacją zadań pn.: Park Rzeczny Tetmajera. 1.1 Integralną częścią ZiS niezbędną dla wykonania przedmiotu zamówienia są materiały załączone do ZiS, a w szczególności dokumentacja projektowa, przedmiar, wzory oświadczeń o podwykonawstwo i inne, stanowiące jej integralną częścią. 1.2 Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary uwzględniają zakres prac uzgodniony z zespołem Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego (pełniącym nadzór nad realizacją umowy nr ZZM/U/II/242/IM/812/2022). 1.3 W ramach zamówienia należy wykonać zakres podstawowy oraz ewentualnie zakres objęty prawem opcji, w całości lub w części, przysługującej Zamawiającemu. 1.4 Przedmiot zamówienia w zakresie podstawowym obejmuje w szczególności: 1.4.1 Prace w zakresie mat przerostowych, korytowanie, wzmocnienie podbudowy tłuczniem- 130 m2, 1.4.2 Montaż obrzeży drewnianych świerkowych 20 x 4,5 cm - 203 mb, 1.4.3 Montaż palisady drewnianej dębowej przy stole do ping-pong 10x10 cm - 8 mb, 1.4.4 Prace w zakresie ławek w części leśnego placu zabaw - 2 szt. 1.4.5 Wykonanie koryta z płyt z piaskowca umożliwiającego przepływ wody przez ścieżki mineralne w części leśnej - 4 kpl, 1.4.6 Przygotowanie podłoża pod nasadzenia przy Stawie - mieszanka piasku z ziemią na gr. 15 cm - 950 m2, 1.4.7 Wykonanie przepustu dla płazów pod pomostem stałym - 4 kpl. 1.4.8 Drenaż żwirowy przy stawie w części zachodniej, korytowanie 60 cm głębokości - 1 kpl. 1.4.9 Zakup, dostawa, montaż fotopułapki - 3 szt. 1.4.10 Badania geologiczne - 3 szt. 1.4.11 Drenaż nawierzchni ze zrębek w części leśnej 1.4.12 Prace w zakresie płotków faszynowych, 1.4.13 Tablice edukacyjne - 2 szt. 1.5 Zakres objęty prawem opcji nr 1: 1.5.1 Zakup, dostawa oraz montaż podestu drewnianego na istniejącej konstrukcji stalowej z drewna Garappa - 88,5 m2, 1.6 Zakres objęty prawem opcji nr 2: 1.6.1 Demontaż, wywóz i utylizacja ogrodzenia - 417 mb, 1.6.2 Zakup, dostawa i montaż ogrodzenia panelowego- 418 mb. 1.7 Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, w całości lub w części, określonego między innymi w art. 441 ustawy Pzp, tj. zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia. Część przedmiotu zamówienia opisana w SWZ i umowie w zakresie opcji dotyczy możliwości zlecenia wykonania kolejnych robót budowlanych. W związku z tym Zamawiający może, ale nie musi zlecić Wykonawcy wykonanie zamówienia objętego prawem opcji w całości lub w części. opisane w ZiS 1.8 Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej w programie R3 Trees/GreenSpaces. 1.9 Szczegółowy zakres prac i wymagania dotyczące ich realizacji opisany jest w zaproszeniu i specyfikacji oraz jego załącznikach oraz w projektowanych postanowieniach umownych. 1.10 Prace należy zrealizować zgodnie z dokumentacją postępowania i przedmiarami robót i opisami prac, STWiORB oraz projektowanymi postanowieniami umownymi, opiniami, uzgodnieniami, dotyczy to również uzgodnień, które zostałyby wydane w zakresie prowadzonych robót w trakcie realizacji inwestycji. 1.11 Zamówienie obejmuje również: 1.11.1 kompleksową dokumentację powykonawczą -wymienioną w ZiS 1.11.2 wykonanie kompleksowej inwentaryzacji powykonawczej zagospodarowania terenu zgodnie z ZiS, 1.11.3 dołączenie kart utrzymania w formie opisowej i graficznej do aplikacji R3Trees/GreenSpaces zdogdnie z ZiS, 1.11.4 zgłoszenie inwentaryzacji powykonawczej do zasobu geodezyjnego i kartograficznego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa geodezyjnego, 1.11.5 po zakończeniu robót budowlanych teren należy uporządkować, a elementy niepodlegające przebudowie (elementy infrastruktury) doprowadzić do stanu jak przed ich rozpoczęciem. 1.12 W razie konieczności Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu oraz uzyskania jego zatwierdzenia dla wykonania robót budowlanych oraz dopełnienia wszelkich niezbędnych formalności z tym związanych z procedurami ZDMK jeżeli zajdzie taka konieczność. 1.13 Wykonawca zobowiązany jest do zakupu i dostawy niezbędnego materiału, przygotowania i uzupełnienia podłoża oraz gwarantuje i odpowiada za materiał oraz jakość wykonanych prac, zgodnie z wymaganiami opisanymi w specyfikacji i jej załącznikach. 1.14 Wykonawca prac jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania. 1.15 Wykonawca zastosuje właściwą technologię robót, zgodną z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, normami oraz z zasadami BHP. 1.16 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody i wypadki zaistniałe podczas wykonywania prac na terenie GMK, a wynikające z niedopełnienia obowiązków przez Wykonawcę lub nienależytego wykonywania prac. 1.17 Wykonawca zobowiązany jest do stosowania przy realizacji prac technologii i sposobu ich wykonywania, która zapewni ich prowadzenie ,,na mokro", czyli techniką ,,bezpyłową", która pozwoli na uniknięcie zapylenia, a tym samym zanieczyszczenia powietrza i narażenia osób pracujących, jak i postronnych, na wystąpienie warunków szkodliwych dla zdrowia i środowiska. 1.18 Podczas wykonywania prac pracownicy i sprzęt Wykonawcy muszą być oznakowane nazwą firmy. 1.19 Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przedłożenia do akceptacji Planu BIOZ dla przedmiotowego zakresu inwestycji. 