Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1211z dziś
7164z ostatnich 7 dni
24200z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Kompleksowy remont Sali Relaksu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Kompleksowy remont Sali Relaksu

Data zamieszczenia: 2024-04-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 11
ul. Gagarina 36
87-100 Toruń
powiat: Toruń
tel. 56-6517220
sekretariat@sp11.torun.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 56-6517220
Termin składania ofert: 2024-04-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Gmina Miasta Toruń z siedzibą w Toruniu
zaprasza w formie Zapytania Ofertowego do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż 130.000 zł.
2. Przedmiotem zamówienia jest ,,Kompleksowy remont Sali Relaksu w Szkole Podstawowej nr 11 Ul. Fałata 96,87-100 Toruń
3. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 - kosztorys nakładczy do
niniejszego Zapytania Ofertowego

CPV: 45431000-7

Składanie ofert:
6. Miejsce i termin składania ofert:
a) w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 11, Ul. Gagarina 36, 87-100 Toruń, lub
b) na adres e-mail: sekretariat@sp11.torun.pl lub
c) przesłać na adres Szkoła Podstawowa nr 11, Ul. Gagarina 36, 87-100 Toruń
Oferty prosimy składać w terminie do 29.04.2024r. r. do godz. 15:00

Miejsce i termin realizacji:
5. Planowany termin realizacji zamówienia: od 24.06.2024r. do 02.08.2024r.

Wymagania:
4. Sposób przygotowania Oferty - Oferta musi zawierać.
o Wypełniony formularz ( załącznik nr 2) ofertowo-cenowy. ofertowa zadania winna obejmować(wartość robót wynikających z przedmiaru robót- kosztorys nakładczy oraz oględzin zakresu robót przeprowadzonych na terenie realizacji zadani.
o Do oferty należy załączyć szczegółowy kosztorys .
o Koszty wszystkich robót nie ujętych w w/w dokumentach, a bez których to robót wykonanie zadania byłoby niemożliwe.
o Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Również (NIP. REGON)
o Referencje z minimum trzech wykonanych zadań o podobnej specyfice.
o Oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i zapoznaniu się z projektem umowy (załącznik nr 3)
o Oferta winna być sporządzona w języku polskim.
o W przypadku reprezentowania oferenta przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla osoby działającej w imieniu Wykonawcy.
O zachowaniu terminu do złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu do siedziby Szkoły
Podstawowej nr lub na adres e-mail Szkoły.
7. Wykluczenie Wykonawców:
a) Wykonawca podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu z przyczyn, o których mowa w art. 108 ust. 1 Prawo zamówień publicznych.
b) Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
c) Z postępowania wykluczeni są Wykonawcy, którzy są powiązani kapitałowo lub
osobowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe, o których mowa powyżej rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez instytucję zarządzającą programu operacyjnego;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku do pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania Ofertowego.
8. Badanie ofert:
a) W dniach 30.04.2024r. dyrektor szkoły przeprowadzi analizę złożonych ofert.
b) Oceny i wyboru oferty dokona dyrektor.
c) Warunki wymagane od Wykonawców sprawdzane będą na podstawie złożonych wraz z ofertą oraz na wezwanie Zamawiającego dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą ,,spełnia - nie spełnia". Wykonawca musi spełniać wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego.
d) Niespełnienie lub niewykazanie spełnienia któregokolwiek warunku lub braku podstaw do wykluczenia będzie przyczyną wykluczenia Wykonawcy i uznania jego oferty za odrzuconą.
e) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
f) Zamawiający odrzuci również oferty, których treść nie będzie odpowiadać niniejszemu zapytaniu ofertowemu, w szczególności Opisowi Przedmiotowi Zamówienia.
g) Zamawiający odrzuca oferty w przypadkach wskazanych w przepisach Prawa Zamówień Publicznych, w szczególności art. 226 Prawa Zamówień Publicznych.
h) Zamawiający poprawi w ofercie:
i. oczywiste omyłki pisarskie,
ii. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
iii. inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,
niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym pkt iii. powyżej, Zamawiający wyznacza wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.
f) Zamawiający zastrzega sobie, że może najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
g) Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną wykluczone i odrzucone.
h) Postępowanie zostanie rozstrzygnięte w przypadku złożenia co najmniej jednej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
9. Kryteria oceny ofert:
W przedmiotowym postępowaniu zostanie wybrana oferta, która jest zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w zapytaniu ofertowym. Przy wyborze najkorzystniejszej ofert Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium.
o cena brutto - 70%
o okres gwarancji - 20%
o doświadczenie - 10%
10. Warunki wyboru Wykonawcy:
a) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto oraz spełniająca inne wymagania zamieszczone w zapytaniu ofertowym, w szczególności zgodna i opisem przedmiotu Zamówienia.
b) W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Wykonawcami w celu wyjaśnienia treści oferty lub dokonania ich sprostowania - z zachowaniem zasad i warunków przewidzianych w art. 223 Prawa Zamówień Publicznych.
c) Niniejsze ogłoszenie o zamówieniu nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia lub unieważnienia ogłoszenie o zamówieniu, w każdym momencie trwania postępowania.. Oferenci uczestniczą w postępowaniu ofertowym na własne ryzyko i koszt, nie przysługują im żadne roszczenia w przypadku unieważnienia lub z tytułu odstąpienia przez Zamawiającego od postępowania ofertowego. Zamawiający może odstąpić od podpisania umowy bez podawania uzasadnienia tej decyzji.
d) Zamawiający jest uprawniony do wyboru kolejnej najkorzystniejszej oferty w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, odmówił podpisania umowy lub gdyby podpisanie umowy z takim Wykonawcą stało się niemożliwe z innych przyczyn.
11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.
12. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi niezwłocznie Oferentów oraz zamieści informację o wyborze na swojej stronie internetowej splltorun.biposwiata.pl.
14. Płatność za wykonanie zlecenia będzie realizowana na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę
15. Należności będą płatne przelewem , w terminie 14 dni od dnia dostarczenia faktury na wskazany rachunek bankowy Wykonawcy
16. Zamawiający nie dopuszcza innej formy zapłaty niż przelew bankowy.

Kontakt:
13. Osoba wyznaczona do kontaktowania się z Oferentami:
Ewa Piasecka, tel. 56-6517220, e-mail: kierownik@sp11.torun.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.