łódzkie (Łask)
zachodniopomorskie (Moryń)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż 2 szt. wind |
Data zamieszczenia: | 2024-04-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zespół Domów Pomocy Społecznej i Ośrodków Wsparcia Gałczyńskiego 2 85-322 Bydgoszcz powiat: Bydgoszcz 52 372 91 51, faks Nie dotyczy biuro@zdpsiow.pl https://platformazakupowa.pl/pn/bydgoszcz |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Bydgoszcz |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 52 372 91 51, faks N |
Termin składania ofert: | 2024-05-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA i montaż 2 szt. wind dla Zespołu Domów Pomocy Społecznej i Ośrodków Wsparcia w Bydgoszczy Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest montaż windy w Domu Pomocy Społecznej ,,Jesień Życia" przy Ul. Mińskiej 15a w Bydgoszczy. Przewidywany, minimalny zakres prac budowlanych przy wymianie dźwigu: - Demontaż i utylizacja starego dźwigu osobowego wraz z szafa sterującą, - Roboty budowlane w szybie windowym i maszynowni: uzupełnienie ubytków w ścianach, malowanie ścian szybu, malowanie podszybia, osadzenie i obróbka nowych drzwi, obróbka progu drzwi po montażu nowych drzwi, uzupełnienie płytek/powłok malarskich w miejscach demontażu starych szafek sterujących, malowanie ściany na której znajduje się wejście do dźwigu; - Montaż nowego dźwigu; - Wykonanie wentylacji szybu windowego według norm; - Wymiana całości instalacji elektrycznej dotyczącej dźwigu; - Wymiana opraw oświetleniowych w szybie windowym i wyposażenie ich w źródła światła LED; - Demontaż istniejącej tablicy sterowej i wymiana całości tablic sterowych na tablice wyposażone we współczesne środki techniczne ( wyłączniki mocy, wyłączniki elektromagnetyczne tzw. ,,S", wyłączniki różnicowo prądowe, ograniczniki przepięć itd.); - Montaż GSU i podłączenie do niej wszystkich części przewodzących dostępnych związanych z dźwigiem; - Wykonanie wszystkich pomiarów wymaganych przez PN HD 60364 oraz PN EN 12464 i wystawienie protokołów: rezystancji izolacji kabli i przewodów, sprawdzenia ochrony Zespół Domów Pomocy Społecznej i Ośrodków Wsparcia w Bydgoszczy od porażeń, pomiary wyłączników różnicowo prądowych, próby funkcjonalne, uzyskanie dopuszczenia do ruchu przez UDT; - Sporządzenie dokumentacji powykonawczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w projekcie umowy, kosztorysie ofertowym oraz Tomie III SWZ. Wymagane parametry techniczne zostały podane w przedmiarach i STWiOR. Przedmiotem zamówienia jest montaż windy w Domu Pomocy Społecznej ,,Słoneczko" przy Ul. Gałczyńskiego 2 w Bydgoszczy. Przewidywany, minimalny zakres prac budowlanych przy wymianie dźwigu w DPS ,,Słoneczko" przy Ul. Gałczyńskiego 2 w Bydgoszczy: - Demontaż i utylizacja starego dźwigu osobowego wraz z szafa sterującą; - Roboty budowlane w szybie windowym i maszynowni ( piwnica): uzupełnienie ubytków w ścianach, malowanie ścian szybu, malowanie podszybia, osadzenie i obróbka nowych drzwi, obróbka progu drzwi po montażu nowych drzwi, uzupełnienie płytek/powłok malarskich w miejscach demontażu starych szafek sterujących, malowanie ściany na której znajduje się wejście do dźwigu; - Montaż nowego dźwigu; - Wykonanie wentylacji szybu windowego według norm; - Wymiana całości instalacji elektrycznej dotyczącej dźwigu; - Wymiana opraw oświetleniowych w szybie windowym i wyposażenie ich w źródła światła LED; - Demontaż istniejącej tablicy sterowej i wymiana całości tablic sterowych na tablice wyposażone we współczesne środki techniczne ( wyłączniki mocy, wyłączniki elektromagnetyczne tzw. ,,S", wyłączniki różnicowo prądowe, ograniczniki przepięć itd.); - Wymiana wiązki przewodów między tablicą sterową, a napędami dźwigów; - Przygotowanie kabla do wpięcia do systemu sygnalizacji pożaru ( bez wpięcia do systemu ); - Montaż GSU i podłączenie do niej wszystkich części przewodzących dostępnych związanych z dźwigiem; - Wykonanie wszystkich pomiarów wymaganych przez PN HD 60364 oraz PN EN 12464 i wystawienie protokołów: rezystancji izolacji kabli i przewodów, sprawdzenia ochrony od porażeń, pomiary wyłączników różnicowo prądowych, próby funkcjonalne, uzyskanie dopuszczenia do ruchu przez UDT; - Sporządzenie dokumentacji powykonawczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w projekcie umowy, kosztorysie ofertowym oraz Tomie III SWZ. Wymagane parametry techniczne zostały podane w przedmiarach i STWiOR. CPV: 45313100-5, 42416100-6,45000000-7,45300000-0 Dokument nr: 2024/BZP 00287812, ZP.271.7.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-06 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/bydgoszcz 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami , w tym składanie wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej OpenNexus dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/bydgoszcz i formularza ,,WYŚLIJ WIADOMOŚĆ" dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wczytania na platformie. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca powinien posługiwać się numerem sprawy określonym w SWZ. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu opisane zostały w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o. (https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin) Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze strony platformazakupowa.pl to: - Przeglądarka internetowa Internet Explorer, Chrome i FireFox w najnowszej dostępnej wersji - Włączona obsługa języka Javascript, akceptująca pliki typu ,,cookies" - Łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s - Zainstalowany program AcrobatReader lub inny odczytujący pliki pdf - Zainstalowany program Microsoft Office lub inny odczytujący pliki doc, docx, xls, xlsx Platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Zespół Domów Pomocy Społecznej i Ośrodków Wsparcia w Bydgoszczy. 2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych odbywa się za pośrednictwem adresu poczty elektronicznej iod@zdpsiow.pl lub drogą pocztową pod adresem administratora danych osobowych. 3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji. 4. Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów. 5. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie 5 lat, albo 15 lat w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy). Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych a także, na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, prawo sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. 6. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/bydgoszcz TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-06 10:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/bydgoszcz Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024