1.20 Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do robót do ogrodzenia terenu budowy zgodnie z ZiS. 1.21 W trakcie prowadzenia prac budowlanych kierownik budowy/kierownik robót ma obowiązek dopilnowania w szczególności: 1.21.1 ogrodzenia, oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy estetycznym i szczelnym ogrodzeniem lub jeśli nie ma takowej konieczności - do zapewnienia otaśmowania, zgodnie z ZiS 1.21.2 oznaczenia terenu budowy prac tablicami informacyjnymi i ostrzegawczymi, 1.21.3 zabezpieczenia istniejącej infrastruktury i zieleni przed uszkodzeniami 1.21.4 zapewnienia ciągłości i bezpieczeństwa obsługi komunikacyjnej, 1.21.5 wykonania zdjęć dotyczących stanu posiadłości wszystkich sąsiadujących osób trzecich przed rozpoczęciem robót budowlanych oraz samego terenu inwestycji, a następnie przesłania ich do przedstawiciela Zamawiającego w terminie do 7 dni od dnia rozpoczęcia robót, 1.21.6 sporządzenia i dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej. 1.22 Równoważność: 1.22.1 Zastosowane ewentualnie przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej wskazania pochodzenia technologii lub wyrobów służą określeniu wzorcowych standardów cech technicznych i jakościowych oraz funkcjonalnych, jak i formy użytkowej i architektonicznej, estetyki, kolorystyki, konstrukcji i bezpieczeństwa. zgodnie z ZiS 1.22.2 Przy oferowaniu technologii lub wyrobów innych niż opisane w ZiS, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w ZiS, 1.22.3 W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest również złożyć wraz z ofertą odpowiednio wypełnioną tabelę równoważności, w Załączniku do ZiS. 1.22.4 Zamawiający podkreśla, iż dopuszcza tolerancję +/- 10% w stosunku do podanych wymagań zgodnie z ZiS 1.22.5 Ponadto montowane elementy muszą zmieścić się w obszarze działki ewidencyjnej jaką dysponuje Inwestor oraz w wymaganych projektem strefach bezpiecznych, zgodnie z ZiS 1.22.6 Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp w przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ustawie PZP, Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. 1.23 Wykonawca musi obliczyć cenę ryczałtową oferty dla całości zgodnie z ZiS 1.24 Wykonawca musi zaoferować: 1.22.2 72-miesięczny okres gwarancji na całość przedmiotu zamówienia, 1.22.3 72-miesięczny okres rękojmi na całość przedmiotu zamówienia, 1.22.3 zapisy w kartach katalogowych niektórych urządzeń lub ich elementów, a wymagające dłuższego okresu gwarancji są obowiązujące wyłącznie w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę urządzeń, które w ramach podstawowej gwarancji ich producentów zawarte są w ich standardowej ofercie (kartach produktu, katalogach, kartach gwarancyjnych i innych dokumentach lub oświadczeniach producenta). zgodnie z ZiS 1.22.5 Gwarancja i rękojmia będzie liczona od dnia następnego po dacie odbioru końcowego całości przedmiotu zamówienia. zgodnie z ZiS 2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, a następnie przesłać poprzez pocztę elektroniczną na adres Zamawiającego: przetargi@zzm.krakow.pl lub zgodnie z Instrukcją składania ofert dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w ZiS podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego. 4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w ZiS. 5. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w ZiS. CPV: 45000000-7, 45100000-8,45110000-1,45340000-2, 45342000-6,77000000-0, 77300000-3,45112723-9,45111291-4,45112210-0 Dokument nr: 2024/BZP 00279380, NP.26.2.18.24.UK Uwagi: SEKCJA IV TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 4.1.) Tryb udzielenia zamówienia/ wraz z podstawą prawną: Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy 4.2.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki: Zamawiający w treści SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu przewidział możliwość udzielenia zamówień podobnych, zgodnie art. 305 pkt 1) i art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp), polegającą na tym, że w okresie 3 lat od dnia udzielenia podstawowego zamówienia publicznego, udzieli ewentualnie wyłonionemu w tych postępowaniu Wykonawcy zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych na terenie objętym przedmiotem zamówienia lub zlokalizowanym w pobliżu, a w szczególności w bezpośrednim sąsiedztwie, lub w innych terenach zlokalizowanych na obszarze Gminy Miejskiej Kraków (na przykład ogródki jordanowskie, place zabaw, parki, tereny leśne będące w zarządzie lub utrzymaniu ZZM w Krakowie), do 100% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego, co zostało skalkulowane przy szacowaniu wartości zamówienia podstawowego, na warunkach przewidzianych w umowie dla postępowania i zamówienia podstawowego SEKCJA V ZAWARCIE UMOWY 5.1.) Wykonawca, z którym Zamawiający zamierza zawrzeć umowę: 5.1.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): FLORA Sp. z o.o., Sp. k. 5.1.2.) Ulica: Isep 11 5.1.3.) Miejscowość: Kraków 5.1.4.) Kod pocztowy: 31-588 5.1.5.) Województwo: małopolskie 5.1.6.) Kraj: Polska SEKCJA VI NFORMACJE DODATKOWE zakres objęty prawem opcji - opcja 1 kwota: 107.474,40 zl netto, opcja 2 kwota: 140.445,60 zł netto |
© eurobudowa.pl 2004-2024