dolnośląskie (Jelenia Góra)
wielkopolskie (Oborniki)
dolnośląskie (Wrocław)
wielkopolskie (Oborniki)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Kompleksowy remont Sali Relaksu |
Data zamieszczenia: | 2024-04-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Szkoła Podstawowa nr 11 ul. Gagarina 36 87-100 Toruń powiat: Toruń tel. 56-6517220 sekretariat@sp11.torun.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Toruń |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 56-6517220 |
Termin składania ofert: | 2024-04-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Gmina Miasta Toruń z siedzibą w Toruniu zaprasza w formie Zapytania Ofertowego do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż 130.000 zł. 2. Przedmiotem zamówienia jest ,,Kompleksowy remont Sali Relaksu w Szkole Podstawowej nr 11 Ul. Fałata 96,87-100 Toruń 3. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 - kosztorys nakładczy do niniejszego Zapytania Ofertowego CPV: 45431000-7 Składanie ofert: 6. Miejsce i termin składania ofert: a) w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 11, Ul. Gagarina 36, 87-100 Toruń, lub b) na adres e-mail: sekretariat@sp11.torun.pl lub c) przesłać na adres Szkoła Podstawowa nr 11, Ul. Gagarina 36, 87-100 Toruń Oferty prosimy składać w terminie do 29.04.2024r. r. do godz. 15:00 Miejsce i termin realizacji: 5. Planowany termin realizacji zamówienia: od 24.06.2024r. do 02.08.2024r. Wymagania: 4. Sposób przygotowania Oferty - Oferta musi zawierać. o Wypełniony formularz ( załącznik nr 2) ofertowo-cenowy. ofertowa zadania winna obejmować(wartość robót wynikających z przedmiaru robót- kosztorys nakładczy oraz oględzin zakresu robót przeprowadzonych na terenie realizacji zadani. o Do oferty należy załączyć szczegółowy kosztorys . o Koszty wszystkich robót nie ujętych w w/w dokumentach, a bez których to robót wykonanie zadania byłoby niemożliwe. o Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Również (NIP. REGON) o Referencje z minimum trzech wykonanych zadań o podobnej specyfice. o Oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i zapoznaniu się z projektem umowy (załącznik nr 3) o Oferta winna być sporządzona w języku polskim. o W przypadku reprezentowania oferenta przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla osoby działającej w imieniu Wykonawcy. O zachowaniu terminu do złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu do siedziby Szkoły Podstawowej nr lub na adres e-mail Szkoły. 7. Wykluczenie Wykonawców: a) Wykonawca podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu z przyczyn, o których mowa w art. 108 ust. 1 Prawo zamówień publicznych. b) Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. c) Z postępowania wykluczeni są Wykonawcy, którzy są powiązani kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe, o których mowa powyżej rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez instytucję zarządzającą programu operacyjnego; c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku do pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania Ofertowego. 8. Badanie ofert: a) W dniach 30.04.2024r. dyrektor szkoły przeprowadzi analizę złożonych ofert. b) Oceny i wyboru oferty dokona dyrektor. c) Warunki wymagane od Wykonawców sprawdzane będą na podstawie złożonych wraz z ofertą oraz na wezwanie Zamawiającego dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą ,,spełnia - nie spełnia". Wykonawca musi spełniać wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego. d) Niespełnienie lub niewykazanie spełnienia któregokolwiek warunku lub braku podstaw do wykluczenia będzie przyczyną wykluczenia Wykonawcy i uznania jego oferty za odrzuconą. e) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. f) Zamawiający odrzuci również oferty, których treść nie będzie odpowiadać niniejszemu zapytaniu ofertowemu, w szczególności Opisowi Przedmiotowi Zamówienia. g) Zamawiający odrzuca oferty w przypadkach wskazanych w przepisach Prawa Zamówień Publicznych, w szczególności art. 226 Prawa Zamówień Publicznych. h) Zamawiający poprawi w ofercie: i. oczywiste omyłki pisarskie, ii. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, iii. inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym pkt iii. powyżej, Zamawiający wyznacza wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki. f) Zamawiający zastrzega sobie, że może najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. g) Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną wykluczone i odrzucone. h) Postępowanie zostanie rozstrzygnięte w przypadku złożenia co najmniej jednej oferty niepodlegającej odrzuceniu. 9. Kryteria oceny ofert: W przedmiotowym postępowaniu zostanie wybrana oferta, która jest zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w zapytaniu ofertowym. Przy wyborze najkorzystniejszej ofert Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium. o cena brutto - 70% o okres gwarancji - 20% o doświadczenie - 10% 10. Warunki wyboru Wykonawcy: a) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto oraz spełniająca inne wymagania zamieszczone w zapytaniu ofertowym, w szczególności zgodna i opisem przedmiotu Zamówienia. b) W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Wykonawcami w celu wyjaśnienia treści oferty lub dokonania ich sprostowania - z zachowaniem zasad i warunków przewidzianych w art. 223 Prawa Zamówień Publicznych. c) Niniejsze ogłoszenie o zamówieniu nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia lub unieważnienia ogłoszenie o zamówieniu, w każdym momencie trwania postępowania.. Oferenci uczestniczą w postępowaniu ofertowym na własne ryzyko i koszt, nie przysługują im żadne roszczenia w przypadku unieważnienia lub z tytułu odstąpienia przez Zamawiającego od postępowania ofertowego. Zamawiający może odstąpić od podpisania umowy bez podawania uzasadnienia tej decyzji. d) Zamawiający jest uprawniony do wyboru kolejnej najkorzystniejszej oferty w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, odmówił podpisania umowy lub gdyby podpisanie umowy z takim Wykonawcą stało się niemożliwe z innych przyczyn. 11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych. 12. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi niezwłocznie Oferentów oraz zamieści informację o wyborze na swojej stronie internetowej splltorun.biposwiata.pl. 14. Płatność za wykonanie zlecenia będzie realizowana na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę 15. Należności będą płatne przelewem , w terminie 14 dni od dnia dostarczenia faktury na wskazany rachunek bankowy Wykonawcy 16. Zamawiający nie dopuszcza innej formy zapłaty niż przelew bankowy. Kontakt: 13. Osoba wyznaczona do kontaktowania się z Oferentami: Ewa Piasecka, tel. 56-6517220, e-mail: kierownik@sp11.torun.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024