Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6185z ostatnich 7 dni
21699z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa i montaż 2 szt. wind

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż 2 szt. wind

Data zamieszczenia: 2024-04-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zespół Domów Pomocy Społecznej i Ośrodków Wsparcia
Gałczyńskiego 2
85-322 Bydgoszcz
powiat: Bydgoszcz
52 372 91 51, faks Nie dotyczy
biuro@zdpsiow.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/bydgoszcz
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Bydgoszcz
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 52 372 91 51, faks N
Termin składania ofert: 2024-05-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA i montaż 2 szt. wind dla Zespołu Domów Pomocy Społecznej i Ośrodków Wsparcia w Bydgoszczy
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest montaż windy w Domu Pomocy Społecznej ,,Jesień Życia" przy Ul. Mińskiej 15a w Bydgoszczy. Przewidywany, minimalny zakres prac budowlanych przy wymianie dźwigu:
- Demontaż i utylizacja starego dźwigu osobowego wraz z szafa sterującą,
- Roboty budowlane w szybie windowym i maszynowni: uzupełnienie ubytków w ścianach, malowanie ścian szybu, malowanie podszybia, osadzenie i obróbka nowych drzwi, obróbka progu drzwi po montażu nowych drzwi, uzupełnienie płytek/powłok malarskich w miejscach demontażu starych szafek sterujących, malowanie ściany na której znajduje się wejście do dźwigu;
- Montaż nowego dźwigu;
- Wykonanie wentylacji szybu windowego według norm;
- Wymiana całości instalacji elektrycznej dotyczącej dźwigu;
- Wymiana opraw oświetleniowych w szybie windowym i wyposażenie ich w źródła światła LED;
- Demontaż istniejącej tablicy sterowej i wymiana całości tablic sterowych na tablice wyposażone we współczesne środki techniczne ( wyłączniki mocy, wyłączniki elektromagnetyczne tzw. ,,S", wyłączniki różnicowo prądowe, ograniczniki przepięć itd.);
- Montaż GSU i podłączenie do niej wszystkich części przewodzących dostępnych związanych z dźwigiem;
- Wykonanie wszystkich pomiarów wymaganych przez PN HD 60364 oraz PN EN 12464 i wystawienie protokołów: rezystancji izolacji kabli i przewodów, sprawdzenia ochrony Zespół Domów Pomocy Społecznej i Ośrodków Wsparcia w Bydgoszczy od porażeń, pomiary wyłączników różnicowo prądowych, próby funkcjonalne, uzyskanie dopuszczenia do ruchu przez UDT;
- Sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w projekcie umowy, kosztorysie ofertowym oraz Tomie III SWZ. Wymagane parametry techniczne zostały podane w przedmiarach i STWiOR.
Przedmiotem zamówienia jest montaż windy w Domu Pomocy Społecznej ,,Słoneczko" przy Ul. Gałczyńskiego 2 w Bydgoszczy. Przewidywany, minimalny zakres prac budowlanych przy wymianie dźwigu w DPS ,,Słoneczko" przy Ul. Gałczyńskiego 2 w Bydgoszczy:
- Demontaż i utylizacja starego dźwigu osobowego wraz z szafa sterującą;
- Roboty budowlane w szybie windowym i maszynowni ( piwnica): uzupełnienie ubytków w ścianach, malowanie ścian szybu, malowanie podszybia, osadzenie i obróbka nowych drzwi, obróbka progu drzwi po montażu nowych drzwi, uzupełnienie płytek/powłok malarskich w miejscach demontażu starych szafek sterujących, malowanie ściany na której znajduje się wejście do dźwigu;
- Montaż nowego dźwigu;
- Wykonanie wentylacji szybu windowego według norm;
- Wymiana całości instalacji elektrycznej dotyczącej dźwigu;
- Wymiana opraw oświetleniowych w szybie windowym i wyposażenie ich w źródła światła LED;
- Demontaż istniejącej tablicy sterowej i wymiana całości tablic sterowych na tablice wyposażone we współczesne środki techniczne ( wyłączniki mocy, wyłączniki elektromagnetyczne tzw. ,,S", wyłączniki różnicowo prądowe, ograniczniki przepięć itd.);
- Wymiana wiązki przewodów między tablicą sterową, a napędami dźwigów;
- Przygotowanie kabla do wpięcia do systemu sygnalizacji pożaru ( bez wpięcia do systemu );
- Montaż GSU i podłączenie do niej wszystkich części przewodzących dostępnych związanych z dźwigiem;
- Wykonanie wszystkich pomiarów wymaganych przez PN HD 60364 oraz PN EN 12464 i wystawienie protokołów: rezystancji izolacji kabli i przewodów, sprawdzenia ochrony od porażeń, pomiary wyłączników różnicowo prądowych, próby funkcjonalne, uzyskanie dopuszczenia do ruchu przez UDT;
- Sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w projekcie umowy, kosztorysie ofertowym oraz Tomie III SWZ. Wymagane parametry techniczne zostały podane w przedmiarach i STWiOR.

CPV: 45313100-5, 42416100-6,45000000-7,45300000-0

Dokument nr: 2024/BZP 00287812, ZP.271.7.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-06 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/bydgoszcz
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami , w tym składanie wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej OpenNexus dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/bydgoszcz i formularza ,,WYŚLIJ WIADOMOŚĆ" dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wczytania na platformie.
W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca powinien posługiwać się numerem sprawy określonym w SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu opisane zostały w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o. (https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin) Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze strony platformazakupowa.pl
to:
- Przeglądarka internetowa Internet Explorer, Chrome i FireFox w najnowszej dostępnej wersji
- Włączona obsługa języka Javascript, akceptująca pliki typu ,,cookies"
- Łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s
- Zainstalowany program AcrobatReader lub inny odczytujący pliki pdf
- Zainstalowany program Microsoft Office lub inny odczytujący pliki doc, docx, xls, xlsx
Platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Zespół Domów Pomocy Społecznej i Ośrodków Wsparcia w Bydgoszczy.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych odbywa się za pośrednictwem adresu poczty elektronicznej iod@zdpsiow.pl lub drogą pocztową pod adresem administratora danych osobowych.
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji.
4. Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów.
5. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie 5 lat, albo 15 lat w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty
i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy). Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych a także, na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, prawo sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
6. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/bydgoszcz
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-06 10:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/bydgoszcz

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.